Henget ja kuolleet ihmiset unissa ja mahdollinen OOBE.

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Henget ja kuolleet ihmiset unissa ja mahdollinen OOBE.

ViestiKirjoittaja Tiia » 27 Loka 2009, 15:14

Olen nähnyt monta kertaa kuolleesta serkustani unta ja viimeisin oli nyt viimeyönä.
Oli todella ahdistava olo aamulla kun heräsin, tuntuu kuin olisin saanu koko aivokapasiteetillisen verran tietoa kuoleman jälkeisestä elämästä päähäni ja sun muuta.
Kuitenkin omituisinta tässä unessa oli se, että monta kertaa olen nähny sellasta unta, että se mun serkku onkin elossa.
Oon nähny näitä unia monta vuotta. Unessa se on usein tosi miellyttävää nähdä kuolleita ihmisiä ja puhua heidän kanssa, on suuri rakkaudentunne ja kaikki tuska on poissa, mutta samalla surullista, pelottavaa.
En tiedä voisiko tässä myös olla mahdollinen OOBE -kokemus, joka on tapahtunu unessa ja olen yhteydessä henkimaailmassa kuolleeseen serkkuuni. Olen myös oppinu nämä lucidunet, eli selkounet. Pystyn siis päättämään itse mitä teen unessani, mutta en pysty päättämään mitä muut tekevät.
Hän kertoi siinä viimeöisessä unessa, että kuoleman jälkeen on rauhallinen olo, suurempi tietoisuus, tiedonmäärä on melkein rajaton ja, että kuolema ei ole elämäsi lopullinen vaihe. En tiedä mitä se tuolla "kuolema ei ole elämäsi lopullinen vaihe" tarkoitti.
Hän sanoi myös, ettei ole mitään jumalaa, maailmankaikkeus on jumala meidän ympärillämme. Eli luulen että tämä tarkoittaa, että periaatteessa voimme siis itse vaikuttaa kohtaloomme.
Silti siinä unessa serkkuni oli yhä maan päällä kuin tavallisena ihmisenä, palannut takaisin ihmisenä elämään.
Näitä unia on siis jatkunu vuodesta 2004 asti, kun serkkuni kuoli. Samana vuonna kuoli pappani ja 5 vuotta aikaisemmin toiselta puolelta sukua mummoni ja 4 kk myöhemmin hänen miehensä, eli pappani.
2007 kuoli minun mummon veli ja 2008 tädin miehen veli.

Näen paljon tuollasia unia joissa olen yhteydessä kuolleisiin ihmisiin. Onko kenelläkään muulla samanlaisia kokemuksia ?
Onkohan se myös mahdollista että unen aikana on irtautunut ruumiista ? Olen kuullut jotain että se on ja myös ruumiista irtautumisia voi tapahtua niin, että niitä ei saatika edes muista/muista kunnolla.
Epäilen, että itselleni on käynyt niin monesti.

Avatar
selene
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 09 Loka 2009, 18:14

Re: Henget ja kuolleet ihmiset unissa ja mahdollinen OOBE.

ViestiKirjoittaja selene » 27 Loka 2009, 17:55

Itse en ole nähnyt varsinaisesti edesmenneistä juurikaan unia, vaikka muuten uneni tuntuu olevan melko mielikuvituksellisia ja joskus myös enteellisiä.

Yhden unen muistan vuosien takaa jolloin keskustelin kuolleen isäni kanssa. Isäni kuoli ollessani teini- ikäinen (eli melko kauan aikaa sitten) ja kuolemaan liittyi eräitä seikkoja eli hän ei kuollut ns. luonnollisesti.

Unessa hän tuli sen aikaiselle työpaikalleni ja oli hyvin surullinen sekä jotenkin tuskaisen oloinen. Tiesin unessa hänen olevan kuollut ja ihmettelinkin kuinka hän siinä on, jota hän ei kommentoinut millään tavoin. Hän tarjosi minulle rahaa (summa oli pieni ja jotenkin "outo", harmi vaan etten muista tarkkaa määrää enää) ja sanoi sen olevan korvaus kaikesta. Unessa ymmärsin hänen haluavan korvata jotenkin hänen kuoleman aiheuttamaa surua ja tuskaa.

Uni poikkesi paljon niistä unista joita olin nähnyt hänen kuolemastaan ja oikeastaan sen jälkeen en ole nähnyt niitä painajaisia enää.

Eli varsinaisesti ei voi sanoa olevan kokemuksia kuolleiden kanssa hengailuista unissa, uneni on enemmänkin vihjeellisiä ja moniselitteisiä. Ei koskaan yhtä selkeitä kun aloittajan unet.
Anna hoidan tän elämän ensin päivän kerrallaan mä veikkaan, et kuitenkin kerran kimpassa kummitellaan...

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Henget ja kuolleet ihmiset unissa ja mahdollinen OOBE.

ViestiKirjoittaja aavenainen » 27 Loka 2009, 19:16

luin joskus kirjan meedion ulkomaalaisen kirjoittama hänkin puhui jumal kipinästä ihmisessä ja toinen kotimainen meedio puolestaan puhui että me päätämme mitä elämässämme teemme :) eli kohtaloon vaikuttaminen voi olla jo ennalta määrätty kohtaloon vaikuttaminen.. joka tuntuu että tein tämän omasta tahdosta mutta kun jälkikäteen ajattelee jos en olisi tehnyt tätä tuotakaan ei tapahtunut ja kaikki tuntuu tarkoitetulta.

paitsi onnettomuudet? itse uskon että meidän olisi täällä oltava jonkin aikaa tiettyyn ikään mutta kun onnettomuus tapahtuu on se kesken jäänyt elämä?

kuten monet on tässä foorumilla kertoillutkin sisäisestä äänestä joka on varoittanut tulevasta. ja onnettomuus on jäänytkin toteutumatta jne. (henkiopas enkeli varotellut) myös nämä meediot puhuivat että ei ole taivasta eikä helvettiä vaan on tasoja :) kuka menee ylös kuka alas kuka jää tänne ja onko tämä yksi tasoista mene ja tiedä? :)

ja niinpä kyllä loppujen lopuksi aivan kaikki koko universumi aivan varmasti on yhteyksissä itseemme toisiimme jne ja jokaisessa on oltava jotakin hyvää/jumalallista jne miten sen tahtoo sanoa:)
toisen roska voi olla toisen aarre.

Hopeapaju
Alieni
Viestit: 101
Liittynyt: 19 Loka 2009, 19:47

Re: Henget ja kuolleet ihmiset unissa ja mahdollinen OOBE.

ViestiKirjoittaja Hopeapaju » 27 Loka 2009, 21:45

Henget.
Muistan joskus nähneeni unta kahdesta korpista, jotka istuivat oksalla. Toinen lennähti alas luokseni, nokkaisi kättäni ja sanoi, että halusi vain nähdä, miten reagoisin.
Hyvin usein jonkinlaiset henget, olivat ne sitten enemmän ihmisten tai eläinten kaltaisia, esittävät kysymyksiä siitä, mitä teen, miksi teen ja mitä oikeasti haluaisin tehdä.

Kuolleista en muista kovin usein nähneeni unta. Tosin hiljattain näin unta isäni pojasta, joka kuoli pari vuotta sitten. Mutta yllämainitun kaltaisia kysymyksiä hänkin esitti.
Kerran unessani näin äitini sisaren, joka ei todellakaan ollut minulle mikään läheinen ihminen. En tuntenut häntä, emmekä pitäneet yhteyttä. Parin päivän kuluttua äitini sanoi, että tätini on kuollut juuri syöpään.

Unissa on tullut monesti käytyä läpi tilanteita, jotka tapahtuvat vasta myöhemmin. Uskon, että unia pystyy hyvinkin paljon ohjailemaan myös siten, että unessa halutulla tavalla tapahtunut toteutuisi samalla tavalla myös valvemaailmassa. Eli "nothing happens unless first a dream". Carl Sandburgin sanomana.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Henget ja kuolleet ihmiset unissa ja mahdollinen OOBE.

ViestiKirjoittaja Wespa » 27 Loka 2009, 23:33

Hyvin mielenkiintoisia unia sinulla Tiia.

Kuollutta veljeäni näen joskus unissa. Hän on siis niissä unissa vielä elävänä henkilönä ja unet kuvaavat tavallaan menneisyyttä. Nämä unet, joissa näen veljeni koen normaaleina unina.

Mutta sitten taas lucideissa olen jutellut mm. henkioppaalleni ja minulle on näytetty toisia maailmoja. En osaa sanoa, onko tuo ruumiista irtautumista niinkään, mutta jonkinlaista toisien maailmojen aistimista kuitenkin (ehkä Remote Viewiä).
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Henget ja kuolleet ihmiset unissa ja mahdollinen OOBE.

ViestiKirjoittaja Tiia » 28 Loka 2009, 19:26

Mutta mietin tässä myös sitä, että onko se millään tavalla mahdollista, että saattaisi irtaantua ruumiista. Olen nimittäin jostain lukenu joskus, että niin saattaa joskus käydä ja se olis mahdollista.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Henget ja kuolleet ihmiset unissa ja mahdollinen OOBE.

ViestiKirjoittaja Wespa » 29 Loka 2009, 04:15

Se on mahdollista. Lopulta kokemus voi olla sama molemmissa, onko lopulta ruumiista irti vai kokeeko olevansa ruumiista irti. OBE:a ja Remote Viewiä voi olla vaikea erotella. Ehkäpä parhaan päätelmän tekee kokija itse, eli sinä Tiia. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Henget ja kuolleet ihmiset unissa ja mahdollinen OOBE.

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 29 Loka 2009, 19:05

Olen tästä aiheesta joskus kirjoittanu johonkin toiseen aiheseen. Minulla on käynyt Pappani ja edesmennyt paras ystäväni unissa muutaman kerran, ja muistan niistä unista todella sen "hyvän olon tunteen" jota nämä vierailijat on tuonut. Harmi, että en muista mitä viisauksia nämä on puhuneet, mutta joka kerran jälkeen on aamulla ollut todella "valaistunu" olo :D
I believe..

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Henget ja kuolleet ihmiset unissa ja mahdollinen OOBE.

ViestiKirjoittaja Tiia » 30 Loka 2009, 14:37

Tunhhu kirjoitti:Olen tästä aiheesta joskus kirjoittanu johonkin toiseen aiheseen. Minulla on käynyt Pappani ja edesmennyt paras ystäväni unissa muutaman kerran, ja muistan niistä unista todella sen "hyvän olon tunteen" jota nämä vierailijat on tuonut. Harmi, että en muista mitä viisauksia nämä on puhuneet, mutta joka kerran jälkeen on aamulla ollut todella "valaistunu" olo :D


Joo, ihan sama juttu mulla.
Päivällä moisten ajattelu sillein hämmentää ja tulee outo olo, mutta unessa on sellanen olo, että ihan kun sen ymmärtäisi ihan täysin.

Yugata
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Loka 2009, 13:14
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Henget ja kuolleet ihmiset unissa ja mahdollinen OOBE.

ViestiKirjoittaja Yugata » 07 Marras 2009, 19:31

Minua ärsyttää uneni, jonka näin parisen viikkoa sitten anopin ja appiukon luona ollessani yötä. D:
Se oli selkouni. Olin herännyt aamuyöllä käydäkseni vessassa. Menin takaisin mieheni viereen nukkumaan. Sitten alkoi selkouni. Siinä unessa olin edelleen anopin ja appuikon talossa. Mutta minulla oli puurolautanen käsissäni. Pidin siitä reunoilta kiinni (tuli varmaan uneen kun anoppi höpötti koiransa syöneen puuroa edellisenä päivänä) Sitten. Minun PITI kaataa se puuro pois siitä. En halunnut kaataa sitä. Menin lavuaarin päälle keittiöön. Kädet alkoi kallistaa lautasen reunaa, mutta minä taistelin vastaan. En näemmä hallitse selkouniani vielä. :'D

Ja kaverini kertoi, että kun oli ollut kesällä isänsä luona Hollolassa, hän oli istunut yksin tietokoneella joskus kello kolmen aikaan. Sitten. Kaverini näki ilmassa leijuvan kynttilän. Se vaan meni n. 3 m sujahtaen kaverini vierestä.
Seuraavana päivänä kaverini isä kertoi nähneensä unta, että kävelee kynttilä kädessä kaverini ohitse.
Kyseisellä kaverilla on myös muita paranormaaleja kokemuksia.

Avatar
Nemesia
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 12 Joulu 2009, 19:53

Re: Henget ja kuolleet ihmiset unissa ja mahdollinen OOBE.

ViestiKirjoittaja Nemesia » 14 Joulu 2009, 12:27

About vuosi sitten mun rakas mummi kuoli. Kaksi viikkoa hautajaisten jälkeen näin unta, että mummi tuli mun luokse ja ihmettelin, miten se on täällä. Mummi oli tosi onnellisen näköinen ja mä sanoin että 'toivottavasti me tavataan vielä'. Mummi halasi mua ja sanoi, että 'älä sure, me tavataan sitten kun sun aika tulee.<3 :) Nämä unet kuolleista läheisistä ovat kauniita, yhtymäkohtia kahden maailman välillä. Mukava kuulla Tiia, että serkkusi käy vielä vierailemassa luonasi.

EDIT: Viestiä muokattu tunnistamisen vaikeuttamiseksi.
Viimeksi muokannut Nemesia, 03 Tammi 2010, 19:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
feed the fire

Sorvu
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 25 Joulu 2009, 13:22

Re: Henget ja kuolleet ihmiset unissa ja mahdollinen OOBE.

ViestiKirjoittaja Sorvu » 25 Joulu 2009, 14:07

Itsekin olen nähnyt paljon unia kuolleista.. Ja oudoin oli ehkä se, kun minun pappani kuoli.. Unessa istuin jonkun tytön (unessa oli minun "tyttöystäväni" ja myöhemmin tapasin aivan samannäköisen tytön..) kanssa taxin takapenkillä.. Taxi ajoi rauhallisesti kunnes se alkoi heittelehtiä ja lopulta pysähtyi.. Nousimme autosta ulos ja avasimme kuskin oven.. Kuskina oli minun pappani. No kun koskin unessa pappaani, hän oli kovettunut ja oli samassa asennossa jossa hän kuoli.. Kun tönäisin unessani häntä hän vain heilahti eikä mitään muuta... Laitoin oven kiinni ja ikkunasta nousi jonkin sortin tuliase (Myöhemin ajateltuna se saattoi olla pappani vanha ilmakko joka on vieläkin papan asunnossa liiterissä..) katsoin tuliasetta ja näin pappani ampumassa sillä. Lopulta hän ampui ja luoti osui minuun.. Unen lopussa olin henkenä ja näin pappani hautajaiset (joissa en oikeassa elämässä koskaan ollut) kun unessa pappani oli laskettu haudan lepoon arkussa (Vaikka todellisuudessa hänet poltettiin tuhkaksi ja haudattiin uurnassa) sitten näin omat hautajaiseni.. Kun minutkin oli haudattu heräsin.. Näin tämän unen monena yönä ja lopulta näin unen missä pappani sanoi: "Kohtaamme vielä" ja tässä unessa pappani näytti jonkun laatikon kodissaan jossa oli wanhoja kolikoita.. Myöhemmin kun olin nähnyt tämän unen löysin samanlaisen laatikon pappani vanhasta asunnosta ja laatikossa oli wanhoja kolikoita..
Ja mainittakoon vielä että isäni näki kerran unen missä hänen isänsä (juuri tämä pappa josta olen juuri kertonut) sanoi hänelle: "Hyvästi poikani, minä lähden nyt.. Toivon että tapaamme vielä" ja kun pappani oli unessa sanonut isälleni näin, isäni heräsi ja hänelle soitettiin että pappani on kuollut..

Avatar
feared
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 28 Joulu 2009, 22:47

Re: Henget ja kuolleet ihmiset unissa ja mahdollinen OOBE.

ViestiKirjoittaja feared » 28 Joulu 2009, 23:21

Olet varmasti iloinen siitä, että näät serkkusi unissasi. Voi olla mahdollista, että koet todellakin ruumiista irtautumisen. On kerrottu, että sen ''taidon'' voi opetella, ellei sitä jo ole luonnostaan. Lainasin netistä seuraavan tekeleen.

"Mystinen selitys kehosta irtautumisille on se että ihmisen energiajärjestelmä on joko luontaisesti tai harjoittelemalle kehittynyt tavallista voimakkaammaksi ja energiaa jää myös materiaalista korkeammissa ulottuvuuksissa seikkailemiseen."

Vaikka voi todellakin olla, että näet serkkuasi usein unissasi, jos hän on ollut todella läheinen ja tärkeä sinulle.
Olen kyllä itsekkin nähnyt edesmenneen pikku veljeni unissani monesti. Ja keskustellut hänelle, kuin normaalissa elämässä keskustelin.

Kannattaa olla iloinen asiasta, että näet hänet unissasi, vielä vuosien takaakin. :)

Avatar
cheyenne
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 12 Loka 2008, 17:30

Re: Henget ja kuolleet ihmiset unissa ja mahdollinen OOBE.

ViestiKirjoittaja cheyenne » 07 Tammi 2010, 12:47

Kiinnostais tietää mitä ajatella toistuvasta unesta, kysyä meediolta? Ensinnäkin siis luulen että yläkerrassa asuu henki, esim. taulu on tippunut, radio sammunut sähköisellä "metelillä" (tuota ääntä vaikea kuvailla), palovaroitin piippaa vaikka patteri ei ole loppu.
Mutta nyt kaksi kertaa kun olen mennyt yläkertaan paiväunille, joku on napannut unestani kiinni kun olen hädintuskin ehtinyt nukahtaa ja olen siis puoliksi tietoinen tapahtumista. Ensimmäisellä kerralla joku vei mua kurkusta pidellen portaita alas ja matkalaukku lensi vieressä, mietin järkyttyneenä olenko hereillä ja tapahtuuko se oikeasti. Havahduin hereille ja kurkkuun sattui oikeastikin ihan kuin olis kuristettu. Tämän unen jälkeen olen pitänyt henkeä pahantahtoisena.
Viimeisin kerta oli samalla tavoin kun olin puoliksi unessa, näin monia eri tapahtumia. Ensimmäinen oli painajainen jota en muista, uhkasi kuitenkin talossa asuvaa lähipiiriäni. Seuraavaksi juttelin ihmisen kanssa ja havaitsin jotain olevan pielessä sillä se ihminen olin minä itse, siis ihan fyysiseltä olemukselta. Seuraavaksi olimme jossain ulkona toisien ihmisten kanssa ja juoksimme, nautin unessa siitä että ei tarvinnut koskettaa maata lainkaan vaan saattoi sulavasti liukua eteenpäin.
Mitähän tämä siis yrittää viestittää, näyttää mulle omaa maailmaansa. Olen yrittänyt aiemmin yhteyttä henkioppaaseeni mutta en ole siinä onnistunut, enkä enää uskalla kokeilla tämän tapauksen takia, ties vaikka olen tuon kutsunut tänne tahtomattani.
"Listen or your tongue will keep you deaf. " Cree

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Henget ja kuolleet ihmiset unissa ja mahdollinen OOBE.

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 07 Tammi 2010, 21:48

cheyenne kirjoitti:Kiinnostais tietää mitä ajatella toistuvasta unesta, kysyä meediolta?

Ei todellakaan. Kysy psykologilta tai katso mitä asiantuntijoilla on sanottavaa toistuvista unista.

Ensinnäkin siis luulen että yläkerrassa asuu henki, esim. taulu on tippunut, radio sammunut sähköisellä "metelillä" (tuota ääntä vaikea kuvailla), palovaroitin piippaa vaikka patteri ei ole loppu.

Taulut tippuvat milloin mistäkin syystä. Usein ei edes tarvita tärinää (allekirjoittanut toteaa).
Niinhän nuo radiot tuppaavat joskus tekemään. Uudetkin saattavat (vain harvemmin).
Palovaroittimessa saattaa olla pölyä yms. vika.

Mutta nyt kaksi kertaa kun olen mennyt yläkertaan paiväunille, joku on napannut unestani kiinni kun olen hädintuskin ehtinyt nukahtaa ja olen siis puoliksi tietoinen tapahtumista. Ensimmäisellä kerralla joku vei mua kurkusta pidellen portaita alas ja matkalaukku lensi vieressä, mietin järkyttyneenä olenko hereillä ja tapahtuuko se oikeasti. Havahduin hereille ja kurkkuun sattui oikeastikin ihan kuin olis kuristettu. Tämän unen jälkeen olen pitänyt henkeä pahantahtoisena.

Suurella todennäköisyydellä epätosi. Itse näin unta, että kissa puri käteni verille. Heräsin aamulla, ja olin itse purrut kättäni. Se sattui.

Viimeisin kerta oli samalla tavoin kun olin puoliksi unessa, näin monia eri tapahtumia. Ensimmäinen oli painajainen jota en muista, uhkasi kuitenkin talossa asuvaa lähipiiriäni. Seuraavaksi juttelin ihmisen kanssa ja havaitsin jotain olevan pielessä sillä se ihminen olin minä itse, siis ihan fyysiseltä olemukselta. Seuraavaksi olimme jossain ulkona toisien ihmisten kanssa ja juoksimme, nautin unessa siitä että ei tarvinnut koskettaa maata lainkaan vaan saattoi sulavasti liukua eteenpäin.

Unta. Pelkkää alitajunnan purkautumista.

Mitähän tämä siis yrittää viestittää, näyttää mulle omaa maailmaansa. Olen yrittänyt aiemmin yhteyttä henkioppaaseeni mutta en ole siinä onnistunut, enkä enää uskalla kokeilla tämän tapauksen takia, ties vaikka olen tuon kutsunut tänne tahtomattani.

Miksi oletat, että kyseessä on automaattisesti jotain "paranormaalia"?
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
cheyenne
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 12 Loka 2008, 17:30

Re: Henget ja kuolleet ihmiset unissa ja mahdollinen OOBE.

ViestiKirjoittaja cheyenne » 07 Tammi 2010, 22:09

Wau, tässäpä tuli uutta tietoa ja mielenkiintoista näkemystä. En edes vaivaudu vastaamaan enempää.
"Listen or your tongue will keep you deaf. " Cree

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Henget ja kuolleet ihmiset unissa ja mahdollinen OOBE.

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 07 Tammi 2010, 22:22

cheyenne kirjoitti:Wau, tässäpä tuli uutta tietoa ja mielenkiintoista näkemystä. En edes vaivaudu vastaamaan enempää.

?
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Henget ja kuolleet ihmiset unissa ja mahdollinen OOBE.

ViestiKirjoittaja Verninia » 07 Touko 2010, 20:57

Lukioaikainen kämppikseni teki yllätysitsemurhan, ja eritoten uuden syksyn niinä aikoina pyörähtäessä kouluympäristössä käyntiin näin hänestä useita unia. Kirkkaimpana on uni, jossa hän seisoo koivujen keskellä, taustalla tumma vesi, ja katsoo minua silmiin rohkeasti, mitään häpeilemättä, päätöksen tehneenä. Molemmat tiedetään, että hän on lähdössä. Minä yritän olla vahva, en aio itkeä, koska hän on se, joka tulee poistumaan, hän on se, joka kärsii ja haluaa pois. Hän hyvästelee minut.

Olen miettinyt, oliko tuo mahdollisesti lähestyminen ystäväni taholta? Hyvästelikö hän minut, kun ei tehnyt sitä todellisessa elämässä? Olen pitänyt sitä tähän asti vain kauniina ajatuksena. Mutta niitäkin pitää olla ettei hajoa arjen alle.
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Henget ja kuolleet ihmiset unissa ja mahdollinen OOBE.

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 07 Touko 2010, 23:16

Verninia kirjoitti:Olen pitänyt sitä tähän asti vain kauniina ajatuksena.

Sitä se todellakin on ja niitä usein tarvitaan :)
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Henget ja kuolleet ihmiset unissa ja mahdollinen OOBE.

ViestiKirjoittaja Saxpi » 08 Touko 2010, 00:46

Aloitusviestiin kommentoisin että minusta on aina tuntunut jotenkin väärältä uskoa Jumalaan.
Henkiä kuitenkin tuntuu olevan.
Jotenkin ajattelen myös että henget paljolti auttaa niitä jotka on eläneet jo aikaisemmin tai jos on sukulainen.
Maailmassa on paljon ihmisiä jotka jää ilman apua, siitä tulee se ajatus että täytyy olla jokin yhteys apua saadakseen.
Kun kuolee niin saa ystäviä rajan takana jotka sitten auttaa kun tulee takaisin tänne.
Luulen että toistuvat unet vihjailee jotain, minulle ainakin on vihjailleet (ainoastaan 3 toistuvaa unta ollut).
Ainoa kuollut joka on vieraillut unissani toistuvasti on Marilyn Monroe.
Ei tosin ole enää aikoihin ollut unissani.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa