Omat kummitus- ja henkihavainnot.

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
A.D
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 13:32
Paikkakunta: Vaajakoski
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja A.D » 29 Helmi 2008, 13:51

Kummitushavaintoja on jonkin verran itelle kertynyt..Mutta ei mitään hirveen isoja sellasia..
Toivoisin niitä kyllä lisää,haluaisin myös nähä ufon ja vieraita avaruudesta :D
When the fullmoon shines the werewolf strikes.

Avatar
Dearg-Duet
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 15:38
Paikkakunta: Kouvola

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Dearg-Duet » 02 Maalis 2008, 17:01

Mullekin on kertynyt joitakin tapauksia.

Nämä ensimmäiset lähetin Paranormaalinblogin Kokemukset-palstalle.

1. Mummini asui samassa talossa minun, siskoni ja vanhempieni kanssa n. vuoteen 1994 asti, jolloin hän joutui muuttamaan vanhainkotiin mm. dementian vuoksi. Hän kuoli vuonna 1999. Hänen kuolemansa jälkeen talomme yläkerran (jossa mummini asui yksikseen jäädessään leskeksi) vessa alkoi vetäytyä itsekseen, eli aivan kuin joku olisi käynyt siellä hoitelemassa asioitaan :) Kuulostaa ehkä hassulta, mutta se oli vanhempienikin mielestä hyvin kummallista sekä ahdistavaa. Muistan hämärästi, että isäni olisi jopa saattanut katsoa vessaa, olisiko se vain hajonnut, mutta ei löytänyt mitään vikaa. Vessa senkuin jatkoi mölyämistään. Mutta kolmisen kuukautta "kummittelun" alkamisesta, vessa lakkasi mölyämästä, aivan yllättäen kuin se oli alkanut.

2. Olin noin 13-vuotias. Nukuin ed. tarinan saman talon yläkerrassa (eli täysin samassa huoneessa missä mummini nukkui/asui) yksin. Olin käymässä lähes täysin pirteänä nukkumaan n. klo 22.30 aikaan. Mietiskelin siinä kaikkea, kunnes yhtäkkiä aloin kuulla ääntä, joka muistutti helmien vierimistä muoviputkessa. Talossamme vierailee silloin tällöin hiiriä, joten ensin ajattelin niiden olevan asialla. Hakkasin vieressä olevaan seinään säikytelläkseni hiiret pois, tämä tepsii aina. Ääni silti jatkui. Siirryin toiselle seinälle ja löin siihen pari kolme kertaa. Kun olin lopettanut, aivan kuin sen seinän takaa joku olisi lyönyt takaisin. Pelästyin tätä, ja siirryin takaisin sänkyyn. Olin siinä lepäillyt hetken, kunnes kuului kummallinen "Slurps" ääni (laita kieli kitalakeen ja imaise ilmaa nopeasti suuhusi :P). Kun vielä tärisin tuon äänen takia, yläkertaan johtavista portaista alkoi kuulua askelia. Askeleet olivat todella hitaat ja niiden lomassa kuului outoa kahinaa. Pelkäsin aivan helvetisti, ja otin cd-soittimeni ja laitoin kuulokkeet korviin, koska en uskaltanut kuunnella enää. Mitään ei tuona yönä enää tapahtunut, mutta en hädin tuskin pystynyt nukkua sinä yönä. Kysyin vanhemmiltani, oliko kumpikaan käynyt yläkerrassa siihen aikaan. Äitini oli käynyt nukkumaan jo klo 22 aikaan, isäni oli katsonut tv:tä puoleen yöhön asti. Mutta kummallakaan ei sinä yönä ollut asiaa yläkertaan. Tunnen heidät perinpohjin, eivätkä he valehtelisi, eivätkä varsinkaan pelottelisi, varsinkaan äitini, koska hänellä on omakohtaisia kokemuksia lapsuudesta sisaruksiensa pelottelusta.

3. Olin pieni lapsi, jotain 4-vuotias, kun näin lähellä joulua kummallisen ilmestyksen. Automme oli parkkeerattu olohuoneemme ikkunan eteen, mutta kuitenkin niin, että sen näki kokonaan. Oli pieni iltahämärä, ja muistan katsoneeni ulos auton luokse. Sen takana näkyi kolme hyvin pientä ihmistä, n. 50cm pitkiä. He muistuttivat ulkonäöltään ehkä hiukan tonttuja: heillä oli parrat ja jonkinlaiset lakit päässään. En silloin pelännyt niitä, koska tientenkin siinä iässä luulin niiden olleen joulupukin tonttuja. He kurkkivat auton takaa noin viiden minuutin ajan. Kerroin tästä äidille ja äitini reagoi siihen tietenkin tyyliin "Varmasti näit joo tonttuja, muru :lol:". Nykyään mietin, mitäköhän olin nähnyt oikeasti..

4. Kun menemme perheeni kanssa kesämökillemme, minut valtaa outo pelko. En tiedä ollenkaan mistä se johtuu. Se ei ole minkäänlainen pelko, että mitä jos meidän mökkimme palaa tai joku hukkuu uidessaan. Minulla ei ole käynyt mökillä ikinä mitään pahaa, että minulla olisi jonkinlaisia traumoja olla siellä. Rakastan luontoa, mutta jokin siinä metsässä on aivan hiton pelottavaa. Seuraavat mökkinaapurimme ovat n. 200metrin etäisyydellä. Meidän perheessämme on ollut kolme koiraa, ja niillä jokaisella on ollut kummallinen tarve päästä mökiltämme pois mahdollisimman nopeasti. Se ilmenee siitä, että ne menevät istumaan moottoriveneeseemme, jopa moneksi tunniksi helteelläkin. Ne myös ovat kaikki kulkeneet koko ajan aivan perässämme sekä niiden ruokahalu tuntuu häipyvän täysin. Ne ovat myös olleet hirveän levottomia. Yksi koiristamme haukkui monena yönä ilman näkyvää syytä. Onhan mahdollista, että yöllä mökkimme lähistöllä liikkuu eläimiä ja koira kuulee sen sisälle. Näin kerran painajaista, että mökillä ollessani puusta hyökkäsi kimppuuni suuri musta lepakko (=demoni??).
Kerran nukkuessani ystävieni kanssa mökissä, heräsin yöllä outoon kovaääniseen huminaan. Muistan ajatelleeni unenpöpperössä, että hitto kun patterit humisevat. Silloin havahduin, että eihän mökissämme ole pattereita eli mökkimme on täysin ilman sähköä. Ääni kesti yli viisi minuuttia. Kukaan muu ei tätä ääntä sinä yönä kuullut.
Järveen, jonka rannalla mökkimme on, on hukkunut 80-luvulla mies. Järven lähellä on pieni lentokenttä, ja sen alueella harrastetaan laskuvarjoilua. Mies oli hypännyt laskuvarjolla, pudonnut järveen ja hukkunut. Hänen ruumiinsa löydettiin vasta seuraavana keväänä jonkun mökin rannalta, mutta kukaan "ei tiedä" mikä mökki on kyseessä. En tiedä, olisiko kyseessä voinut olla meidän mökkimme ranta eikä kukaan kehtaa kertoa sitä..
Mutta en usko, että tuo mies kummittelisi siellä. Jos mökkimme läheisyydessä olisi tapahtunut joskus jotain, se olisi ollut jotain paljon pahempaa..Sen vain tuntee siellä..
Mirdautas Vras!

tarutia
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 19:11

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja tarutia » 02 Maalis 2008, 19:28

Kerronpa oman kokemukseni. Olin muutama vuosi sitten ystävän luona yökylässä. Hänen miehensä on ambulanssikuljettaja ja oli yötöissä. Heillä on kaksikerroksinen talo, jossa sisäänkäynti alakerrassa, siitä portaat yläkertaan jossa on sitten makuuhuone, olohuone, keittiö ja takkahuone.

Istuskelimme illalla jutellen olohuoneen matolla. Yhtäkkiä kuulin ulko-oven käyvän, tunsin ulkoa tulevan oven avauksesta johtuvan vedon (talvi) ja tietenkin oletin että ystäväni mies tuli käymään kotona (hän käy välillä töiden lomassa kotonaan). Kuulin askeleet yläkertaan mutta ketään ei tullutkaan :roll: Tässä vaiheessa kerroin ystävälleni mitä juuri olin kuullut / tuntenut. Hän vastasi hämmästyneenä että kuulitko sinäkin tuon *huh*. Hän kuuli ja tunsi saman muttei kehdannut sanoa mulle mitään koska kukaan muu ei ole koskaan kokenut samaa.

Tämä "joku" kuulemma on tehnyt tuon saman usein ja ystäväni on pelännyt. Tällä kertaa hän ei pelännyt, koki minut turvallisena. Ja tuon yhteisen kokemuksen jälkeen "joku" ei ole enää palannut taloon. Vieläkin tässä kirjoittaessa tapaus saa kylmät väreet, mutta toisaalta hyvä että ystäväni pääsi eroon vieraastaan :P

Avatar
Univelka
Valaistunut
Viestit: 43
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 18:46

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Univelka » 03 Maalis 2008, 19:33

Naisen vääristyneet kasvot mun tarhakuvassa :ghost:
edit: ensimmäinen postaus :)
In the beginning there was nothing. Which exploded.

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja ridikulous » 03 Maalis 2008, 21:50

Univelka kirjoitti:Naisen vääristyneet kasvot mun tarhakuvassa :ghost:
edit: ensimmäinen postaus :)

Pistä nettiin katottavaksi? :P
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
Univelka
Valaistunut
Viestit: 43
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 18:46

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Univelka » 03 Maalis 2008, 22:07

ridikulous kirjoitti:
Univelka kirjoitti:Naisen vääristyneet kasvot mun tarhakuvassa :ghost:
edit: ensimmäinen postaus :)

Pistä nettiin katottavaksi? :P
Oli upattuna joskus saunalahden ftplle mutta vaihdettiin liittymää niin se poistettiin. Pari kaveria on nähnyt kuvan ja ne on ollu aika paskat housussa ja hämillään. Harmi vaan että taulua ei enää ole, tulin kerran pilkun jälkeen himaan ja sain tarpeeks siitä tuijottelusta joten löin nyrkillä taulun paskaks. Harmittaa :(

edit: Tarkennetaan nyt sen verran vielä että kuvasta näkyi heijastuksella lievästi epämuodostunut naama (toinen sierain suurempi kun toinen) jolla oli suu auki ja aika kärsivä ilme. Helvetin pelottavan näköinen jokatapauksessa. Päättelin siitä että kyseessä ois nainen koska "naamalla" näytti olevan pitkät hiukset. Spooky
In the beginning there was nothing. Which exploded.

Avatar
Zharg
Kummitus
Viestit: 59
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 23:49

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Zharg » 03 Maalis 2008, 23:58

Joo, eli havaintoja on ollut spiritismin aikana kuuluvat kolkutukset, vihellykset, putoavat esineet ja talossa liikkuvat tummat hahmot joita ovat havainneet; minä, tyttöystävä ja mutsi. :ghost:
Kauhea loppu on parempi, kuin kauhu ilman loppua.

Avatar
Univelka
Valaistunut
Viestit: 43
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 18:46

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Univelka » 04 Maalis 2008, 23:39

Zharg kirjoitti:Joo, eli havaintoja on ollut spiritismin aikana kuuluvat kolkutukset, vihellykset, putoavat esineet ja talossa liikkuvat tummat hahmot joita ovat havainneet; minä, tyttöystävä ja mutsi. :ghost:
Mua jotenki kuumottaa spiritismi niin helvetisti että mulla ei oo pokkaa, sivusta kyllä seurannut joskus kauan sitten :mrgreen:
In the beginning there was nothing. Which exploded.

Avatar
Zharg
Kummitus
Viestit: 59
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 23:49

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Zharg » 05 Maalis 2008, 21:42

mulla on tullu sellanen omituinen tilanne että enää en halua pitää istuntoa täällä.. En tiedä miksi.
Mutta parempi se ehkä onkin koska ei tiedä mitä tapahtuisi seuraavaksi.
Kauhea loppu on parempi, kuin kauhu ilman loppua.

pazernus
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 06 Maalis 2008, 17:46

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja pazernus » 06 Maalis 2008, 23:52

jaa vois tänne pari omaa adata vaikka oo varma onko ne tarkalleen kokemuksia, unta, vai mitä.

ekat kävi ku olin kait 4-5v. kuten toises postis tokasin olin nähny joskus 3v ikäsen painajaisen lentävistä päistä xD

no, 1yönä heräsin kauhee hädän kanssa, menin veskiin ja sii lattial näky oiskos ollu 3-4 päätä muista lukua tarkalleen, no iha paniikis aloin huutaa sii ja sit mutsi tuli rauhottaa iha hämillää mitä oli käyny. tokasin et olin nähny päitä ja se tokas jotai takas muista enää mitä.

noh seuraava yö, sama kokemus. heräsin jostai syyst pakko mennä pois sängystä, tiedä miksi oli vaa pakon omaine olo ja sit sii lattial oli mutsin, faijan, broidin ja siskon pää...sii aloin pillittää oli mutsiki pikkase hiljasena ku tokasin taas et ne päät :S

samassa talossa: olin kait 6 tähä aikaa. sain ns: "doppelganger" vai onks se "dopelganger" effekti pari kertaa. yöllä myöskin, yllätys? :P

molemmat kerrat oli samanlaisia, katson et faija tulee huoneeseen mut jotenki oudosti liikkuu...osannu sillo ajatella mut vuosie jälkee netis ollen voi sanoo et "lagitti" eteenpäi, sillain oudolla tyylillä liikku. sit ku käännyn kattoo ni ei se oo siinä enään.

noh olin nuori tolloin aina olin heränny unesta ja vilkas mielikuvitus, saattaa selittää asiat mut silti se pienenä pelotti xD

no sit oo aikoihi mitää käyny, jotai random huuhaa juttuu mut viimesin joka pelotti kunnol oli täs nykyses talos, useesti saanu se paranoidi olo et en oo yksin, varsinki ku meen nukkuu ni joskus vahva olo ettei oo yksin ja saatan kuulla askelia keittiössä mutku kerros talos asuu ni saattaa alakerrastakkin tulla. saanu just joki viikkoa aiemmi ratkastuu oudo naksuttelu ääne ku kynsii leikkais mist se tuli (prkl pakasti pelotellu mua vuodet :P ) ja oli siit saakka ollu "rauhallist" eli saanu unta normaalisti.

sit 1 yö meen hakee vettä ku kauhee jano ja sit menos veskiin ni samal ku käännyin selkä kohti käytävää joka vie siskon huoneeseen itse veskiin päin kattoen tuli outo olo, sekunttia paria myöhemmi tuli kauhee pakon omaine olo et pakko juosta et ihan ku ois joku jahtaamas mua, iha pari sekunni aikana se koko tunne valtas vaa keho pakottae mut juoksee veskii sydä pumpute iha paniikis siel et mitä oikee kävi et ei oo ketää siel ja oon ite hereil et ei oo unta koittaen saada ajatukset kasaa...vielkää tiedä tarkallee mist toi johtu toi tunne, iha ku joku ois nopeasti lähestyny mua takaata ja et oisin tienny et siel tulee joku...mut ku en paniikiltani taakse kurkannu ni en voi tietää oliko vai ei, siel meni jotai 10-15min ennenku uskalsin oven avata....

ite koittanu viel ettii tost viimesimmäst tietoo ku se on mua eniten jääny vaivaamaan, et oliks se joku random "paniikki kohtaus" jostai ihmee syystä vai mikä se tarkalleen oli...tais olla 2-4 aamu yöst kello sillo et jos jollai mitää ideaa mitä se ois voinu olla ni ilomielin ottaisin vastaa niit mielipiteit :P

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja ridikulous » 08 Maalis 2008, 18:50

pazernukselle sen verran tuosta viimeisestä kokemuksesta, että itselle muutaman kerran on käynyt noin. Varsinkin pimeällä ulkona liikkuessa, kun on muutenkin hermostunut olo, niin paristi on vaan "hermot pettänyt" ja on sännännyt ihan paniikissa takas sisälle... Se on aivan järkyttävä tunne kun ei pysty pitämään itseään kasassa :mrgreen:
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
Univelka
Valaistunut
Viestit: 43
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 18:46

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Univelka » 09 Maalis 2008, 21:41

ridikulous kirjoitti:pazernukselle sen verran tuosta viimeisestä kokemuksesta, että itselle muutaman kerran on käynyt noin. Varsinkin pimeällä ulkona liikkuessa, kun on muutenkin hermostunut olo, niin paristi on vaan "hermot pettänyt" ja on sännännyt ihan paniikissa takas sisälle... Se on aivan järkyttävä tunne kun ei pysty pitämään itseään kasassa :mrgreen:
Menin joskus talvella aamuyöllä purtsin kautta himaan, keskellä matkaa ajattelin mielessä että helvetti jos toi edessä oleva katulamppu sammuis kun oon kohalla. Aika ylläri että se sitten pimeni just kun olin se kohdalla, piti sillon purra huulta ettei iskeny paniikki :mrgreen:
In the beginning there was nothing. Which exploded.

Avatar
Sorrow
Kummitus
Viestit: 77
Liittynyt: 25 Tammi 2008, 17:49

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Sorrow » 13 Maalis 2008, 17:40

Alko tulla Turbonegron yhen biisin aikana tulla sellanen tunne että joku kattois mua. Oon vieläpä yksin kotona. Muita elollisia olentoja ei ole talossa kun minä ja koira.
The Bible is fiction and God is a lie

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Eob » 15 Maalis 2008, 11:47

Yyh, mua aina pelottaa ku pitää mennä mökillä metsän läpi ulkohuussiin.
Varsinkin ennen, ku huussi oli jossain 200 m päässä.
Nyt se on onneksi lähempänä, niin ei tarvitse pelätä että pönttömöhkö hyökkää. :)

No ei, mutta oli se aika epämiellyttävää kahen maissa mennä metsän läpi vessaan.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja joni » 15 Maalis 2008, 15:17

toi spiritismi peli on saatanan palvojien hommaa :demonbunny: ja oon uus täällä!
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Eob » 15 Maalis 2008, 18:03

Ei se minusta ole mitään saatananpalvontaa.
Se on vain henkien kutsumista. Voihan niitä hyviäkin henkiä kutsua, tiedä sitten mitä tulee.
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja joni » 15 Maalis 2008, 19:01

ja muuten tosta sun huussi jutusta... mää olin kerran kaverin mummun mökillä ja ku oltiin menty nukkuun mulla oli ihan pieni vessa hätä mutta sitten yöllä herasin klo:1:00 aikaan ja alko oleen hirvee hätä ja sit aina mää nukahdin ja sit taas heräsin kunnes oli ihan pakko mennä huussiin mää en aluks yöllä uskoltanu mutta sit ku oli hirvee hätä niin mää vaan juoksin sinne mistään lentävistä lepakoista välittämättä. Vaikka ois ollu joku haamuki siellä niin en ois varmaan siitäkään välittäny :D :lol:
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Eob » 16 Maalis 2008, 10:32

Ja kun meillä siinä huussin lähellä on yhet haavan oksat sillälailla, että ku tulee mökin sisältä ja kävelee huussia kohti, niin näyttää että siellä seisois susi. Ei mitenkään piristävää, vaikka tietääkin mikä se oikeasti on. :roll:
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.

Avatar
joni
Henkiparantaja
Viestit: 378
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 15:01
Paikkakunta: TAMPERE!!!!!!!!!
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja joni » 16 Maalis 2008, 13:38

no hitto leikkaa ne oksat :D
Legendaarista!! \,,/ (*L*) \,,/

Avatar
Eob
Velho / Noita
Viestit: 479
Liittynyt: 04 Helmi 2008, 20:34
Paikkakunta: Kempele

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Eob » 16 Maalis 2008, 14:00

Ne on aika paksuja. :roll:
Kyllä jalat yltää pohjaan, mutta pää ei pinnalle.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron