slipknotrulez kirjoitti:Nykyään olen oppinut heräämään unesta. Ummistan silmät ja sitten herään. EN vain saa unta enää sen jälkeen
WM_ kirjoitti:slipknotrulez kirjoitti:Nykyään olen oppinut heräämään unesta. Ummistan silmät ja sitten herään. EN vain saa unta enää sen jälkeen
Miksi heräät unesta? Mitä ennen heräämistä tapahtuu? Voitko tehdä toisin kuin herätä?
slipknotrulez kirjoitti:WM_ kirjoitti:slipknotrulez kirjoitti:Nykyään olen oppinut heräämään unesta. Ummistan silmät ja sitten herään. EN vain saa unta enää sen jälkeen
Miksi heräät unesta? Mitä ennen heräämistä tapahtuu? Voitko tehdä toisin kuin herätä?
MItä haet tuolla?
Wespa kirjoitti:Haaveenani olisi lucidin aikana käydä auringossa, mutta ei ole vielä onnistunut. Ehkä ensi unessa muistan.
PS. Ostin noi valkoset kengät joskus unen takia, jossa mulla oli valkoset kengät.
WM_ kirjoitti:Wespa kirjoitti:Haaveenani olisi lucidin aikana käydä auringossa, mutta ei ole vielä onnistunut. Ehkä ensi unessa muistan.
PS. Ostin noi valkoset kengät joskus unen takia, jossa mulla oli valkoset kengät.
Hieno haave muuten.. Olla auringon keskipisteessä ja tuntea kaikki se energia..
Minä ostin kerran nahkatakin kun unessakin tein niin
Wespa kirjoitti:Dodiin.
Nyt sitten pääsin käymään auringossa.
Aluksi näytti kuin osa informaatiosta olisi puuttunut ja näin auringon vain osittain (palasia puuttui välistä sieltä täältä, ihan kuin tietoa olisi prosessoitu), mutta pikkuhiljaa aloin näkemään aurinkoa paremmin (olin siis avaruudessa auringon edessä aika lähellä). Sitten ajattelin, että haluan sukeltaa aurinkoon sisälle ja aloin näkemään sumu/höyry/savukerroksia (joita ilmeisesti on auringossa tai sen päällä?). Tässä vaiheessa kuitenkin tuli joku alitajuinen pelko ja tämän johdosta minut palautettiin takaisin normaaliin uneen.
Muistaakseni näin jotain muutakin lucidia (tai sen alkua) ennen tuota aurinkoon menemistäni.
Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa