Huoneeni ovi

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
noogai3
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 26 Joulu 2011, 10:43

Huoneeni ovi

ViestiKirjoittaja noogai3 » 03 Tammi 2012, 15:49

niin että aina kun olen omassa huoneessani niin ovi aukeaa itestään vaikka laitan sen kiinni
aina sen takia koska tulee tuijotuksen-tunne ja aina kun katson ovea se on auki ei se pysy kiinni että mikä ovessani sitten oveni jää jumiin välillä ettei saa auki eikä mikään vaate ole välissä vaan se jää jumiin eikä se aukea joten missä on vika
sänkyssäni on jättimäinen pantteri pehmolelu joka on veljeni ja se pantteri kääntyy aina katsomaan minua päin ja välillä tekee
mieli tunkea pehmolelu kaappiin ja polttaa!!

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Huoneeni ovi

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 03 Tammi 2012, 15:51

Onko ovessa ihan normaali lukitusmekanismi, vai onko ovi ns. vapaasti liikkuva?
Ettei vaan veljesi liikuttaisi pantterin päätä kun et ole näkemässä? Kiusa se pienikin kiusa, varsinkin veljesrakkaudessa. :)
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

noogai3
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 26 Joulu 2011, 10:43

Re: Huoneeni ovi

ViestiKirjoittaja noogai3 » 03 Tammi 2012, 15:59

OSITutkimusseura kirjoitti:Onko ovessa ihan normaali lukitusmekanismi, vai onko ovi ns. vapaasti liikkuva?
Ettei vaan veljesi liikuttaisi pantterin päätä kun et ole näkemässä? Kiusa se pienikin kiusa, varsinkin veljesrakkaudessa. :)


ovessa ihan normaali lukitusmekanismi ja veljeni ei käy ikinä huoneessani koska se vain nukkuu samas huonees mut ei muuten ikinä ole huoneessani.hänen tietokoneesaki on ylhäällä ja veljeni ei pidä musta muutenkaan eikä halua olla kanssani oon yleensä kaverin kanssa mutta en saa olla enää kaverini kanssa koska jäätiin kiinni tupakoinnista :|
en muutenkaan usko että veljeni tekisi pilaa minulle ja sitä paitsi pehmolelu on korkealla hyllyn päällä tällä hetkellä ja silti sen pää kääntyy!

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Huoneeni ovi

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 04 Tammi 2012, 09:27

Jos sen pää oikeasti kääntyy niin videokamera pyörimään, käännät pehmon pois päin itsestäsi ja sitten oleskelet huoneessasi kiinnittämättä huomiota siihen. Ovesi voi aueta monista normaaleista syistä, niitä kannattaisi ensin tutkia, äläkä sulje veljeäsi pois näiden aiheuttajina, tiedän omasta kokemuksesta että kyllä ne veljet kaikkea tekevät toisilleen, varsinkin nuorempina
"There's something out there and it ain't no man"


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa