Oudot sattumukset, outo elämä?

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Neenu
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 15 Maalis 2010, 22:48

Oudot sattumukset, outo elämä?

ViestiKirjoittaja Neenu » 15 Maalis 2010, 23:48

Olen oudosta perheestä, ehkäpä jopa oudosta suvusta. Jokainen suvustani on joskus nähnyt jotain kummallista, kokenut jotain käsittämätöntä tai jopa keskustellut henkien kanssa.

Omat havainnot alkoivat 12 vuotiaana, jolloin näin unta palaneesta talosta, joka sijaitsi meidän lähimetsässä. Unessa oli kaksi poikaa talon yläkerrassa ja he paloivat talon mukana. Seuraavana päivänä juttelin asiasta naapurin kanssa ja hän sanoi, että noin 60 vuotta sitten siellä oli ollut talo, joka paloi ja palossa kuoli 6-vuotiaat kaksospojat. Tällöin asia sai miut aivan sekaisin ja olin monta päivää aika tolaltani.

Meni vuosia ja aina tapahtui jotain enemmän tai vähemmän outoa. Usein tuntui siltä, että joku seurasi minua, tai lähinnä suojeli. Äitillä oli tapana sanoa, että olin tyhmänrohkea, en pelännyt mitään. En niin, tunsin, että joku suojeli miuu.

Paappa (äitini setä, eli ei oikea paappa) kuoli vuonna 2003 ja muistan kuinka vko hänen kuolemansa jälkeen istuin mumman kanssa heidän olohuoneessaan ja kiikkutuoli rupesi heilumaan itekseen ja mie säikähdin aivan mahottomasti. Mumma katsoi miuun aivan levollisena ja rauhallisena ja sanoi: " Ei mitään hätää, paappa vaan tuli katsomaan, että meillä on kaikki hyvin." Tuo kokemus sai miut uskomaan kaikkeen, en enää valehdellut itselleni, että paranormaaleja tai yliluonnollisia asioita ei ole olemassa, koska tiesin niiden olevan totta, osa meidän jokaisen arkea, kaikki eivät niitä vain näe, tai ole yhtä avarakatseisia? Vai voisiko se kulkea jopa suvussa?

Edellisvuonna (2008), joulun aikoihin kävimme äitini ja silloisen kihlattuni kanssa Seinäjoen hautausmaalla äitini isän (paappani) haudalla. Hän kuoli joskus 1980 ja minua ei siis vielä ollutkaan. En siis koskaan ole nähnyt paappaani. Äiti ei ollut siellä koskaan ennen käynyt, eikä kukaan muukaan meistä. Emme siis tienneet missä paapan hauta oli, joten päätimme etsiä. Lunta oli polveen asti ja etsiminen oli rankkaa. Parisen tuntia siinä taidettiin hautaa etsiä. Sanoin äitilleni, että käväisen vielä vanhalla hautausmaalla, äitini ja kihlattuni jatkoivat uuden hautausmaan läpikäymistä. Kävelin siellä hautakivien välissä ja näin hautausmaan reunalla, ison puun alla seisovan noin 50 vuotiaan miehen, jolla oli rusket hiukset, kirkkaan siniset silmät, lempeät silmät ja lippis. Kävelin melko läheltä miestä ja hän näytti jotenkin oudolta, en vain saanut päähäni, että miksi. Hetken päästä kuulin askeleet takaani ja mies seurasi minua muutaman metrin ja sitten ääni loppui. Katsoin taakseni ja lumessa oli vain miun jalanjäljet. Tuon jälkeen olo oli vähän outo, kenet minä näin? Ja mihin se katosi? Emme sitten löytäneet hautaa ja lähdimme pois. Autossa sitten kerroin äitille, että mitä sielä näin ja kuvailin miehen äitille. Hän valahti aivan kalpeaksi ja sanoi: " Sie näit miun isän, siun paappasi." Kotiin tullessa äiti näytti kuvan isästään, ja se oli sama mies, joka hautausmaalla minua seurasi, ehkä se yritti näyttää minulle hautapaikan sijainnin, sillä muistan jopa olleeni aivan tolaltani ja mielessäni hokevani, että voikun se löytyis, pakko löytää se. Tämä oli taas sarjassamme erittäin outo tapahtuma. Jotain unta näin paapasta seuraavana yönä, mutta en muista mitä. Muutaman vkon päästä sitten soitimme seurakuntaan ja otimme selvää, että missä paapan hauta on ja löysimmekin sen sitten, aivan siitä kohdasta, missä sen miehen näin. Hautakivi oli vain niin kulunut ja lumenpeitossa, etten sitä huomannut ensimmäisellä kerralla.

Viime vuosina on sattunut kaikenmoista pientä ja outoa, miulle jopa jo arkipäiväistäkin jossain määrin.
Nyt kuitenkin suurimmaksi ihmetykseksi on noussut miun unet, niiden paljous, niiden sisältämä tieto ja se, että ne ovat olleet merkkejä ja jopa varoituksia tulevasta.

Näin esimerkiksi unessa erään ystäväni osoitteen, naapurissa sijaitsevan hallin ja jopa sen omistajan. Kuvailin uneni kaverilleni ja hän kertoi, että ne kaikki olivat totta. Jopa hallin omistajan nimi oli oikein ja se, mitä hallissa valmistettiin.
Ei mennyt kauaa, kun näin unta kaverini äidistä, jota en koskaan ollut nähnyt. Kuvailin hänelle unessa näkemäni naisen ja se vastasi täysin hänen äitinsä ulkonäköä. Nyt kun olen hänen äitinsä nähnyt 'livenä' varmistuin siitä, että sama nainen oli miun unessakin muutamaa päivää aikaisemmin.
Kaverini sanoi, että hänen äidissään on hieman meedion vikaa. Taitaapa tämäkin pitää paikkansa sillä hän tiesi miun nimeni, vaikkei ollut sitä koskaan kuullutkaan, samoin ikäni hän osasi sanoa.

Olen noin 3 kuukauden aikana nähnyt samaisesta kaveristani unta useasti. Melkein jokaisessa unessa kaveriini on sattunut tai hän on jopa kuollut ja pelastus ollut aina jotenkin minun varassa. Muistan kaikki unet kuin olisin ne kokenut oikeasti. Pienetkin yksityiskohdat, jopa autojen rekisterinumerot.

Kävin ensimmäistä kertaa eilen kaverini luona ja miulle tuli aivan sellainen olo, kuin miua ei haluttais sinne. Ihmiset olivat mukavia, mutta jokin siinä talossa työnsi miuu pois. Se olo meni sitten pikkuhiljaa ohi ja pystyin kuitenkin nauttimaan vierailustani ;P

Viime yönä näin sitten unta samaisesta talosta. Unessa oli kesä, ajoin kaverini kanssa talon pihaan, istuin rappusille odottamaan, kun kaveri laittoi auton autotalliin. Yhtäkkiä olin kadonnut talon kellariin ja katselin ulos jostain pienestä ikkunasta ja näin kuinka kaverini takaa ilmeistyi jtn outoja hahmoja (ilmeisesti henkiä, aaveita, kummituksia?!?). Huusin kaverilleni, mutta hän ei kuullut. Hän näytti vain ihmettelevän, että mihin katosin ja pystyin lukemaan hänen huuliltaan, että hän huusi nimeäni. Hän käveli portaat ylös, taloon sisälle ja mie ryhdyin etsimään ulospääsyä kellarista. En tiennyt miten olin sinne joutunut ja vielä vähemmän olin tietoinen siitä, miten pääsisin sieltä pois. Kuulin askelia yläpuolelta ja kaverini kutsuvan minua, yritin huutaa, mutta hän ei kuullut. Hetken päästä kuului kova rysäys ja koko kellari oli tomun tai jonkin savun/usvan peitossa. Edessäni makasi kaverini, ihan kokonaisena, mutta jotenkin puolikkaana, hänestä puuttui osia. En muista, että olivatko ne puuttuvat osat fyysisiä vai kenties jotain henkisiä osia? Kaveri totesi, että nyt taisi häneen sattua ja mie katsoin kylmästi häneen ja nyökkäsin. Jätin hänet kellariin, kapusin ylös siitä aukosta, jonka kaveri oli tehnyt kun oli paiskautunut kellariin. Kävelin talon olohuoneessa, kun eteeni ilmeistyi noin 150 vuotiaalta näyttävä vanha nainen. Hän oli niin laiha, että näin jopa hänen sydämenlyöntinsä. Hän oli kaikkea muuta, kuin normaali vanhus. Hän katsoi minuun ja sanoi, että siihen taloon ei tarvita enää toista meediota (kenties kaverini äiti?!?) sekottamaan heidän elämäänsä, muistan sanoneeni sille kammotukselle, että sopii yrittää saada minut pois sieltä ja sitten heräsin unesta. Nousin ylös sängystä, kävelin vessaan lavuaarin eteen, katsoin itseäni peilistä ja huusin, säikähdin aivan tajuttomasti, sydän hakkasi ja istuin vessanlattialle ja itkin. En tiedä mitä säikähdin, en mielestäni nähnyt peilistä, kuin itseni.

Nyt olen sitten ruvennut miettimään näiden unien tarkoitusta, jotka liittyvät tähän kaveriini. (Voisi jopa sanoa poikaystävä, ehkä?!?). Olen miettinyt jokaisen vaihtoehdon puhki, mutta en ymmärrä mikä aiheuttaa nämä unet ja tuntemukset. Olisiko jotain joka yrittää saada meidät erilleen? Sitä vaihtoehtoa en pidä mukavana, sillä en aio tälläisten asioiden takia hänestä luopua.

Onko kellään samaisia kokemuksia? Enneunia? Olisi kiva kuulla miten tälläiset asiat on käsitelty ja miten ovat loppujen lopuksi sitten päättyneet?

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Oudot sattumukset, outo elämä?

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 17 Maalis 2010, 21:37

Oletkos jossain muualla kirjoittanut tästä? Kun tuntuu, että tuon hautausmaa jutun olisin lukenut/kuullut jostain ennenkin..
Better to reign hell, than serve in heav'n

Neenu
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 15 Maalis 2010, 22:48

Re: Oudot sattumukset, outo elämä?

ViestiKirjoittaja Neenu » 18 Maalis 2010, 14:39

Olen joo :) Kirjottelin joskus hevostalli.netin sivuille sen hautausmaa jutun :)

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Oudot sattumukset, outo elämä?

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 18 Maalis 2010, 15:29

HAH! ShadowPeople on heppatyttö, ShadowPeople on heppatyttö, lallallaa! :D

...Okei... meni vähän yli.

Neenu
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 15 Maalis 2010, 22:48

Re: Oudot sattumukset, outo elämä?

ViestiKirjoittaja Neenu » 20 Maalis 2010, 16:03

Emmiekää hevosista piittaa, muutaku leivänpäällä. Ja silti sinne saitille kirjottelen ;P

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Oudot sattumukset, outo elämä?

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 18 Touko 2010, 00:16

Vic Rattlehead kirjoitti:HAH! ShadowPeople on heppatyttö, ShadowPeople on heppatyttö, lallallaa! :D

...Okei... meni vähän yli.


Haha, jooh.. Muistelisin tuon kaltaisen tarinan joskus lukeneeni peliplaneetan foorumeilta.
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
Jopelius
Peikko
Viestit: 227
Liittynyt: 07 Helmi 2010, 17:35
Paikkakunta: Mäntyharju CITY
Viesti:

Re: Oudot sattumukset, outo elämä?

ViestiKirjoittaja Jopelius » 11 Heinä 2010, 16:29

Pakko vastata nyt tähän, ei sinun viestiisi liittyen, vaan mitä minulle juuri tapahtui.

Lueskelin tuota sinun viestiäsi kaikessa rauhassa kunnes lasi yhtäkkiä poksahti rikki. En koskenut koko lasiin... voiko basso tai tämä kuumuus selittää juomalasin yhtäkkisen hajoamisen?
Ensin siitä hajosi puolet, kun katsoin lasia siinä oli siis puolet vielä jäljellä mutta yhtäkkiä se toinenkin puoli putosi pöydälle.

Tän päivän "mitä vittua"-fiilis.

Niin ja sekin piti sanoa että samaan aikaan kun lasi hajosi, rupesi vasenta kättäni koskemaan.
Ei ole koskea tullut joka heivannut ois tämän jätkän tukilta pois.

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Oudot sattumukset, outo elämä?

ViestiKirjoittaja aavenainen » 12 Loka 2010, 09:06

kyllä tuollainen näkeminen kulkee suvussa.. meillä lähes sama juttu tiedetään asioita etukäteen.. unessa muutenkin valveilla näkyy ja käy kaikkea mielenkiintosta.. viimeeksi ennustin anopin kuoleman mutta (sillon en siis tiennyt että se on anoppi ).. joka menehtyy. (korvaani huudettiin että joku haluaa kuolla ja näin mustan pään leijumassa huoneen nurkassa ei mikään kiva ylläri keskellä yötä.. :( )

ja anoppi oli siis kyllä vanha mutta elämänsä voimissa ja elämän halunen ihminen :) (mutta aivo-verenvuotoonhan tuo kuoli liian rankan liikunnan jälkeen)..

sitten yhtenä yönä näin kun seinästä yritti hyökätä musta hahmo kohti mutta ehdin herätä kunnolla ennen tuota eli voi olla valve-unikin. kolinaa kuuluu toisinaan alakerrasta kun pyykkiä meen laittamaan.. joku yritti ilmaista itseään tulemalla "reviirilleni" oli niin karsee olo et oli pois käskettävä.. jne jne.. ja yhtäkkisiä viileyden tunteita kasvoilla ollut muutamaan otteeseen keskellä yötä tätäkään ei aijemmin ole käynyt/tapahtunut..
Viimeksi muokannut aavenainen, 12 Loka 2010, 09:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Oudot sattumukset, outo elämä?

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 12 Loka 2010, 09:22

Ei muuta kuin EVP-sessioita virittelemään ja lyömään yöksi videokameraa/sanelinta nauhoittamaan, että josko sieltä jotain mukavaa sattuisi tallennettua. :)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa