Tähtiensusi kirjoitti:Minulle tuli kerran nukkumaankäydessä kamala pistävä ja kihelmöivä kohtaus. Sattui joka paikkaan ja todellisuudentaju pimeni täysin.. En tuntenut enää alaruumistani. Tämä halvauksentunne eteni pikkuhiljaa yhä ylöspäin päähän asti. Silloin päässäni tuntui siltä kuin sitä olisi puristettu kokoon ja että se räjähtäisi kohta... Kaikkialla oli ihan mustaa ja tuntui kuin olisin poistunut tästä maailmasta jonnekin muualle..
Se oli aika pirun pelottava kokemus, vaikka ei kestänytkään kuin ehkä pari minuuttia. En ollut unessa silloin, enkä tiedä vieläkään mistä se johtui. En muista, että olisi koskaan käynyt mitään samantapaista. Kenties jonkinlainen unihalvaus joka ei tapahtunut unessa?
Nemuska kirjoitti:Heräsin tähän ja katos vaan, olin todellisuudessakin vetänyt peiton pään yli. Hengitin kiivaasti ja happi oli loppua peiton alta mutta pelotti niin helvetisti tulla pois koska pari sekuntia aiemmin olin nähnyt vieressäni oman leppeän kisun muuttuneena ahdistavaksi hirviöksi. Ajattelin kuitenkin että en voi tänne jäädä piiloon ja nyt peitto lähtee, oli ulkopuolella joku mölli tai ei. Eihän siellä mitään ollut tietenkään mutta unen saaminen oli hankalaa tuon jälkeen.
Laura kirjoitti:Mun unissa taas esiintyy hyvin usein karhuja jos jotain eläimiä![]()
Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa