Outo tapahtuma...

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
miau2011
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 17 Joulu 2011, 23:46

Outo tapahtuma...

ViestiKirjoittaja miau2011 » 19 Joulu 2011, 12:07

olin vierailulla 47v miehen luona....nautimme olutta mutta itse en juonut enää 24 jälkeen ja menimme nukkumaan 6 aikaan aamulla.....lähdin makuhuoneesta sohvalle ja kuuntelin että ystäväni höpöttää unissaan......en kuullut mitä mutta äänen sävy oli todella erikoinen .....kimeä ja naismainen......kunnes kuului nauru joka oli kuin suoraan kauhuelokuvasta....naisen äänellä naurettu???.....siinä vaiheessa havahduin kunnolla ja höpinä jatkui hetken ja sama naurun helähdys tuli toisen kerran........sitten hiljeni ja hetken päästä ystävä meni vessaan ja tupakalle ja takaisin nukkumaan ....mut mitään ei enää sen jälkeen kuulunut.........En kehdannut kertoa kuin seuraavana iltana mitä olin kuullut ja olen edelleen erittäin hämmentynyt äänestä......järkevin selitys olisi että joku puhui ystävän suulla.....mutta se ei ollut tosiaankaan hän ????? Sitä olen harmitellut miksen noussut ja mennyt lähemmäs kuuntelemaan.......

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Outo tapahtuma...

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 20 Joulu 2011, 10:30

Kuinka paljon sitä kaljaa tuli otettua? Oliko kunnon humalatilat päällä silloin kun lopetit juomisen vai ei? Sanoit myös että järkevin selitys on että joku puhui kaverisi suulla, itse sanoisin että järkevämpää olisi että joku olisi puhunut kaverillesi ja lähtenyt jonka jälkeen kaverisi lähti tupakalle. Näitkö siis kaveriasi vai kuulitko vain tuon naisen äänen? Ja olisiko ollut mahdollista että kaverisi olisi vain ollut puhelimessa ja siinä olisi esim. ollut kaiutin päällä?
Ja jos nyt lähdetään heti vetämään kunnon hörhöily johtopäätökset ilman enempiä todisteita niin mahdollisuutena voisi olla että kaverisi luona vierailee succubus, naisen muodon ottanut demoni joka viettelee miehiä ja kerää heidän elinvoimaansa, usein harrastamalla seksiä heidän kanssaan.
"There's something out there and it ain't no man"

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Outo tapahtuma...

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 21 Joulu 2011, 15:43

Kaaosjumala kirjoitti:Kuinka paljon sitä kaljaa tuli otettua? Oliko kunnon humalatilat päällä silloin kun lopetit juomisen vai ei? Sanoit myös että järkevin selitys on että joku puhui kaverisi suulla, itse sanoisin että järkevämpää olisi että joku olisi puhunut kaverillesi ja lähtenyt jonka jälkeen kaverisi lähti tupakalle. Näitkö siis kaveriasi vai kuulitko vain tuon naisen äänen? Ja olisiko ollut mahdollista että kaverisi olisi vain ollut puhelimessa ja siinä olisi esim. ollut kaiutin päällä?
Ja jos nyt lähdetään heti vetämään kunnon hörhöily johtopäätökset ilman enempiä todisteita niin mahdollisuutena voisi olla että kaverisi luona vierailee succubus, naisen muodon ottanut demoni joka viettelee miehiä ja kerää heidän elinvoimaansa, usein harrastamalla seksiä heidän kanssaan.



Sinulle on selvästi tapahtunut jotain, mitä et suostu uskomaan todeksi. ;)

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Outo tapahtuma...

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 21 Joulu 2011, 15:51

miau2011 kirjoitti:olin vierailulla 47v miehen luona....nautimme olutta mutta itse en juonut enää 24 jälkeen ja menimme nukkumaan 6 aikaan aamulla.....lähdin makuhuoneesta sohvalle ja kuuntelin että ystäväni höpöttää unissaan......en kuullut mitä mutta äänen sävy oli todella erikoinen .....kimeä ja naismainen......kunnes kuului nauru joka oli kuin suoraan kauhuelokuvasta....naisen äänellä naurettu???.....siinä vaiheessa havahduin kunnolla ja höpinä jatkui hetken ja sama naurun helähdys tuli toisen kerran........sitten hiljeni ja hetken päästä ystävä meni vessaan ja tupakalle ja takaisin nukkumaan ....mut mitään ei enää sen jälkeen kuulunut.........En kehdannut kertoa kuin seuraavana iltana mitä olin kuullut ja olen edelleen erittäin hämmentynyt äänestä......järkevin selitys olisi että joku puhui ystävän suulla.....mutta se ei ollut tosiaankaan hän ????? Sitä olen harmitellut miksen noussut ja mennyt lähemmäs kuuntelemaan.......



Täytyy myöntää, että minullakin tuli ensimmäisenä mieleen joko puhelinkeskustelu kaiuttimen kautta tai sitten puhelimessa oleva video tms. Uskon kuitenkin, että olet nämä vaihtoehdot käynyt jo itseksesi läpi ja todennut, etteivät ole todennäköisiä tai edes mahdollisia.

Demoni on todellakin voinut vierailla ystävässäsi eikä se ole poissuljettua että useampikin olisi asialla ollut. On kyllä outoa, ettet mennyt katsomaan, jos tiesit, että olette kahden asunnossa. Toisaalta, jos kyseessä oli demoni, on sinuunkin voitu vaikuttaa niin, ettet ole ollut terävimmilläsi. Ravintolat ja alkoholiyhteys ovat suotuisa ympäristö alemman värähtelytason hengille ja demoneille. Ei suotta ole suomen kielessä ilmaisua viinapiru.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Outo tapahtuma...

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 22 Joulu 2011, 09:26

Teresia_ kirjoitti:
Kaaosjumala kirjoitti:Kuinka paljon sitä kaljaa tuli otettua? Oliko kunnon humalatilat päällä silloin kun lopetit juomisen vai ei? Sanoit myös että järkevin selitys on että joku puhui kaverisi suulla, itse sanoisin että järkevämpää olisi että joku olisi puhunut kaverillesi ja lähtenyt jonka jälkeen kaverisi lähti tupakalle. Näitkö siis kaveriasi vai kuulitko vain tuon naisen äänen? Ja olisiko ollut mahdollista että kaverisi olisi vain ollut puhelimessa ja siinä olisi esim. ollut kaiutin päällä?
Ja jos nyt lähdetään heti vetämään kunnon hörhöily johtopäätökset ilman enempiä todisteita niin mahdollisuutena voisi olla että kaverisi luona vierailee succubus, naisen muodon ottanut demoni joka viettelee miehiä ja kerää heidän elinvoimaansa, usein harrastamalla seksiä heidän kanssaan.



Sinulle on selvästi tapahtunut jotain, mitä et suostu uskomaan todeksi. ;)

Mitä? Siis jos väität että tarjoan tätä selitystä omien kokemuksien pohjalta niin en. Yritän tässä vain miettiä normaalia selitystä kyseiselle tarinalle ja yliluonnollista, miksi sen pitäisi mitenkään minuun liittyä
"There's something out there and it ain't no man"

miau2011
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 17 Joulu 2011, 23:46

Re: Outo tapahtuma...

ViestiKirjoittaja miau2011 » 22 Joulu 2011, 18:30

Kun lähdin makuhuoneesta.....mies näytti nukkuvalta ja mun viimisest oluest oli 6 tuntii ja oon senverran sitä elämäs nauttinu et tiedän kyl milloin oon kännis ja millon en ! Ei ollut puhelin keskustelu....ja se miks en menny katsomaan oli ehkä se että uskottelin kokjo ajan että mies vaan höpöttää unissaan mut ei helvetti sellast ääntä tää voi unissaan tuottaa.....en tiedä mitä oli mut edelleen mietin sitä.....olen nähnyt henki enerkia valoja ja uskon et saatan olla herkkä näille asioille......

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Outo tapahtuma...

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 25 Joulu 2011, 19:51

Niin, sinä selvästi jo tiedätkin, mitä on tapahtunut. Varmasti olet herkkä ja ne valot voivat olla myös suojelusenkelin läsnäoloa. Ei varmaan haittaisi ottaa aikaa hiljentymiseen ja itsensä henkiseen rauhoittamiseen ja puhdistamiseen. Esim. Isä Meidän -rukous on tässä hyvä apu. Jos ei halua liittää itseään uskoon tai uskontoon mitenkään, niin syvä luottamus valoon, rakkauteen ja armoon on toinen tapa lähestyä sisintään. Tietysti ystäväsi olisi syytä toimia samoin. Mielenkiintoinen tapaus kyllä on. Tuli mieleeni, että kyseessä voi olla myös hyvien henkien testaaminen, eli voi olla, että sinua testataan. Yleensä välitön uskominen pahan läsnäoloon ei ole hyvä asia, toisaalta sitä ei pidä kieltääkään. Eli jokseenkin tunteiden neutraalina säilyttämistä kannattaisi opetella vastaavien varalle – Voi olla, että sinua opetetaan jonkin kyvyn käyttöönottoa varten. Mutta nämä ovat vain mielipiteitäni ja ajatuksiani, eivät mitään ainoita totuuksia!


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron