Onko Lemmikkini muuttunut hengeksi?

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
loveKapish
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 04 Tammi 2012, 17:51

Onko Lemmikkini muuttunut hengeksi?

ViestiKirjoittaja loveKapish » 04 Tammi 2012, 18:23


Tuossa kesällä , tarkemmin 4.8.2011 kissani kapsa 10 vuotta , katosi äkillisesti , huomasin sitten ajan kuluessa että kissaa ei ole näkynyt vähään aikaa. Sitten oli kulunut kuukausi katoamisesta , levitin kavereiden kanssa "Kadonnu" lappuja lähialueelle ja kauppoihin. Ajattelin että se on nyt vain lähtenyt pidemmälle matkalle. Aika kului hitaasti aloin jo pelätä pahinta ja totuin ajatukseen että se sei enää tulisi takaisin. Äitini sanoi että se on saattanut lähteä pois kuolemaan , koska se oli jo aika vanha ja hidas. Sitten tein videon Youtubeen kissani muistoksi. Monena yönä itkin itseni uneen..
Sitten eräää päivänä istuskelin tietokoneella keittiön pöydän ääressä ja yhtäkkiä tunsin kuin jokin pehmeä , karvainen ja pieni olisi käynyt jalallani kiehnäämässä. Meillä on toki 3 muutakin kissaa mutta kun katsoin pöydän alle ja ympärilleni en nähnyt ketään , oliko siis kadonnut kissani tullut sanomaan hyvästit. Nyt olen jo tottunut siihen että häntä eei enää ole ja olen myös saanut uuden poikakissan. Toissa päivänä menin pihalle tekemään ison kissaveistoksen pihallemme lumesta ja laitoin siihen viereiseen pensaaseen kynttilän joka oli lyhdyssä . Lähdin kävelemään ja yht äkkiä huomasin että kynttilä sammui. Ajattelin että se olisi merkki siitä että häntä ei enää ole.
Kissani täytti 11 vuotta 1.1.2012 ta se on arvioitu syntymä aika koska kissa on Hesystä.

Kissan menetys oli varmaan kauhein asia mitä elämässäni on tapahtunut, koska kissa oli ollut minulla jo noin 9½ puotta

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Onko Lemmikkini muuttunut hengeksi?

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 05 Tammi 2012, 09:17

Aika yleisiä nämä tarinat että rakastettu lemmikki kuolee ja sen jälkeen omistaja kokee tämäntyylisiä asioita. Itse pidän hyvin mahdollisena sitä että lemmikkisi on kuollut ja tullut takaisin tervehtimään, mikä tietenkään ei ole surun asia vaan ilon, koskaa tietää että lemmikki oli niin kiintynyt että vielä kuoleman jälkeen tulee takaisin. Antaa samalla myös tunteen että kissasi ei ole minnekkään mennyt vaan pysyy siellä seuranasi vieläkin
"There's something out there and it ain't no man"


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa