Henget ja kuolleet ihmiset unissa ja mahdollinen OOBE.

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
4Real
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 12 Elo 2010, 18:20

Re: Henget ja kuolleet ihmiset unissa ja mahdollinen OOBE.

ViestiKirjoittaja 4Real » 12 Elo 2010, 19:37

Oli sunnuntain ja maanantain välinen yö ja näin unessani isäni äidin; hän seisoi kadun toisella puolella ja kertoi miten onnellinen hän nyt on ja korosti asiaa useaan kertaan ja puhui muutakin - heräsin todella poikkeuksellisen ja pahanenteisen tunteen vallassa ja sanoin miehellenikin että näin todella kummallisen unen ja että mitäköhän nyt on tapahtunut. Töihin sain aamupäivällä puhelinsoiton. Mummini oli haudattu edellisenä viikonloppuna, hän oli ollut pitkään sairaana ja välimme olivat etääntyneet vanhempieni ja heidän sisarustensa raha/perintöriitojen takia, käynnit hänen luonaan sairaalassa oli tyyliin äitienpäivä ja joulun alla. Koin sen niin että tuli jättämään jäähyväiset ja että hänen oli nyt hyvä olla - hänen toivomuksenaan oli saada ns. hiljaiset hautajaiset.

Toinen erikoinen tapaus oli se kun näin unessa ystäväni vanhemmat, toinen vielä silloin elossa.Elossa oleva isänsä pyysi minua viemään kahvia ( jo edesmenneelle vaimolleen) otin ojentamansa kupin ja vein sen vaimollensa joka vastasi; ei mitään kahvia, minä haluan piimää! No, tavatessani ystäväni kerroin unesta johon hän vastasi että äiti ei juonut enää kahvia vaan halusi aina lääkkeiden kanssa juoda vain piimää. Erikoista kun en tuollaista tiennyt. Noin viikko ennen isänsä kuolemaa näin unen jossa isänsä nimenomaan halusi soittaa minulle ja herättyäni muistan miten omituisen tunteen tuo uni jätti.
Ystäväni äiti on tullut mummini kanssa myöhemmin uneen jossa he seisoivat olohuoneemme oviaukossa ja olivat hyvin tyytyväisiä kun vietimme ( välirikon jälkeen ) aikaa yhdessä l. korjattiin välit ja välirikon aikana ystäväni äiti on tullut uniin ja kertonut miten ystäväni oikeasti tuntee - hmm mielenkiintoista.
Usein olen nähnyt unissa myös äitini äidin, lohduttamssa yms.Tunnelma herätessä noiden unien jälkeen on erikoinen, ne ovat niin todentuntuisia


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa