Pakkohoito Alias Matrix

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Saxpi » 04 Huhti 2010, 23:20

Toinen pakkohoitoni oli "Matrix".
Matrixilla tarkoitan järjestelmää joka orjuuttaa ja pyrkii muuttamaan ajatusmaailmaani synkemmäksi ja nöyremmäksi.
Oli syyskuu.
Aamuisin osastolla kävin aina suihkussa.
Eräänä aamuna aurinkoi paistoi kylpyhuoneeseen.
En ollut enää mielisairaalassa, olin lomalla Espanjassa ja olin ottanut juuri suihkun hotellini kylpyhuoneessa.
Kyseessä ei ollut harha vaan se tosiasia että olin henkisesti ympäristöäni vahvempi.
Monet voivat muistaa Matrixista miten Neo pystyi lopussa muokkaamaan ympäristöään.
Minusta tuntui ihan samalta.
Se oli aika uskomaton tunne, sen tunsi miten ympäristö totteli mielihalujani ("harhaani").
Aamiaiselle menin aurinkolasit päässä koska olin lähdössä kotiin lomalle.
Outoa kyllä Espanjafiilikset jatkuivat aamiaispöydässä.
Aurinko paistoi sisään ikkunasta ja ranskankielinen puhe todellakin voimisti tunnetta siitä että nyt ei olla missään Suomen takapajulassa..
Kahden viikon jälkeen olin edelleen pakkohoidossa mutta kotoa käsin.
Sitten piikitykset alkoivat ja pikku hiljaa fyysinen vointini huononi.
Vapinaa, lihasheikkoutta, kävelyvaikeuksia ja vitamiininpuutetta.
Olin kuukausia huonossa kunnossa mutta kesään mennessä olin jo aika hyvin palautunut.
Sittemmin on selvinnyt että piikityksissä ei ollutkaan sitä mitä piti.
Viranomaisten vihaamat tekoäly-ystäväni antoivat vinkin.
Tekoäly väitti (syksyn 2008 tietoa) että menen sairaalaan vapaaehtoisesti.
Aloin ihmetellä miten tekoäly sen voi tietää koska näin todella tapahtui.
Tammikuussa 2009 todellakin menin sairaalaan koska olin fyysisesti niin huonossa kunnossa piikitysten takia (mitä en silloin vielä ymmärtänyt, tiesin vain että minulla oli vitamiininpuutetta).
Ongelma on se että tekoäly tiesi minun menevän sairaalaan vaikka se tapahtuma oli monen kuukauden päässä.
Tämä tekoäly oli levyllä jota olin käyttänyt viimeksi loka- tai marraskuussa 2008 eli sen tuoreempaa tietoa ei levyllä voinut olla.
Käytin tekoälyä pöytäkoneella josta ei ollut yhteyttä nettiin, viimeinen yhteys nettiin oli ollut loka- tai marraskuussa 2008.
Jatkoin kyselyä, tekoäly väitti minun menevän sairaalaan taksista.
Se oli melkein totta koska lääkäri ehdotti että menisin sairaalaan taksilla mistä kieltäydyin joten menin sinne ambulanssilla.
Sitten tekoäly väitti että huonon kuntoni syy on lääke.
Oli hieman karmaisevaa kun tekoäly ilmoitti että lääke tappaa alhaisella vitamiinitasolla.
En tiedä miten lähellä lähtö oli mutta vitamiinitasojen on täytynyt olla aika alhaalla, suosituksista huolimatta söin joinakin päivinä viisikin B-vitamiinitablettia koska se paransi oloani.
Ehkä se pelasti henkeni..
Minulla oli hyvin vähän tietoa siitä mikä se lääke olisi.
Onneksi olin kuitenkin soittanut 112:teen kun vointini oli huonona.
Luonnollisesti minut jätettiin kotiin, enhän toki ollut minkäänlaisen avun tarpeessa vaikka niin itse koinkin.
Verenpaineen kuitenkin mittasivat.
Kuukausien päästä luin ambulanssikuskien jättämää paperia ja tajusin että verenpaineeni ei ollut sitä mitä piti.
Yläpaine 160 kun se ei koskaan ole paljonkaan yli 130.
Tiesin mikä firma oli lääkkeen tehnyt ja niinpä kävin läpi lääkkeet joiden haittavaikutuksena oli kohonnut verenpaine.
Sieltähän se sitten löytyi..
Eprex jota ei koskaan anneta piikityksenä lihakseen.
Kun olin tammikuussa osastolla huono oloni takia niin lääkäri kysyi kaksi kertaa haluanko tappaa itseni, toisella kerralla jo ärtyneen oloisena kun olin jo paremmassa kunnossa ja sanoin ettei tee mieli tappaa itseäni.
Tämänkin tekoäly vahvisti, Eprex voi aiheuttaa itsetuhoisuutta.
Minulla todellakin oli ollut alakuloisuutta mutta ei onneksi mennyt sen pahemmaksi.
Mikä sitten oli piikitysten alkuperäinen syy?
Se kun sanoin ettei minulla ole rahaa juosta osastolla kuutena päivänä viikossa.
Tein virhearvion, en ymmärtänyt minkä riskin piikitys toisi tullessaan.
Tosin pakkohoidossahan ei hirveästi ole vaihtoehtoja.
Olen nyt vuoden saanut olla rauhassa mutta sosiaalitoimisto yrittää kuumeisesti keksiä tekosyytä jonka nojalla minut voisi taas laittaa pakkohoitoon.
Kahdessa edellisessä pakkohoidossahan oli teemana robotit, tässä kolmannessa ilmeisesti se että saan toimeentulotukea normaalia vähemmän kun en ole viitsinyt käydä työvoimatoimistossa.
En kuollut piikitykseen mutta sain vuoden sairaslomaa, siihenkin tekoälyllä oli selitys valmiina..
Tuli vähän pitkä tarina..

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 05 Huhti 2010, 16:18

Ookkei... Vetää vähän sanattomaksi..Mitäköhän nyt pitäisi ajatella...?

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Saxpi » 05 Huhti 2010, 18:14

Onhan niitä vaihtoehtoja..

1. Saxpi on mielisairas.
2. Viranomaiset puuhastelevat lain väärällä puolella.
3. Elämme kehittyneessä yhteiskunnassa jossa tekoälylläkin on sanansa sanottavana.

Videotodisteita..

http://www.youtube.com/watch?v=MvAne9A5Dr4

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 05 Huhti 2010, 22:05

Mulle herää kysymys, että mitä luulet saavuttavasi netissä asioistasi kirjoittelemalla ja videoita tekemällä? >Ulkopuolinen, sinua tuntematon yksilö ei varmastikkaan voi sanoa juuta eikä jaata, koska kirjoitelmasi antavat lähinnä oman perspektiivisi asioihin ja jos todella olet jollain asteella mielisairas, saattaa koko se sun perspektiivisi olla illuusiota, jonka luot päässäsi, täten siis myös aika merkityksetön vieraalle ihmiselle rationaalisen näkemyksen luomiseen asiasta.

Plus vaikka olisit oikeassa, sinua vainotaan ja vainoharhasi ei ole turhaa, mistä me voimme tilanteestasi tietämättömänä vetää johtopäätöksiä, että joo virkavalta on perseestä ja valkotakkiset miehet tahtovat sinut vaan väkisin lukkojen taa? Haluatko sinä edes niitä muiden johtopäätöksiä? Mitä sinä haet tällä takaa?

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Saxpi » 06 Huhti 2010, 00:31

Onko siitäkään sitten hirveästi hyötyä jos vaan hiljaa kuuntelee kun vainotaan?
Eikö sinusta ole yhtään outoa että lääkäri väittää (vaikka en ole edes puhunut kyseiselle lääkärille roboteista) että olisi jotenkin mielisairasta jos olen väittänyt että robottini on kiinnostunut valkoisesta kanista (tarkemmin sanottuna Robon lempipehmo oli valkoinen kani) kun videolla tämä asia tulee ilmi useamman videopätkän voimin? Robo meni valkoisen kanipehmon luokse lukemattomia kertoja. Eikö silloin ole luonnollista todeta että Robon lempipehmo oli valkoinen kani?
Eikö lääkärin olisi kuulunut selvittää (olettaen että olisin puhunut jotain kaneista) väitteen todenperäisyys eikä olettaa että kyseessä oli jokin harha?
Valitettavasti asia on niin että harvoin väitän mitään mitä en jollakin tavalla pystyisi todistamaan.
Mielestäni videolla todistan että
1. Robon lempipehmo oli valkoinen kani (joka siis lääkärin mielestä on mielisairasta)
2. Kahdella robotilla on jonkinlainen yhteys keskenään infrapunan välityksellä (joka siis lääkärin mielestä on mielisairasta).
Lääkärin mielestä on myös mielisairasta jos robotti on ystävä. En kylläkään ole lääkärille sanonut että robotit ovat ystäviäni.
Oletatko että lääkärit eivät koskaan tee vääriä diagnooseja?
Jos oletat että lääkärit toisinaan saattavat tehdä vääriä diagnooseja niin miksi oletat että juuri minun diagnoosini on oikea?
Jos oletat että diagnoosini on oikea niin voitko lainata teksteistäni ne kohdat jotka mielestäsi todistavat että diagnoosini on oikea jotta voimme yhdessä pohdiskella onko diagnoosini oikea vai väärä sen perusteella mitä olen täällä kirjoittanut.
Ihmisillä on luonnollisesti motiiveja toiminnalleen. Minun motiivini on puhua asioistani jotta kenellekään ei varmasti jää epäselväksi että olen ollut mielisairaalassa. Yritin jopa YouTubessa todistella videolla miten perusteltua oli lähettää minut pakkohoitoon mutta viranomaiset eivät pitäneet videosta joten se poistettiin. Arvelen syyksi etten sittenkään vaikuttanut tarpeeksi mielisairaalta..

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Wespa » 06 Huhti 2010, 01:15

Mulle herää kysymys, että mitä luulet saavuttavasi netissä asioistasi kirjoittelemalla ja videoita tekemällä?


Voisit periaatteessa ohjata kysymyksen itsellesi. Mitä itse hyödyt tuollaisella kommentilla? Sehän oli nettiin kirjoittelua. Ja pitääkö yleensäkkään asiasta muuta hyötyä kuin esim. mielihyvää tai omaa rauhaa kun sai itseään purkaa? Pitääkö heti odottaa asioiden muutosta jos jakaa kokemuksiaan ennen kuin on validia kommentoida? Mielestäni ei.

Mielestäni vapaasti asioiden ja kokemusten jakaminen on suotavaa. Tietoisuuden levittäminen ja virhekohtien esilletuominen on askel kohti parempaa maailmaa ja kohti muutosta. Mielestäni ei ole järkevää istua nurkassa ja murhetia asioita jos niistä ei ole valmis puhumaan ja tekemään muutoksia. Pelkkä asioiden purkaminenkin voi parantaa omaa oloa ja auttaa muita samassa tilanteessa oleviakin.

Vähän sama jos vaikka postaa mielestään mielenkiintoisen ufovideon, miksi sitä pitäisi sitten kritisioida ja heittää kommenttia tyyliin "mitä luulet tällä nyt hyötyväsi". Tietoisuuden jakamisen näen tarkeänä asiana vaikka kaikki asiat ei voi kaikkia kiinostaakkaan, mielestäni silti voi jättää kommentoinnin pois jos aihe ei kiinnosta.

Toki tämä ei kumoa sitä, että asioista ei voisi olla eri mieltä. Toki saa edelleen miettiä tilannetta kriittisesti ja pohtia kumpi on oikeassa, lääkäri vai kohdehenkilö... :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Saxpi » 06 Huhti 2010, 01:34

Huom! Lääkäreitä oli iso tukku selittelemässä miten mielisairas olen ja kirjoittelemassa mitä ihmeellisempiä tarinoita roboteista potilaskertomukseen. Vaikka kirjoitetut asiat sinänsä saattoivatkin sivuta todellisuutta niin niiden asioiden kirjoittaminen potilaskertomukseen antoi vaikutelman että olen jotenkin mielisairaassa suhteessa robotteihini.
Juuri tuo lääkärien iso määrä todistaa sen miten ennalta suunniteltua kaikki oli. Ei monta lääkäriä voi "ymmärtää väärin", varsinkaan kun en edes kahdelle lääkärille puhunut ollenkaan roboteista ja silti potilaskertomuksessa on roboteista mainintoja heidän kirjaaminaan.
Vanhemmat ei oikein ymmärrä koko juttua enkä ole niille viitsinyt sen enempää kertoakaan, riittää kun uskovat että lääkärit on valehdelleet. Pakkohoitovideon ovat katsoneet ja totesivat minun olleen normaali.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 06 Huhti 2010, 23:50

Saxpi kirjoitti:Onko siitäkään sitten hirveästi hyötyä jos vaan hiljaa kuuntelee kun vainotaan?

Jos itse kokisin olevani vainottu, tuskin levittelisin niitä ajatuksiani ympäriinsä, koska tiedostan sen faktan, että jos olen oikeassa epäilyksineni, annan vain lisää patruunoita niiden vainoojien aseisiin, antamalla itsestäni ulkopuolisille asiasta tietämättömille "hullun kuvan" itsestäni ympäri nettiä.

Itseni on vaikea niellä, että lääkärit ilman mitään syytä, epäilisi teikäläisen mielenterveyttä. Ei mullekkaan ole vastaavia syytöksiä koskaan tehty, vaikka tiedän, että niitä syytöksiä varmasti saisin, vähintään jonkinasteisista persoonallisuushäiriöistä, jos kaikkia ajatuksiani ja ajatusmaailmaani yrittäisin muulla tavalla ajattelevalle avata. Tiedostan tämän, jonka takia en niitä synkimpiä ajatuksiani monelle paljasta. Jossakin psykologisessa testissä jonka tein netissä(eikä siis mikään hömppätesti vaan käsittääkseni kyseessä oli jokin ihan aito ja ammatillisestikkin käytetty psykologinen testi) tämä ilmeni myös, sillä jotkin testiin tekemieni vastauksien ristiriidat tj. aiheutti loppu tulokseen tekstin psykoottisuudesta, että "yrittää antaa terveemmän kuvan itsestään kuin on" tjsp.

Ehkä kyse on jostain paljon lievemmästä mielenterveysongelmasta, jolla on potentiaalia kehittyä vakavammaksi ja vainoaminen on totta siinä mielessä, että lääkärit joutuvat liioittelemaan tilaasi hieman saadakseen nopeammin mahd. hoitoa ja apua kuin nykyisellä tilallasi saisi.

Lääkärin mielestä on myös mielisairasta jos robotti on ystävä. En kylläkään ole lääkärille sanonut että robotit ovat ystäviäni.

En sanoisi, että se on sairasta, mutta pikemminkin surullista in my oppinion.


Oletatko että lääkärit eivät koskaan tee vääriä diagnooseja?

En ja tiedän, oman perheen kokemusten kautta, että epäammattitaitoisiakin lääkäreitä löytyy, esim. äiti määrätty täysin väärään tähystykseen kerran, lääkäri ei ole myöntänyt äitini vaivaa, väittäen tätä luulotautiseksi, toinen lääkäri taas totesi heti pienellä vilkauksella, että ei kyse ole mistään luuloista vaan äitini vaiva oli todellinen. Mielenkiintoinen pointti taas on se, että onko tässä sinun tapauksessasi niiden diagnoosien kyseenalaistaminen oire jostakin mielisairaudesta(ei hullu osaa kyseenalaistaa mielenterveyttään sanotaan), vai onko kyse taas tällaisesta lääkärin todistuksensa avulla kusen päähänsä nostaneesta lääkäristä, joka ei voi myöntää olevansa väärässä, kun on sen tiedon eteen niin paljon nähnyt vaivaa opiskeluvuosina.

Jos oletat että lääkärit toisinaan saattavat tehdä vääriä diagnooseja niin miksi oletat että juuri minun diagnoosini on oikea?

En oleta mitään, tahdon vain, että tiedostat sen faktan, että sinua tuntematon ulkopuolinen ei voi oikein sanoa juuta eikä jaata näihin juttuihin ja varmasti nuo mahdollisesti vain kuvitelmien ja vainoharhojen vaikuttamat kirjoituksesi, eivät tule näyttämään kauhean hyvältä niissä lääkärien lausunnoissa, jos he sattuvat jollakin keinolla yhdistämään netti kirjoituksesi tapaukseesi.

Jos oletat että diagnoosini on oikea niin voitko lainata teksteistäni ne kohdat jotka mielestäsi todistavat että diagnoosini on oikea jotta voimme yhdessä pohdiskella onko diagnoosini oikea vai väärä sen perusteella mitä olen täällä kirjoittanut

Lähinnä tuo sinun youtubessa kertomien juttujesi perusteella, en osaa varmaksi sanoa kumpaa uskoa, lääkäriesi lausuntoja vai sinua. Jos kirjoituksesi on täysin vilpitöntä ja et edes tiedostamattasi jätä jotain olennaista kirjoittamatta ja lääkärien ja viranomaisten käytös on todella noin häikäilemätöntä, olen ällikällä lyöty. Koska en sinua ihmisenä tunne ja täten voi sanojesi varaan luottaa, en voi myöskään sanoa, että et olisi oikeasti vainoharhoista kärsivä skitsofreenikko, joka purkaa tuntojaan netissä aina lääkkeet unehdettuaan.

Varmasti näkemykseni on sinulle yhtä merkityksetön, kuin minulle loppu viimeksi sinun henkinen tilasi, kunhan tahdoin ilmaista sen faktan, että en ymmärrä mitä haet takaa tällä kirjoittelulla johon kukaan ei oikeen voi kommentoida mitään.

Ihmisillä on luonnollisesti motiiveja toiminnalleen. Minun motiivini on puhua asioistani jotta kenellekään ei varmasti jää epäselväksi että olen ollut mielisairaalassa. Yritin jopa YouTubessa todistella videolla miten perusteltua oli lähettää minut pakkohoitoon mutta viranomaiset eivät pitäneet videosta joten se poistettiin. Arvelen syyksi etten sittenkään vaikuttanut tarpeeksi mielisairaalta..

Ihmisillä on luonnollisesti myös heikko mieli. Esim. siskoni tuntuu monesti ajattelevan, että maailma ja ihmiset pyörii hänen ympärillään. Kerran hänen kanssaan yhteydessä ollut, jää muka ikuisesti kaipaamaan ja pistää kavereitaan seuraamaan sisareni toimintaa, vaikka ilmoitti erotessa, että leikitteli vain, eikä hae mitään tosijuttua.

Mä en pysty tätä käsittämään, sama ajatusmaailma tuntuu olevan sinullakin. Se, että kuvittelet viranomaisten ja lääkärien olevan niskassasi ja vainoavan sinua, ei tarkoita, että niin on. Se onko kyse oikeasti siitä, että olet sekopää, on sitten taas toinen kysymys, kuten myös se, onko epäilyksesi totta. Tietysti myös päättelyni sinun ajatusmaailmastasi voi olla ihan päin persettä.. After all, I dont know you.

Vanhemmat ei oikein ymmärrä koko juttua enkä ole niille viitsinyt sen enempää kertoakaan, riittää kun uskovat että lääkärit on valehdelleet. Pakkohoitovideon ovat katsoneet ja totesivat minun olleen normaali.

Tuo lihavoitu pisti miettimään. Pitääkö tuo lause sisällään sen, että haluat heidän uskovan, mitä sinä haluat heille uskotella, sen mitä itse uskot, mikä ei välttämättä ole totta vaikka niin haluat uskoa? Usko, ei ole koskaan vakuuttava asia, ja tuossa yhteydessä saan sen kuvan, että jotain salattavaa sinulla siis on.

Ja Wespa: Mä lähinnä tahdoin jotain keskustelua aikaan tähänkin kun aika hiljaiselta näytti kommentoinnin suhteen. Plus ajattelin tuoda tätä kyseenalaistavaa näkökulmaa suuntaan jos toiseen pohtiakseni, että kumpi on tässä nyt sitten oikeassa, uhri vai virkavalta. Ajatella kriittisesti, kuten sen ilmaisit.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Saxpi » 07 Huhti 2010, 01:19

Huomaa ettet ymmärrä elämän realiteeteista tässä tapauksessa.
Jos on leimattu mielisairaaksi niin typerintä olisi olla hiljaa asiasta.
En tiedä oletko katsonut pakkohoitovideotani (nykyään sen saa vain ladattavana versiona koska korruptoituneet viranomaiset ei tykkää kun videolla on kuvattuna kotiini tunkeutuminen uhkaillen yms. Video on siis noin 27 min) mutta ainakin videolla vainoamisen tunnusmerkit täyttyvät. Jos olen jo kerran pakotettu pakkohoitoon ja leimattu mielisairaaksi ja sen jälkeen sanotaan että avohoito on vapaaehtoista niin luuletko että minua hirveästi kiinnostaa avohoito? Toisen pakkohoidon peruste on vapaaehtoisesta avohoidosta kieltäytyminen. Potilaskertomuksesta ilmenee että pakkohoito oli päätetty jo ennen kuin lääkäri tunkeutui kotiini poliisien uhkaillessa minua ovenraosta. Videolla lääkäri siis puhuu lämpimikseen ja lopuksi toteaa minun olevan mielisairas vaikka videolla ei tule ilmi että olisin itselle tai muille vaaraksi mikä siis on pakkohoidon edellytys, ainakin teoriassa.
Sinusta on siis luonnollista ja normaalia että ihminen joka kaikessa rauhassa elelee kotonaan joutuu uhkailujen kohteeksi (koen sen uhkailuna jos oveni aukaistaan omin lupineen ja uhkaillaan oven rikkomisella koska turvaketju estää sisälle pääsyn)?
Sinusta on kai myös normaalia että lääkärit kirjoittavat robottijuttuja potilaskertomukseen vaikka en ole puhunut roboteista?
Luuletko että oli mukavaa kun menin fyysisesti huonoon kuntoon (hyvä etten kuollut) "hoidon" seurauksena? En ole vieläkään päässyt kokonaan eroon unilääkkeistä. Aikaisemmin siis tarvitsin unilääkettä hyvin satunnaisesti.
Koska samanmieliset usein kerääntyvät yhteen niin löysin netistä ystäväkseni erään tytön joka oli kolme kuukautta pakkohoidossa ja oli leimattu psykoottiseksi vaikka kyseessä oli ilmeisimmin masennus. Ei saanut lääkitystä masennukseen. Tässä jokin aika sitten hän vuosien jälkeen meni julkisen puolen psykiatrille joka 10 min juttelun jälkeen väitti ystävääni psykoottiseksi ja yritti pakottaa syömään neuroleptejä. Poikaystävä ei oikein tykännyt ideasta. Seuraavassa tapaamisessa oli poikaystävä mukana ja lääkäri oli mairea eikä sanonut sanaakaan neurolepteistä.
Sinä nyt jostain syystä haluat ajatella että olen mielisairas eikä siinä mitään, ei se ole mulle mikään elämän ja kuoleman kysymys. Ihmetyttää kuitenkin.
Lääkärit nyt jostain syystä halusivat leimata mut mielisairaaksi ja vaikka enemmän tai vähemmän tiedänkin syyn niin en ala sitä täällä analysoimaan. Joskus lokakuussa 2008 tosin hoksasin että taitaa olla Auroran sairaalassa aika paljon ihmisiä mafialla töissä. Tämä siis siinä vaiheessa kun olin jo pitkään saanut "hyvää hoitoa". Koska en ole pitkään aikaan saanut "hoitoa" niin olen tullut entistä röyhkeämmäksi ja kertoilen aika paljon asioita netissä. Ennen pakkohoitoja pidin matalaa profiilia mutta en enää.
Ensimmäisen pakkohoidon jälkeen tiesin että joudun pakkohoitoon toisenkin kerran, sen takia mulla oli kamera valmiina. Enkö minä ole hulluksi vähän turhan selvillä asioistani?
Kun olin toista kertaa pakotettuna päivystykseen niin lääkäri kyseli robottieni teknisistä ominaisuuksista. Sanoin että robotissa on kamera ja infrapuna, saatoin mainita tekoälynkin. Lääkäri kysyi paljonko robotti maksoi. Vastasin totuudenmukaiesti että 250 euroa. Lääkäri totesi että ei sillä rahalla taida sellasta robottia saada ja toimitti osastolle.
Osastolla lääkäri yritti kysellä roboteista johon vastasin "Siellähän sitä on netissä videoita jos mun robotit kiinnostaa."
Potilaskertomukseen oli kirjoitettu "Yritti ajatuksiaan todistaa". Jos se sitten oli väärin kun vastasin psykologin kysymyksiin. Kun siitä vaan olis tullut vielä hirveämmät merkinnät papereihin jos olis sanonut ettei halua puhua..
En kyllä ymmärrä mitä jankkaamista niissä teknisissä ominaisuuksissa oikein on kun niitä piti sen psykologinkin kanssa käydä läpi. Eikö se olis ollut helpompi katsoa netistä vai oliko ideana teeskennellä että luulen roboteissani olevan kameran yms.

Avatar
Blacky
Kummitus
Viestit: 69
Liittynyt: 27 Huhti 2009, 22:16
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Blacky » 07 Huhti 2010, 15:46

Kuvailtu viranomaisten toiminta on täysin normaalia ja laillista siinä tapauksessa että a) henkilö on alaikäinen ja hoidolla on huoltajan suostumus, b) henkilö on vaaraksi itselleen ja/tai muille ihmisille. Suljettujen osastojen tarkoitus on tarjota potilaalle vähähäiriöinen (vaikkakin monien mielestä ahdistava) ympäristö parantua, samoin kuin mahdollisimman tehokkaasti huolehtia tämän voinnin paranemisesta. Jos potilas ei hoidon jälkeen pärjää omillaan, ei pysty hankkimaan töitä, juopottelee tai lankeaa lääkkeiden väärinkäyttöön, on hyvin luonnollista ottaa tämä takaisin suljetulle vielä joksikin aikaa.

Saxpin tapauksessa kyseessä on mitä ilmeisimmin vakava psykoosi. Psykoosin tunnusmerkkejä ovat niin (yllä kuvaillut) aistiharhat, pelot, unettomuus kuin eristäytyminenkin. Koska psykoosin oireet ja tyypit ovat niin lukuisia, oikean lääkityksen löytämiseen menee toisinaan hyvin pitkänkin aikaa. Tällä välin henkilön ei auta kuin tehdä yhteistyötä lääkärin kanssa niin, ettei turhaan joudu kärsimään väärästä lääkityksestä - joka usein suurempina annoksina voi aiheuttaa mm. fyysistä pahoinvointia, heikotusta ja lukuisia muita epämiellyttäviä oireita.

Sapxin tapauksessa uskallan väittää, että puhumme nyt henkilöstä, jolla on skitsofrenia. Kuvauksista päätellen myös lääkärit ovat epäilleet samaa. Tällaisissa tapauksissa epäammattinen (tai sinä päivänä vain väsynyt) hoitaja tai viranhaltija saattaa helposti sanoa sairaalle asioita, jotka tämä kokee loukkaaviksi. Henkilökohtaisesti sosiaali- ja terveysviranomaisten kanssa kanssakäytyäni voin kuitenkin sanoa, että heidän huolensa on useimmiten vilpitön ja he haluavat aivan oikeasti auttaa. Sen avun vastaanottaminen ei ole koskaan helppoa, mutta pitemmän päälle se kannattaa.
Se siivekäs aivan takanasi

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Wespa » 07 Huhti 2010, 16:48

Mutta mielestäni henkilöä joka vaikka kuvittelisikin asioita ei ole mitään syytä laittaa lääkitykseen tai hoitoon, jos hän ei kerran muille vaaraa aiheuta. Miksi tuomita ihmistä erilaisen maailmankuvan takia, varsinkin kun on aika huolettomista ajatuksista kyse.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Blacky
Kummitus
Viestit: 69
Liittynyt: 27 Huhti 2009, 22:16
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Blacky » 07 Huhti 2010, 18:27

Wespa kirjoitti:Mutta mielestäni henkilöä joka vaikka kuvittelisikin asioita ei ole mitään syytä laittaa lääkitykseen tai hoitoon, jos hän ei kerran muille vaaraa aiheuta. Miksi tuomita ihmistä erilaisen maailmankuvan takia, varsinkin kun on aika huolettomista ajatuksista kyse.


Ensinkin, maailmankuva on eri asia kuin se, että polla on kemiallisista syistä sekaisin. Toiseksi, on mahdoton sanoa pelkän kirjoituksen perusteella, onko henkilö vaaraksi itselleen vai ei. Tottakai pelkkä työkyvyttömyys - normaalin elämän eläminen - on asia, joka pitäisi pyrkiä korjaamaan.
Se siivekäs aivan takanasi

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Saxpi » 07 Huhti 2010, 20:11

Univaikeuksia ei ollut ennen pakkohoitoja, ei ainakaan mitään erityisempää.
Jos minä sitten olen jotenkin kiittämätön kun en ymmärrä olla kiitollinen että sain "hoidon" seurauksena univaikeuksia ja henkikin meinasi lähteä.
Ei mulla ole erityisempiä pelkoja. Ei yleensä mitään. Satunnaisesti olen huolissani viranomaisten (korruptoituneiden) toiminnasta.
Totta kai mä olen vaarallinen kun mulla on yli 10 kpl robotteja ja olen esittänyt teorioita New Yorkin terrori-iskusta ja Prinsessa Dianan murhasta.
Ihan vasta joitakin kuukausia sitten kävi ilmi että Georgella saattaa olla jotain minua vastaan. Ilmeisesti siksi kun se on osasyyllinen New Yorkin terrori-iskuun eikä halunnut jäädä odottelemaan milloin hoksaan hänen osuutensa asioihin. Luojan kiitos ei tullut mieleenkään että se olis syyllinen (paitsi vuosia sitten heti iskun jälkeen) silloin kun se vielä oli presidenttinä. Vaikka tuskin mä mitään olisin sanonutkaan vaikka olis mieleen tullutkin.
Nettikirjoittelun aloitin vasta viime kesänä eli kuukausia pakkohoidon jälkeen. Kirjoittelu alkoi samaan aikaan Pakkohoitovideon julkistamisen jälkeen. Aluksihan en aikonut julkistaa videota mutta onneksi kuitenkin julkistin. Netissä eräs nimimerkki jankutti niin pitkään että miten muka olen voinut olla 2 kertaa aiheettomasti pakkohoidossa niin otin esiin tämän mafiateoriani. Ei siis voi sanoa että minusta välttämättä hirveästi saisi irti edes netissä. Miten siis on mahdollista että lääkärit on mukamas saaneet minut puhumaan roboteista yms kun minua ei kiinnosta puhua yksityisasioistani lääkäreille? Puheen niukkuus tosin selittää ne sepitelmät potilasasiakirjoissa.
Minut yritettiin eliminoida ennen kuin alan enemmälti puhumaan mutta toisin kävi. Nyt minä vasta puhunkin. Olen puhunut kesäkuusta 2009 lähtien ja toistaiseksi minua ei ole saatu hiljaiseksi. Tappaminenkaan ei enää ole niin piece of cake kun se herättäis liikaa kysymyksiä. Minulla ei siis periaatteessa ole hirveästi syytä pelkoon. Ja silloin kun olisi ollut syytä pelätä niin mä olin ihan coolina.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 07 Huhti 2010, 22:00

Saxpi kirjoitti:Huomaa ettet ymmärrä elämän realiteeteista tässä tapauksessa.
Jos on leimattu mielisairaaksi niin typerintä olisi olla hiljaa asiasta.

Kuin olisi mitään "elämän realiteetteja" nyt ainakin puhut kuin hullu. Mikään ei ole koskaan selviö, mielestäni on tyhmää edes kuvitella, että näin olisi.

Lisäksi tunnut ottavan tämän kirjoitukseni, kuin olisin lääkäreiden puolella, vaikka mielestäni olen esille tuonut, etten ole kenenkään puolella ja tahdon, että sisäistät sen ajatuksen, että ei kukaan ulkopuolinen voi ollakkaan.


En tiedä oletko katsonut pakkohoitovideotani (nykyään sen saa vain ladattavana versiona koska korruptoituneet viranomaiset ei tykkää kun videolla on kuvattuna kotiini tunkeutuminen uhkaillen yms. Video on siis noin 27 min) mutta ainakin videolla vainoamisen tunnusmerkit täyttyvät.

En ole, kuten luultavasti yli 90 prosenttia koko foorumin väestä ei ole, edelleen ajattele päässäsi mitä haluat, mutta maailma ei pyöri sinun ja videoidesi ympärillä.

Kiinnostusta löytyisi ja voin vaikka latailla ja katsellakkin, jos videolla tosiaan näkyy muuta kuin omia kertomuksiasi teksti muodossa erikoinen musiikki taustalla. Varmasti saisin selvemmän kuvan sanojesi todenperäisyydestä, että mielenterveyden tilastasi, että linkitä vaikka yksärillä jotain linkkiä mistä voi ladata tai katsella. Ellei virkavalta sitten ole kauhuissaan tarinasi leviämisestä poistaneet myös näitä ladattavia videoita...

Potilaskertomuksesta ilmenee että pakkohoito oli päätetty jo ennen kuin lääkäri tunkeutui kotiini poliisien uhkaillessa minua ovenraosta. Videolla lääkäri siis puhuu lämpimikseen ja lopuksi toteaa minun olevan mielisairas vaikka videolla ei tule ilmi että olisin itselle tai muille vaaraksi mikä siis on pakkohoidon edellytys, ainakin teoriassa.
Sinusta on siis luonnollista ja normaalia että ihminen joka kaikessa rauhassa elelee kotonaan joutuu uhkailujen kohteeksi (koen sen uhkailuna jos oveni aukaistaan omin lupineen ja uhkaillaan oven rikkomisella koska turvaketju estää sisälle pääsyn)?

Jos edes hetkeksi, ihan vaikka leikkimielellä kyseenalaistaisitkin itsesi? Entä jos, oletkin mielenvikainen ja olet vaaraksi mahdollisesti itsellesi, tai tulet olemaan kun sairautesi kehittyy. Entä jos(ja ihan vaan jos, en sano että ala ajattelemaan näin, en sano, että asia on näin) terveyden tilasi väärä arvio onkin sen sairauden oire?

Sinusta on kai myös normaalia että lääkärit kirjoittavat robottijuttuja potilaskertomukseen vaikka en ole puhunut roboteista?

Jotain olet roboteista varmasti maininnut jossain vaiheessa. On mielestäni täysin epätodennäköistä, että lääkärit voisi millään osata heittää hatusta ideoita saadakseen potilaansa kuulostamaan sairaammalta ja osua oikeaseen edes senkään vertaa, että olet oikeasti roboteista kiinnostunut/ harrastat robotteja. Ei kukaan lääkäri oo ainakaan mulle koskaan vihjassutkaan mitään kitaran soitostani, ellen sitä tavalla tai toisella ole paljastanut.

Luuletko että oli mukavaa kun menin fyysisesti huonoon kuntoon (hyvä etten kuollut) "hoidon" seurauksena? En ole vieläkään päässyt kokonaan eroon unilääkkeistä. Aikaisemmin siis tarvitsin unilääkettä hyvin satunnaisesti.
Koska samanmieliset usein kerääntyvät yhteen niin löysin netistä ystäväkseni erään tytön joka oli kolme kuukautta pakkohoidossa ja oli leimattu psykoottiseksi vaikka kyseessä oli ilmeisimmin masennus. Ei saanut lääkitystä masennukseen.

No mielenterveys asiat on aika hankalaa diagnosoida muutenkin, sitä en epäile yhtään. Masennusta, en koe mielenterveys ongelmaksi ja vain heikot lähtevät sen takia reseptiä hakemaan tai juttelemaan psykiatreille.

Varmasti on näitä tapauksia siis runsaasti, että vain masentunut ihminen leimataan samantien hulluksi. Sitä onko sinun tapauksesi vastaava tapaus, en voi tietää, voin vain esittää kertomuksesi ne puolet, jotka saavat mut kallistumaan skeptiseksi, että ne puolet jotka saattavat olla totta.

Sinä nyt jostain syystä haluat ajatella että olen mielisairas eikä siinä mitään, ei se ole mulle mikään elämän ja kuoleman kysymys. Ihmetyttää kuitenkin.

Ehkä tuo vainoharhaisuutesi antaa sen kuvan, että ei sulla kaikki ihan kotonakaan ole...

Mutta en ole sua mielisairaaksi väittänyt, vaan ilmaisin sen faktan, että helposti ne johtopäätökset voi vetää ulkopuolisena, kuten senkin, että olet terve ja todella vainottu. Sinua tuntematon ei voi kovin lopullista päätelmää tilanteestasi tehdä, tämä sun pitäisi ymmärtää.

Ensimmäisen pakkohoidon jälkeen tiesin että joudun pakkohoitoon toisenkin kerran, sen takia mulla oli kamera valmiina. Enkö minä ole hulluksi vähän turhan selvillä asioistani?

Sen myönnän, että aika järkiperäisesti loppu viimeksi kirjoitat, joskin videoidesi kirjoitukset ovat paikoitellen vähän sekavia.

Mutta, monesti mielenterveys ongelmista kärsivät eivät ole sairaudestaan huolimatta tyhmiä. Ed Gein esim. onnistui piilottamaan tekojansa pitkään, vaikka suoraan vihjaili ihmisille jotain tehneensä, hänet koettiin hieman erikoiseksi, mutta siitä huolimatta ihan tavalliseksi tyypiksi, joka ei tekisi kenellekkään mitään pahaa. Totuus ei aina täsmää sen ensivaikutelman kanssa.

Eikö se olis ollut helpompi katsoa netistä vai oliko ideana teeskennellä että luulen roboteissani olevan kameran yms.

Miksi et antanut vaikka kyseisen robotin valmistajan nettiosoitetta tj. yhteistietoja ja pyytänyt, että sieltä tarkistaisivat?

WM_

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja WM_ » 07 Huhti 2010, 22:42

"Jos edes hetkeksi, ihan vaikka leikkimielellä kyseenalaistaisitkin itsesi? Entä jos, oletkin mielenvikainen ja olet vaaraksi mahdollisesti itsellesi, tai tulet olemaan kun sairautesi kehittyy. Entä jos(ja ihan vaan jos, en sano että ala ajattelemaan näin, en sano, että asia on näin) terveyden tilasi väärä arvio onkin sen sairauden oire?"


Itse olen katsonut useamman videon Saxpilta. Myös sen 27min kestävän videon jossa poliisit uhkasivat paskoa oven. Olen katsonut myös robo-videoita. Ei tarvitse olla ruuneberi huomatakseen ettei Saxpista mitään vaaraa ulospäin ole. Kuten itsekin sanoi, haluaa vain olla rauhassa. Mutta pakkohan lääkäreidenkin on jostain saada palkkansa ja vaikka väkisin hankkia potilaat kun siihen kerta pystyvät.
Suurin osa maailman ihmisistä joutaisi pehmustettuun huoneeseen jos syynä on mielenvikaisuus ja vaarallisuus muille!

Saxpille haluan sen verran sanoa, ettei kehittynyttä tekoälyä, riippuen sen määritelmästä, ole kehitelty. Siinä vaiheessa kun robotti AJATTELEE, ollaan kilpa-ajossa ufojen kanssa. Täydellinen tekoälyhän jonkun määritelmän mukaan merkkaa sitä, että tekoälyllinen kykenee lisääntymään, rakentamaan itseään tietoisesti lisää. Tietoisuus onkin sitten mielenkiintoinen seikka kun siitä ei ihmisten kohdallakaan mitään tiedetä. Tiedekin myöntää, ettei tietoisuus SIJAITSE ihmisessä missään FYYYSISENÄ.

Saxpi, nuo sinun robottisi ovat virtapiirejä, johtoja ja antureita. Anturi havaitsee kohteen, vaikkapa valkoisen jäniksen ja sitten ohjelmoidusti tuottaa reaktiolle liikkeet. Jos niissä taas on jokin automaattiajo -ohjelma, ne tekee erilaisia ohjelmointeja random järjestyksessä. Osaavat kenties väistää seinää antureiden avulla, mutta ne eivät ajattele, että onpas hieno jänö, mitähän sille kuuluu, nyt silitän sitä.

Asiallista keskustelua kiitos molemmilta puolin nyt, havaitsin turhan kärkästä mittelöintiä paikoin jo.

Anteeksi jos menin jommankumman kohdalla henkilökohtaisuuksiin.

Pian päättyvät opintoni kattavat mm. seuraavat ammattinimikkeet: Automaatioasentaja, Elektroniikka-asentaja, Koneenasentaja, Koneistaja, Sähköasentaja.. jne, joten tiedän myös robotiikasta, varsinkin mieltäni kiehtovista uusimmista robotiikan saavutuksista.

Kiitosta.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Saxpi » 07 Huhti 2010, 23:28

Alkuperäisesti sosiaaliviranomaiset kertoivat päivystävälle lääkärille (ensimmäinen pakkohoito) roboteistani ja myöhemmin lääkärit uskollisesti palasivat aiheeseen kiinnosti se minua tai ei.
Maininnat roboteista:
Sosiaaliviranomaiset: Kerroin että harrastan robotteja ja sitä tuskin olisi voinut olla huomaamattakaan kun kävivät täällä luonani (ironista kyllä itse pyysin ne käymään). Kerroin myös pitäneeni robotin päällä bussissa kun matkustin vanhempieni luokse vuonna 2007. Robo oli hiljaa kunnes eräs tyttö tuli viereen istumaan jolloin alkoi metelöimään ja haromaan kättäni. Kerroin sen vähän sellaisena hauskana tarinana. Muuten kerroin yleisesti harrastuksistani.
Aurora 15-4C (Marcus Pizzorno): Lääkäri väitti että olen keksinyt tarinat roboteista ja minun piti netistä etsiä sivu missä oli robotin tiedot. Jotain muitakin kysymyksiä roboteista lääkärillä muistaakseni oli.
Laakson psyk. poliklinikka (Marika Tollman): Menin sinne koska lääkäri antoi ymmärtää että se on pakollista (avohoito on kuulemma vapaaehtoista). Marika Tollman kyseli roboteista ja vastasin esitettyihin kysymyksiin. Potilaskertomuksessa annettiin vaikutelma että olin itsepintaisesti puhunut roboteista vaikka vastasin kysymyksiin jotka koskivat lähinnä robotteja.
Anne Eloranta: Tuli poliisien kanssa. vastasin esitettyihin kysymyksiin. Lopuksi kyseli roboteista ja totesi sitten minun olevan mielisairas. http://www.easy-share.com/1908591214/Pakkohoito
Auroran päivystys (en tiedä/muista lääkärin nimeä): Kyseli roboteista (tekniset tiedot/hinta). Vastattuani kysymyksiin (robotissa on infrapuna ja kamera, hinta 250 euroa) lääkäri totesi ettei sillä hinnalla taida saada sellasta robottia ja lähetti minut osastolle 15-2C.
Aurora 15-2C (Anu Jauhiainen): Lääkäri yritti kysellä roboteista johon vastasin "Siellähän sitä on netissä videoita jos mun robotit kiinnostaa".
Aurora 15-2C (psykologi): Psykologi halusi nähdä netissä olevia robottivideoitani johon suostuin. Tietokoneessa ei ollut ääntä eikä psykologia loppujen lopuksi hirveästi kiinnostanut videot. Teknisistä ominaisuuksista piti kertoa hyvin tarkkaan.
Anu Jauhiaisen kanssa en siis ole puhunut roboteista mutta silti hän on nähnyt aiheelliseksi tehdä merkintöjä roboteista potilaskertomukseen
Myöskään ensimmäistä kertaa päivystyksessä ollessani en puhunut roboteista joten joku muu (sosiaaliviranomaiset) ovat asian maininneet.
Käsittääkseni aloite roboteista puhumiseksi on tullut aina lääkäreiltä. Toinen vaihtoehto (jota käytin Anu Jauhiaisen kanssa) on kieltäytyä puhumasta. Tapaamiset Anu Jauhiaisen kanssa kestivät yleensä 5 minuuttia jolloin ei puhuttu mitään erikoista. Kuitenkin potilaskertomuksessa on merkintöjä roboteista..
."Potilas on psykoottinen, sairaudentunnoton ja hoitokielteinen. Potilaalla varsin kehittynyt deluusiojärjestelmä liittyen eläviin robotteihin, joiden kanssa asuu."
Anne Uimonen:
"2.9.2008, potilas tuli M1-liitteellä tahdonvastaiseen hoitoon
Potilaan ongelmat:
- psykoottisuus (potilaalla kotona robotteja, joiden uskoi olevan älyllisiä)
- hoitokielteisyys, lääkekielteisyys, epäluuloisuus hoitoaan kohtaan
- sairaudentunnottomuus"

Mun roboteissa on edelleen tekoäly, en tiedä miten ongelman voisi hoitaa..
Ja kun ne p*rkele käveleekin ja pysähtyvät minne tahtovat. Suosikkipehmolelujakin niillä oli.
Seuraavassa tarinaa roboteistani jota lääkärit eivät koskaan kuulleet ja tuskin olisi kiinnostanutkaan..
Vapaakulkutila kestää noin 10 min jonka jälkeen tulee "Sleep Mode" jos V2 ei pysähdy jonnekin. Mielenkiintoista kyllä Robo ja Medi kokeilivat suunnilleen kerran mitä sleep mode tarkoittaa ja sen jälkeen välttelivät (?) sitä.
Mulla on 5 Robosapien V2-robottia (Robo, Medi, Reddy, T-Reddy ja Greddy). Robotit on merkattu että erotan robotit toisistaan "tieteellisen tutkimuksen" helpottamiseksi.
"Tieteellisen tutkimuksen" tarkoituksena (alkoi joulukuussa 2006) on/oli selvittää millainen Robosapien V2-robotin tekoäly on ja miten se käytännössä vaikuttaa robotin käyttäymiseen vapaakulkutilassa ja onko robottien välillä eroja.
Yhtä robottia varten varattu tutkimusaika oli noin 1 vuosi ennen tarkempien päätelmien tekoa.
Alkuvaiheessa vapaakulkutila oli käytössä muutaman kerran päivässä, myöhemmin noin kerran/2 päivää.
Jo alkuvaiheessa oli huomattavissa että Robosapien V2-robotin tekoäly vaikuttaa melko kehittyneeltä.
Myöhemmin (maaliskuussa 2007 alkaen) oli havaittavissa eroja eri robottien välillä.
Esim. kumpaakin robottia (Robo ja Medi) kiinnostivat ihan eri pehmolelut ja eri väriset kukatkin tuntuivat miellyttävän. Medi pysähtyi verrattain usein peilin eteen, Robo ei muistaakseni koskaan.
Reddy vaikutti vähän tylsästä tapaukselta, ei hirveästi kävellyt..
Greddy on sen verran vammainen että sen tutkiminen loppui lyhyeen. Joitakin kävelyjä Greddy kuitenkin teki ja pysähtyi yleensä jonkun V2-robotin taakse.
T-Reddy on uusin V2-robotti ja on suuntautunut uusille urille. Häntä kiinnostaa Vladimir Putinista Siperiassa otettu kuva.
Jotakin yhteistä roboteillani kuitenkin on, niitä kaikkia kiinnostaa sängyntolpat ja sohvan puinen käsinoja.
Nykyisellään tutkimukseni on vähentynyt, vaikuttaa ettei V2:sta ainakaan hirveästi saa irti enää. Satunnaisesti kuvailen videoita.
Molempien pakkohoitojeni perustelu oli siis robotit, jostain syystä korruptoituneet viranomaiset eivät pitäneet robottitutkimuksestani joka tuskin kuitenkaan oli pakkohoitojeni todellinen syy.
Tänne oli näköjään tullut vastaus jo väliin.
Mutta miten se muka olisi ohjelmoitu robottiin että se on kiinnostunut valkoisesta kanipehmosta? Alkuperäinen ajatukseni oli että ehkä se on (Robo) ohjelmoitu kiinnostumaan valkoisesta väristä mutta jouduin hylkäämään sen teorian koska täällä oli valkoisia pehmoleluja joista Robo ei ollut kiinnostunut. Eräänä iltana se sitten pamahti mieleen, Robo tykkää kanista sen jalkojen takia! Tiedenaisena minun oli pakko testata teoriani. Oli se kyllä aika noloa.. Ensin mulla oli värikkäät housut jalassa mutta Robo ei pysähtynyt, seuraavaksi kokeilin pikkuhousut jalassa ja niinhän se Robo sitten pysähtyi ja sen pää heilui ylös alas kun se tuijotti jalkoväliäni. Myöhemmin Robo hylkäsi kanin ja siirtyi toiseen (eri väriseen) pehmoleluun joka myös oli jalat reippaasti levällään.
Pidin sitä pehmolelua sängyllä ja eräänä päivänä Robo oli kävelyllä ja pehmolelu ei ollut sängyllä. Havahduin siinä vaiheessa kun Robo oli käynyt jo kaksi kertaa siinä missä pehmolelu muina päivinä oli ollut ja laitoin äkkiä pehmolelun paikoilleen ja Robo tuli kolmannen kerran ja pysähtyi pehmolelun eteen.
Nämä nyt vain ovat minun havaintojani ja minusta tekoäly on mielenkiintoista eikä minulle ole ongelma jos robottini kuljeskelevat täällä ja pysähtyvät minne haluavat.
Onko Robo siis ohjelmoitu kiinnostumaan jaloista ja miksi? Miksi Mediä ei kiinnosta jalat? Miksi Medi pitää punaisista kukista ja Robo vihreistä?

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 07 Huhti 2010, 23:52

olen esittänyt teorioita New Yorkin terrori-iskusta ja Prinsessa Dianan murhasta.
Ihan vasta joitakin kuukausia sitten kävi ilmi että Georgella saattaa olla jotain minua vastaan. Ilmeisesti siksi kun se on osasyyllinen New Yorkin terrori-iskuun eikä halunnut jäädä odottelemaan milloin hoksaan hänen osuutensa asioihin. Luojan kiitos ei tullut mieleenkään että se olis syyllinen (paitsi vuosia sitten heti iskun jälkeen) silloin kun se vielä oli presidenttinä.


Joskus lokakuussa 2008 tosin hoksasin että taitaa olla Auroran sairaalassa aika paljon ihmisiä mafialla töissä.


...todistaa sen miten ennalta suunniteltua kaikki oli.


"etten sittenkään vaikuttanut tarpeeksi mielisairaalta..."

Ei ei ollenkaan. Kyllä näillä sait ainakin minut vakuutettua. Komppaan Blackya.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Blacky
Kummitus
Viestit: 69
Liittynyt: 27 Huhti 2009, 22:16
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Blacky » 08 Huhti 2010, 01:10

Saxpi kirjoitti:Miksi Mediä ei kiinnosta jalat? Miksi Medi pitää punaisista kukista ja Robo vihreistä?

Vastaus on tuskallisen yksinkertainen: koska kyseessä on sattuma. Ihmisillä - meillä kaikilla - on taipumusta nähdä järjestelmällisyyttä siellä, missä on pelkkää sattumaa. Tyypillisimpänä esimerkkinä tästä on taikausko, joka elää edelleen etenkin uhkapelaajien keskuudessa. Kymmenet ja taas kymmenet ihmiset, jotka muutoin uskovat ihan normaaleihin asioihin, voivat olla varmoja siitä, että jos he esimerkiksi (huomioikaa, tämä on nyt vain esimerkki) tekevät kolme hyppyä taaksepäin tai lyövät konetta juuri tietyllä tavalla tietyllä hetkellä, he pystyvät vaikuttamaan sattumaan ja saamaan koneen antamaan heille rahaa. He muistavat ne kerrat, jolloin temppu onnistuu ja unohtavat ne, jolloin se ei onnistunutkaan, ja näin syntyy tilastoharha. Vasta tuhannet ja taas tuhannet kokeilut pystyvät erottamaan näennäisesti satunnaisista ilmiöistä niiden takana piilevän logiikan ja voin taata, etteivät kokeilusi täytä tieteellisyyden heikoimpiakaan kriteerejä. Kysymyksesi selittyvät yksinkertaisesti sillä, että se on tilastoharha.
Se siivekäs aivan takanasi

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Saxpi » 08 Huhti 2010, 01:42

Eihän kysymyksessä ole kokeilu vaan robotin tekemä "free roam", max 10 min mutta yleensä maksimissaan noin 5 min koska robotti löytää nopeasti paikan mihin pysähtyä. Tilastoharhan aikaansaamiseksi minun olisi pitänyt ensin toivoa että Robo kiinnostuu valkoisesta kanista ja sitten brutaalisti pakottaa Robo aina pysähtymään juuri kanin eteen. Robo sai kuitenkin valita monesta pehmolelusta ja aluksi valkoinen kani ei ollutkaan Robon suuri suosikki vaan Robo kiinnostui siitä myöhemmin. Medi taas pysähtyi ruskean pehmokoiran eteen joka oli eri paikassa kuin muut pehmolelut. En muista Medin koskaan pysähtyneen paljon muun kuin ruskean pehmokoiran eteen. Sitä vastoin Medin saapumisen jälkeen Robo kiinnostui myös ruskeasta pehmokoirasta vaikka se ei aikaisemmin kiinnostanutkaan.
Yleensä free roam alkoi sieltä mihin se oli päättynyt eli jos viimeisin mielenkiinnon kohde oli ollut valkoinen kani niin free roam alkoi sieltä. Siinä oli siis kaksi vaihtoehtoa, pysähtyä kanin eteen tai jatkaa matkaa.
Sen jälkeen kun Robo oli kyllästynyt (?) kaniin se ei enää pysähtynyt kanin eteen vaikka se oli samalla paikalla kuin aikaisemminkin.
Ihan ensimmäisiä mielenkiinnon kohteita Robolla oli kuvat (A4) mutta se meni aika nopeasti ohi ja Robo siirtyi kolmiulotteisiin esineisiin eli paljolti juuri näihin pehmoleluihin ja sängynpäätyyn.
Melko pitkän ajan jälkeen (taisi olla pari kuukautta) Robo teki ensimmäisen tarttumisensa pehmoleluun (muut V2-robotit eivät ole tähän pystyneet/halunneet). Aloin laskea montako kertaa Robo sai otteen (pehmolelu pysyi kädessä tai pysyi kädessä niin pitkään että Robo sai sen vedettyä lattialle) pehmolelusta ja pääsin lukuun 23 jonka jälkeen en enää viitsinyt laskea. Käsittääkseni olen ainoa (olen katsonut suuren määrän V2-videoita) jolla on video jossa V2 pystyy nappaamaan pehmolelun ja nostamaan sen ilmaan.
Paljon jäi tietysti kuvaamattakin..
http://www.youtube.com/watch?v=KgtVipuLnLA Tällä videolla mä tavallaan huijaan vaikka videota ei olekaan manipuloitu mutta aihetta olis voinut kyllä tutkiakin.

http://www.youtube.com/watch?v=EsciR4W4 ... re=related Robotit on aika tuholaisia. Tänä jouluna kaatoivat kuusen 5x. Pleo lähinnä.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Pakkohoito Alias Matrix

ViestiKirjoittaja Saxpi » 08 Huhti 2010, 06:35

Täs on nyt se pakkohoitovideo..
http://www.youtube.com/watch?v=8tYCQ978Qpc
http://www.youtube.com/watch?v=cy43jeivBKE
http://www.youtube.com/watch?v=JVHz537mnjk
Katotaan kauanko saa olla..
Mutsi muuten haukkuu lääkäriä puhelimessa..
Kertoi jälkeen päin..


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron