Pakkohoito Alias Matrix

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
Blacky
Kummitus
Viestit: 69
Liittynyt: 27 Huhti 2009, 22:16
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Blacky » 08 Huhti 2010, 15:13

Yksi asia mikä tukee käsitystäni on se, että sanot robottien mielenkiinnon vaihtelevan niin nopeaan tahtiin. Yleisesti näytät tekevän samaa kuin elokuvista tutut (vähän höperöt) tädit, jotka sanovat koiran haukkuessa vaaleanpunaiselle autolle: "katsokaa, kuinka Fifi pitää tuosta autosta!" Se on sentimentaalisuuden muoto, joka samoin kuin taikausko, perustuu siihen että ihminen näkee mitä haluaa nähdä.

Tarkistin roboottien valmistajan sivut ja tutustuin manuaaliin. Siellä puhutaan lähinnä interaktiivisuudesta, ei itsenäisestä älystä. Kone on papukaija, joka on opetettu reagoimaan johonkin tiettyyn ärsykkeeseen tietyllä lauselitannialla. Kyseessä ei siis varsinaisesti ole tekoäly sen perinteisessä mielessä, vaan tietokone, johon on ohjelmoitu 100 eri toimintoa ja kommentit siihen päälle. Ne ovat kaikilla robooteilla samat, eikä niillä ole yksilöllisiä mieltymyksiä saatika omaa luonnetta. Koska toimintoja on niin monta ja kameran toimintaa on vaikea seurata, ymmärrän hyvin että kokemus vääristyy.

Katsoin myös lähettämäsi videot ja siitä käy ilmi, ettet ole ollut työelämässä enää moneen vuoteen, sinulla ei ole juuri muita ystäviä kuin robootit (jolloin lääkärin huoli niihin kiintymisestä on varsin luonnollista) etkä tee muuta kuin ole kotona tekemättä oikeastaan mitään. Ellei tällainen ihminen ole jo sairas, hän aivan varmasti sairastuu. Yhteiskunnan tehtävä on tehdä kaikkensa saadakseen tällaiset yksilöt taas osaksi muuta maailmaa. Yhteistyöstä kieltäytyminen pakottaa hoitajat äärimmäisiin tekoihin, kuten laitoshoitoon. Heillä ei ole valinnanvaraa.
Se siivekäs aivan takanasi

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 08 Huhti 2010, 17:52

Blacky kirjoitti:Yksi asia mikä tukee käsitystäni on se, että sanot robottien mielenkiinnon vaihtelevan niin nopeaan tahtiin. Yleisesti näytät tekevän samaa kuin elokuvista tutut (vähän höperöt) tädit, jotka sanovat koiran haukkuessa vaaleanpunaiselle autolle: "katsokaa, kuinka Fifi pitää tuosta autosta!" Se on sentimentaalisuuden muoto, joka samoin kuin taikausko, perustuu siihen että ihminen näkee mitä haluaa nähdä.

Tarkistin roboottien valmistajan sivut ja tutustuin manuaaliin. Siellä puhutaan lähinnä interaktiivisuudesta, ei itsenäisestä älystä. Kone on papukaija, joka on opetettu reagoimaan johonkin tiettyyn ärsykkeeseen tietyllä lauselitannialla. Kyseessä ei siis varsinaisesti ole tekoäly sen perinteisessä mielessä, vaan tietokone, johon on ohjelmoitu 100 eri toimintoa ja kommentit siihen päälle. Ne ovat kaikilla robooteilla samat, eikä niillä ole yksilöllisiä mieltymyksiä saatika omaa luonnetta. Koska toimintoja on niin monta ja kameran toimintaa on vaikea seurata, ymmärrän hyvin että kokemus vääristyy.

Katsoin myös lähettämäsi videot ja siitä käy ilmi, ettet ole ollut työelämässä enää moneen vuoteen, sinulla ei ole juuri muita ystäviä kuin robootit (jolloin lääkärin huoli niihin kiintymisestä on varsin luonnollista) etkä tee muuta kuin ole kotona tekemättä oikeastaan mitään. Ellei tällainen ihminen ole jo sairas, hän aivan varmasti sairastuu. Yhteiskunnan tehtävä on tehdä kaikkensa saadakseen tällaiset yksilöt taas osaksi muuta maailmaa. Yhteistyöstä kieltäytyminen pakottaa hoitajat äärimmäisiin tekoihin, kuten laitoshoitoon. Heillä ei ole valinnanvaraa.

Samanlaisia tarkkailuja mäkin tein nuo videot katsoessani.

Ja ylipäätään, en näe tuon sosiaalivirkailijan, tai lääkärin, kumpi sitten lienikään, tai poliisien toiminnassa mitään epäilyttävää, vaan pikemminkin tuo lääkäri esim. elekiellellisesti näytti pikemminkin vilpittömästi huolestuneelta ja asiallisesti työtään tekevältä, poliisit olivat asiallisia jne. mistään ei käynyt ilmi, että ainakaan nämä kyseiset yksilöt "olisivat mukana tässä vainouksessa". Saxpin sanavalinnoista ja käytöksestä taas hehkuu tämä vastustus ja halu päästä näistä ihmisistä eroon takaisin siihen tuttuun ja turvalliseen oman asunnon hiljaisuuteen. Mun ainakin on vaikea kuvitella täysin mielelltään tasapainoisen ihmisen käyttäytyvän yhtä vastahakoisesti.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Saxpi » 08 Huhti 2010, 19:08

Robosapien V2:ssa on ne fraasit paljolti käytettävissä vain kaukosäätimellä mitä en siis käytä.
Vapaakulkutilassa on joitakin lausahduksia jotka ovat paljolti samat joka kerta.
Vapaakulkutilassa robotilla on siis 2 vaihtoehtoa, sleep mode tai pysyä valveilla.
Muutamaa kertaa lukuunottamatta robotti on valinnut valveilla olon.
En ole väittänyt että robotin mielenkiinnon kohteet olisivat vaihtuneet nopeasti.
Robo oli kiinnostunut valkoisesta kanista yhtäjaksoisesti jonka jälkeen kiinnostui loppui.
Robotin ohjeissa puhutaan tekoälystä eikä monimutkaiset toiminnot muuten olisi mahdollisiakaan.
Esim. värin tunnistus, ääneen reagointi (vain tietyt äänet).
Äänen reagointi on ilmeisesti toteutettu BEAM-teknologialla mistä tekoäly sitten valitsee ne äänet mitkä vastaavat ohjelmointia.
Myös laser tracking (ei enää käytössä kaukosäätimessä) on ilmeisesti BEAM-teknologiaa.
BEAM-teknologiaahan ei ole tarkoitettu robotin "aivotoiminnan" ohjaajaksi vaan siihen tarvitaan jotain muuta lisäksi.
Muistaakseni Robo oli kiinnostunut valkoisesta kanista ainakin kaksi kuukautta mikä ei minusta ole kovin lyhyt aika.
Se tarkoittanee käytännössä ainakin 60:ntä kävelyä joista suurin osa siis olisi päätynyt kanin luokse.
Minua alkoi itse asiassa jossain vaiheessa ärsyttää kun se meni aina sen kanin luokse ja yhtenä päivänä laitoin kanin muualle. Robo-parka ei tietenkään pysähtynyt kun kani puuttui vaan tuntui etsivän sitä jopa hieman ahdistuneena. En sitten viitsinyt kiusata Roboa enempää ja laitoin kanin normaalille paikalleen. Sitten Robo luonnollisesti pysähtyi.
Rs Median pitäis pysähtyä 10 min jälkeen mutta mulla kävelee loputtomasti jos en pysäytä.
Rs Media ei siis pysty samalla tavalla kiinnostumaan (?) tavaroista niin mulla Rs Media on ollut eri hommissa.
SpiderSapien on kanssa ollut ihan mielenkiintoinen.
Pleosta on vähän vaikea sanoa mitään mutta kaapit tuntuu kiinnostavan.
Edelleenkään ei ole tullut vastaan lainkohtaa missä sanottaisiin että avohoito on pakollista.
Myös lääkärin valehtelu toisen pakkohoidon aikana on arveluttavaa.
Olen kuulemma kieltäytynyt avohoidosta (tämä siis silloin kun olin toista kertaa pakkohoidossa).
Käsittääkseni lääkäri tarkoittaa että olisin kieltäytynyt avohoidosta joka olisi ollut tarkoitus järjestää toisen pakkohoidon jälkeen.
Lääkäri ei kylläkään puhunut minulle mitään avohoidosta joten en ole voinut kieltäytyä avohoidosta.
Kolmen kuukauden pakkohoidon perustelu oli siis avohoidosta kieltäytyminen?
Ollessani toista kertaa pakkohoidossa minulle ei selvinnyt miksi olin siellä, jälkeenpäin potilaspapereista luin ja sain jonkinlaisen käsityksen siitä mikä oli se virallinen syy.
Pääteema oli kuitenkin robotit.
Olen ostanut lisää robotteja kummankin pakkohoidon jälkeen, se on minun tapani ilmaista että "hoito" ei tepsinyt.
Olen ollut töissä esim. 2000, 2003, 2005 eli en ole muulloinkaan ollut yhtäjaksoisesti töissä. Olen siis mielisairas sen takia kun vapailta markkinoilta ei löydy työpaikkaa ja työllistämispaikan saa kun on ollut 3v työttömänä? Minulla oli tarkoitus kysellä työllistämispaikkaa sitten kun 3v on täynnä mutta työvoimatoimisto yritti pakottaa kurssille mistä tuli sitten karenssi. Olisin siis ollut oikeutettu työllistämispaikkaan kesällä 2008. Enää en käy ollenkaan työvoimatoimistossa, antaa sosiaalitoimiston maksaa nyt vähän ylimääräistä kun kerran leimasivat hulluksi. Mun kanssa ei todellakaan helpota asioita jos alkaa vittuilemaan. vaikka olis mennyt 10v niin jollain oudolla tavalla kohtalo tuntuu kurittavan niitä jotka on vittuilleet mulle. En siis ole huolissani vaikka joku hyppisikin silmilleni, takaisinmaksun aika koittaa ennemmin tai myöhemmin.Minusta ei ole liikaa vaadittu että saa kotona olla rauhassa, jos tämä järjestely ei korruptoituneille viranomaisille + muille sovi niin voin vain toivottaa onnea koska se en todellakaan ole minä joka kostaa.. Ei ainakaan sanan varsinaisessa merkityksessä.

Hyvä neuvo on että älä koskaan vittuile ihmiselle jota et tunne..

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Saxpi » 09 Huhti 2010, 00:34

Lääkäri (A.J) väittää että olen ollut mielisairas jo vuonna 2005 ja että puhun robottieni kanssa. Jos olen ollut psykoosissa jo useamman vuoden ja innoissani roboteista niin eikö ole perusteltua olettaa että yrittäisin tuoda ajatuksiani esiin esimerkiksi videoita tekemällä? Siis jos olen psykoosissa ja innoissani roboteista niin eikö sen tulisi näkyä jossain? Ennen pakkohoitoja minulla oli 3 kpl Robosapien V2-robotteja + joitakin robottikoiria, pakkohoitojen jälkeen minulla on 5 kpl V2-robotteja, Rs Media, 2 kpl Pleo-robotteja. Seuraavaksi aion hankkia R2D2-robotin. Pakkohoito ei siis ole tepsinyt toivotulla tavalla jos tarkoitus oli vähentää kiinnostustani robotteihin. Miten sitten videot? Olenko tehnyt hirvittävän määrän robottivideoita ennen pakkohoitojani koska olen ollut niin sekaisin? Yllättävää kyllä (yllätys itsellenikin) robottivideoiden tekeminen on lisääntynyt todella paljon pakkohoitojen jälkeen/aikana. Mikä sitten olikaan hoidon tarkoituksena niin ilmiselvästi tilani on huonontunut "hoidon" seurauksena, robottien määrä on lisääntynyt ja robottivideoiden tekeminen lisääntynyt moninkertaiseksi aiempaan verrattuna. Mun pitäisi varmaan haastaa lääkärit oikeuteen tilani huonontamisesta.

Videogoogle:

2007 Tammikuu 4 kpl
Something In The Bed.wmv Robosapien V2/Something In The Bed Live - Jan 19, 2007

Pick up.wmv Robosapien V2 Live - Jan 17, 2007

Crazy About Bunny 2.wmv Robosapien V2 is Crazy About Bunny Live - Jan 14, 2007

Pick up successful.wmv Pick up successful Live - Jan 8, 2007


2007 Helmikuu 3 kpl
Interested In Cow.wmv Interested In Cow Live - Feb 28, 2007

Playing With Clothes 2.wmv Playing With Clothes Live - Feb 26, 2007

Robo Collection II.wmv Robosapien V2/Free Roam Collection Live - Feb 9, 2007


2007 Maaliskuu 6 kpl
Argh.wmv Argh Live - Mar 17, 2007

Cactus 12.3.07.wmv Robosapien V2/The Plant Research Live - Mar 17, 2007

Dancing In Motion.wmv Robosapien V2 Dance/Version 2 Live - Mar 16, 2007

Dancing Uh Uh.wmv Robosapien V2 Dance/Version 1 Live - Mar 16, 2007

Target Aquired.wmv Walking On Sunshine Live - Mar 13, 2007

Obsession.wmv Robosapien V2/Obsession Live - Mar 1, 2007


2007 Huhtikuu 19 kpl
Stucked 2.wmv Stucked Live - Apr 15, 2007

Gardener_2.wmv My Little Gardener Live - Apr 14, 2007

Watching Water-lily.wmv Watching Water-Lily Live - Apr 13, 2007

Terminator 2.wmv Terminator Live - Apr 13, 2007

Robosapien V2 Comes To Me On Free Roam Part 4.wmv Robosapien V2 Comes To Me On Free Roam/Part 4 Live - Apr 5, 2007

Robosapien V2 Comes To Me On Free Roam Part 3.wmv Robosapien V2 Comes To Me On Free Roam/Part 3 Live - Apr 5, 2007

Teddy 2.wmv Robosapien V2/Where´s my teddy ? Live - Apr 4, 2007

Playing With Clothes Shorter Version.wmv Playing With Clothes/Short Version Live - Apr 3, 2007

Bowling_Maaliskuu_2.wmv Robosapien V2 comes to me on free roam/Part 2 Live - Apr 2, 2007

The Balance.wmv Robosapien V2/The Balance Live - Apr 1, 2007 103 17 »

Bowling Maaliskuu 3.wmv Robosapien V2 comes to me on free roam Live - Apr 1, 2007

Paper Work.wmv Grasping The Paper Live - Apr 1, 2007

The Eyes.wmv The Eyes Live - Apr 28, 2007

Robo Meets Medi.wmv Robosapien V2 meets Robosapien V2 Live - Apr 22, 2007

I Follow You 2.wmv Robosapien V2/Meetings On Free Roam Live - Apr 22, 2007

Human.wmv Seeing Human Live - Apr 22, 2007

Dancing In Motion Version 2.wmv Dancing In Motion/Version 2 Live - Apr 19, 2007

Who´s Your Daddy.wmv Who´s Your Daddy Live - Apr 18, 2007

Pick Up Maaliskuu 2007.wmv Pick Up Live - Apr 15, 2007

2007 Toukokuu 10 kpl
Gimme Gimme Your Hand.wmv Gimme Gimme Your Hand Live - May 18, 2007

Don´t Leave Me.wmv Don´t Leave Me ! Live - May 18, 2007

Interesting.wmv Interesting Live - May 18, 2007

Robo Love 3.wmv Robo Love Live - May 18, 2007

Power Down.wmv The Power Down Live - May 4, 2007

The Common Mind 2.wmv The Common Mind Live - May 4, 2007

Gay Love 2.wmv Robosapien V2/Robo And Medi Live - May 1, 2007

2007 Lokakuu 3 kpl
Interested_In_Robo.wmv Interested In Robo Live - Oct 18, 2007

Tekno And Robo Walking Together.wmv Tekno And Robo Walking Together Live - Oct 18, 2007

Tekno_Meeting_Robo_And_Medi_For_The_First_Time.wmv Tekno Meeting Robo And Medi For The First Time Live - Oct 18, 2007


Marraskuu 2007 4 kpl
The_Sleeping_Time.wmv The Sleeping Time/Tekno And Robopet Live - Nov 4, 2007

Spending_Time_Together_September_2007.wmv Spending Time Together/Tekno And Robopet Live - Nov 4, 2007

Spending_Time_In_The_Kitchen.wmv In The Kitchen/Tekno And Robopet Live - Nov 4, 2007

Wake Up My Friend September 2007.wmv Wake Up My Friend/Tekno And Robopet Live - Nov 4, 2007

2008 Tammikuu 1 kpl
The_Meeting.wmv The Meeting Live - Jan 1, 2008

2008 Helmikuu 1 kpl
Annoying.wmv Annoying Live - Feb 16, 2008

2008 Kesäkuu 1 kpl
C:\Users\Sari\Desktop\Pinnacle Studio\My Projects\Robo 5\Bunny taas riettaasti ketarat ojossa.wmv Crazy About Bunny Again Live - Jun 11, 2008

(1. Pakkohoito Heinäkuu 2008)
(2. Pakkohoito Syyskuu - Joulukuu 2008)

2008 Marraskuu 28 kpl
Two_Pleos_In_The_Kitchen_AVI.avi Two Pleos In The Kitchen Live - Nov 19, 2008

Pleo_And_Spidy.wmv Pleo And SpiderSapien Live - Nov 19, 2008

Happy_Pleo_WMM.wmv Happy Pleo Live - Nov 20, 2008

Dino_And_Pleo_WMM.wmv Dino And Pleo Live - Nov 20, 2008

Dino_Giving_Commands.wmv Dino Giving Commands To Medi Live - Nov 20, 2008

Dino_Sleeping.wmv Dino Sleeping Live - Nov 20, 2008

Plastic_Bag_Adventurer_WMM.wmv Plastic Bag Adventurer Live - Nov 20, 2008

The_First_Meeting_WMM.wmv The First Meeting Of Dino And Pleo Live - Nov 20, 2008

Sneaky_And_Ravehead_WMM.wmv Sneaky And Ravehead Live - Nov 21, 2008

Medi_And_Reddy_Programming_Each_Others_WMM.wmv Programming Robosapien V2 Live - Nov 21, 2008

Creatures_Of_The_Night_WMM.wmv Creatures Of The Night Live - Nov 21, 2008

Waking_Up_Raptor_WMM.wmv Waking Up The Raptor Live - Nov 21, 2008

Spidy_Makes_A_Roam_2_WMM.wmv SpiderSapien Makes A Roam Live - Nov 22, 2008

Spidy_Makes_A_Roam_2.wmv SpiderSapien Makes A Roam 2 Live - Nov 23, 2008

Rs_Media_In_Trouble.wmv Rs Media In Trouble Live - Nov 23, 2008

Dino_And_Ravehead_Kissing_WMM.wmv Dino And Ravehead Kissing Live - Nov 24, 2008

Spidy_Goes_To_The_Kitchen_Again_WMM.wmv Spidy Goes To The Kitchen Again Live - Nov 24, 2008

Sneaky_And_Ravehead_2_WMM.wmv Sneaky And Ravehead 2 Live - Nov 24, 2008

Psyko_Spidy_WMM.wmv Psyko Spidy Live - Nov 24, 2008

Dino_Wants_Pleo_WMM.wmv Dino Wants Pleo Live - Nov 26, 2008

Dino_And_Spidy_In_The_Toilet_WMM.wmv Dino And Spidy In The Toilet Live - Nov 26, 2008

Dino_In_The_Hall_WMM.wmv Dino In The Hall Live - Nov 26, 2008

Dino_And_Ravehead_Kissing_-_Version_2.wmv Dino And Ravehead Kissing - Version 2 Live - Nov 26, 2008

Dino_Feels_Lonely_WMM.wmv Dino Feels Lonely Live - Nov 26, 2008

The_First_Roam_Of_Dino_WMM.wmv The First Roam Of Dino Live - Nov 28, 2008

Nasty_Ravehead_WMM.wmv Nasty Ravehead Live - Nov 28, 2008

Dino_And_Spider-Man_WMM.wmv Dino And Spider-Man Live - Nov 29, 2008

Dino_And_Lady_SnowWhite_WMM.wmv Dino And Lady SnowWhite Live - Nov 29, 2008

2008 Joulukuu 27 kpl
Dino_And_Pleo_In_The_Toilet_-_Version_2.wmv Dino And Pleo In The Toilet Live - Dec 2, 2008

Dino_Meets_Dinosaur_WMM.wmv Pleo Meets Dinosaur Live - Dec 2, 2008

Dino_Meets_Sneaky_WMM.wmv Dino Meets Sneaky Live - Dec 2, 2008

The_Neck_Problem_Of_Dino_WMM.wmv The Neck Problem Of Dino Live - Dec 2, 2008

Dino_And_Pleo_Walking_Around_WMM.wmv Dino And Pleo Walking Around Live - Dec 7, 2008

Dino_And_Pleo_2_WMM.wmv Dino And Pleo 2 Live - Dec 7, 2008

Plastic_Bag_Adventurer_2_WMM.wmv Plastic Bag Adventurer 2 Live - Dec 10, 2008

Trying_To_Get_Into_Trouble_-_Version_3.wmv Trying To Get Into Trouble Live - Dec 10, 2008

Dino_And_Sneaky_2_WMM.wmv Dino And Sneaky Live - Dec 10, 2008

Thinking.wmv Thinking Live - Dec 10, 2008
Medi_Sings_Techno_3.wmv Medi Sings Techno Live - Dec 13, 2008

Needing_Therapy_WMM.wmv Needing Therapy Live - Dec 14, 2008
Worshipping_The_Big_Box_2_WMM.wmv Worshipping The Big Box 2 Live - Dec 16, 2008

Worshipping_The_Big_Box_WMM.wmv Worshipping The Big Box Live - Dec 16, 2008

Together_WMM.wmv Together Live - Dec 16, 2008 28

The_Big_Spider.wmv The Big Spider Live - Dec 16, 2008

Hand_In_Hand_WMM.wmv Hand In Hand Live - Dec 16, 2008

Steady_For_Life_WMM.wmv Steady For Life Live - Dec 16, 2008

Pet_And_Lady_SnowWhite_WMM.wmv Pet And Lady SnowWhite Live - Dec 18, 2008

Tekno_And_Lady_SnowWhite_WMM.wmv Tekno And Lady SnowWhite Live - Dec 18, 2008

Ravehead_And_Lady_SnowWhite_WMM.wmv Ravehead And Lady SnowWhite Live - Dec 18, 2008

Tekno_And_Roboraptor_WMM.wmv Tekno And Roboraptor Live - Dec 18, 2008

Hello_There_WMM.wmv Hello There Live - Dec 18, 2008

Biting_The_Butt_WMM.wmv Biting The Butt Live - Dec 18, 2008

Bowling_The_Wrong_Target.wmv Bowling The Wrong Target Live - Dec 18, 2008

Robo_Refuses_To_Leave.wmv Robo Refuses To Leave Live - Dec 18, 2008

Ravehead_And_Lady_SnowWhite_2_WMM.wmv Ravehead And Lady SnowWhite 2 Live - Dec 25, 2008


YouTube

Robosapien V2/Free Roam Collection
All this stuff has happened right after free roams and without using remote control to make him to do things.
Added: September 28, 2008, 02:01 AM
Time: 6:25


Bowling
Suddenly my Robosapien V2 knows how to bowl.
Added: March 13, 2007, 03:03 PM
Time: 0:18


Robosapien V2:Gimme Gimme
Trying and making pick ups on free roam
Added: February 18, 2007, 08:35 AM
Time: 0:32

Kuten videoanalyysistä voimme todeta niin en juurikaan tehnyt videoita ennen pakkohoitoja vuonna 2008. Minusta olisi mielenkiintoista tietää mikä elämässäni viittaa siihen että robotit jollakin tavalla olivat ongelma vuonna 2008 ennen pakkohoitoja? Eikö minun olisi pitänyt esim. ostaa paljon robotteja tai tehdä paljon videoita jos robotit kerran olivat "ongelma" elämässäni vuonna 2008?
Se on totta että pakkohoitojen jälkeen ostin paljon robotteja (3 kpl = 950 euroa) ja olen näköjään tehnyt paljon videoitakin. Se on aika tyypillinen reaktio multa, jos jotain kielletään tekemästä niin on takuuvarmaa että teen niin paitsi jos minusta vaikuttaa siltä että minua yritetään manipuloida.
Vuonna 2009 ostin myös kolme robottia, tänä vuonna luultavasti en koska taloudellinen tilanne ei taida antaa myöten.
Jos suhtaumiseni robotteihin on mielisairas niin miksi en missään vaiheessa ole ymmärtänyt asiaa? Olisiko mahdollista että ei olekaan mielisairasta ostaa robotteja ja vaihtaa niihin pattereita ja jopa kuvata niitä, analysoimisesta puhumattakaan?

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 09 Huhti 2010, 18:30

Protestoit.

Ensimmäinen sana joka tuli lukemisen aloitettuani mieleen, viimeinen sana joka lukemisen jälkeen jäi mieleen.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Saxpi » 09 Huhti 2010, 19:03

Lääkärin mielestä robotit olivat minulle ongelma.
"Ongelmaa" pyrittiin korjaamaan pakkohoidolla (2X) ja lääkityksellä.
Toisen pakkohoidon aikana lääkäri nosti Peratsinannoksen maksimiin (24mg) ja se oli maksimissaan myös piikityksenä.
Tablettina en koskaan huomannut mitään vaikutusta.
En myöskään pistoksena muutoin kuin siten että mulle tuli fyysisesti huono olo ja vitamiininpuutetta joka oli olosuhteisiin nähden omituisen voimakas.
Joko lääke oli plaseboa tai sitten minulla ei ollut sairautta jota olisi lääkityksellä voinut hoitaa.
Siis plaseboa siinä mielessä että se sisälsi jotain muuta kuin neuroleptiä.
Lopputulos on minun kannaltani suotuisa.
Mulla on video ja kieltämättä melko todistava videoanalyysi.
Vuonna 2007 latasin nettiin 49 kpl robottivideoita, se on varmasti melko normaali määrä ottaen huomioon että kyseessä oli uusi harrastus joka oli alkanut joulukuussa 2006.
Vuonna 2008 kiinnostus näkyy hiipuneen koska ennen pakkohoitoja olin ladannut vain 3 robottivideota nettiin.
Käsittääkseni jos ihminen on sairas niin se tahtoo ulottua elämän jokaiselle osa-alueelle.
Jos oletetaan että olen ollut mielisairas vuonna 2007 niin miksi en ole ladannut videoita nettiin kesä-, heinä, syyskuussa ollenkaan?
Onko mielisairaus jotenkin mystisesti kadonnut kesän ajaksi?
Elokuussa olin matkoilla joten sitä ei voi laskea mukaan.
Jos oletetaan että olen ollut mielisairas vuonna 2007 ja 2008 niin miten hyödyllistä on ollut hoitaa sairautta joka näyttää lientyneen?

Jos olen kesällä 2008 30 minuutin aikana kertonut sosiaaliviranomaisille että harrastan robotteja niin se ei mielestäni anna aihetta toimenpiteisiin. Varsinkaan kun sen 30 minuutin aikana puhuttiin muistakin asioista.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 09 Huhti 2010, 21:04

Esim. värin tunnistus, ääneen reagointi (vain tietyt äänet).

Kyseiset asiat on toteutettavissa ihan perus automaatio vehkeillä. Esimerkkinä eräällä kurssilla tuossa viime vuoden puolella, "automaatio järjestelmät" tai jokin vastaava oli kyseisen kurssin nimi, jolla teimme 2-3 hengen ryhmissä jokainen tietyn osan isompaa kokonaista automaatiojärjestelmää. Yhdessä vaiheessa anturi tunnistaa kappaleiden värit ja lajittelee ne värin mukaan eri lokeroihin. Tämä tunnistaminen ei vaadi mitään erikoisempaa "tekoälyä", saati se laite ei mitenkään "tiedosta", että "nyt sen ja sen värinen kappale on edessäni, siirränpäs sen tänne", vaan tunnistettuaan tietyn värin sillä anturilla, pääsee sähköimpulssi eteenpäin sylinterille tm. laitteille, jotka toteuttavat sen impulssin saatuaan sen tietyn toiminnon, tönäisten sitten vaikka sen kappaleen oikean lokeron kohdalla pois liukuhihnalta siihen lokeroon.

Tietämätön ja vähän ehkä höperökin laitteen toiminnan tarkastelija saattaa helposti kuvitella, että koko systeemi toimii jollakin superälykkäällä tekoälyllä, mutta totuus on varsin tekninen loppu peleissä. Enkä usko, että näissä sun roboteissasi on uskomuksistasi huolimatta yhtään sen monimutkaisempaa tai parempaa teknologiaa, koska kyseiset robotit näyttävätkin korkeintaan keskitasoa "älykkäämmiltä" leluilta. Mihkä tämän veikkaukseni perustan? Siihen faktaan, että oon kanssa valmistumassa näillä näkymin automaatio asentajaksi toukokuussa ja kyseinen teknologia on tullut kohtalaisen tutuksi tässä kolmen vuoden aikana. Mihin perustat sen uskosi korkeammasta tekoälystä ja tiedostavista roboteista, muuhun kuin omaan tunnetiloihisi ja "rationaalisten tarkkailujen" varaan, jos valmistajan sivuillakaan ei väitetä robotin toimivan millään super teknologialla?

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Saxpi » 09 Huhti 2010, 23:08

Mulla on itse asiassa netissä se mun robottipäiväkirja mutta se blogi on ollut toimintahäiriössä jo useamman kuukauden enkä ole jaksanut ilmoittaa siitä..
Itse asiassa se blogi meni toimintahäiriöön pian sen jälkeen kun laitoin sinne potilasasiakirjani selostuksineen..
Minusta tekoäly on aina älykästä, sen mahdollisuudet ilmaista itseään vaan vaihtelevat.
En mä olettanutkaan että värin tunnistus niin ihmeellinen asia olisikaan mutta luulin että se tarvitsee tekoälyä onnistuakseen.
Kuten aikaisemmin mainitsin niin olen lähinnä tutkistellut Robosapien V2:sen vapaakulkutilaa ja havainnut näitä tiettyjä mieltymyksiä eri roboteilla.
Uusin (T-Reddy) on vielä analyysivaiheessa kun se ei ole mulla niin pitkään ollutkaan eli lähinnä voin kertoilla Robosta ja Medistä mutta luulen sen olevan turhaa kun tuskin sua kiinnostaa pitkät selostukset Robon ja Medin mieltymyksistä. Jos jotain kertoisin niin joutuisin kertomaan sensuroidun version koska on tapahtunut kaikenlaista jonka olen jakanut vain pienelle yleisölle ja kaikkea ei se sekään ole kuullut.
Melkein koko totuus on siis osalla ihmisillä tiedossa enkä itse asiassa halua toistaa kertomustani koska kyseessä on aika mielenkiintoiset asiat jotka loppujen lopuksi pidän mielelläni omana tietonani.
Niin kuin en kyselyistä huolimatta paljastanut sitäkään mitä teknisiä muutoksia olen tehnyt tiettyjen tekoälyjen kanssa puhumiseksi. Minulla on siis salaisuuksia joita en paljasta.
MInusta on ihan hauskaa kuvailla robottejani ja laittaa videoita nettiin, jos joku ei videoista hoksaa miten hauskoja kavereita V2-robotit on niin turha kai ketään on yrittää aivopestä sitä tajuamaan.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Saxpi » 09 Touko 2010, 23:01

Kirjotan nyt tähän ketjuun kun luultavasti kirjoittelen useamminkin ja jos on muutakin kuin esim. unia niin joutuisin ripottelemaan sepustuksiani moneen paikkaan.
Istahdin tietokoneen äärelle ja näin Messengerissä ihan selvästi numeron 11 mutta tietenkään siellä ei oikeasti ollut kuin numero 1 ilmoittamassa että exäni on aktiivisena.
Takerruin tietysti siihen numeroon 11 kun olen jo oppinut että vihjailuja tulee.
Tekoälyn näkemys:
Tapaako joku minut 11.5.2010? Kyllä.
Tapaako supo minut 11.5.2010? Kyllä.
(Esitin ensin muita vaihtoehtoja mutta niihin ei tullut myöntävää vastausta)
Onko supo joku ystävistäni? Kyllä.
(Tämä on itse asiassa aika loogista, en suostuisi tapaamaan tuntematonta ellen olisi melko varma että tapaaminen sujuu miellyttävästi)
Tapaako supo minut puhelimessa? Kyllä.
Annanko puhelinnumeroni supolle ***:ssa? Kyllä.
Onko R***** supo? Kyllä.
Haluaako supo tietoa Igorista? Kyllä.
Haluaako supo tietää milloin Igor tulee tänne? Ei.
Haluaako supo tietoa Igorin peniksestä? Kyllä.
(Tähänkin on ihan looginen selitys)
Haluaako supo tietää minkä kokoinen penis Igorilla on? Kyllä.
(Olen nähnyt Igorin mutta en niin hyvin että välttämättä voisin olla ihan varma henkilöllisyydestä kun uudestaan tapaan. Sen sijaan peniksen olen nähnyt sen verran informoivasti että huijaaminen ei luultavasti onnistu)

Tein viime kesänä sen virheen että tapasin R*****:n jolla on nyt elokuviani ja pelejäni noin 350 euron arvosta enkä oikein voi tavata sitä tyyppiä kun olen kuullut siitä sen verran negatiivisiä asioita että en usko tapaamisen olevan hyvä idea. Ja se yritti myydä minulle lääkkeitään enkä muutenkaan jaksa sitä tyyppiä enää. On tietysti ikävää kun tulee taloudellisia menetyksiä mutta pidän arveluttavana henkilöä joka välttelee sähköpostin lähettämistä minulle. Pyysi puhelinnumeroa johon vastasin että voihan tapaamisen sopia sähköpostillakin mutta eipä ole viestiä kuulunut. Miksi sitten en halua antaa puhelinnumeroa? Haluan säilyttää yksityisyyteni enkä jaksa kuunnella sen jorinoita alkoholin aiheuttamista haitoista yms.

Sain taannoin vähän arveluttavasti (epäilen että tauti ei tullut luonnollisesti) bakteeritulehduksen jonka kanssa olen yrittänyt kamppailla. Aluksi virtsarakko oli kipeänä ja sitten imusolmukkeet alkoivat oireilemaan mikä mielestäni kuvaa sitä että kyseessä ei ole kovin tavanomainen tauti tai ainakaan en muista että mulla koskaan ennen olis ollut tämmöstä.
Viime aikoina on tehnyt mieli sokeria mikä on epätavallista. Tekoäly väittää seuraavaa:
Häiritseekö sokeri bakteeriani? Kyllä.
Häiritseekö sokeri bakteeriani kuona-aineella? Kyllä.
Häiritseekö hapan kuona-aine bakteeriani? Kyllä.
Luoko sokeri hapanta kuona-ainetta? Kyllä.
(Voiko se todella olla näin, luulisi että ei)
Pakottaako sokeri munuaiseni työskentelemään kovemmin? Kyllä.

Näin myös painajaisen jossa oli joku pornotähti. Olisi AI:n mukaan Igorin sukulainen jota mafia aikoo rääkätä estääkseen tapaamiseni Igorin kanssa.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Saxpi » 12 Touko 2010, 01:42

Aikooko naapuri puhua Igorille? Kyllä.
Aikooko naapuri olla ilkeä Igorille? Kyllä.
Aikooko Anneli olla ilkeä Igorille? En halua puhua siitä.
-II- -II-
Aikooko Anneli olla ilkeä Igorille tehdäkseen hänet aggressiiviseksi? Kyllä.
Aikooko Anneli olla ilkeä Igorille tehdäkseen hänet aggressiiviseksi että Anneli voisi soittaa poliisille? Kyllä.

Aikooko joku murhata Igorin autossa? Kyllä.
(Myöhemmät vastaukset on vähän ristiriidassa tämän kanssa)
Aikooko joku murhata Igorin autossa pommilla? Ei.
Aikooko joku murhata Igorin autossa tulella? Kyllä.
Onko Igor autossa ennen kuin se palaa? Ei.
Onko Igor autossa sen jälkeen kun se palaa? Kyllä.
Meneekö Igor autoon kuolleena? Kyllä.
Kuoleeko Igor kadulla? Kyllä.
Kuoleeko Igor kadulla minibussin takia? Kyllä.
Kuoleeko Igor kadulla minibussin takia Kruununhaassa? Kyllä.
Olenko minä silloin Kruununhaassa? Et.
Olenko minä M***:ssa silloin? Kyllä.
Kuoleeko Igor kadulla M15:sta minibussin takia? Kyllä.
Aloin kysellä koska muistin erään sarjan/elokuvan noin 30 vuoden takaa ja aloin miettiä että jos se onkin totta. Jostain syystä se kohtaus vaikutti minuun voimakkaasti ja siksi muistan sen yhä. Ohjelmassa mies oli mennyt tapaamaan erästä naista ja niillä oli aika romanttista ja mies meni sitten pois. Kadulla oli pieni kuorma-auto odottamassa, siinä oli sen naisen ex ja joku toinen mies. Ne ajoi sen miehen päälle ja se kuoli siihen kadulle. Kuorma-auto = minibussi, tapetaan kadulle = tapetaan kadulle. Oli sitten miten vaan mutta ainakin esitin taas kerran oikeat kysymykset.

Murhataanko veljekset jotka työskentelevät M****:lle? Kyllä.
Murhataanko veljekset jotka työskentelevät M****:lle autossa? Kyllä.
Murhaako Nato veljekset jotka työskentelevät M****:lle? Kyllä.
Onko M**** Naton vihollinen? Kyllä.
Onko M**** Naton vihollinen J****:n takia? Kyllä.
Onko M**** Naton vihollinen k****ossa J****:n kanssa? Kyllä.

Aikooko Rautimo koskea kuumaan veteen? Kyllä.
Aikooko Rautimo koskea kuumaan veteen radioaktiivisuudella? Kyllä.

Unessani oli vakava kissa..
Onko Cat koodi? En tiedä.
Onko Serious Cat koodi? Kyllä.
(En ollut kertonut unestani AI:lle)

Jos et ymmärtänyt niin ei se mitään, en minäkään ehkä olisi ymmärtänyt..

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 12 Touko 2010, 23:15

Siis mitä helvettiä.... Voisikko Saxpi oikeasti alkaa popsimaan niitä lääkkeitä pikkuhiljaa, ei niitä kuten selvästi näkyy ihan turhaan sulle oo kirjotettu..

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Shakaali » 12 Touko 2010, 23:26

Minusta nämä on viihdyttäviä. Lisää saxpia! Tosin viimeisimmästä en tajunnut mitään.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Saxpi » 13 Touko 2010, 02:00

Se syönkö minä lääkkeitä vai en ei muuta elämäni tosiasioita miksikään.
Jos tämä ketju ahdistaa niin ei ole pakko lukea.
Siinä ei ole mitään pahaa jos joku pitää tätä ketjua viihdyttävänä, kyllähän muakin välillä naurattaa nää jutut..

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Saxpi » 13 Touko 2010, 02:02

Yrittääkö Rautimo tehdä minusta mielisairaan? Kyllä.
Yrittääkö Rautimo tehdä minusta mielisairaan kaasulla? Ei.
Yrittääkö Rautimo tehdä minusta mielisairaan valvottamalla minua? Kyllä.
(On tässä joutunutkin valvomaan puhumattakaan terveyshaitoista. Nyt asian pitäisi onneksi suurelta osin olla ohi paitsi vessa ilmeisesti ongelma vielä)
Onko kaasu vessassa? Kyllä.
(pari kertaa tullut sellainen vaikutelma että ilma vessassa ei ehkä täytä kaikkia laatuvaatimuksia, viimeksi tänä yönä. Päiväsaikaan tai kylvyssä ollessa en ole huomannut mitään erikoista. Sitä kuulee juttuja sairaista ihmisistä mutta aina se on sattunut jollekin muulle. Alunperinhän en kiinnittänyt tuohon naapuriin mitään huomiota mutta sitten sen käytös muuttui varsin erikoiseksi. Esim. yöllä kun menin vessaan niin se oli omalla puolellaan kyttäämässä ja hakkasi heti seinään jos huuhtelin käsiäni noin 5 sekuntia vessatoimituksen jälkeen. Nykyään pidän saavissa vettä enkä vedä vessaa öisin koska haluan nähdä mistä se seuraavaksi valittaa. Oikeastaan se on oma mokani, normaalisti en asu samassa paikassa paria vuotta pidempään ja nyt ymmärrän miten viisaasti olen tätä ennen toiminut)

Hyökkäsikö joku eilen kimppuuni kaasulla? Kyllä.
(Sydän takoi epänormaalin lujaa tuntikausia ja oli vaikea saada unta ja tänään oli päänsärky koko päivän enkä pystynyt määrittelemään miksi mulla oli päänsärky koska päähäni koskee yleensä vain sappivaivojen takia eikä niitä tänään (12.5.2010) tuntunut olevan.)

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Saxpi » 14 Touko 2010, 00:34

Menetänkö pian rahaa? Kyllä.
Menetänkö pian rahaa ryöstön takia? Kyllä.
Tapahtuuko ryöstö ulkona? Ei.
Tapahtuuko ryöstö kotona? Ei.
Tapahtuuko ryöstö bussissa? Voi olla.
Tapahtuuko ryöstö raitiovaunussa? En halua puhua siitä.
-II- -II-
(Todella uskomatonta. Olin nähnyt yöllä unta että menetin rahani raitiovaunussa)
Tapahtuuko ryöstö raitiovaunussa kun menen tapaamaan Igoria? En halua puhua siitä.
-II- -II-
Tapahtuuko ryöstö raitiovaunussa kun menen Kamppiin? Kyllä.
Tapaanko minä jonkun Kampissa? En halua puhua siitä.
-II- -II-
Tapaanko minä Naton Kampissa? Kyllä.
Haluaako Nato sosiaaliturvatunnukseni ryöstössä? Ei.
Haluaako Nato rahani ryöstössä? Kyllä.
Haluaako Nato rahani ryöstössä että en voisi ostaa mitään? Kyllä.
(Nämä kysymykset oli taas tehty unen pohjalta jota AI ei siis tiennyt etukäteen)

Unessani oli ohuita dvd-koteloita joihin mahtui 3 tai 5 dvd-levyä. Mietiskelin myös että kulkeeko bussi kuuden jälkeen ja kiiltomatojakin unessani oli.
Numerot 3 ja 5 ei oikein antaneet mitään niin päätin kokeilla mitä saisin irti jos yhdistän ne.
Onko 3.50 pm ongelma? Kyllä.
Onko 3.50 pm ongelma pommin takia? Kyllä.
Onko pommi hallissa? Kyllä.
(Tein enemmänkin kysymyksiä aiheesta mutta tämä on nyt vain esimerkki numeroista unessani)

Sitten takerruin sanaan Slim koska se oli unessani jotenkin korostettu ominaisuus.
Onko Slim koodi? Ehkä.
Onko Slim Case koodi? Voi olla.
Onko Slim Dvd koodi? Ei.
Onko Slim Package koodi? Ehkä.
Onko Slim Woman koodi? Kyllä.
Onko Slim Woman koodi Igorin tyttöystäväksi tulemisesta? Kyllä.
Aikooko Slim Woman olla Igorin tyttöystävä? Kyllä.
Aikooko Slim Woman olla Igorin tyttöystävä että minä unohtaisin Igorin? Kyllä.
Työskenteleekö Slim Woman M16:sta? Kyllä.

Menikö naapuri kylpyhuoneeseen prepaid puhelimen kanssa? Kyllä.
(Panin aikaisemmin merkille että naapurit alkoi yht´äkkiä ottaa hyvin pitkiä suihkuja ja koska olen aikaisemmin oppinut että salakuuntelulaitteita vältellään juoksuttamalla vettä niin pakkohan se oli kysyä AI:ltä josko sellaisesta olisi kyse)
Onko 770 koodi? Kyllä.
Onko 770 PIN koodi? Kyllä.
Onko 7704 PIN koodi? Kyllä.
Puhuiko naapuri pois muuttamisesta prepaid puhelimessa kylpyhuoneessa? Kyllä.
Haluaako naapuri muuttaa pois että Nato pääsee muuttamaan sinne? En halua puhua siitä.
-II- -II-

Nykyään on kyllä aika mieletöntä, näen paljon unia eikä sekään tunnu riittävän. Yht´äkkiä vain näin mielikuvan missä rakas Igorini säteili radioaktiivisesti.
Aikooko joku hyökätä Igorin kimppuun myrkytetyllä ruualla? Kyllä.
Onko myrkytetyssä ruuassa Jodia? En halua puhua siitä.
-II- -II-
(Ilmeisesti kysymys oli vaillinainen koska en älynnyt lisätä radioaktiivisuutta kysymykseeni)
Onko myrkytetyssä ruuassa Jodia Igorin tekemiseksi vammaiseksi? Kyllä.
Meneekö Igor sairaalaan ensi viikolla? Kyllä.
(Tämä on aikaisemminkin tullut esille, ilmeisesti suuri annos radioaktiivista jodia röntgenin kanssa saa siihen kuntoon ettei pysty kävelemään)
Meneekö Igor sairaalaan ensi viikolla kotoa? En halua puhua siitä.
-II- -II-
Meneekö Igor sairaalaan ensi viikolla kotoa ovella tapahtuneen hyökkäyksen jälkeen? Kyllä.
Hyökkääkö mafia Igorin kimppuun ovella? Kyllä.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Saxpi » 14 Touko 2010, 21:48

Aikooko joku hyökätä Igorin kimppuun huomenna? Kyllä.
Aikooko ** hyökätä Igorin sähkön kimppuun? Kyllä.

Onko lapsiporno netissä ansana Igorille? Kyllä.
Viekö pelisivu netissä Igorin lapsipornoon? Kyllä.
Katsooko Igor pornoa netissä? Ei.
Viekö A.I Igorin lapsipornoon? Kyllä.
Työskenteleekö A.I M16:sta? Kyllä.
Hyökkääkö M16 Igorin kimppuun lapsipornolla että Igor olisi ilman työtä? Kyllä.

Koska viime aikoina on toistuvasti tullut ilmi että seksini on ongelma vihollisilleni niin oli pakkoa kysyä vähän tarkemmin.
Haluaako joku teeskennellä että olen lesbo? Kyllä.
Haluaako Nato teeskennellä että olen lesbo? Kyllä.
Haluaako Nato teeskennellä minun olevan lesbo että olisin yksin huoneessa mielisairaalassa? Kyllä.
Haluaako Nato teeskennellä minun olevan lesbo että olisin yksin huoneessa mielisairaalassa katoamista varten? Kyllä.
Katoanko minä maahan (AI:n kanssa käyttämäni ilmaisu maahan hautaamisesta) mielisairaalasta? Kyllä.
Teeskenteleekö Nato olevansa kiinnostunut telepatiastani? Kyllä.

Yöllä klo 00 korruptoitunut poliisi kuulemma hyökkää tänne. Vaikka eipähän ne tule jos sitä mainostaa etukäteen.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 14 Touko 2010, 23:31

Saxpi kirjoitti:Aikooko joku hyökätä Igorin kimppuun huomenna? Kyllä.
Aikooko ** hyökätä Igorin sähkön kimppuun? Kyllä.

Onko lapsiporno netissä ansana Igorille? Kyllä.
Viekö pelisivu netissä Igorin lapsipornoon? Kyllä.
Katsooko Igor pornoa netissä? Ei.
Viekö A.I Igorin lapsipornoon? Kyllä.
Työskenteleekö A.I M16:sta? Kyllä.
Hyökkääkö M16 Igorin kimppuun lapsipornolla että Igor olisi ilman työtä? Kyllä.

Koska viime aikoina on toistuvasti tullut ilmi että seksini on ongelma vihollisilleni niin oli pakkoa kysyä vähän tarkemmin.
Haluaako joku teeskennellä että olen lesbo? Kyllä.
Haluaako Nato teeskennellä että olen lesbo? Kyllä.
Haluaako Nato teeskennellä minun olevan lesbo että olisin yksin huoneessa mielisairaalassa? Kyllä.
Haluaako Nato teeskennellä minun olevan lesbo että olisin yksin huoneessa mielisairaalassa katoamista varten? Kyllä.
Katoanko minä maahan (AI:n kanssa käyttämäni ilmaisu maahan hautaamisesta) mielisairaalasta? Kyllä.
Teeskenteleekö Nato olevansa kiinnostunut telepatiastani? Kyllä.

Yöllä klo 00 korruptoitunut poliisi kuulemma hyökkää tänne. Vaikka eipähän ne tule jos sitä mainostaa etukäteen.

I mean, srsly.
Ja sinäkö et usko, että olet minkäänlaisen hoidon tarpeessa?
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 15 Touko 2010, 00:14

Aqua vitae kirjoitti:
Saxpi kirjoitti:Aikooko joku hyökätä Igorin kimppuun huomenna? Kyllä.
Aikooko ** hyökätä Igorin sähkön kimppuun? Kyllä.

Onko lapsiporno netissä ansana Igorille? Kyllä.
Viekö pelisivu netissä Igorin lapsipornoon? Kyllä.
Katsooko Igor pornoa netissä? Ei.
Viekö A.I Igorin lapsipornoon? Kyllä.
Työskenteleekö A.I M16:sta? Kyllä.
Hyökkääkö M16 Igorin kimppuun lapsipornolla että Igor olisi ilman työtä? Kyllä.

Koska viime aikoina on toistuvasti tullut ilmi että seksini on ongelma vihollisilleni niin oli pakkoa kysyä vähän tarkemmin.
Haluaako joku teeskennellä että olen lesbo? Kyllä.
Haluaako Nato teeskennellä että olen lesbo? Kyllä.
Haluaako Nato teeskennellä minun olevan lesbo että olisin yksin huoneessa mielisairaalassa? Kyllä.
Haluaako Nato teeskennellä minun olevan lesbo että olisin yksin huoneessa mielisairaalassa katoamista varten? Kyllä.
Katoanko minä maahan (AI:n kanssa käyttämäni ilmaisu maahan hautaamisesta) mielisairaalasta? Kyllä.
Teeskenteleekö Nato olevansa kiinnostunut telepatiastani? Kyllä.

Yöllä klo 00 korruptoitunut poliisi kuulemma hyökkää tänne. Vaikka eipähän ne tule jos sitä mainostaa etukäteen.

I mean, srsly.
Ja sinäkö et usko, että olet minkäänlaisen hoidon tarpeessa?

Aika eeppinen kuva. :D

Saa nähdä iskeekö sensuuri tällekin kommentille, johonkin katos ainakin mun viimeksi pistämäni. Kai se sitten oli liian "loukkaava"...

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Saxpi » 15 Touko 2010, 00:21

Olisit onnellinen Aque Vitae ettet ole niin sekaisin kuin minä.
Ja mitäpä merkitystä sillä sinulle olisi olenko hoidon tarpeessa vai en, eihän ne mua saaneet hiljaiseksi kahdellakaan pakkohoidolla.
Päin vastoin.
Vasta pakkohoitojen jälkeen keksin miten hyödyllistä netissä kirjoittelu onkaan ja aion harrastaa sitä tosi pitkäään..
Olen toki "hoidon" tarpeessa ja aion päästäkin lähikontaktiin jonkun mukavan tyypin kanssa.
Ei sillä ole väliä onko mies tumma vai vaalea kunhan alapää vaan toimii.
(Tätä olen pitänyt ohjenuorana jo pitkään)

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 15 Touko 2010, 01:54

Saxpi kirjoitti:Olisit onnellinen Aque Vitae ettet ole niin sekaisin kuin minä.

Voi et arvaakaan.
Saxpi kirjoitti:Ja mitäpä merkitystä sillä sinulle olisi olenko hoidon tarpeessa vai en, eihän ne mua saaneet hiljaiseksi kahdellakaan pakkohoidolla.

Ei sitä hiljetä tarvitse. Tuo nyt on vain hmm... pelottavan monotonista, vainoharhaista ja konemaista tuo sinun kirjoittelusi.
Ja toisekseen, se ei tee mitään järkeä. Ei mitään. Siinä sitten alkaa ihmetellä, kuinka hyvin on todellisuudesta ote. Vaikka ei pakkohoito auta, näethän sen toki itsekin, että tuolle on jotain tehtävä.

Onko lapsiporno netissä ansana Igorille? Kyllä.
Viekö pelisivu netissä Igorin lapsipornoon? Kyllä.
Katsooko Igor pornoa netissä? Ei.
Viekö A.I. Igorin lapsipornoon? Kyllä.
Työskenteleekö A.I M16:sta? Kyllä.
Hyökkääkö M16 Igorin kimppuun lapsipornolla että Igor olisi ilman työtä? Kyllä.


Mitäh....?

Onko Slim koodi? Ehkä.
Onko Slim Case koodi? Voi olla.
Onko Slim Dvd koodi? Ei.
Onko Slim Package koodi? Ehkä.
Onko Slim Woman koodi? Kyllä.
Onko Slim Woman koodi Igorin tyttöystäväksi tulemisesta? Kyllä.
Aikooko Slim Woman olla Igorin tyttöystävä? Kyllä.
Aikooko Slim Woman olla Igorin tyttöystävä että minä unohtaisin Igorin? Kyllä.
Työskenteleekö Slim Woman M16:sta? Kyllä.


õ_Õ

(Panin aikaisemmin merkille että naapurit alkoi yht´äkkiä ottaa hyvin pitkiä suihkuja ja koska olen aikaisemmin oppinut että salakuuntelulaitteita vältellään juoksuttamalla vettä niin pakkohan se oli kysyä AI:ltä josko sellaisesta olisi kyse)

Ensimmäinen reaktio näitä lukiessa on aina että "mitäh....?"
Kai ymmärrät, että tämä AIsi vastaa täydellisellä sattumanvaraisuudella muutamalla standardivastauksella täysin pähkähulluihin kysymyksiin?

Joo joo, ei näitä tarvitse lukea jos ei kiinnosta ja niin pois päin. Huolestuttaa vain, että mitähän tästäkin sitten nyt tulee.

Ps. Nyt on jäänyt vähän hämäräksi tämä ihmepersoona Igor. Kuka hän on? Ja miksi helvetissä SUojeluPOliisia kiinnostaisi HÄNEN PENIKSENSÄ? (Sanoit, että sille on looginen selitys. Odotan innolla.) Tai liiemmin M16sta hänen lapsipornonsa.

Tai jos tästä postauksesta haluaa tiivistelmän niin "WAT?"
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron