trypofobia - huokoisten pintojen/reikien kammo
Vic Rattlehead kirjoitti:trypofobia - huokoisten pintojen/reikien kammo
Kaverilla on joku ton tapainen. Sai esim. tästä: http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=61705&c=5
kylmiä väreitä ja alkoi kutittamaan ympäri kroppaa.
Ja joskus kun puhuin, että mitä jos akne hoituis niin, että naama joutuu puristuksiin ja kaikki ne finnit puhkeais ja roiske vaan kävis, niin se aiheutti saman reaktion.
Mähän en luonnollisesti pelkää mitään, joten voin täysin nautinnoin vaikka tehdä reikiä käteeni pelotellakseni tätä kaveriani.
Oksa kirjoitti:Vic Rattlehead kirjoitti:trypofobia - huokoisten pintojen/reikien kammo
Kaverilla on joku ton tapainen. Sai esim. tästä: http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=61705&c=5
Ja joskus kun puhuin, että mitä jos akne hoituis niin, että naama joutuu puristuksiin ja kaikki ne finnit puhkeais ja roiske vaan kävis, niin se aiheutti saman reaktion.
Mähän en luonnollisesti pelkää mitään, joten voin täysin nautinnoin vaikka tehdä reikiä käteeni pelotellakseni tätä kaveriani.
hrr aikaisemminkin olen kyseisen kuvan nähnyt, alkaa aina lähes automaattisesti oksettamaan kun mietinkään tuota :l
ja kaikki videot joissa puhkaistaan sellaisia about nyrkin kokoisia finnejä ;_____; onneksi se ei ole aina fobiaksi asti muodostunut..
Vic Rattlehead kirjoitti:Heh. Hassua asiasta tekee se, kuinka vaikee mun on ymmärtää sitä tunnetta minkä tuo kuva herättää siinä mun kaverissakin. Pilailin joskus, että pistän tuon taustakuvaksi kun tulee meille käymään. En vaan tie pystysinkö ihan niin julma olemaan..(pystyn..).
Yenene kirjoitti:Mulla on ahtaanpaikankammo. Ei ihan fobia.
Vic Rattlehead kirjoitti:trypofobia - huokoisten pintojen/reikien kammo
Sanniwiuh kirjoitti:Hemoglobiinin ( omg en osaa ees sitä sanaa) otto on jotain kauheinta. En pelkää mitään muuta terävää, pistävää tms. Paitsi hemoglobiini neulaa ja sen ottoa. Menen aina ihan paniikkiin ja terveydenhoitaja mittasi pulssini kerran katsoakseen menenkö todella paniikkiin siitä. Syke nousi huumaavaa vauhtia kuulemma
Tenkku kirjoitti:Voi miten tuttua. Mulla on mukana kaikki rokotuksetkin vaan. Hemoglobiinia ei oo otettu varmaan 5 vuoteen(Ei se mitään ku tiedän jo valmiiksi että on paska veri ja on tabutkin siihen) Vaikka sanon aina heti että sitä ei oteta, ja tiedän ettei sitä oo pakko ottaa nii silti saa olla itku kurkussa. Ja hyi ku bilsan tunnilla katottiin se veriryhmä (onneksi sitä ei ollu pakko tehä), kaikkialla vieressä kuulu se napsahusääni siitä piikistä. Peitin vaan korvat ja tuijotin pulpettiin ja yritin hengitellä rauhallisesti. Tärisin iha kauttaaltaan ja oksetti ja päätä särki ja itketti, se oli aika nolo mutta onneksi kaikki keskitty omiin verijuttuihinsa hahhaa.
Wildspirite kirjoitti:mulla saattaa olla antropofobia eli ihmisten ja sosiaalisten tilanteiden pelko.
Vic Rattlehead kirjoitti:Wildspirite kirjoitti:mulla saattaa olla antropofobia eli ihmisten ja sosiaalisten tilanteiden pelko.
Ite kanssa olin aika ujo ja hiljasempi ala-asteella ja vielä vähän ylä-asteellakin, mutta ammattikoulussa siitä pääsi eroon ja kaverit kanssa helpottanut asiaa. Aika nuori kun kumminkin näytät olevan, niin etköhän sää siitä vielä yli pääse aikanaan. Edelleen kyllä viralliset tilanteet koen ahdistaviks
Nerve Call kirjoitti:Pelkään hämähäkkejä 8-[
Muuta ei nyt tule mieleen
Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa