lippekissa kirjoitti:Meilläkin käy joskus niin että tavaroita hukassa ja yhtäkkiä ne löytyy, mutta mä en oikein usko siihen lego-palikat juttuunse tuntuu ihmeellisestä
mutta meillä ainakin kun äiti siivosi niin siltä katosi yhtäkkiä liina ja se oli pyyhimässä pölyjä jne....... Se löyty vaate komerosta.
Pakko ottaa kantaa tuohon viimeiseen^^
Isän ystävän veljen? Tarinan luotettavuutta voikin sitten tuossa tapauskessa vähän miettiä. Vaikka oletankin, että juuri näin olet päätellyt itseksesi.
Muut ovatkin sitten sellaisia, joihin minulal taas ei ole mitään kantaa...
Doc kirjoitti:Eli minulle, da Docille, käy kokoajan outoja tapahtumia. Toisessa ketjussani kerroin että nään outoja unia, mutta nyt puhun kummituksista. Minä luulen että minua härnää kotona Poltergeist-henki, sillä vaikka olisin yksin kotona, ikkunat, ovet ja laatikot aukeilevat, tavarat katoavat, vaikka se olisi ollut juuri kädessä, sekä tavarat menevät maton alle. Ja ne on järjestyksessä ne siellä on. Kunkkuna on se kun löysimme KAIKKI legoni maton alta kaksi kerroksisena "mattona". Lisäksi luulen että tunnistamaton henkilö/haave on lähistöllä. Joskus kun kävin lenkillä, ja olin tulossa kotio päin, mutkassa oli vanhan näköinen (ehkä seitsemissäkymmenissä oleva) miespuolinen ihminen, jolla oli pitkä vaalea parta ja pitkät hiukset jotka olivat kulmakarvojen kanssa valkoiset. Hänellä oli päällä jokin kaapu, ja säikähdin häntä aluksi. Puhuimme hänen kanssa talomme historiasta, ja hän sanoi että hänen serkkunsa on kuollut siihen taloon. Lopulta kysyin hänen nimeään ja että missä hän asuu, mutta hän vsin hymyili minulle ja lähti pois. Lopulta tajusin tilanteen ja juoksin mutkaan minne hän katosi.
Toivoisin että joku voisi selittää vielä tämän:
Meiän vanhalla talolla oli pihasauna, noin 100 metriä päärakennuksesta. Saunassa oli kiinni "saunakammari" jossa minä ja veljeni saunan jälkeen tykättiin nukkua. Kerran yöllä heräsimme n.2-3 aikaan, kun saunasta kuului kun siellä heitettiin vettä kiukaalle. Pysyttiin siinä veljen kanssa hiljaa ja alettiin nukkua. Ja se ei ollut äitee tai sisko koska oltais kuultu veljen kanssa kun ne ois tullu.
Da Doc
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa