Outoja tapahtumia

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Cirel
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 22 Maalis 2009, 09:04

Outoja tapahtumia

ViestiKirjoittaja Cirel » 22 Maalis 2009, 09:33

Ensinnäkin, olen uusi kasvo näillä foorumeilla joten tervehdys kaikille.
Sitten itse asiaan eli outoihin tapahtumiin mitä kodissa on sattunut ja joiden vuoksi liityinkin.

Talo jossa asumme on rakennettu 50-luvulla ja mies joka rakensi tämän talon sairastui vakavasti iän myötä ja hirtti itsensä ullakolle. Talo sijaitsee syrjässä muusta asutuksesta, lähin naapurikin on melkein kilometrin päässä ja läheiselle hiekkatiellekkin on matkaa 100m. Muutimme reilu vuosi takaperin tänne avovaimon kanssa koska olimme kyllästyneet korvia myöten kirkuviin naapurin kakaroihin ja muihin ihanuksiin jota rivitaloista löytyy. Itse kasvoin samaisessa talossa nuoruuden joten talo on hyvin tuttu ja tiedän mistä lankusta kuuluu mikäkin ääni. Mutta samalla kyllä muistan itsekkin lapsuudesta erilaisia mielenkiintoisia tapauksia.

Mutta joka tapauksessa, tämän muuton jälkeen aloimme molemmat huomata pieniä tapahtumia eripuolella taloa. Avovaimoni, joka valvoo minua reilusti myöhempään, on kertonut minulle haistaneensa tupakansavua, Kumpikaan meistä ei polta kuulleensa askeleita ullakolta ja pieniä kuiskauksia istuessaan sohvalla. Me molemmat olemme nähneet silmäkulmasta tumman hahmon ja itse olen nähnyt tapauksen kun astuin makuuhuoneeseen, jokin peitti ikkunan ja sekunnin kuluttua tuntui tulevan kohti. Tämän teki entistä mielenkiintoisemmaksi se että ulkona oli kuutamo joten valo näkyi hyvin ikkunasta. Tämä viimeisin minulle sattunut oli sen verran outo jotta päätin että asiasta pitää kertoa jollekkin. Heräsin aamulla noin klo 6:50, noin 20 minuuttia ennen normaalia herätystä ja töihin lähtöä. Aloin haistella ilmassa aivan selvän lihakeiton tuoksun. Se oli jo sinällään outoa koska emme olleet kokanneet mitään mistä lähtisi sellainen haju useampaan päivään. Hetken siinä mietittyäni nousin ylös ja ohittaessani keittiön puuhellan kuulin jonkun kuiskaavan "Hei" aivan selvästi. Tämän kuultuani pysähdyin hetkeksi, katselin ympärille enkä nähnyt ketään ja tämä outo hajukin tuntui katoavan.

Olen suunnitellut hommavani digikameran ja sanelukoneen ja testata niiden avulla mitä tapahtuu ja nyt haluaisinkin vähän mielipidettä heitänkö rahaa vain hukkaan.

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Outoja tapahtumia

ViestiKirjoittaja viltsu » 22 Maalis 2009, 11:34

Jos olisin sinä olisin into piukassa ottamassa valokuvia ja nauhoittelemassa ääniä, joten minusta et heitä todellakaan rahaa hukkaan. Kaikkein paras väline olisi videokamera.
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Outoja tapahtumia

ViestiKirjoittaja Aurelia » 23 Maalis 2009, 08:52

Et heitä rahaa hukkaan, aina kannattaa ainakin yrittää kerätä todistusaineistoa. :D

Meilläkin haisee yhdessä kohtaa olohuonetta, siinä missä nukun, välillä tupakka eikä olla saatu selville mistä haju tulee kun kumminkin kerrostalossa ollaan ja voi ilmastoinnin kautta kulkeutua. Se vain tuntuu voimakkaimmin siinä yhdessä kohdassa eikä siinä ole mitään räppänää mistä haju tulisi.
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Outoja tapahtumia

ViestiKirjoittaja Phantom » 26 Maalis 2009, 19:52

Nauhoita Evp:eetä saatat saada jotain kiinnostavaa matskua talteen. Linkitä tulokset sitten meille tänne kans. Itse laittaisin talon myyntiin tollasessa tapauksessa, mutta olenkin sen verran paskahousu :) .
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Cirel
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 22 Maalis 2009, 09:04

Re: Outoja tapahtumia

ViestiKirjoittaja Cirel » 26 Maalis 2009, 20:12

Kiitoksia vastauksista. Ajattelinkin koittaa nauhoittaa ja kuvailla tuolla ullakolla kunhan vain töiltä ehdin. Ja tottahan jos jotain kuuluu/näkyy, pistän kuvia tai ääntä tännekkin päin. Taloa en kyllä ole suunnitellut myyväni pois kovinkaan äkkiä. Lähinnä tämä meidän yläkerran isäntä on vain mielenkiintoinen lisä ja tuo omaa jännitystään tylsään arkeen.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Outoja tapahtumia

ViestiKirjoittaja Jaarno » 28 Maalis 2009, 20:23

Eihän sitä nyt tuommoisen takia muuttaa kannata. Tuleepahan jotain suht mielenkiintoista tekemistä kotiin. :)

Mutta todellakin videot, kuvat, äänileikkeet mitkä vain ovat kyllä tervetulleita. Koita saada hyvälaatuisia.

Avatar
Anzkuuuuuh
Valaistunut
Viestit: 34
Liittynyt: 06 Heinä 2009, 09:57

Re: Outoja tapahtumia

ViestiKirjoittaja Anzkuuuuuh » 24 Heinä 2009, 12:14

Mielenkiintoista. Äänitteitä,kuvia ja videoita tulemaan :D
No totta hemmetissä mä olen oikeassa!

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Outoja tapahtumia

ViestiKirjoittaja Jaarno » 24 Heinä 2009, 13:51

Eipä taida matskua tulla koska maaliskuussa viesti pistetty ja mitään ei ole henkilöstä sen jälkeen kuulunut. :roll:

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Outoja tapahtumia

ViestiKirjoittaja Zrud » 24 Heinä 2009, 14:02

joo... threadin vois pistää lukkoon

koska vastaavanlainen threadi on jo olemassa-
Feel the LOVE

Avatar
JJ42
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Kesä 2009, 09:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Outoja tapahtumia

ViestiKirjoittaja JJ42 » 26 Heinä 2009, 03:06

Joo, kyllä itellä ois ainaki sellaset haamunmetsästykset siellä käynnissä että tietää :twisted: Ja ihme todella ettei oo mitään uutta tältä henkilöltä kuulunut asian tiimoilta. Oisko ollut ihan humpuukia koko juttu..

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Outoja tapahtumia

ViestiKirjoittaja aavenainen » 02 Elo 2009, 09:22

JJ42 kirjoitti:Joo, kyllä itellä ois ainaki sellaset haamunmetsästykset siellä käynnissä että tietää :twisted: Ja ihme todella ettei oo mitään uutta tältä henkilöltä kuulunut asian tiimoilta. Oisko ollut ihan humpuukia koko juttu..


ei ehkä välttämättä :) meilläkin oli kaikenlaisia tapahtumia isäni kodissa entisessä/lapsuuden. todella fyysisiäkin ilmentymiä mutta ne tuli ja meni kun "halusivat" lähinnä siellä kyllä oli se painostava tunne että joku kyttäilee sinua vihaisesti..

sitten kerrankin kun menimme siskojeni ja veljieni kanssa ulos talosta kun mökkeilemässä oltiin vanhemmat kaupassa liikkui verho yläkerrassa niinkun joku olis kattonut että sinne meni xD
toisen roska voi olla toisen aarre.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron