vierailija unessa ?

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
just me_
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 05 Joulu 2011, 18:54

vierailija unessa ?

ViestiKirjoittaja just me_ » 05 Joulu 2011, 19:44

Itselleni tapahtui siis näin:
Näin unta, jossa oli aivan musta tausta ja siinä oli sänky valkosilla lakanoilla pedattu, en tuntenut oloani uhatuksi, pelokkaaksi, tai ahistuneeksi vielä. Sängyllä makasi mies, jonka näin ainoastaan olkapäistä ylöspäin, hän oli ryppyinen, erittäin kalpea, kärsineen näköinen ja vihainen, silmät olivat kiinni ja suu auki. Sitten tapahtui jotain aivan kamalaa unessa, en muista tarkalleen mitä, mutta siihen heräsin ja kun avasin silmäni näin sen miehenkuvan edessäni :cry: silmäni olivat auki ja olin hereillä hän oli suoraan edessäni! Nousin pelosta tärisevänä nopeasti ylös ja mieleni teki juosta kauaksi pois, mutta palasin jonkun ajan päästä takaisin nukkumaan, vaikka tiesin että unta en saa sinä yönä...
Olen havainnut muitakin ihmeellisiä asioita talossamme iltaisin esim. Ihmishahmon näkeminen ohikäveltyäni huoneeni oven, se oli semmoinen sumea joka ei näkynyt ensimmäisellä kerralla kovin selvästi, mutta kun kävelin takaisin päin se näkyi todella selkeasti, mutta ei kuitenkaa kokonaan, juoksin nopeasti nähtyäni tämän poikaystäväni luokse. Hän itse ei ole nähnnyt mitään omituista.. Luulen että talossamme on kuollut joku, vaistoan hieman jotain senlaista.
olenko siis tullossa hulluksi vai onko jollakin ollut samanlaisia kokemuksia ja miten olette toimineet tilanteessa.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: vierailija unessa ?

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 07 Joulu 2011, 09:34

Unesta en osaa sanoa mitään mutta miehen kasvot jotka näit herättyäsi voi olla pelkkä aivojen hetkellinen häiriö jossa unikuva jäi osittain näkemäsi sekaan herättyäsi.
Sumeasta ihmishahmosta ei tarvitse myöskään olla peloissaan. Aika yleinen kokemus monille ihmisille.

Sanoit että olet myös muita outoja asioita kokenut talossa. Voisitko niistä kertoa? Voivat liittyä näihin asioihin jollain tavalla tai niissä voi olla jonkinlaista yhteneväisyyttä.
"There's something out there and it ain't no man"

just me_
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 05 Joulu 2011, 18:54

Re: vierailija unessa ?

ViestiKirjoittaja just me_ » 07 Joulu 2011, 15:53

Kaaosjumala kirjoitti:Unesta en osaa sanoa mitään mutta miehen kasvot jotka näit herättyäsi voi olla pelkkä aivojen hetkellinen häiriö jossa unikuva jäi osittain näkemäsi sekaan herättyäsi.
Sumeasta ihmishahmosta ei tarvitse myöskään olla peloissaan. Aika yleinen kokemus monille ihmisille.

Sanoit että olet myös muita outoja asioita kokenut talossa. Voisitko niistä kertoa? Voivat liittyä näihin asioihin jollain tavalla tai niissä voi olla jonkinlaista yhteneväisyyttä.

Voihan se olla tosiaan jokin unikuva mutta pelottava semmoinen. Käveltyäni peilin ohi on välillä pistänyt silmään kummallisia tummia kohtia tietyssä kohtin. Mutta outo viimeisin tapahtuma oli viime iltana,, istuin sängylläni lukemassa kunnes sen keskeytti ihmeellinen ääni aivan kuin joku olisi astellut käytävällä paljain jaloin, talossa ei ollut ketään muuta paitsi minä. Olen saanut välillä paniikki, ahdistus kohtauksia eteisessä ja käytävällä ollessani olen aivan levoton. Tämä on mielestäni omituista koska en yleensä saa mitään kohtauksia. Mietin vain että jos täällä on henki, miten saisin siihen yhteyttä ja olisikohan se edes turvallista?

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: vierailija unessa ?

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 08 Joulu 2011, 09:32

just me_ kirjoitti:
Kaaosjumala kirjoitti:Unesta en osaa sanoa mitään mutta miehen kasvot jotka näit herättyäsi voi olla pelkkä aivojen hetkellinen häiriö jossa unikuva jäi osittain näkemäsi sekaan herättyäsi.
Sumeasta ihmishahmosta ei tarvitse myöskään olla peloissaan. Aika yleinen kokemus monille ihmisille.

Sanoit että olet myös muita outoja asioita kokenut talossa. Voisitko niistä kertoa? Voivat liittyä näihin asioihin jollain tavalla tai niissä voi olla jonkinlaista yhteneväisyyttä.

Voihan se olla tosiaan jokin unikuva mutta pelottava semmoinen. Käveltyäni peilin ohi on välillä pistänyt silmään kummallisia tummia kohtia tietyssä kohtin. Mutta outo viimeisin tapahtuma oli viime iltana,, istuin sängylläni lukemassa kunnes sen keskeytti ihmeellinen ääni aivan kuin joku olisi astellut käytävällä paljain jaloin, talossa ei ollut ketään muuta paitsi minä. Olen saanut välillä paniikki, ahdistus kohtauksia eteisessä ja käytävällä ollessani olen aivan levoton. Tämä on mielestäni omituista koska en yleensä saa mitään kohtauksia. Mietin vain että jos täällä on henki, miten saisin siihen yhteyttä ja olisikohan se edes turvallista?

Onko tuo olotilasi ollut aina talossa/asunnossa samanlainen samoissa paikoissa? Tämä voisi selittyä korkeilla elektromagneettisilla kentillä joita huonosti suojatut sähkölaitteet ja johdot aiheuttavat ja se taas aiheuttaa osalla ihmisiä paranoiaa, hallusinaatioita, paniikkikohtauksia, pelon tunnetta ja levottomuutta. Jos tunnetilat eivät ole aina olleet siellä, niin hyvin mahdollisesti siellä jonkinlainen henki saattaa olla, siitä ei kuitenkaan tarvitse olla huolissaan. Jos tuota pelottavaa unta lukuunottamatta mitään varsinaisesti "pahaa" ei ole tapahtunut tai olosi ei ole uhattu, henki on luultavasti hyväntahtoinen vaikka pelottavalta saattaa näyttääkin tuollaisena sumeana hahmona, mutta sekin johtuu vain siitä että henki ei ole tarpeeksi voimakas saadakseen kunnon ihmisen näköistä hahmoa, mikä on myös yleistä.
Siitä että miten henkeen voi ottaa yhteyttä en tiedä mutta sitäkään ei välttämättä tarvitse tehdä. Jos tosiaan olo ei ole uhattu niin sen hengenkin kanssa voi oppia elämään ja jos haluat että sitä ei siellä ole, pelkkä rohkeuden kerääminen ja hengen pois käskeminen voi riittää. Tarpeeksi voimakkaalla tahdolla kun henkeä käskee lähtemään SINUN paikastasi niin senkin on todettu toimivan jossain tapauksissa.
"There's something out there and it ain't no man"


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron