Outoja tapahtumia.

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
Doc
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 03 Marras 2008, 16:23

Outoja tapahtumia.

ViestiKirjoittaja Doc » 03 Marras 2008, 16:38

Eli minulle, da Docille, käy kokoajan outoja tapahtumia. Toisessa ketjussani kerroin että nään outoja unia, mutta nyt puhun kummituksista. Minä luulen että minua härnää kotona Poltergeist-henki, sillä vaikka olisin yksin kotona, ikkunat, ovet ja laatikot aukeilevat, tavarat katoavat, vaikka se olisi ollut juuri kädessä, sekä tavarat menevät maton alle. Ja ne on järjestyksessä ne siellä on. Kunkkuna on se kun löysimme KAIKKI legoni maton alta kaksi kerroksisena "mattona". Lisäksi luulen että tunnistamaton henkilö/haave on lähistöllä. Joskus kun kävin lenkillä, ja olin tulossa kotio päin, mutkassa oli vanhan näköinen (ehkä seitsemissäkymmenissä oleva) miespuolinen ihminen, jolla oli pitkä vaalea parta ja pitkät hiukset jotka olivat kulmakarvojen kanssa valkoiset. Hänellä oli päällä jokin kaapu, ja säikähdin häntä aluksi. Puhuimme hänen kanssa talomme historiasta, ja hän sanoi että hänen serkkunsa on kuollut siihen taloon. Lopulta kysyin hänen nimeään ja että missä hän asuu, mutta hän vsin hymyili minulle ja lähti pois. Lopulta tajusin tilanteen ja juoksin mutkaan minne hän katosi.

Toivoisin että joku voisi selittää vielä tämän:
Meiän vanhalla talolla oli pihasauna, noin 100 metriä päärakennuksesta. Saunassa oli kiinni "saunakammari" jossa minä ja veljeni saunan jälkeen tykättiin nukkua. Kerran yöllä heräsimme n.2-3 aikaan, kun saunasta kuului kun siellä heitettiin vettä kiukaalle. Pysyttiin siinä veljen kanssa hiljaa ja alettiin nukkua. Ja se ei ollut äitee tai sisko koska oltais kuultu veljen kanssa kun ne ois tullu.
Da Doc
Kuva
Uskokoon ken tahtokoon

Bugitus
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 02 Marras 2008, 13:39

Re: Outoja tapahtumia.

ViestiKirjoittaja Bugitus » 03 Marras 2008, 16:43

Luulenpa että kyseinen henki ei pidä siitä, että asut asunnossasi. Sinun kannattaisi ottaa häneen yhteyttä ja tehdä selväksi, että se ei kuulu tänne.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Outoja tapahtumia.

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 03 Marras 2008, 16:46

Mitä tuohon saunaan tulee, niin ehkä te etta vain herännyt, kun joku muu perheenjäsen meni sinne, jos kerran heräsitte siihen? Syvästä unesta on nimittäin aika vaikea herätä.
Ja sitten noihin tavaroiden katoamisiin. Voisiko joku muu talossa asuva ihminen siirrellä niitä? Tuo tavaroiden katoaminen nyt ei ole mitenkään ihmeellistä. itsellenikin sattuu sitä usein. Lasken tavaran kädestäni, ja sitten sitä saa etsiä puoli tuntia.
Saattaisihan tuo mieskin olla vain tavallinen mies, mutta vaikuttaa epäilyttävältä koko homma? Että en oikein usko, että tuo olisi edes totta.

lippekissa
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 04 Marras 2008, 11:58

Re: Outoja tapahtumia.

ViestiKirjoittaja lippekissa » 04 Marras 2008, 15:21

Meilläkin käy joskus niin että tavaroita hukassa ja yhtäkkiä ne löytyy, mutta mä en oikein usko siihen lego-palikat juttuun :? se tuntuu ihmeellisestä :) mutta meillä ainakin kun äiti siivosi niin siltä katosi yhtäkkiä liina ja se oli pyyhimässä pölyjä jne....... Se löyty vaate komerosta.

Avatar
Doc
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 03 Marras 2008, 16:23

Re: Outoja tapahtumia.

ViestiKirjoittaja Doc » 04 Marras 2008, 15:34

lippekissa kirjoitti:Meilläkin käy joskus niin että tavaroita hukassa ja yhtäkkiä ne löytyy, mutta mä en oikein usko siihen lego-palikat juttuun :? se tuntuu ihmeellisestä :) mutta meillä ainakin kun äiti siivosi niin siltä katosi yhtäkkiä liina ja se oli pyyhimässä pölyjä jne....... Se löyty vaate komerosta.

lippekissa taas selittää asioita mistä ei tajua :alienownage:
Noh, sun periaatteella, uskokoon kuka haluaa.

Unohdin kait laittaa tuohon papparais juttuun, että kun sanoin tästä n.4-5 kuukautta sitten isälleni tästä, hän sanoi että kun hän yöllä on tuullut kaupasta, samassa paikassa on ollut se papparainen useasti.
Kuva
Uskokoon ken tahtokoon

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Outoja tapahtumia.

ViestiKirjoittaja ridikulous » 05 Marras 2008, 18:18

Mites unissakävely? Olisitko voinut, tai olisiko joku muu voinut siirrellä kamoja paikasta toiseen unissaan?
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Outoja tapahtumia.

ViestiKirjoittaja Aurelia » 09 Marras 2008, 14:10

Mietin kanssa tuota unissakävelyä sillä itse hukkaan tavaroita monesti niin, että unissani olen käynyt aukomassa laatikoita yms. Vanhempani aikoinaan monesti näkivät mut häärimässä yöllä milloin mitäkin hölmöä.

Yksi mikä saa tavarat katoamaan on kova kiire ja se, että ajatuksiinsa uppoutuneena tekee rutiinilla asioita jolloin niihin ei suo ajatusta eikä jälkeenpäin sitten muista lainkaan mihin vaikka avaimet laski jolloin saattavat löytyä ihan pöhköstä paikasta.

Ei tuota poltergeistinkaan olemassaoloa voi sulkea kokonaan pois, koska uskon itsekin moisen kohteeksi joutuneeni. Meidän pihapiirissä niihin aikoihin näkyi joskus ihan päivälläkin pikkutyttö jolla oli karkean ja rikkinäisen näköinen mekko. Siis aivan eri aikakaudelta näytti olevan ja hemmetin likainen. Oli kuitenkin jotenkin niin perus kauhuleffa-pikkutytön näköinen että itse ajattelin väsymyksen takia mielikuvitukseni tekevän tepposet.

En tiedä miksi, mutta jokin aloitustekstissä ei vain täsmää tai tuntuu jollakin tapaa vilpilliseltä. En toki voi suorilta heittää että puppua koko juttu, pitäisi nähdä se ihminen tekstin takana ennenkuin voisi suuntaan tai toiseen varmuudella kommentoida.
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Harweld
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 09 Marras 2008, 19:50

Re: Outoja tapahtumia.

ViestiKirjoittaja Harweld » 09 Marras 2008, 20:20

Kerran kun kävelin kotiin metsätietä näin himmeää valoa edessäni, ajattelin siellä olevan joku lenkkeiliä, mutta kun aloin lähestyä valoa, se katosi. mitään ääntä ei kuulunut tai mitään en nähnyt vaikka oli todella valoisaa kuutamon takia. seisoin siinä paikassa missä valo oli ja katsoin kelloa tasan 21:11.
Heräsin eräänä yönä ääneen kuin joku olisi huutanut apua.
nousin istumaan ja katsoin kännykästä kelloa. Oli 21.11, kello oli 02:11 . kun katsoin ulos näin saman valon taas n.100m päässä. tuijotin sitä kauan ja uskoin sen olevan vain unta.
aamulla kun heräsin niin äiti kertoi että naapurin 16v tyttö oli kuollut liikenne-onnettomuudessa. hän oli kuulemma kuollut sairaalassa tasan 02:11.

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Outoja tapahtumia.

ViestiKirjoittaja Aurelia » 30 Marras 2008, 10:09

Mistä äitisi muka tiesi edellisenä yönä kuolleen naapurintytön tarkan kuolinajan? Yleensä surevat omaiset eivät ainakaan minuutilleen kerro koska omainen on menehtynyt enkä tiedä ketään jolla olisi pokkaa moista heti tapahtumien jälkeen kyselläkään...kukin tietty tavallaan. Tökkäsi vaan jotenkin.
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
Mercs
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 14 Helmi 2009, 06:15
Paikkakunta: Rauma

Re: Outoja tapahtumia.

ViestiKirjoittaja Mercs » 17 Helmi 2009, 07:19

Suvussani on kulkenut tarinoina jo vuosien ajan muutamista oudoista tapauksista, joista voisin tähän ketjuun hieman kirjoitella:

1. Mummoni isä ja hänen veljensä sopivat keskenään että kun toinen kuolee, niin tämä tulisi silloin henkimaailmasta kertomaan millaista on tuonpuoleisessa. Lopulta mummoni isän veli kuoli, ja eräänä yönä kyseinen isäukko poistui kotoaan tukkimetsälle keskellä yötä. Kun hän palasi takaisin hän itki hysteerisesti ja eikä ikinä kertonut mitä oli nähnyt. Totuutta ei koskaan saatu selville.

2. Äitini oli kesälomamatkalla entisen miehensä, isoveljeni ja isosiskoni kanssa. Nousi kova ukkonen, ja selittämättömästä syystä auto sammui, eikä osoittanut merkkejä keittämisestä tai hajoamisesta. Puolen tunnin odottelun jälkeen paikalle tuli valkoinen Mini, josta tuli valkoisiin pukeutuneet mies ja nainen. Mies pyysi heitä avaamaan konepellin ja äitini entisen miehen mukaan kyseinen herra ei koskenut mihinkään moottorin lähettyviltäkään, saaden kuitenkin auton käymään. Kun he hyvästelivät auttajat, huomasi äitini Minin konepellissä kuvan jossa oli enkelin siivet ja risti. Rekisterinumeroa ei koskaan ollut olemassakaan ajoneuvohallinnon tietokannoissa. Asiaa ei koskaan osattu selittää.

3. Isäni ystävän veljen kuoleman jälkeen ruumishuoneella huomattiin, että arkku alkoi selittämättömästä syystä vuotaa verta kannen välistä, ja siis oikein niin että verivanat valuivat lattialle. Arkkua ei uskallettu avata, ja asiaa ei osattu selittää.

Näitä juttuja olisi enemmänkin, kun vain jaksan tiedustella ukolta ja äidiltä lisää. Itse suhtaudun näihin tyylini mukaan skeptisesti.
"Come to me, son of Jor-El! Kneel before Zod! Snootchie Bootchies!"

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Outoja tapahtumia.

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 17 Helmi 2009, 22:08

Pakko ottaa kantaa tuohon viimeiseen^^

Isän ystävän veljen? Tarinan luotettavuutta voikin sitten tuossa tapauskessa vähän miettiä. Vaikka oletankin, että juuri näin olet päätellyt itseksesi.

Muut ovatkin sitten sellaisia, joihin minulal taas ei ole mitään kantaa...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Mercs
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 14 Helmi 2009, 06:15
Paikkakunta: Rauma

Re: Outoja tapahtumia.

ViestiKirjoittaja Mercs » 18 Helmi 2009, 10:58

Pakko ottaa kantaa tuohon viimeiseen^^

Isän ystävän veljen? Tarinan luotettavuutta voikin sitten tuossa tapauskessa vähän miettiä. Vaikka oletankin, että juuri näin olet päätellyt itseksesi.

Muut ovatkin sitten sellaisia, joihin minulal taas ei ole mitään kantaa...


Mitä ihmeen paskaa oikein lässytät? Miten helvetissä se, että kyseessä oli isäni ystävän veli joka kuoli ja arkkuun laitettiin vaikuttaa siihen, että onko juttu uskottava vai ei?

Itse epäilen, että veri tuli ihosta läpi, kuten kuolleiden ruumiille yleensä käy. Tosin yhdessä aikuisessa ihmisessä on verta noin viitisen litraa, joka ei täytä arkkua millään.
"Come to me, son of Jor-El! Kneel before Zod! Snootchie Bootchies!"

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Outoja tapahtumia.

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 20 Helmi 2009, 00:32

Ohhoh. Tämä skeptikko on nyt syvästi pahoillaan ja pitää jatkossa turpansa kiinni. :k

Luin tuonkin ehkä hieman hätiköidysti :G Pahoillani ilmoitan, että luin tuon sillä lailla, että tarinan oli kertonut isän veljen kaveri.(Jälkeenpäin minulla ei ole hajuakaan, miten olen sen nuin onnistunut visualisoimaan^^) Anteeksi taas kerran, ei syytä kiihtyä.

Kiitos nyt korjauksesta kumminkin.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
bablou
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 13:10
Viesti:

Re: Outoja tapahtumia.

ViestiKirjoittaja bablou » 20 Helmi 2009, 13:38

Doc kirjoitti:Eli minulle, da Docille, käy kokoajan outoja tapahtumia. Toisessa ketjussani kerroin että nään outoja unia, mutta nyt puhun kummituksista. Minä luulen että minua härnää kotona Poltergeist-henki, sillä vaikka olisin yksin kotona, ikkunat, ovet ja laatikot aukeilevat, tavarat katoavat, vaikka se olisi ollut juuri kädessä, sekä tavarat menevät maton alle. Ja ne on järjestyksessä ne siellä on. Kunkkuna on se kun löysimme KAIKKI legoni maton alta kaksi kerroksisena "mattona". Lisäksi luulen että tunnistamaton henkilö/haave on lähistöllä. Joskus kun kävin lenkillä, ja olin tulossa kotio päin, mutkassa oli vanhan näköinen (ehkä seitsemissäkymmenissä oleva) miespuolinen ihminen, jolla oli pitkä vaalea parta ja pitkät hiukset jotka olivat kulmakarvojen kanssa valkoiset. Hänellä oli päällä jokin kaapu, ja säikähdin häntä aluksi. Puhuimme hänen kanssa talomme historiasta, ja hän sanoi että hänen serkkunsa on kuollut siihen taloon. Lopulta kysyin hänen nimeään ja että missä hän asuu, mutta hän vsin hymyili minulle ja lähti pois. Lopulta tajusin tilanteen ja juoksin mutkaan minne hän katosi.

Toivoisin että joku voisi selittää vielä tämän:
Meiän vanhalla talolla oli pihasauna, noin 100 metriä päärakennuksesta. Saunassa oli kiinni "saunakammari" jossa minä ja veljeni saunan jälkeen tykättiin nukkua. Kerran yöllä heräsimme n.2-3 aikaan, kun saunasta kuului kun siellä heitettiin vettä kiukaalle. Pysyttiin siinä veljen kanssa hiljaa ja alettiin nukkua. Ja se ei ollut äitee tai sisko koska oltais kuultu veljen kanssa kun ne ois tullu.
Da Doc


Hmm.. Miksi kaikki tällaiset oudot tapahtumat yöllä tapahtuvat juuri kolmen aikaan.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Outoja tapahtumia.

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 20 Helmi 2009, 22:32

Kello kolmen aikaan yöllä on ihmisen biologisen rytmin mukaan ihmisen heikoin aika. Silloin on terävyys, tarkkaavaisuus ja muutkin ajatustoiminnot alimmillaan. Eli ei olisikaan mikään ihme, että näitä nyt sattuu näihin aikoihin.

Vaikka ei tämä mitään itse asiassa selitäkään. Joku varmasti selittäisi aivan mielellään, että juuri tuohon aikaan henkimaailma ja meidän maailmamme ovat lähekkäimmin, joten sen takia näitä ilmiöitä sattuu enemmän siihen aikaan. Tai jtn sen suuntaista... :roll:
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

mema
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 21 Helmi 2009, 17:35

Re: Outoja tapahtumia.

ViestiKirjoittaja mema » 22 Helmi 2009, 19:49

Doc, jos puhut täyttä totta, etkä ole mikään trolli. Niin tarinasi kuulostaa todella uskottavalta. Etenkin tuo poltergeist. Jos olisin sinä. Hankkisin video kameran ja alkaisin kuvaamaan huonetta vähän väliä jos jotain löytyisikin. Ja evp myös. jos uskallat. Minkä ikäinen olet?

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Outoja tapahtumia.

ViestiKirjoittaja viltsu » 14 Maalis 2009, 19:25

Iskällä on alkanut takaovi mennä itsestään lukkoon. Tässä yksi tapaus: Olin tässä perinmäisessä huoneessa alakerrassa ja iskä meni sitten samaisen huoneen terassin ovesta lämmittään saunaa. Ketään ei huoneessa lisäksekseni ollut. Kun iskä yritti tulla sisään ovi olikin lukossa...Oven saa lukkoon vaan sisäpuolelta ja minä en sitä lukkoon laittanut.
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Outoja tapahtumia.

ViestiKirjoittaja Jaarno » 14 Maalis 2009, 21:30

No eipä nuo ovien lukotkaan aina toimi. Esim. Koulussa kävi tällä viikolla näin.
Saksan kaksoistunneilla on välissä syönti ja menemme sieltä yleensä pelaamaan luokkaan korttia loppu välitunniksi. Ope yleensä jättää oven auki.

No mentiin sitte taas luokkaan pelaan ja kun tämä ope tuli luokkaan niin alkoi syyttämään meitä oven tiirikoinnista. Oli kuulemma jättänyt oven lukkoon ja kokeillut vielä. Ei me muuta kuin tavallisesti aukaistu se ovi. Kun hän sitten meni vielä kokeileen hän ei heti saanut sitä auki ilman avainta. Vasta toisella kerralla.

E: Wuhou. 800

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Outoja tapahtumia.

ViestiKirjoittaja viltsu » 14 Maalis 2009, 21:41

Ehkäpä, mutta tämä on jo 5 kerta kun sulkeutuu itsestään. Saataa kyllä lukkokin olla rikki.
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
valve
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 23:11

Re: Outoja tapahtumia.

ViestiKirjoittaja valve » 06 Kesä 2009, 11:18

en usko siihen lego juttuun,mutta se sauna systeemi voi olla totta meillä on samalainen sauna kammarilla varustettuna välillä kun menee saunaan kuulee kammarista puhette ja askelia kun katsoo sinne eimitään :o


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa