Spirit/ghostbox

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
VarjakanVeijari
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 15 Joulu 2020, 01:08

Spirit/ghostbox

ViestiKirjoittaja VarjakanVeijari » 15 Joulu 2020, 01:11

Moi, Onko kellään tullut testattua "Spirit box" tai "ghost box" nimellä tunnettua laitetta? Jos on niin onko kellään tullut mitään vastauksia?

Olin ystävieni kanssa Oulunsalon varjakan metsissä testaamassa kyseistä laitetta alueella jossa Isovihan aikana venäläiset olivat tappaneet suomalaisia saimme useita vastauksia mutta niistä vain 2 olivat selviä "hi" ja "danger" en tosin tiedä pitääkö tämä paikkaansa mutta jos joku haluaa nämä kuulla niin löytyy tallennettuna

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Spirit/ghostbox

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 15 Joulu 2020, 06:38

Aaveita oon kyllä nähnyt useasti, mutten ole niitä tavoitellut paristakaan syystä, yksi karmea tapaus sattui Pateniemen vanhalla sahaalueella 2002, jolloin olin pyöräilemässä siellä ja näin naisen punaisessa ulkotakissa, eli kuitenkin tämän ja tuon ajan vaatteissa ja hän painui pusikkoon ihan rannan tuntumassa ja mielestäni oli kuin olisi vältellyt oudosti.
Seuraavalla pyöräreissulla kävin katsomassa sen pusikon ja sinne johti polku ja iso oja tuli vastaan ennen pohjoisen puoleista venesatamaa, joten jätin sen ylittämisen pois, myös naiselle se olisi ollut työläs kastumatta, mutta sitä seuraava kerta olikin jotain, näin saman naisen ja ohitin hänet noin 50 metriä sivun laajalla asfaltti aukiolla ja käännyin rantaa pitkin eteläänpäin ja jostain syystä katsoin taakse ja tämä kummitus tulee juosten vihaisena perässä ja saavuttaa minua kauhean vääristyneet kasvon ilmeet, lisäsin täyden vauhdin pyörääni, etten kyllä tähän jää ja kun olin vähän matkaa polkenut, ei ollut ketään takanani, varsin aukiota pienin pusikoin, kummitus mikä kummitus, myöhemmin kävin tutkiin polun ympäristön enkä löytänyt ruumista, tosin ranta on todella syvä entinen puutavaralaituri, ehkä sinne väkivaltaisesti hukutettu, miesvihan ymmärtää. Alue on nykyisin purettu.

Toinen varsin pelottava mustan miehen ilmestys jota en nyt ala kertomaan tapahtui Otermalla 2009 tammikuussa, kuulin myöhemmin että aikoinaan järven rantoja oli kiertänyt murhamies murhaten tuosta vaan sinne tulleita. Eli näin todennäköisesti tuon miehen haamun jopa kaksi kertaa tunnin sisässä.
Alueella oli myös useita valopallo havaintoja, liittyykö nämä sitten miten haamuihin. Vaikea sanoa.
Kallistuisin siihen että enempi henkiin kuin ufoihin.

Aaveiden metsästäjiä Oulusta:
https://www.kaleva.fi/aaveiden-jaljilla ... ki/1681224

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Spirit/ghostbox

ViestiKirjoittaja Andromeda » 15 Joulu 2020, 15:17

Valopallo havainnot usein henkiä.
Yhdessä työpaikassa vanhassa puurakennuksessa johon kuuluu puinen torni, siellä tornin rappusissa odottelin työkaveriani joka oli lähtenyt ulos tupakalle. Kuulin askelääniä portaissa ja huusin työkaverilleni että muistitko ottaa sahan mukaan? Ei mitään vastausta joten katsoin tarkemmin alaspäin rappusiin, no ei siellä ketään näkynyt askeleet kyllä lähestyivät minua ja askeläänet loppuivat n.metrin päässä minusta. Sama tapahtui vielä toisenakin päivänä, silloinkin olin yksin noissa portaissa tai luulin olevani yksin, työkaveri taisi olla ulkona tupakalla silloinkin. Myöhemmin sain kuulla että kummitushavaintoja on ollut muillakin. Kyse on saaresta jossa on ollut rautakaudella asutustakin.

Springheel Jack

Re: Spirit/ghostbox

ViestiKirjoittaja Springheel Jack » 21 Tammi 2021, 23:52

VarjakanVeijari kirjoitti: 2 olivat selviä "hi" ja "danger"


Jos osapuolina ovat olleet suomalaiset ja venäläiset, niin miksi on puhuttu englantia? No emmehän tietysti tiedä keitä kaikkia historian saatossa siellä on hiihdellyt.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa