Profetioita tästä epävarmuuden ajasta.

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Profetioita tästä epävarmuuden ajasta.

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 07 Loka 2021, 18:57

Alan ymmärtämään tehtävääni.

Jouko Piho miettii kuinka tulla profeetaksi, itselläni on myös profetaalisia kykyjä nähdä laajemmin ja tuon tännekin esiin jälleen yhden mielenkiintoisen profetion vuosien takaa joka kuvastaa tätä aikaa ja paljastaa valehtelun ja myös sen mikä on kaiken takana, tähän tarvitsen Jouko Pihon uutteraa työtä, kaikilla on tehtävänsä, itse olen enempi välittäjä, en niinkään syvän henkisen työn uurtaja, mikä uurtaminen vie profetaalisia kykyjä mielestäni.

Jouko Pihon esipuhe: 12.9.2021

V. 2012 saatu näky koronarokotteesta

"Ana Mendez Ferrell näki v. 2012 Ilmestyskirjan lukuun 9 liittyvän näyn syvyyden demoneista, jotka pistävät ihmisiin heitä vahingoittavaa ainetta (koronarokote), vaikka propaganda väittää sen olevan ihmisille hyväksi. Heidän päämääränsä ei ole parantaa vaan tuhota. Demonien johtajan nimi olikin Apollyon eli Tuhoaja. Ferrell on kertonut näystään kirjassaan Apocalypse, josta ohessa ote." http://www.jouko-piho.fi/448167880

Käännökseni Apocalypse kirjasta:
"Näin miljoonia demoneja tulevan syvyydestä ruiskut heidän käsissään pakottaen aineita ihmisiin, joka vahingoittaisi heidän elimiään suurella tuskalla. He olivat ylevämpää ja omaksuneet tieteellisen mielen. He väittivät tuovansa humanitäärisen avun, mutta olivatkin murhaajia. He pitivät paljon ääntä valehtelevien uutisten kautta TV:ssä ja kaikissa medioissa.
He tekivät ihmiset riippuvaisiksi lääkityksestä, joita he eivät olisi tarvinneet ja jotka eivät myöskään parantaneet heitä. Heillä oli asepuvut, viranomaiset ja yhtiöt suojelivat heitä, heidän päämäärä ei ollut parantaa vaan tuhota, koska heidän johtaja oli Apollyon, tuhoaja.
Näin kuinka Jumala tuomitsi."

Itse olen myös alusta asti nähnyt tämän takana demonisuuden, median aivopesevän massiivisen valehtelun ja että ihmiset tulee kärsimään rokotteen seurauksista ja osa kärsii jo, tämän takana olevat esittävät hyvyyttä, mutta todellisuudessa edustavat demoneja. Rokotteet eivät auta vaan vievät immuniteetin, kuten jo on todettu ja aiheuttavat lapsettomuutta, kyvyttömyyttä, tukkivat hiussuonet, ties mitä. Näen myös sen että takana on negatiivinen humanoidiyhteys tai demonien manausta, liekkö noilla edes eroa, voisiko se olla silloin tuo Apollyon. Jumala tietysti tuomitsee ja sanotaanko että tyhmän uskollisuus hallitukselle kostautuu, joutuvat valitettavasti nyt kokemaan karmansa. Olisi pitänyt nähdä jo aikoja sitten ettei hallituksiin voi luottaa, pikkulapset taas joutuvat syyttä kärsimään vanhempien tyhmyydestä sekä koulujen SS mentaliteetista, myös valtiollista karmaa kaiken takana, periytynyt jo Hitlerin ajoilta ylempiin luokkiin joista kärsii koko kansa. Syytän siis Suomenkin eliittiä kaikesta tulevasta kärsimyksestä, tai sanotaanko Jumala tulee tuomitsemaan, en minä, olenhan vain välittäjä sotkematta suuremmin tunteitani, sivusta seuraaja, mies aikamyrskyssä nähden pyörteen keskeltä vain hiukan enempi.

Samoin Within Temptation edustaa profetiaa seuraavassa kappaleessa, lumikuningatar, minkä siis näin tammikuussa 2006 metsässä sotilaan kanssa, sotilas oli minääni ja suojelijana dopermannikoira, aikaa katosi, kun he katosivat kun katsoin toisaalle, pimeni ilta samalla hetkellä sen selvästi havaittavan verran, tuli pimeää kerralla, pysähtyneessä myrskyn keskellä olevassa ajassa tapahtui tuo yhteys, siksi nimeni on mies aikamyrskyssä.
https://www.youtube.com/watch?v=lWNOLqs1IPQ

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Profetioita tästä epävarmuuden ajasta.

ViestiKirjoittaja Andromeda » 08 Loka 2021, 10:50

Valtamedia eli Yle uutisoi tänäänkin tuosta Usan valtionvelasta että se on 28 000 miljardia $.
Muistat varmaan kun kirjoitin aiemmin kun Fränti totesi velan olevan kaksi kertaa Suomen valtionvelan verran eli 300 miljardia? Oikea summa on n.28 miljardia miljardia $.
Usassa valtio on velkaa sen keskuspankille. Vulvoordi kirjoitteli muutama päivä sitten että 18.10. erääntyisi velka joka otettu Kiinalta ja että "helvetti pääsee irti" tuolloin. Aiempi eräpäivä piti olla 30.10.2021 Vulvoordin mukaan. Rotsaildit ja Rokkivellerit ovat siis ongelmissa kun tuo 18.10. päivä koittaa. Ainahan nuo on tosin siirtyneet eteenpäin, olisiko nyt maksun paikka?

Yle uutisoi tänään aamulla myös että Usa ottaa lisää velkaa, oliko se nyt sitten 450 miljardia$, täytyy tarkistaa asia englanninkielisiltä sivustoilta, miten on asian laita.

Maan ulkopuolisista kirjoitti Exopolitics juuri ja pitkien harmaiden ja See Ii Aan sateliittiverkostosta jonka kautta on kontrolloitu Maapallon väestöä. 9 pitkää harmaata oli otettu kiinni Galaktisen Federaation toimesta. Danaan ja Rose ovat viestejä tuoneet meille.
Luku 9 numerologisesti kuvaa päättymistä, jonkin asian loppuun tai päätökseen saattamista.

Ferrellin näkemä tapahtuma sopii erittäin hyvin kyllä tähän aikaan jota juuri nyt elämme.
Meistä jokainen voi valita oman aikalinjan, mikä itsellä parhaiten resonoi. Ei tarvitse lukkiutua mihinkään hyvin negatiiviiseenkaan visioon. Laitan Arcturuslaisten viestin tuonne toiselle Parapsykologia pastalle.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Profetioita tästä epävarmuuden ajasta.

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 09 Loka 2021, 07:33

"Ana Mendez Ferrell näki v. 2012 Ilmestyskirjan lukuun 9 liittyvän näyn syvyyden demoneista, jotka pistävät ihmisiin heitä vahingoittavaa ainetta (koronarokote), vaikka propaganda väittää sen olevan ihmisille hyväksi. Heidän päämääränsä ei ole parantaa vaan tuhota. Demonien johtajan nimi olikin Apollyon eli Tuhoaja. Ferrell on kertonut näystään kirjassaan Apocalypse, josta ohessa ote."

Kun lukee koko Ferrellin näyn edellisestä kirjoituksestani, se täsmää täysin tämänhetkisiin tapahtumiin ja silti kukaan ei muka osannut ennustaa tätä. Kyllä edelleen joillakin on profetaalisia kykyjä nähdä tulevia tapahtumia hyvinkin tarkasti ja ottaa vaari myös minun tulevaisuuden aistimuksistani, ne ovat myös profetiaa.

Minua ei huoleta Usan massiiviset velat Kiinalle koska en tiedä niiden seurauksia tai en näe niitä ongelmana maailmalle, vaan enempi näyssä kuvailtu kehitys, pakkotoimista jotka lisääntyy päivä päivältä siitä huolimatta valitsi minkä aikalinjan tahansa joudut niiden eteen ja media tuo valhetta toteuttaakseen eliitin agendaansa, aivopesevät näkemyksiä jotka ovat vailla järkeä koska ne ovat poliittisia. Yhtenä esimerkkinä otan pakkotoimet työttömiä kohtaan jotka nyt nousi tv:hen ja muuhun mediaan pääotsikoiksi, muutenkin päähänpotkittuja kohtaan ollaan valmiita luomaan Orwellia heille, kyttäys, rajoitus ja pakkomentaliteetti, kuin vika olisi heissä, vika on kuitenkin kehityksessä mistä ei mainittu sanallakaan jossa kaikille ei vain ole enään töitä, työt siirrettiin Kiinaan, koneellistuminen jossa yhä pienempi osa käärii voitot.

Rangaistukseksi työttömyydestä kun ei ole pelkkä kone vaaditaan jatkossa neljän hakemuksen täyttämistä kuukaudessa, minusta tämä on kommonismin irvikuvaa jossa todellinen syy peitetään ja työttömät kuin pakotetaan toimimaan tyhjän päällä, sama kuin sinut pakotettaisiin marjametsään kesäkuussa jolloin marjoja ei ole, ajan kanssa se turhauttaa, tämä uudistus on järjetöntä kaikkialla muualla paitsi ruuhkasuomessa. Töitä ei ole yli viisikymppiselle jollet ole saanut aiemmin haalittua nokkamiehen asemaa näin kärjistetysti sanoen, taas toisilla aloilla on toki hyvin töitä mutta sielläkin nuoremmat ottavat ensin paikat, jollet ole esimiesasemassa. Joku päällikkö, oliko työantajaliiton, sanoi että tästä uudistuksesta ei ole mitään hyötyä pitkäaikaistyöttömille, eli ne joiden pitäisi työllistyä, sitten tämä työnantajaliiton edustaja totesi vielä että yli 60v jotka saavat tukitöitä, ei kuulu päästä ansiosidonnaiselle, haloo, jälleen jo päähänpotkittujen lisää päähänpotkimista, mitä muuta tämä hyväosainen eliitin edustaja haluaa, kuvastaa mentaliteettiä mikä vallitsee yhteiskunnassa päättävien kohdalla, he ovat suoraan sanottuna kaikki kusipäitä, toinen enempi ja toinen vähempi, mutta kaikki he ovat. Päähänpotkitaan syyttömiä eikä nähdä todellista syytä. Syyllistetään, jotta oma kykenemättömyys poistaa ongelma peittyy.

Jos järkeä ja Suomen tahtoa olisi, poistaisivat Venäjää koskevat pakotteet, eli vienti rajoitukset, sinnehän virtaisi tavaraa rajattomasti Suomesta ja töitäkin syntyisi hiukan lisää, paljon enempi kuin hallituksen kaavailemien kommonististen pakkotoimien avulla. Mutta koska elämme suurta nollausta edeltävää aikaa, vähintään nollakasvu digiyhteiskunnan tuloa, jokaisen maan täytyy olla suur kommonistisen vallan alla, on tällöin Venäjä edelleen pakotteissa kieltäytyessään suurkiinasta ja työttömyys johtuu idiotismista toteuttaa rokkefellereiden ja rotchaildien poliittista uutta maailmanjärjestystä Venäjäpakottein joista juuri Suomi kärsii eniten ja näinpä haistatan paskat hallituksen esiin nostamalle kusetukselle mikä ylittää järjettömyydessä ja peittelyssä kaikki rajat. Eli he uskovat itsekkin toimiinsa näkemättä kokonaiskuvaa, eivät näe toista aikalinjaa jossa Venäjä ei ole Suomen kohdalla pakotteissa, eli kuka ei näe muita aikalinjoja, se on eliitti hallituksin jotka elävät Suossa ulkomailta tulevan käskyvallan alla.

Kyllä minä näen eri aikalinjat ja pärjään juuri sen takia että olen herännyt, en aja samaa rataa jollei se ole hyvä rata, osaan sopeutua kuin nuoret, minua ei paina menneisyyden karma, eli en ole juppi, en ole kommari, en ole mitään, olen auki kaikelle mutta viisaampi kuin nuorena, viisaus myös rajoittaa, sen myönnän, muttei tule myöskään hutireissuja. Mutta monikaan ei tue huonoosaisia, päähänpotkittuja joita hallitus ajaa nyt turhiin pakkotoimiin, kyse ei ole työpaikkojen hausta vaan työpaikkojen puutteesta. Maan henkinen taso katsotaan huonoosaisimpien kohtelulla ja voinnilla mitä Suomesta ei enään löydy. Mistä näitä kusipäitä kehkeytyy jotka ei osaa muuta kuin pakottaa ja miksi he ovat juuri päättämässä? Tällöin voidaan syyllistää koulutuksen antama tieto joka on poliittinen. Kaksi kärkipolitikkoa Marin ja Saarikko ovat olleet entisen Bilderberg johtajan, Klasun Swapin nelivuotisessa opetuksessa, Yli kymmenen politikkoa kuuluu tähän maailman talousfoorumin oppilaisiin, joka ajaa suurta nollausta, digiyhteiskuntaa (Orwellia) ja YK agendoja joissa sinulta viedään kaikki oikeudet ajan kanssa, pala kerrallaan.

Muinaiset avarusoliot ohjelmasarjassa on otettu uusi teema, hylätä se tieto mitä olemme oppineet, tarkoittaen sitä, ettemme edisty sen kautta, tässä itselläni tulee heti mieleen Larsonin yhtenäisteoriat nykytieteen vääristymät korjaamaan, joka tapauksessa se on kehittyneempi tiede mutta varmasti on olemassa vieläkin kehittyneempää. Aiemmin vuosia sitten ohjelmasarjassa oli voimakkaana idea lihaa ja verta olevista muukalaisista toki muitakin näkemyksiä on ollut alusta asti, nyt pääidea on toisen ulottuvuuden tapahtumista, yhteyksistä niihin, joista päästään Jouko Pihon profetioihin. Huomatkaa henkisyys ja tiede lähentyy.

Hallitus elää taas keskiaikaa poliittisen vanhoillisen agendansa takia, vaikka aika vaatisi kehittymistä, ei suinkaan Bilderberggien oppeja, koulutus on muutoinkin täysin poliittista ja johtaa Orwelliin. Kuka muistaa kun eteläsuomi suljettiin, todistaen kaiken mitä tässä puhuin. Nyt Modernan RNA rokote kielletään nuorilta alle 30 vuotiailta sen haittojen takia pohjoismaista alkaen. Enkö ole alusta asti puhunut RNA rokotteiden vaaroista.

En hirveästi usko noihin aikalinjoihin että ne muuttaisi maailmaa, mutta olemalla positiivinen ja olla lukematta tämäkin juttu vaalit terveyttäsi, positiivisuudessa eläminen luo elämää ja negatiivisuus lyhentää sitä, sairastuttaa. Mutta jos kaikki myötäilevät idiotismiä, olemme kohta korvia myöten siinä ja siitä on vaikea kenenkään löytää hymyä. Toki voi pistää pään omaan pienuuteensa ja elää siinä vaikka sotilaat hakee sinut kotoa keskitysleirille kun et ottanut rokotetta, taas rokotetut sairastui (tämä on mahdollinen visio tulevasta). Mutta myös keskitysleiri tulee lyhentämään elämääsi.
Ehkäpä on tällöin nähdessään myös tämän vision mahdollisena hyvä avata päätänsä siitä. Kun sen tuo esiin ongelmineensa, se ei toteudu, mutta jos olet hiljaa he tekevät sen. Aika ei ole vielä vaieta.

Jotta myönteinen aikalinja toteutuisi, meidän täytyy hyljätä kaikki opittu kuten Muinaiset avaruusolennot tv sarja Jimiltä kehoittaa, eli YK agendat, EU, kylmä sota, digiyhteiskunta sen kommonistisen valvonnan ja muiden vallan voimistamisen tuomien ongelmien takia, maailman talousfoorumin pyrkimykset, jne.. Jotta se onnistuu pitää luoda tilalle jotain mihin pyrimme ilman politikkoja, syrjäyttää politikot. Ranskassa lähdettiin jo hiukan tähän suuntaan luoden valtio valtion sisään.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Profetioita tästä epävarmuuden ajasta.

ViestiKirjoittaja Andromeda » 09 Loka 2021, 09:50

Ei pidä vaieta, David Icke toi hyvin esille että jos oikeus mielenosoituksiin menetetään on peli hävitty. Kertaan vielä, asiat on hyvä huomioida jäämättä niihin kuitenkaan liiaksi kiinni. Jos olet 24/7 kiinni hyvin negatiivisissa asioissa, niin sinnehän tuo energiasi silloin virtaa. Pitäisi osata päästää välillä irti tällaisista energioista.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Profetioita tästä epävarmuuden ajasta.

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 09 Loka 2021, 19:53

Totta varmasti tuo mitä toteat, itselläni on muitakin aivan toisenlaisia harrastuksia, joten vastapainoa löytyy näiden synkempien pohdintojen lisäksi. Voisi sanoa että pieni osa teksteistäni on kanavoinnin tyyppistä, sitä vain alkaa virtaamaan, sitten muun ajan oon pitkälti ihan muissa ajatuksissa ja asioissa. Sekin että jokin pakottaa kuin kirjoittamisen jos jätän muutamaksi päiväksi, olen yrittänyt lopettaa, mutta kuin tarvitsisi hengen ravintoa, mitä osa kirjoituksistani on, siis syvempi pohdinta mitä haluaisin enempi mutta korona sotki kuviot minullakin, on jonkinlainen sisäinen pakko tuoda esiin epäkohdat mitä huomaan. Ehkäpä olen jopa ohjelmoitu esim. dopermannitapauksen yhteydessä jossa katosi aikaa ja ilmaantui taivaalta laskeutuen ja samalla tiivistyen mies ja lumikuningatar ja dopermannikoira tulivat parin metrin päähän, vain mies puhui ja koira haukahti niin kovaa että taisi olla tässä tilassa sen ajan mitä siinä olivat, tai kaksi ulottuvuutta sekoitettiin. Aiemmin en ollut mitenkään missään esillä, ennen tuota ihmeellistä kontaktia joka tapahtui helmikuussa 2006.

Se vielä että Marin kumppaneineen ajaa koronapassin läpi AINOANA POHJOISMAANA, muut maat ei sitä ota, että melkoinen kommonistien pesä nyt hallituksena eikä persut lotkauta korvaansa eriarvoisuuden puskiessa yhteiskuntaan. Kiinapasihan se on pisteytyksin, keskot ja muutkin ketjut on ottamassa valikoidut asiakkaat käyttöön ainakin suurmarketeissa. Kylmä rinki ilmassa, natsismi tulossa nopeasti yhteiskuntaan. Juttelin erään tuttavan kanssa juuri, joka on pitkälti samaa mieltä tästä tekaistusta pandemiasta, muttei ole paranormaaleista kiinnostunut juurikaan eikä lue täällä olevia kirjoituksiani ollenkaan, hän totesi toisaalta saadun tiedon ja näkemyksen turvin että talvesta voi tulla melkoinen myllytys, ihan samaa mieltä olin ja rokottamattomat syyllistetään kun rokotetetut täyttää sairaalat räkätaudin alettua siellä joulun jälkeen tai keveempänä, hän meinasi että tulee jo aiemmin rajoitteet.

Kuka tekee tarkimman profetian ensi talveksi? Sitä voisi kokeilla osuuko oikeaan.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Profetioita tästä epävarmuuden ajasta.

ViestiKirjoittaja Andromeda » 11 Loka 2021, 10:48

Onko se oikeasti tärkeätä kuka tekee tarkimman profetian ja osuu oikeaan? Tuosta tulee mieleen Apulannan biisi: Pahempi toistaan, vaikket sitä kirjaimellisesti noin varmasti tarkoittanutkaan.
Jotenkin näyttäisi siltä ettei aivan pahinta ole vielä kuitenkaan nähty tässä Valon ja Varjon välienselvittelyssä. Rokkiveijarit ja Rotsaildit pyrkivät pelaamaan aikaa, eivätkä kovin helposti suostu luopumaan vilpillä hankitusta omaisuudestaan ja onhan toki monia muitakin sikarikkaita enkä nyt tarkoita ketään sikatilallista tässä yhteydessä.
Pahempi toistaan - Apulanta
https://youtu.be/OuGjM3n9TBU

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Profetioita tästä epävarmuuden ajasta.

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 12 Loka 2021, 06:57

En kyllä ymmärrä miten tuo Apulannan biisi mitenkään liittyy tähän, näet sen perusteella aika negatiivisessa valossa minut, mutta ymmärrän sinua, koska olen toisinajattelija, olen kokenut hyväksymättömyyttä hyvinkin usein yleensä naisilta, monet heistä on todella syvässä unessa eivätkä siedä valtavirrasta poikeavia näkemyksiä ja se kovettaa taas luontoani, jokaisen tieraivaajan elämä on myös kokea vastustusta jos vedät eri näkemystä ja se on otettava huomioon, pitää olla vahva mikä näkyy sananvalinnoissa myös. Mutta ideani oli kuitenkin hyvä, kohottaa kaikkien selvännäköisyyttä, mikä on myös toisinajattelua, jokaisella on sitä sen verran mitä haluaa olevan ja sitä voi kehittää. Lähinnä tuo oli haaste jotta saadaan asiaan innostusta, en edes odottanut kenenkään heittävän tulevaisuuden näkymiä, en edes itseni. Olen teknisellä puolella saavuttanut aikamoisia päämääriä joka johtui pelkästään toisinajattelustani, mutta joka sitten pakotettiin myös tälle puolelle lukuisten paranormaalien kokemusten kautta. Jos jotain heittäisin tulevaisuudesta, niin ensin meditoisin ja katsoisin mitä kuvia sieltä tulee, tätä odotellessa.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Profetioita tästä epävarmuuden ajasta.

ViestiKirjoittaja Andromeda » 12 Loka 2021, 09:21

Kuka (ego) tekee tarkimman profetian ja osuu oikeaan? Minä (egoni) olin oikeassa.
No ei tuo suoraan toki liitykkään mihinkään, kuitenkin aina kun lähdetään kehumaan itseä ja saavutuksiaan liikutaan siellä maailmassa. Pahempi toistaan kertoo juuri tuosta, "toistavat lausetta samaa kuinka ne on tässä oikeessa". Ja onhan toki tilanteita joissa joku todellakin voi olla lopulta se ainoa, joka on ollut kokoajan oikeassa näkemyksineen.

Asioita voi tarkastella monista näkökulmista. Helposti tuo rokoteasia menee myös tällaiseksi, oikeastaan valtamediassa on ollutkin vain se "yksi oikea totuus" jota ei saisi haastaa. Kun tuo esille lääkealan ammattilaisten tutkimustuloksia, niin leimataan heti foliohatuksi ja tietysti rokotevastaiseksi myös. Tuo RNA-piikki ei edes ole rokote monen lääkealan ammattilaisen mielestä. Tästä ei nyt kannata kenenkään ottaa itseensä.

Edellisestä sikapiikistä seurasi Suomessa ainakin 200 narkolepsia tapausta, myös muuallakin Suomen lisäksi. Itse olin tuolloinkin rokotekriittinen ja jotkut syyttivät että kirjoitukseni voivat olla hyvin vaarallisia, etteivät ihmiset otakkaan tätä sikapiikkiä. No hyvin ottivat vaikkei tuolloinkaan mitäämän pandemiaa ollut. Kausi-influenssat laitettiin sikainfluenssaksi ilman lääketieteellistä diagnoosia. Pandemia oli valmis. No minä (egoni) olin oikeassa mitään pandemiaan verrattavaa ei tuolloinkaan ollut. Puhutaan myös eri tietoisuuden tasoista, jotkut näkevät/tietävät asioita ja jos joku toinen ei sitten tiedosta jotakin niin näkijä leimautuu/leimataan automatic foliohattuhörhöksi. Tällaisesta paljon kokemusta. Taisin eksyä jo vähän aiheestakin kun lähdin kirjoittamaan tajunnanvirran mukaisesti.
Egoni haluaa tuoda esille että tämä asioista tiedottaminen on se minun juttuni tässä kehollistumassa. Sen on vahvistanut kolme "selvännäköistä" ei niin humalaista näkijää tuossa 90-luvun puolella se taisi olla. Egoni on nyt tyytyväinen ja voin lopettaa kirjoitukseni tähän.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Profetioita tästä epävarmuuden ajasta.

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 14 Loka 2021, 06:06

Ei minua haittaa vaikka minua sanottaisiin vahvasti egoistiseksi, nyt on sotatila jossa käymme sotaa tyrannimaisia halllituksia vastaan. Kuitenkin pyrin egon laajentamiseen, en egosta luopumiseen, tai tavallaan jääräpäinen egoismi siirtyy unholaan tälläkin tavalla koska on aina eri näkemyksiä riippuen mistä kulmasta asiaa katsoo. Tavallaan tämä egon laajentaminen sana on oma ideani, se kuitenkin perustuu Gurdjieffin oppiin jossa ei ole yhtä totuutta jotta heräämme, tällä tavalla jumittuneet aivoradat etsivätkin uusia reittejä kun pyrit näkemään saman asian harjoittelun alussa kahdesta täysin eri kulmasta, jopa vastakkaisista. Nythän sen aloittaminen on helppoa koronapandemian aikana seurata vaihtoehtomediaa sekä valtamedian tiedotusta, lopulta huomaat virheet kummassakin ja alkaa tajuta miksi kumpikaan puoli ei ole täysin rehellisiä.

Tällainen ajattelu mahdollistaa myös laajenneen tajunnan, jolloin yhteys ylempiin keskuksiin avautuu jos haluat sinne keskittyä etkä keskity sotaan tai muuhun ikävään. Tämän takia taiteilijoilla on paremmat yhteydet jopa eri tasojen olentoihin, heidän ajattelunsa on apstraktia, ei ole kaavoihin kangistunutta, sama myös tietyillä tiedemiehillä, sanotaanko vapailla tiedemiehillä, he onkivat tietämättään tietoa mikä tulee ylemmistä keskuksista jotka ovat jo materiaalittomalla tasolla yhteydessä kaikkeuteen. Samoin lapsilla joille ei ole vielä kehittynyt kaavoihin kangistunutta ajattelua. Jotta eliitti voi orjuuttaa meitä, heidän pitää luoda koulutuksen kautta kaavoihin kangistunut ajattelu jokaiselle ihmiselle sekä pelkoa oravanpyörästä putoamiselle, eli koulutus on valtavassa asemassa luodessaan tällaisen orjayhteiskunnan, Kiinapassit on alku oravanpyörästä putoamiselle mutta samalla sen seuraukset voi olla sitäkin pahemmat. Kolmannen asteen planeettahan tämä on aivan selvästi.

Liika kaavoihin kangistunut koulutus tekee Marineja, jotka ovat kuin uskollisia koiria Klasun Swapin kaltaisille tuhoaja auktoriteeteille (suuri nollaus jossa tuhotaan saavutetut edut sekä kehitys pysäytetään, ns digiyhteiskunta mikä tarkoittaa vain kaiken valvontaa, eli vankilaa pisteytyksin), sen johtaessa kauhuyhteiskuntaan kuten näemme jo tietyissä maissa käyneen. Kysynkin miksi ihmiset äänesti tällaisen Marinin poliittisiin johtotehtäviin? koska kukaan ei vastaa, niin heitän, jokainen joka teistä äänesti on jo koulutettu tälle kaavoihin kangistuneelle ajattelulle. Josta pääsemme vielä valtamedian aivopesuun, tunnista tuntiin toitotetaan turhaa asiaa koronapelon lietsomiseksi, kun maailmassa on jopa 100 pahempaa ongelmaa joihin voisi puuttua, tai olla puuttumatta ja luoda positiivisuutta eikä jatkuvia uusia rajotteita ja uusia lakiheikennyksiä.

Eli ihmisten herättäminen on keino ulos tästä kauhuyhteiskunnasta mitä hallituksemme nyt luo avustajineen, tällöin vaihtoehtomedian arvo nousee ykköseksi, eli herättäminen jota nyt minäkin pienenä tekijänä teen. Arvostaisin kuitenkin eniten itsekkin UMV lehteä Suomen kärkenä herättämässä tästä poliittisesta kommonismiin pyrkivästä agendasta mihin olemme ajettu sekä ajautuneet, sekä kaikki vaihtoehtomedia pienimmästä lähtien.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Profetioita tästä epävarmuuden ajasta.

ViestiKirjoittaja Andromeda » 14 Loka 2021, 08:38

Ego kulkee aina mukana, mikä olemuspuoli on enimmäkseen kuskinpaikalla, sillä on merkitystä.
Janusta tuli seurattua jo kun hän lähti pois Suomesta. Avoin.media Riikka Söyring, häntäkin tullut seurattua jo aiemmillakin sivustoilla. Joskus takavuosina nähtykkin, jossain Kalevin tapahtumassa se taisi olla?

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Profetioita tästä epävarmuuden ajasta.

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 15 Loka 2021, 07:40

Miksi ego pitäisi hyljätä, kun sitä voi laajentaa ymmärtämään enempi, toki se vie kärjen egolta, mutta elämä on parempaa.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Profetioita tästä epävarmuuden ajasta.

ViestiKirjoittaja Andromeda » 15 Loka 2021, 11:59

Ei egoa voi hylätä. Kyse on siitä millä tasolla asioita haluaa lähestyä ja mikä monista olemuspuolista on päivän aikana enimmäkseen kuskin paikalla. Ollaanko mieli, henki vai ylipersoonaenergioissa kun tarkastellaan asioita. Ego on luonnollisesti mieleni tekevi, eli alemman tason "henki" jos tällaista ilmausta voidaan käyttää.
Pelkoenergioissa ollaan egon selviytymismoodissa eli esim.maskikansa on tässä energiassa enimmäkseen päivän aikana. Moni pitää maskia kun on yksin lenkillä tai ajaessaan yksin autoa. Mistä viekas plörönä voisi hyökätä yksin ollessa?

Darra
Alieni
Viestit: 107
Liittynyt: 03 Syys 2021, 00:00

Re: Profetioita tästä epävarmuuden ajasta.

ViestiKirjoittaja Darra » 15 Loka 2021, 15:31

Polisiin pönttökamera voi hyökätä yksin ajellessa, paitsi jos käyttää maskia.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Profetioita tästä epävarmuuden ajasta.

ViestiKirjoittaja Andromeda » 15 Loka 2021, 16:16

Rekkarikilven päälle kannattaa varmaan laittaa kopio rokotuspassista vaikka sitten väärennetty sellainen.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Profetioita tästä epävarmuuden ajasta.

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 16 Loka 2021, 08:59

Koska kyse on profetioista, seuraava tietous liittyy osin niihin tai maailman pinnallisuuteen, materiakeskeisyyteen joissa ei nähdä syvempiin yhteyksiin, uskon nimittäin niihin vahvasti.

Täytyy sanoa että minullakin on raskas kaasujalka, se tulee perintönä ajan takaa, viritellyt autojakin, no viimeiseenkin turboon tein säätöjä, sain alaväännöt nousemaan olemattomalla turbotietoudella, en osaa turboja koska edellisessä elämässäni niitä ei vielä käytetty autoissa, mutta ymmärrän ilman koulutusta moottorin kokonaisuuden ja sen kautta osasin toimia oikein, minusta tämä on outoa, jollain toisella alalla olen täysin tyhmä, periytyykö osa tiedoista kuoleman jälkeenkin jos kuolee onnettomuudessa, syntyy hetimiten ja muistaa ylempien keskusten kautta, kolektiivinen muisti joka omaa yksilömuistia, sielu, henki jää ja siirtyykin johonkin syntyvään lapseen, joka tapauksessa tiedätte mitä tarkoitan, jälleensyntymä.

Entisessä elämässä, olen nähnyt ajaneeni keskieuroopassa formulaa, jotain sarjaa 50-60-luvulla tai olin koeajaja, säätäjä koska osaan virittää, uskon sen olleen alempia sarjoja, kuolin mutkassa renkaan räjähtäessä kovassa vauhdissa ja sen takia synnyin lähes heti kuuskytluvulla, kerroin tämän tyttöystävälleni nuorena. Paljon sen jälkeen tv:stä tuli 60-luvulla kuvattu dokumentti eräästä keskieuroopan kilparadasta, en ollut nähnyt ohjelmaa ennen, en ollut edes juuri kiinnostunut formuloista, nämä uudet kun on tylsiä, mutta olisin pystynyt virittämään vapaastihengittävän (60-luvun) formulan moottorin ilman koulutusta, ihastuin myös monisylinterisiin, kuusisylinterisiin, toki en enään, turbot ovat järkivalinta kalliin bensan aikana, en tietenkään osta dieseliä, ei ne ole autoja, ymmärrän ideani vanhanaikaisuuden, mutta tärkeintä, muistin joka yksityiskohdan tuosta radasta, jopa puut ja pensaat radan varrelta ja huoltorakennukset ja katsomon, mutkat, kaiken. Näin myös unta taannoin että lensin 40-luvun hävittäjällä jossain keskieuroopan yllä maaseudulla, muistan vieläkin tuosta unesta kun kaarran yhden talon yli varsin matalalta pienellä nopeudella, minua oudoksutti talot mitä näin koska ne poikkesi täysin Suomen taloista ja yleensä että ajoin vanhaa hävittäjää, tukin nettiä ja todellakin, vieläkin jostain Saksan maakunnista löytyy vastavia vanhoja taloja. toki tämä voisi tulla jostain elokuvasta, mutta uni oli toisenlainen mitä päivän tuomat muistot, se oli elävämpi ja heräsin jopa siihen. Ehkäpä formulakiinnostus johtaa aiempaan hävittäjälentäjään sodan aikana, tein myös betonivaluja sodan jälkeen työkseni, jälleenrakentaminen minkä myös muistan pieninä osina, muistan myös muuta arkisempaa.

Kahdesti ajanut nyt tutkaan reilulla ylinopeudella parin vuoden sisällä, kamera räpsähtänyt, mutta ei mitään sakkoja, ei mitään ilman maskia! Tarviiko maskia silloin hämätäkseen kameroita?

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Profetioita tästä epävarmuuden ajasta.

ViestiKirjoittaja Andromeda » 16 Loka 2021, 11:14

Tuo voisi kertoa siitä ettei tolpassa ole ollut kameraa, vain salamavalo? Myytinmurtajat testasivat kuinka kovaa kameraan pitää ajaa ettei se ehtisi ottaa valokuvaa auton rekkarista. Lamborginilla ajoivat lähemmäs 300 km/h taisi nopeutta olla ja aina kamera ehti ottaa kuvan auton rekisterikilvestä. Tuskin Suomessakaan on yhtään huonompaa tekniikkaa käytössä? Kaikissa tolpissa ei ole kuitenkaan kameraa mutta en lähtisi kokeilemaan missä on missä ei ole.
Mihin kamera on kohdistettu, pystyykö ottamaan tunnistettavan kuvan jos ajaa sitä väärää kaistaa tohon "Telkänpöntölle".

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Profetioita tästä epävarmuuden ajasta.

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 23 Maalis 2022, 21:57

Tuntemattoman henkilön 5.11.2019 saama profetia muutoksista Suomessa

Valtavia muutoksia tapahtuu Suomen hallituksessa, eduskunnassa ja oikeuslaitoksessa. Asiat menevät aivan sekaisin. Tulee uusi hallitus. Miehiä ja naisia raivataan pois paikoiltaan. On valtava sekasotku. Voittaja tulee. Pimeyden ruhtinas on voitettu, halleluja. Totisesti, rukoukset kuullaan. Taistelua käydään edelleen henkivalloissa. ”Rukoilkaa lakkaamatta”, sanoo Herra.

Tulee näky: Se on voitonpäivä Suomen kansalle. Se on voitonpäivä, kun s*atana kukistetaan. ”Se on voitonpäivä”, sanoo Jeesus. Olet sotasankari, Jeesus on voittanut pimeyden vallan, halleluja. Herra sanoo: ”Suuri voitonpäivä!” Pimeyden enkeliruhtinas väistyy Suomen yltä.

Muutoksia alkaa tapahtumaan, mutta rukoilkaa, taistelua käydään edelleen. Tulee voittoja.

Näky tulee: Totisesti Herra sanoo: ”Avautuu uusi lehti Suomen historiassa. Suomi polvistuu ja nöyrtyy.” Herra sanoo: ”Minä ilmoitan kunnian ja kirkkauteni Suomen yllä. Suomi tulee nöyrtymään Minun kasvojeni edessä. Suomineito polvistuu Minun kasvojeni edessä. Tulee Jumalan pelko kansan ylle. Suuret ja pienet vapisevat.” Herra sanoo: ”Herran pelko tulee kansan ylle. Tulee Sana, tulee varjelus Suomen kansan ylle. Tulee siunauksen ja hengellisen sateen aika Suomen ylle. Suomi polvistuu, Suomi nöyrtyy. Se tapahtuu pian. Suomen kansan kohtalo on muutettu, Suomi nöyrtyy.”

Tulee uusi lehti Suomen historiassa. Herra sanoo: ”Lakia kirjoitetaan uudelleen, laki tulee muuttumaan. Katso, tulee uusi laki ja uusi järjestys. Se tulee. Tulee muutos koko eduskunnassa. Tulee sellainen muutos, että ihmiset vaihtuvat. Tulee sekasorto ensin, tulee myllerrys, mutta sitten asiat muuttuvat.”
http://www.jouko-piho.fi/211357871

Mielenkiintoinen ennustus 5.11. 2019 vuodelta juuri ennen koronaa, nimittäin Reiner Fuellmich sanoi nyt 2022 että meidän täytyy tehdä uudet tuomioistuimet, koska vanhat korruptoituneet oikeuslaitokset ei käsittele näin suurta eliitin rikosta, tai sen on hyvin vaikeaa edetä, myös uusi koulutusjärjestelmä, jne. Hän sanoi näin ja hänen sanoillaan on painoarvoa enempi kansan keskuudessa kuin EU komissiolla joka on läpeensä mätä myös. Mutta nyt on selvää miksi se tulee, eli kun enemmistölle selviää tämä vaarallinen rokote ja se että sitä jaettiin tietoisesti kansanmurhan saavuttamiseksi, Usassa tämä tieto on jo vallannut suuren osan kansasta, se tulee myös tänne ja se on taas epäselvää vielä kuinka nopeasti tämä muutos tulee? Kuukausista vuosiin todennäköisesti.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Profetioita tästä epävarmuuden ajasta.

ViestiKirjoittaja Andromeda » 24 Maalis 2022, 08:21

Tiedä sitten tuosta tuntemattoman henkilön profetiasta.
Selvää on se että systeemi on läpimätä. Sanna juuri vierailulla tapaamassa Kanadan Trudeauta.
Nato hypetystä. Nato ei Suomea pelasta mutta saataisiin jälleen uusi rahareikä johon Suomen BKT:sta menisi tuo 2% vuosittain, sotatilanteessa varmaan enemmänkin. Jos oikein laskin, niin tuo 2% BKT:sta olisi n.5 miljardia euroa vuosittain? Korjatkaa jos meni väärin.
Mitä hyvää Nato on oikeasti saanut aikaiseksi? Se on toiminut eliitin työkaluna jolla on poistettu vastaanhangoittelevat valtionjohtajat pois tehtävistään ja korvattu toisilla kuuliaisilla henkilöillä. Voi kun ihmiset tutkisivat ihan itse asioita, niin tuo tarvittava muutos voisi tulla aikaisemmin.
Varmasti menee aikaa ennenkuin uusi oikeudenmukaisempi systeemi olisi käytössämme.
Puhutaan vuosista, kuulostaa tylyltä mutta mielestäni realistiselta.
Toki jotain odottamatonta voi aina tapahtua mutta näillä näkymin näin.
Maskikansa se vaan kulkee rätit naamallaan jottei fiktiivinen virus heihin tarttuisi ja turvaa on myös haettu geenimanipulaatiopiikeistä joiden haitoista on jo paljon tietoa. Mutta se 4.piikki täytyy saada kaikesta huolimatta on se sitten turvallinen tai ei.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4471
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Profetioita tästä epävarmuuden ajasta.

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 25 Maalis 2022, 07:17

Sanna poseeraa hymyilevänä niin Macronin kuin Trudeaun ja Klaus Schwabin kanssa, on meillä johtaja joka valitsee pahimmat rikolliset ystävikseen. Demonisuutta. Mitä oppeja lie hakee Trudeaulta, Trudeau ajoi kovasti pakkopiikityksiä mutta epäonnistui pahasti Conwoy tapahtuman seurauksena, Macronin ura loppuu 5.4. Ranskan pressan vaaleihin. Näin käy aikanaan jokaiselle heistä.

4 piikki pahentaa vain tilanteen johtaen nopeammin immuniteetin romahtamiseen, tuore Ruotsalainen tutkimus sen paljastaa. Tässä kansanomainen hyvä selitys miksi näin käy.
https://tokentube.net/v/1234451863/Tama ... -toimivat-

Ei tosiaan tiedä yhtään miten tässä käy, eliitti on suunnitellut hyvin tämän alasajon ja peittää myös jälkiään ja oikeuslaitokset ei saa mitään aikaiseksi koska ennakolta "kaikki" on lahjottuja ja aivopestyjä tuomareita. Valtaavat rahalla tärkeimmät paikat kaikissa virastoissa laitoksissa ja näin pystyvät antamaan viimeisen sanansa. Marin pääministerinä, Niinistö pressana, Ylen johtoon bilderberg, MTV on vapaamuurarien alaisuudessa. EU:n komissioon kaikki uudet valitut oli taustoiltaan bilderberg taustaisia. Kaikkien maiden tärkeimmät henkilöt on WEF:än kouluttamia nuoria johtajia jotka ajaa nyt kansanmurhaa rokotteilla, lista on loputon ja nyt paljastui Senaatori Ron Johnsonin valkohatun konfressissa että Pentagon määräsi salattavaksi sotilaille annetujen pakkopiikitysten johtaneen räjähdysmäisiin syöpien kasvuun. Eli voidaan sanoa että kaikki tärkeimmät pallit on negatiivisten voimien hallussa ja NÄIN HE JOHTAVAT MAAILMAN KAAOKSEEN. Kysynkin miksi he edes häviäisivät? UMV lehdessä oli juttu Black rock sijoitus yhtiöstä kuin se nyt kaatuisi, se todella kärsi 17 miljardin tappion Ukrainan sodan seurauksena, mutta se on vain päivän palkka mitä he menettivät, kuitenkin tästä tehdään uutinen kuin he nyt häviäisivät, ei todellakaan.

Viimeisimmät varmat tiedot sanoo että miljoonat kolmesti rokotetut ihmiset kuolevat vuoden päästä immuniteetin romahdukseen, näihin kuuluvat myös sairaanhoitajat, jolleivat keksi mitään parannuskeinoa, mitä he eivät näytä keksivän, niin siitä seuraa kaaos, lisäksi syövät seuraa jota on mahdoton parantaa, kaikki vielä periytyy. Miljoonat ihmiset on pieni otos miljardeista, mutta entä jos luku onkin miljardeja, kolmesti rokotettuja on valtavat määrät.

Hyviä asioita ovat ne, että korkeita henkilöitä on herännyt tähän, kuten tuo Senaattori Ron Johnsonin järjestämä tärkeä ja arvostettu seminaari, Ruotsissa tehtiin erittäin suuri tutkimus rokotehaitoista, osa valtamedioina pidetyistä on alkanut levittään totuutta, eli kansat herää ja tämän rikollisen eliitin on yhä vaikeampi toimia päämääriensä toteuttamisen eteen.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Profetioita tästä epävarmuuden ajasta.

ViestiKirjoittaja Andromeda » 28 Maalis 2022, 17:58

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... World.html
Blind psychic Baba Vanga - who is known as the 'Nostradamus of the Balkans' and correctly predicted 9/11 - claims Russian president Vladimir Putin will become 'Lord of the World' 


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa