Aurelia kirjoitti:Toissayönä seikkailin Vaasassa ja viime yönä Parkanossa. Ihme maakuntamatkailukierros menossa öisin.
Zrud kirjoitti:mä nään yhä useammin ja useammin unta siitä et seison mun kerrostalo huoneessa ikkunan edessä, ja kauempana horisontissa kossahtaa atomipommi. sit vaa nään ku maisema lakastaa maan taasalle ja sit vaa palan tuhkaks sekunnis. ja uni loppuu....
Jaarno kirjoitti:Zrud kirjoitti:mä nään yhä useammin ja useammin unta siitä et seison mun kerrostalo huoneessa ikkunan edessä, ja kauempana horisontissa kossahtaa atomipommi. sit vaa nään ku maisema lakastaa maan taasalle ja sit vaa palan tuhkaks sekunnis. ja uni loppuu....
Itse näin pienempänä samanlaisia unia melko useasti. Muistan kun lensin lopuksi sellaisessa tulipaineaallosa (mahtava kuvaus, eh?) ja sitten heräsin.
Sanniwiuh kirjoitti:Jaarno kirjoitti:Zrud kirjoitti:mä nään yhä useammin ja useammin unta siitä et seison mun kerrostalo huoneessa ikkunan edessä, ja kauempana horisontissa kossahtaa atomipommi. sit vaa nään ku maisema lakastaa maan taasalle ja sit vaa palan tuhkaks sekunnis. ja uni loppuu....
Itse näin pienempänä samanlaisia unia melko useasti. Muistan kun lensin lopuksi sellaisessa tulipaineaallosa (mahtava kuvaus, eh?) ja sitten heräsin.
Tollassia räjähdys unia on minullekkin suotu pari, en kyllä kaipaa niitä takaisin .)
Zrud kirjoitti:Ai että ihan oikein Tekepaattisesti.... se o kyl aika milenekiintosta
Wespa kirjoitti:Kivaa. Olisi kiva tietää unestasi lisää... Mitä muuta minusta kerrottiin?
Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa