-uneni : olimme mieheni ja esikoiseni kanssa autolla liikkeellä ja luultavasti jossain reissussa. päätimme pysähtyä ja minulla oli osote kirjotettuna ylös. kävelimme tuntemattomaan paikkaan, eli jossa en tiedä kenenkään asuvan. omakotialue ja siellä talo johon mentiin. pimpotin ovikelloa ja odottelimme, kunnes ovi aukesi ja mummoni aukaisi oven. mommoni oli todella iloinen ja mummon seläntakana oli isäni joka vain katseli minua. menimme sisälle. mieheni ja lapseni menivät olohuoneeseen istumaan ja odottelemaan minua. ovi laitettiin kiinni mutta seisoin mummoni kanssa silti eteisessä ja mummoni halasi mua koko ajan ja oli todella iloinen koko ajan. itse olin hämilläni ja katsoin kun isäni käveli edestakaisin .
seisoin selkä oveenpäin ja minun vasemmallapuolella oli luultavasti keittiö ja oikealla olohuone. isäni käveli keittiön ja olohuoneen väliä koko ajan edestakaisin ja aina katse minua päin, vähän niin ku olis uteljas mutta ei uskalla tulla lähelle juttelemaan tai halaamaan. mummoni jatkaa ja jatkaa koko ajan halaamista ja hymyilee koko ajan.
loput unesta on hämäränpeitossa; kävin olohuoneessa ja poistuimme jonkinajan kuluttua talosta ja jatkoimme matkaa. Muistan kun sanoin miehelleni autossa; miksi mun isäni ei halannu mua..
ja uni katkes.
ONKO kelllään tietoa miksi ne olisivat tulleet uniin tai mitä ne koittivat sanoa..