tietoo kiitos

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
stone
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 20 Tammi 2010, 14:14

tietoo kiitos

ViestiKirjoittaja stone » 20 Tammi 2010, 14:49

Haluaisin tieto hengistä ja niiden tarkoituksista teollaan mitä ne merkitsevät en löydä mistään mitään tietoo?! Voisiko joku auttaa kertoa että mistä löydän kiitos.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: tietoo kiitos

ViestiKirjoittaja Zrud » 20 Tammi 2010, 16:29

1. Opettele googlettamaan.
2. Elä tee jokaisesta asiasta omaa threadia.
Feel the LOVE

stone
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 20 Tammi 2010, 14:14

Re: tietoo kiitos

ViestiKirjoittaja stone » 20 Tammi 2010, 18:40

Olen kyllä yrittäny mut ei oikeen ole tärpänny! Anteeksi jos en oikeen osaa käyttää näitä juttuja kun en ole ikinä kirjoittanu mihinkään foorumeille. Tai käyttäny niitä eli en oikeen ymmärrä noita huippu hienoja sanoja sama suomeksi kiitos. Ps.helppo vittuilla kun on puolijumala :D

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: tietoo kiitos

ViestiKirjoittaja Zrud » 20 Tammi 2010, 19:23

ei... en minä vittuillut vaan annoin 2 todella tärkeää käytännön vinkkiä.
Feel the LOVE

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: tietoo kiitos

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 20 Tammi 2010, 19:30

Zrud kirjoitti:ei... en minä vittuillut vaan annoin 2 todella tärkeää käytännön vinkkiä.

Piilovittuilu on haastava laji.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: tietoo kiitos

ViestiKirjoittaja Jaarno » 20 Tammi 2010, 19:34

Niin sitä Zrud tarkoitti että kyllä sitä melko hyvin googlettamalla löytyy. Mitä nyt itse etsin yksinkertaisesti "henget" sanalla niin löytyi ihan mielenkiintosia linkkejä. Mutta vähän vaikea tuosta viestistäsi myös päätellä mitä nyt tarkkaan ottaen tällä haet? Tietääkseni käsite "henki" on melko monimuotoinen käsite.

Niin ja tottakai sitä myös että älä tee uutta threadia joka kysymykselle. :) Eli siis aihetta. Kirjoita johonkin valmiiseen samantapaiseen topiciin. Tietääkseni täällä on näihin liittyviä topiceja?

http://www.angelfire.com/mb/MindBlowing/henget.html
Tuossa nyt äkkiä etsitty *krhm* erikoisen näköinen sivu mutta näytti ainakin olevan suppeasti aiheeseen vähän liittyen parista asiasta jonkin verran tekstiä.
Tosiaan heti ekalta sivulta mitä google pisti joten paremmin etsimällä löytää kyllä parempiakin sivuja. :)

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: tietoo kiitos

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 20 Tammi 2010, 19:49

Ja jos ei muuten, niin kysyy "turhien turhuus"-ketjussa (en ikinä muista oikeata nimeä), että missä ketjussa tästä sitten kuuluisi keskustella. :)
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

stone
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 20 Tammi 2010, 14:14

Re: tietoo kiitos

ViestiKirjoittaja stone » 20 Tammi 2010, 21:21

Siis sitä haen että mitä henget sillä tarkoittaa kun ne koskettaa sua? Minulle kävi näin että kolme sormeen tuntu selässä ihan selvästi ja että hartiasta alaselkään liikun noin sormet. Että mitä se tarkoittaa onko sillä jokin merkitys kun just kolme sormee?? ja on täällä muutakin taphtunu PS:en aloita uusia aiheita enään :)

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: tietoo kiitos

ViestiKirjoittaja Wespa » 21 Tammi 2010, 03:14

Mitä syitä hengillä on toimia? Syitä voi olla monia. Ne on vähän kuin ihmisetkin, ne voivat hakea huomiota tai vaikkapa kertoa jostain tärkeästä asiasta.

Kyseessä voi olla myös jonkun kuolleen tutun henki, joka halusi jättää terveisensä... Mahdollisuuksia on kuitenkin monia, mm. aistiharhakin voi olla kyseessä...
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

stone
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 20 Tammi 2010, 14:14

Re: tietoo kiitos

ViestiKirjoittaja stone » 27 Tammi 2010, 17:13

Olen aika varma että en astinut mitään harhaa kun se takin läpiasti ihoon. Syytä en tiedä miksi niin kävi mut kyllä täällä muutakin tapahtuu ulko ovi aukeaa ja menii kiinni tai kuulostaa siltä että se aukastaan avaimilla emäntä ja sen kaveri on kuulut nämä asit minä oon kuulut askeleita ja tämmöstä muuta kivaa ja yrittäny hakea loogista seltystä näille asiolle mutta en ole saanut selville mitään. Kai se yrittää viestittää jotain mitä en vielä ymmärrä tai tiedä mut joskus se sit selviää


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa