Hahmot videolla..

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
nukke
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 03 Tammi 2012, 04:36

Hahmot videolla..

ViestiKirjoittaja nukke » 03 Tammi 2012, 05:02

Ajattelin tulla jakamaan minua kovasti mietityttäneen asian teidän kanssanne, ja toivon, jos jollakkin olisi jotain selitystä tai omakohtaista kokemusta myös tälläisestä, niin voisi sen mahdollisesti kanssani jakaa. Noh.....


Olin tuossa muutamat kuukaudet taakse päin, ystäväni kanssa vähän tutkimassa paikkoja "hylätyn" mielisairaalan pihassa. Sisälle asti emme kehdanneet kameravalvonnan takia mennä, vaikka kovasti olisi houkutellutkin.
Mutta niin, kiersimme tätä rakennusta ympäri jännitynein fiiliksin, koska olimme kuulleet juttua, että siellä kummittelee. Talon pihalla ei tapahtunut mitään, eikä pahemmin kuulunut outoja ääniäkään, ja lähdimme jonkin ajan päästä kävelemään takaisin autollemme päin. Olin siis kuvannut koko tämän ajan videokameralla (Joka tosin on aivan p*ska, ja siksi yöllä, pimeässä kuvatessani, ei näytöltä oikeen näe mitään -.-) No, kävelimme talolta pois päin, valaistulla kävely/autotiellä, ja jatkoin vieläkin kuvaamista. Jossain vaiheessa suuntaan kameran kuvaamaan metsään päin, ja siellä seisoo kolme tummanpuhuvaa hahmoa vierekkäin. Aivan, kuin ne olisivat katselleet meidän liikkeitämme. Näillä hahmoilla näytti olevan jonkinsortin kaavut päällään, huput mukaan lukien. Kuvatessani tämän, en siis nähnyt en yhtään mitään metsässä, paljain silmin.
Sitten käännään taas kameran tielle päin, ja muutaman kymmenen metrin päässä, rupean taas kuvaamaan metsikköön. Ja nämä hahmot ikäänkuin liitivät meidän tahdissamme, metsän puolella. Heillä näytti olevan kädet ojossa (silleen, kuin kaikissa leffoissa zombeilla yleensä on). Ja tällöinkään en nähnyt mitään paljaalla silmällä.

Kotiin päästyäni ajattelin katsoa kuvaamani materiaalin, ja törmäsin näihin hahmoihin siis. Ensin ajattelin, että valot heijastuvat jotenkin juuri osuvasti puista ja kivistä ja blaa, ja nämä vain näyttäisivät hahmoilta. Mutta, kun hahmot aivan selkeästi seuraavat meitä metsän puolella, ja liikkuvat puiden ohitse, en usko kyseessä olevan mikään varjo taikka heijastus, vaan ihan täysin jotain yliluonnollista.

Olen näyttänyt videon parille skeptikko kaverilleni, jotka vain nauravat yleensä räkäisesti kummituksille sun muille hengille, mutta he myönsivät myös, että videolla taitaa olla juurikin tätä yliluonnollista.

Joten olen miettinyt, olisiko nämä hahmot sairaalan entisiä asukkeja? Vai jotakin muuta.....
Tämän videokuvauksen jälkeen tapahtui vielä muutamia asioita, joissa luku 3 tuli hyvin esille, niinkuin kolme hahmoa, joten täyttä sattumaako vain?

Tämä on jäänyt mietityttämään itseäni, joten ajattelin, josko jollain teistä tovereista löytyisi järkeviä selityksiä kolmen tumma kaapuisten hahmojen mysteeriin? :) Kiitos ja kumarrus jo etukäteen.
Niin joo! Ja ekan kerran videota katsellessani, tuli minulla hahmoista mieleen papit, ja papin kaavut. Tiedä sitten.. :ghost: :)
Sometimes you just gotta roll the dice.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Hahmot videolla..

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 03 Tammi 2012, 09:32

Ensin, mitä tarkoittaa "hylätty"? Toiseksi, voitko kertoa näistä tapahtumista jotka liittyvät numero kolmeen? Toistuvat numerot ja yhteensattumat ovat yleensä vain yhteensattumia, kuten että 21.12.2012 on 21-nimipäiväni. Kolmanneksi, laita se video jonnekin nettiin joko katsottavaksi tai ihan vain ladattavaksi jotta täälläkin voidaan se katsoa ja varmistaa/kumota hahmojen olemassaolo ja mahdollinen yliluonnollisuus. Näiltä jutuilta nimittäin katoaa pohja täysin jos väitetään että videolla näkyi sitä ja tätä mutta videota ei koskaan kukaan näe
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Hahmot videolla..

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 03 Tammi 2012, 15:46

Komppaan Kaaosjumala Spawnia =)
Eli tähänkin täytyy sanoa jo melkeimpä ylikulunut fraasi joka kattaa aika hyvin sen mitä haluan sanoa: "Pics or it didn't happen"
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Ernest
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 30 Loka 2010, 15:59

Re: Hahmot videolla..

ViestiKirjoittaja Ernest » 08 Tammi 2012, 01:45

Alkoi kiinnostamaan. Videota jakoon, ota vaikka äänet pois jos itse puhut siinä ja et halua ''julkisuuteen''
tahtoo, tahtoo, tahtoo

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Hahmot videolla..

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 12 Tammi 2012, 17:16

Ei näytä videota tulevan, olipa kauhea yllätys
"There's something out there and it ain't no man"

noogai3
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 26 Joulu 2011, 10:43

Re: Hahmot videolla..

ViestiKirjoittaja noogai3 » 18 Tammi 2012, 16:32

Kaaosjumala kirjoitti:Ei näytä videota tulevan, olipa kauhea yllätys

kuitenkin trolli tää viesti?


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa

cron