Joo mutta kun ammun niitä kylmät väreet kulkee kehossani ja huudan jotain "KUOLE s*atana" tapaista, joten päätin jättää pelin väliin. Rupes menee vähän liian sairaaks. Muijaki rupes tykkää paskaa ku yöllä huus täällä hiki otsalla. Tämä fobia on ollu mulla ihan lapsesta asti enkä tiedä miten pääsisin siitä eroon.Jaarno kirjoitti:No pelissä kun listit niitä talon kokosia spidereita hengiltä niin luulisi vähän parantavan oloa koska näkee niiden kuolevan.
Phantom kirjoitti:Joo mutta kun ammun niitä kylmät väreet kulkee kehossani ja huudan jotain "KUOLE s*atana" tapaista, joten päätin jättää pelin väliin. Rupes menee vähän liian sairaaks. Muijaki rupes tykkää paskaa ku yöllä huus täällä hiki otsalla. Tämä fobia on ollu mulla ihan lapsesta asti enkä tiedä miten pääsisin siitä eroon.
Aurelia kirjoitti:Elisabeth kirjoitti: Minulla on myös jonkinlainen pallofobia. Pelkään aina että pallo tulee suoraan naamaani. Tämä fobia johtunee monista huonoista kokemuksista. On tainnut tulla naamaan kaikista muista palloista paitsi keilapallosta. :lol:
Kaverini joskus huvittuneena kysyi miksen yksinkertaisesti väistä. Siinä vaiheessa kun tajuan (jos nyt ylipäätään ehdin tajuta) että pallo tulee kohti, menen pakokauhun valtaan ja jähmetyn. En pysty edes hengittämään, saati sitten että väistäisin.
Leetti kirjoitti:Aika jännä fobia tuo "Hypofobia = pelon puutteen pelko"Noh, itselläni on taas tuo Apifobia eli ampiaispelko, eikä minua ole koskaa pistänyt ampiainen enkä myöskään ole allerginen.
Art kirjoitti:Minulla oli myös joskus lapsena paha nukkepelko. En ole ihan varma, että mistä voisi johtua. Näin muutaman kerran untakin, että joku nukke heräsi eloon ja yritti tappaa minut. Erityisesti pelkäsin posliininukkeja, joten esim. barbiet sun muut vielä kestin. Äiti meni sitten joskus ostamaan posliininukkeja, mutta myymäänhän ne jouduttiin, kun en minä kestänyt ajatusta, että eläisin sellaisen kanssa samassa talossa. En voinut myöskään nukkua oikein minkäälaisten nukkejen kanssa samassa huoneessa. Nykyään se pelko on jo lieventynyt, mutta en silti ostaisi posliininukkea, enkä välttämättä nukkuisi huoneessa, jossa sellainen on... Onko kenelläkään muulla esiintynyt tällaista pelkoa? En ole vielä kertaakaan tavannut ketään, jolla olisi
Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa