tummia hahmoja pahojako?

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: tummia hahmoja pahojako?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 07 Touko 2010, 20:56

Jotkut ovat sanoneet enkeleiden olevan valkeita harsomaisia hahmoja, ne tosin ovat hohtaneet yleensä melko voimakkaasti kokijoiden mukaan. Mahdolliselta "hengeltä" tuo viimeinen vaikuttaa. Tummia varjomaisia hahmoja on liitetty aika usein ihmishenkiin eri lähteissä.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: tummia hahmoja pahojako?

ViestiKirjoittaja Verninia » 07 Touko 2010, 20:59

Entä jos tällä enkelillä ei ollut enkelin muotoa, vain leijuvaa valkoista ja hohtavaa? Onko se normaalia?
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: tummia hahmoja pahojako?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 07 Touko 2010, 21:07

Ei ole itsellä kokemuksia enkeleistä mutta valohahmoista on puhuttu niiden osalta joilla on kokemuksia, ei niissä tapauksissa mistä itse olen kuullut asianomaisilta ole puhuttu tietystä muodosta.

Tarkentaen sen verran että useimmiten enkeleiden on sanottu olevan hohtavia valohahmoja, harvemmin harsomaisia hohtavia valohahmoja.
Viimeksi muokannut portinetsija197, 07 Touko 2010, 21:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: tummia hahmoja pahojako?

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 07 Touko 2010, 21:09

Tuollaiset kokemukset ovat yleensä hyvin yksilöllisiä, joku näkee jotain ja toinen jotain muuta, tunnelmat ja vaikutelmat saattavat olla samoja.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: tummia hahmoja pahojako?

ViestiKirjoittaja Aurelia » 16 Kesä 2010, 20:22

Me muutimme noin kuukausi sitten uuteen kotiin ja täällä vilahtelee noita tummia hahmoja. Viimeksi viime yönä kun katselin telkkaria niin näin sellaisen vilahtavan vessan edestä pojan huonetta kohden ja heti sen jälkeen poika huusi minulle että "äiti, mikä on hätänä?" menin pojan huoneeseen ja kysyin, että miten niin, ja poika vastasi silmät ummessa, täydessä unessa, että "äiti, laitoit silmät kiinni, mikä on hätänä?"

Aamulla muksu ei muistanut mitään yöllisestä.

En ole kokenut noita tummia hahmoja minkäänlaisina. Sellaisia tuon mun pojan kokoisia ne melki joka kerta ovat olleet. Muistelisin, että olen kyllä ennenkin nähnyt vastaavia mutten niin usein kuin täällä. Ja täällä nämä viuhahtelevat keskellä päivääkin ja ihan nenäni edestä.
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

WM_

Re: tummia hahmoja pahojako?

ViestiKirjoittaja WM_ » 17 Kesä 2010, 09:39

Aurelia, kerkesin jo miettiä, minne menit :)

Minä en ole tömännyt tummiin hahmoihin, mutta piilareita käyttävänä ja muutenkin outosilmäisenä näen joskus jotain "näkyjä". Esim tuntuu kuin hyttynen olisi vilahtanut silmäkulmasta yms. Mutta ne ovatkin aivan pieniä tuollaiset minulla.

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: tummia hahmoja pahojako?

ViestiKirjoittaja Aurelia » 17 Kesä 2010, 19:28

WM_ kirjoitti:Aurelia, kerkesin jo miettiä, minne menit :)

Kiva kun on joku kaivannutkin :) On ollu kiirusta elämän kanssa viime aikoina...nyt näkyis taas olevan enemmän aikaa nettikirjoitteluillekin.
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

WM_

Re: tummia hahmoja pahojako?

ViestiKirjoittaja WM_ » 17 Kesä 2010, 21:08

Aurelia kirjoitti:Kiva kun on joku kaivannutkin :) On ollu kiirusta elämän kanssa viime aikoina...nyt näkyis taas olevan enemmän aikaa nettikirjoitteluillekin.


Dodi, tervetuloa takaisin :)

4Real
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 12 Elo 2010, 18:20

Re: tummia hahmoja pahojako?

ViestiKirjoittaja 4Real » 12 Elo 2010, 18:45

Löysin tämän foorumin googlettaessani kuolleitten esiintymisessä unissa mutta tämä aihe kolahti koska olen myös nähnyt näitä tummia hahmoja. Ensimmäinen oli noin 10 v sitten; heräsin yöllä "johonkin" ja näin kaksi lyhyttä tummaa hahmoa, selvästi erotti että toinen oli nainen ja toinen mies - pelästyin tietenkin ja tuijotin epäsuskoisena hahmoja jotka pysyivät paikoillaan - olin muuttamassa opiskelemaan 500 km päähän toiselle paikkakunnalle seuraavana aamuna muuttokuorman kanssa ja nämä hahmot olivat "vanhanaikaisen" näköisiä, naisella oli huivi solmittu leuan alle, nilkkoihin ulottuva mekko ja nyytti kepin päässä toisella olkapäällä, miehellä pohjanmaalaisten tyylinen lierihattu - mitään ahdistavaa tunnetta ei hahmojen ilmestymiseen liittynyt kuitenkaan - lopulta sukelsin peloissani peiton alle ja kävin ottamassa konjakkihuikan äidin baarikaapista, sen verran todellinen ja järkyttävä tuo kokemus oli :ghost:
Myöhemmin olen myös unesta herättyäni nähnyt tumman hahmon seisovan vuoteemme vieressä ja kumartuneena mieheni yläpuolelle - pelästyin mitä seuraa mutta toistaiseksi ei mitään, aikaa n. pari vuotta.
Viime keväänä tyhjensin varastoa ja sinne ilmestyi mieshahmo ja viimeisin oli pari viikkoa sitten kun autoin ystävääni talossa joka osti talon vanhempiensa kuoleman jälkeen ja siirsimme perikunnan tavaroita alakertaan, alakerran rappusilta kurkisteli mieshahmo yläkertaan jossa kannoin tavaroita. Ollessamme alakerrassa, ystäväni sanoi että taas kuuluu askelia kuin joku kävelisi yläkerrassa ( hän asuu yksin ). Aiheesta en ole puhunut kuin miehelleni mutta kiva tietää etten ole yksin näiden hahmo-kokemusten kanssa.

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: tummia hahmoja pahojako?

ViestiKirjoittaja Verninia » 03 Loka 2010, 21:16

4Real: Kokemuksesi kuulostavat mielenkiintoisilta ja kovin todellisilta. Minkälaisessa talossa nämä kokemukset on syntyneet? Vanha talo, jonne on jäänyt näiden näkemiesi ihmisten energiaa?

Näitä mustia hahmoja tuntuu vilahtavan tämän tästä- kaikissa taloissa joissa olen näiden vuosien aikana asunut. Nopeita vilahduksia, jotka ovat nopeammin ohi, kun ehdin reagoida. Usein turvaudun ajatukseen, että kuvittelin.
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.

vieteri-ville
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 28 Touko 2011, 23:26

Re: tummia hahmoja pahojako?

ViestiKirjoittaja vieteri-ville » 29 Touko 2011, 00:55

Onkohan nämä varjoihmiset tai -hahmot minkä kokoisia?
Itseäni on joskus häirinnyt sivusilmällä huomaamani "vilahtelut", aivan kuin pikkulintu lentäisi sisällä huoneessa.
Vaistomaisestihan sitä kääntyy katsomaan mutta ihme kyllä yhtään talitiaista ei ole tuvassa ollut.
Ns. luonnollinen selitys kelpaa minulle hyvin, en pety.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: tummia hahmoja pahojako?

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 29 Touko 2011, 20:22

Varjoihmisten ns. perinteinen koko on siinä 100-150cm kohdalla, eli eniten tulee havaintoja noin korkeista ilmiöstä. Tietysti raportointia tulee laidasta laitaan, mutta keskiarvoksi varmaan voisi heittää tuon.

Viime tutkinnan yhteydessä kaikki kolme paikanpäällä ollutta tutkijaa havaitsi varjoihmisen kohteen baaritiskin takana. Yksi näki sivusilmällä ja kaksi katsoi sitä suoraan. Tämän ilmiön korkeus oli jokaisen kertomana hieman yli baaritiskin korkeuden, eli jossain 120-150cm tienovilla (tukee yleistä raportointia), tosin se näytti kyyristelevän ikään kuin olisi yrittänyt olla piilossa ja katosi välittömästi kun se nähtiin. (Ko. tapaus sattui eräässä Oululaisessa baarissa, mutta lisätietoa sitten paremmin loppuraportissa joka ilmestyy foorumillemme jossain vaiheessa kunhan materiaali saadaan kahlattua läpi.)

Mutta tuollainen silmäkulmasta nähty pikkulinnun kokoinen ilmiö todennäköisesti on vain silmän aiheuttama optinen harha. Harhan olemassaololle voi hakea syitä vaikkapa silmän pinnalla olevasta roskasta/solukosta, väsyneistä silmistä, aivojen tavasta käsitellä visuaalista signaalia yms. Itsekkin näkee samanlaisia tummia pieniä läiskiä kun silmät ovat yhtä, tai kaikkea noista yllämainituista.
Eli itse en lähtisi lyömään tuolle asialle mitään paranormaalia leimaa. :)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: tummia hahmoja pahojako?

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 30 Touko 2011, 11:20

OSITutkimusseura kirjoitti:Mutta tuollainen silmäkulmasta nähty pikkulinnun kokoinen ilmiö todennäköisesti on vain silmän aiheuttama optinen harha. Harhan olemassaololle voi hakea syitä vaikkapa silmän pinnalla olevasta roskasta/solukosta, väsyneistä silmistä, aivojen tavasta käsitellä visuaalista signaalia yms. Itsekkin näkee samanlaisia tummia pieniä läiskiä kun silmät ovat yhtä, tai kaikkea noista yllämainituista.
Eli itse en lähtisi lyömään tuolle asialle mitään paranormaalia leimaa. :)


Totta, ja varsinkin puiden tai oikeiden lintujen ulkovaloista tai kuusta johtuvat varjostukset voivat tietenkin aiheuttaa tätä.

Välillä on itsekin tultua nähtyä kaikennäköistä varjoihmista sun muuta mutta sitten tajuaa että sehän on vain ollut silmäkulmasta väärin nähty asia tai vastaavaa. Kerran olin yöllä sängyssä katselemassa elokuvaa ja yhtäkkiä vieressä olevasta seinästäni tuli tumma pää ulos, pelästyin perkeleesti ja sitten käänsin päätäni ja tajusin että auki oleva ikkuna oli heilauttanut mustapohjaista seinälippua joka ei ollut kunnolla kiinni ja silmäkulmasta se näytti tältä. Pahimmillani olen pelästynyt viereeni ilmestynyttä varjomiestä (tilanne ja paikka oli sama), kunnes tajusin että se oli seinään nojaava oma käteni jonka näin silmäkulmasta :D
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
yenn
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 19 Kesä 2011, 12:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: tummia hahmoja pahojako?

ViestiKirjoittaja yenn » 24 Heinä 2011, 12:07

Mulla tuli mieleen tässä muutamakin juttu noista tummista hahmoista, sellaisia aika mieleenpainuvia. Kerron kaksi nyt tähän väliin, toinen on tosin vielä sen verran tuore että karmii selkäpiitä. Muistaakseni en oo kumpaakaan täällä kertonut, jos olen niin pahoittelut.

En tarkalleen muista milloin tää tapahtu, mutta tossa viime talvena kaveri oli yön mun luona.
Heräsin yöllä juomaan ja hipsin alakertaan ilman mitään sen kummallisempaa tunnetta, olin jääkaapilla ja näin sivusilmällä että sellainen tumma hahmo meni wc:stä eteisen kautta yläkerran suuntaan. Jotenkin en reagoinu asiaan kun ajattelin että se oli sellanen "sivusilmän hallusinaatio". Menin yläkertaan ja kaveri olikin hereillä ja tuijotti sängyn viereen, ja huomatessaan mut säikähti aivan mielettömästi. Ihmettelin että mikä on niin selitti paniikissa/ihmeissään, että miten mä voin olla ovella ku just seisoin sängyn vieressä.. jotenkin mua vaan huvitti koko tilanne, enkä sil hetkel jääny miettii sitä enempiä.
Toinen juttu kävi tässä muutama yö sitten, heräsin yöllä ku muksut heräs ja alko molemmat huutamaan sängyissään. Menin sit sinne kattomaan että mikä on hätänä, niin ekana huomasin huoneeseen mennessä että yhdellä seinällä meni sellanen tosi jännä tumma "varjo", joka vähän niinkun liuku ylös päin ja sitten katosi... :o Se tosiaan säikäytti, koska sinä iltana oli tapahtunu muutama muukin outo juttu. Sen jälkeen tässä on tapahtunu muutakin joille en oo keksiny selitystä..
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: tummia hahmoja pahojako?

ViestiKirjoittaja aava » 25 Elo 2011, 09:54

yenn kirjoitti:Mulla tuli mieleen tässä muutamakin juttu noista tummista hahmoista, sellaisia aika mieleenpainuvia. Kerron kaksi nyt tähän väliin, toinen on tosin vielä sen verran tuore että karmii selkäpiitä. Muistaakseni en oo kumpaakaan täällä kertonut, jos olen niin pahoittelut.

En tarkalleen muista milloin tää tapahtu, mutta tossa viime talvena kaveri oli yön mun luona.
Heräsin yöllä juomaan ja hipsin alakertaan ilman mitään sen kummallisempaa tunnetta, olin jääkaapilla ja näin sivusilmällä että sellainen tumma hahmo meni wc:stä eteisen kautta yläkerran suuntaan. Jotenkin en reagoinu asiaan kun ajattelin että se oli sellanen "sivusilmän hallusinaatio". Menin yläkertaan ja kaveri olikin hereillä ja tuijotti sängyn viereen, ja huomatessaan mut säikähti aivan mielettömästi. Ihmettelin että mikä on niin selitti paniikissa/ihmeissään, että miten mä voin olla ovella ku just seisoin sängyn vieressä.. jotenkin mua vaan huvitti koko tilanne, enkä sil hetkel jääny miettii sitä enempiä.
Toinen juttu kävi tässä muutama yö sitten, heräsin yöllä ku muksut heräs ja alko molemmat huutamaan sängyissään. Menin sit sinne kattomaan että mikä on hätänä, niin ekana huomasin huoneeseen mennessä että yhdellä seinällä meni sellanen tosi jännä tumma "varjo", joka vähän niinkun liuku ylös päin ja sitten katosi... :o Se tosiaan säikäytti, koska sinä iltana oli tapahtunu muutama muukin outo juttu. Sen jälkeen tässä on tapahtunu muutakin joille en oo keksiny selitystä..


ite näin muuten tos viime syksyn kun mein olkkarista käveli verannalle kumaraisen näkönen mummeli. ja tuijotin sitä siis ihan suoraan. oli sellainen suhteellisen näkyvä mut en oo sen jälkee nähny:D oonkin yrittäny tätä kämppää kuvata ihan kännykän turvin kyl mut kuten sanoin et toisinaan ylhäältä kun iteksen olen kuuluu kävelyä ja siskokin kuuli et joku tulos portaita alas. vaik kaikki nukku. noo yhtee videoo kyl jäi äänet niinkun joku käveli mutta toisaaltaan se on voinu alhaaltakin kuulua kun vanha talo joten eipä se periaatteessa kait mitää todista vaikka mieheni on nyk makkarissa nähny tumman hahmon ja kuulemma pari minuuttia viel mut se hälveni pois ja ite näin et mein hormista mikä menee huoneen keskel irtaantu musta hahmo ja oli tulossa kohti mut hävis kun heräsin tiiä sit:)
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: tummia hahmoja pahojako?

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 06 Loka 2011, 15:00

Alla omia kokemuksiani enkä tiedä pitävätkö ne paikkaansa muiden kohdalla.

Itse olen nähnyt noita tummia ihmisenmuotoisia hahmoja myös, mutta ne ovat olleet aina aika korkeita. Eräs on pelastanut henkenikin, mistä kerroinkin täällä toisessa paikkaa. Lisäksi tiedän, että kotonamme vierailee suhteellisen tiuhaan eräs tällainen tumma hahmo. Tietää olevansa kuollut, mutta hänellä ei ole toistaiseksi aikomustakaan vaihtaa tilaansa. Ei ole uhkaava millään tavalla eikä tungetteleva. Tulee aina ulko-ovesta (läpi), mutta kopsauttaa ovea tietyllä tapaa, jotta tiedän, kuka tulee. :D On varmasti parimetrinen. Ei kommunikoi oikeastaan mitenkään. Kävelee rauhallisesti huoneesta toiseen. Hahmosta on muutoin aistittavissa erittäin vahvasti korrektisuus ja jonkinlainen välinpitämättömyyskin. En tiedä, miksi käy täällä. Muutaman tunnin päästä tulostaan poistuu aina toisesta ovesta napsauttamalla metallista kynnyspeltiä. Poikani on ainakin kerran pienempänä nähnyt hänet myös. Ei pelännyt.

Toisenlaisia pienempiä mustia hahmoja olen oppinut pitämään jonkinlaisina kiusanhenkinä, härmänhenkinä, ja mustia läpinäkymättömiä tai piiloutuvia demoneina. Kiusanhenget aiheuttavat kiusaa, yllättäen, eivät kommunikoi kanssani. Demonit kommunikoivat ja tuntuvat olevan myös yllättävän älykkäitä, mutta jollain tapaa koiramaisia. Saattavat olla tiukassa, pyrkivät blokkaamaan ajatuksia, mutta väistyvät, kun huomaavat, että olen ns. vankkumaton etiikaltani. Tai uskoltani, tai miksi sitä nyt sanoisi. Sekä että.

Vaaleat harmajaiset hahmot ovat usein ns. eksyksissä ja todella... haituvaisia, niin ilmentymältään kuin muultakin olemukseltaan. Lähtevät mielellään Valoon, enkelin mukana.

Jaa, ja olisi niitä kai niitä muitakin. Mutta tuossa nyt jotain.

Tuli mieleen noista tummista, jotka ilmaantuvat aina pelastustöissäsi, että ehkä ei ole kyse siitä, että et saisi auttaa vaan siitä, että ehkä joku johdattaa sinua auttamaan ja aina autettuasi antaa sinulle havainnon itsestään. Toisaalta voi olla, että hän on jahtaamassa niitä, joilta sinä pelastat näitä tuttaviasi. :mrgreen: Tai tai jos jos.

Jotenkin tuntuu, että jos tämä näkemäsi hahmo ei haluaisi sinun auttavan, niin ehkä kokisit voimakkaampana hänen vastakkaisen tahtonsa.

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: tummia hahmoja pahojako?

ViestiKirjoittaja aava » 11 Loka 2011, 12:19

teresia se voi olla kyllä ihan totta että tuleevat vaan muuten vaan noiden jälkeen kattelemaan. ai niin kun näin tuon vanhan kumaraisen mummon ja myöhemmin soitin kaverilleni hänen mummonsa oli kuollut samoja aikoja.. että etiäinen varmaan.. viimesin on nyt ollut tuo että tumma hahmo seisoi meidän pyykkituvan alakerrassa tumma pitkä hahmo ja pienempi pakeni yläkerran oviaukosta.. sinänsä minulla on noista kahdesta epäilyni mutta varotuksiahan ne vaan on. mutta yleensä kaikki kääntyy hyväksi kyseisten ihmisten kohdalla:)
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Avatar
Napunen
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 17 Heinä 2011, 22:47

Re: tummia hahmoja pahojako?

ViestiKirjoittaja Napunen » 13 Loka 2011, 23:13

Naapuriin olin heidän pikkutietä pyöräilemässä pari vuotta sitten, taisi olla syksympätä jo. Olin siinä vähän ajatuksissani enkä keskittynyt kunnolla, mutta huomasin kun risteävää metsätietä, jota ollaan aina vähän pelätty sen luotaantyöntävyyden takia, kulki musta hahmo joka ei paljon sivuilleen katsellut vaan kulki määrätietoisesti eteenpäin. Aluksi reagoin että jaa, kaverini tätikö käynyt marjassa ja tulossa pois sieltä että pitääpä tervehtiä, mutta tämä hahmo ei sitten kääntynytkään suuntaani vaan kulki suoraan tien poikki pienen metsäalueen läpi pelloille päin ja ihmettelin että mitä se nyt tuonne lähtee.

Siihen kohdalle tultaessa katselin sinne pelloille päin mutta ei näkynyt mitään eikä ketään eikä edes jälkiä maassa.
Muistot tietenkin vääristyy aina jonkin verran, mutta tuosta olennosta jäi sellainen mielikuva että sillä oli huppumainen musta kaapu päällä ehkä vähän pää painuksissa ja tosiaan se kulki kuin oman ulottuvuutensa polkua eikä näyttänyt tietävän mitään tästä meidän ulottuvuudesta. Että eipä ole tullut pelättyä sitä tienhaaraa turhaan lapsesta asti ja juostua pimeässä kunnioitettavaa vauhtia sen ohi aina isolle tielle. :D

Muutenkin juuri tuolla alueella sattunut pari muutakin oudompaa juttua joiden todenperäisyydestä en tiedä, mutta niistä jossain muussa yhteydessä lisää. Tuli mieleeni tämän tarinan mölli noista muistakin havainnoista: http://www.henkientalo.com/etelan-aavet ... ta-vartija

Avatar
SHap
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 08 Elo 2008, 00:33
Paikkakunta: Oulu/Jyväskylä

Re: tummia hahmoja pahojako?

ViestiKirjoittaja SHap » 17 Helmi 2012, 23:59

Kirjoitellaanpas nyt tähän lankaan, kun tuli aiemmin jo avauduttua (page 1)

Elikkäs nois vuosi sitten aloin nuita unia näkemään joissa se perus pahus muuntautuikin hyvikseksi.
Näin jopa muutaman selkounen jossa tuo hahmo makoili vierellä ja hehkui positiivista energiaa ja 'herättyäni' yleensä myös kuulin oman nimen kuiskattavan.
Eipä se siihenkään jäänyt vaan tuo hyvä olo tarttui unista mukaan ja oli todella hieno fiilis pitkän aikaan.. elämäkin hymyili aivan eri tavalla mitä aiemmin.

Aikaisemmin tässä rintamamiestalossa jossa asustelen kuului paljon ääniä (askeleita, koputtelua, astioitten kilinää yms.) ja joskus pahimmillaan saattoi ihosta löytyä paljonkin viiltohaavoja. Tämän olennon tavattuani on nuo ilmiöt kadonneet täysin ja oon saanut elellä rauhassa.

Vielä harvakseltaan tuo hahmo unissa vierailee, mutta jos hän käy lukemassa tätä threadia, niin iso kiitos. Unissa kun ei muista kiitellä. <3
S*** HAPPENS. Mostly to me, so don't worry.

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: tummia hahmoja pahojako?

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 06 Maalis 2012, 11:10

SHap kirjoitti:Kirjoitellaanpas nyt tähän lankaan, kun tuli aiemmin jo avauduttua (page 1)

Elikkäs nois vuosi sitten aloin nuita unia näkemään joissa se perus pahus muuntautuikin hyvikseksi.
Näin jopa muutaman selkounen jossa tuo hahmo makoili vierellä ja hehkui positiivista energiaa ja 'herättyäni' yleensä myös kuulin oman nimen kuiskattavan.
Eipä se siihenkään jäänyt vaan tuo hyvä olo tarttui unista mukaan ja oli todella hieno fiilis pitkän aikaan.. elämäkin hymyili aivan eri tavalla mitä aiemmin.

Aikaisemmin tässä rintamamiestalossa jossa asustelen kuului paljon ääniä (askeleita, koputtelua, astioitten kilinää yms.) ja joskus pahimmillaan saattoi ihosta löytyä paljonkin viiltohaavoja. Tämän olennon tavattuani on nuo ilmiöt kadonneet täysin ja oon saanut elellä rauhassa.

Vielä harvakseltaan tuo hahmo unissa vierailee, mutta jos hän käy lukemassa tätä threadia, niin iso kiitos. Unissa kun ei muista kiitellä. <3


Itsehän olen aikaisemmin myös tähän lankaan kertonut kokemuksistani tuosta "mustasta hahmosta".. Olen tullut myöhemmin siihen tulokseen, että kyseinen olento ei ole edes henkimaailmasta kotoisin vaan ikäänkuin jostain toisesta ulottuvuudesta, kuinka hölmöltä se kuulostaakaan, mutta tuntuu kuin olennon tietoisuus olisi jotain aivan toista ihmiseen verrattuna, ja juuri tuo energian huokuminen oli toinen seikka joka sai ajattelemaan asiaa toiselta kannalta.. Siitä sitten en tiedä miksi se vierailee aina välillä, ehkä varoittamassa jostain, tai suojelemassa.. Olen kuitenkin nykyään vain innokkaampi kun kohtaan kyseisen hahmon, on se sen verran harvinaiseksi jo käynyt, ikävä kyllä. Tämmöinen comeback postaus tämäkin nyt on, eipä ole täällä tullut taas hetkeen vierailtua.
Better to reign hell, than serve in heav'n


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron