Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Regendos » 05 Heinä 2009, 21:12

Hah, nämä unen ja valveilla olon rajamailla olevat ihmiset ovat joskus aika hauskoja. Olen kuullut, että kun minua kerran heräteltiin olin kieltävästi tokaissut "ei, en halua tulla ryhmäkuvaan."

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Phantom » 06 Heinä 2009, 13:46

Muija just soitti mulle tossa että heittäsin meidän penskan tutin alas. Ku se oli taas kuulemma hävittäny sen tohon kerrostalon pihaan. Noo etsin tuttia täält sisältä ja löysin sen, kävelin parvekkeelle ja huusin vaimokkeelle että ottaa kopin. No se siihen että etkös sä just äske heittäny sen ku se hävinny tutti oli lentänyt sitä selkään. :? Sanoin että en oo heittäny että tääl mul on viel tää yks tutti kädessä. No poistuin parvekkeelta hämmästellen asiaa. Kävelin keittiöön hakemaan kahvia ja samalla Wceen ovi avautui itsestään. Vaikka se oli siis kiinni eli sellain että joutuu painaa kahvan alas että se aukeaa. En tiedä merkkaako mitään mutta melko erikoisia tapahtumia.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Zrud » 06 Heinä 2009, 15:53

No selitystä tuolle tuskin koskaan tulee ilmenemään.
Voimme taas avuttomina jäädä pohtimaan maailman kaikkeuden saloja pienillä aivoillamme ^_^
Feel the LOVE

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Wespa » 06 Heinä 2009, 18:38

Yksi vaihtoehto on todellakin jättää keksimättä selitystä. Toinen on täyttää se jollain joka tuon sai aikaa, joka voi olla vaikkapa kummitus. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Zrud » 06 Heinä 2009, 20:27

Itseä välillä vaan nakertaa kun ihmiset oikeasti elävät kuplissa. je uskovat omiin valheisiinsa ja omiin uskomuksiinsa.
Esim juuri perus kristinusko. siitä ei ole mitään todisteita muutakuin kirja ja tekstiä paperilla. Ei mitään kunnon todisteita.
Mutta silti ihmiset oikeasti uskovat että tämä kaikki on totta vaikka todistetia siitä ei ikinä ole ollutkaan.

Ihmiset uskovat koska haluavat uskoa ja heillä ei ole mitään muuta asiaa ponkittämään omaa egoaan ja minä tuntemustaan kuin joku fiktio mitä he kivikovasti väittävät faktaksi.
Ihmisen on pakko uskoa että heillä on jokin merkitys. heidän on pakko elää valheessa päivästä toiseen jotta he jaksaisivat elää.

Itse elän siinä paskaisessa totuudessa jossa tiedetään että tämä hetki on täsäs ja nyt- ei ole luojan herraa tai manalan saatanaa.

Itse en jaksa enää uskoa satuihin. Voisi kai sanoa että olen kasvanut niistä ulos...

Ja itse pidän jo miltein yliuonnollisena tätä ihmisten typeryyttä ja sitä että he eivät voi myönt'' totuutta vaikka se veisi heiötä hengen.
Feel the LOVE

Avatar
DS8
Kummitus
Viestit: 86
Liittynyt: 23 Elo 2008, 13:40

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja DS8 » 06 Heinä 2009, 22:39

Tiedä sitten...
Jos vaikkapa mainitsemasi "perus kristinusko" auttaa ihmisiä selviämään, eikö sen pitäisi olla silloin hyvä juttu? Ja jos se todellakin auttaa jotakuta selviämään vaikeistakin asioista, eikö siinä silloin ole jotakin erikoista tai jopa yliluonnollista?

Asioihin lopullisen selityksen löytäminen vie paljon mielenkiintoa kaikesta. Jos olisi esimerkkinä varma fakta, että kaikki mitä on, on tämä, tässä & nyt, eikö elämä tuntuisi täysin tarkoituksettomalta?

Vaikka en ainuttakaan uskontoa kannata, en pidä niitä läpensä huonona asiana. Äärilleen vietynä jokainen uskonto on vaarallinen, mutta elämästään nauttiminen on harvemmin huono asia.
"So this is life?"

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Zrud » 06 Heinä 2009, 22:49

Sillä ei ole väliä mihin uskoo. Mutta ihme parantumiset ovat vain oman ihmisen uskon voimilla tapahtuva asia.
Sillä ei ole väliä mihin uskoo. mutta jos uskoo tarpeeksi niin sillä voi olla vaikutuksia.

Ja Myönnän että joissain tapauksissa Uskonto on hyvä asia. Mutta joissain tapauksiussa ei.
Hyvä esimerkki huonosta tapauksesta on tämä meidän pelastajamme ja vapahtajammi Rabiljus.

Ja Itse pysyn sanoissano että ihmisen ego on heidän itsensä ja muiden vihollinen.
He uskovat koska haluavat. Totuudelle he kääntävät poskea. Ja jos todella on niin heikko ja mitäänsanomaton
ihminen että ainoa pelastus on kirja. Niin onko hänen sitten järkeä enää edes elää ja myydä viimeinenkin osa sielustaan jollekkin fiktio kirjalle ?
Feel the LOVE

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja aavenainen » 07 Heinä 2009, 15:04

tälläset tuli viellä mieleen. ensinnäkin siskoni on paljon puhunut että talossa kuuluu paljon kävelyaskelia ja että joku pamauttaisi parvekkeen ovea mennäkseen sinne tai ihan kuten joku olisi sinne menossa.. kerran otin kameran sitten mukaan kun lapsia vahdin niin kamerassa näkyi aika monessa heikkoja (pöly palleroita) mutta näky kyllä vähän kirkkaampia isompia pallojakin.. mutta uskoisin että voi olla kyllä pölyä sekin.. mutta myös itse kuulin että ihan kun lapsi olisi kävellyt. (tenavat oli kaikki nukkumassa:))

mutta sanoinkin siskolleni että jos niistä ei haittaa sikäli ole niin ei vaan välitä niistä:)

sitten yksi oli sinänsä hauska kun kävi niin että mentiin miehen kanssa elokuviin ja kuinkas ollakkaan oltiin ihan kahdestaan siinä kopperossa jossa joku 50 paikkaa ihan tyhjänä:D niin sitten katoin kankaan ohi hiukan näytti kun harmaa hahmo olisi mennyt istuimelta kankaan taakse.. toisaaltaan voisi luulla että joku vahti mutta elokuvateatteri oli kyllä ihan umpinainen... että en usko että ihmistä ainankaan näin..

sitten juttelin siskoni tuttavalle joka on aijemmin ollut voimakkaasti uskovainen häntä oli pelotellut pienenä joku tumma hahmo. mutta hän luopui uskonnosta ja lopetti näkemästä tätä tummaa hahmoa.. mutta itse näin hänen lähellään ja myöskin muutamana päivänä tummia häivähdyksiä eli varmaan tuo tyyppi edelleen seurailee häntä... (niin pitänee sanoa että itse en varsinaisesti ole muuten uskovainen jne mutta uskon että kuoleman jälkeen on kyllä jotakin:D ) mutta minulle ei kovin paljoa ole tuollasia käynyt että joku yrittäsi jotakin pahaa aiheuttaa..
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Wespa » 07 Heinä 2009, 21:52

Olenkin omista kokemuksistani jonkin verran kertonut, mutta laitetaan tänne vielä tiivistetysti.

- Oudot valkoiset kasvot ikkunan takana
- Musta nopeasti lentävä pisaranmuotoinen kohde
- Henkioppaan ja henkien kanssa keskustelua. Kerran näyttö meni heti sammuttamisen jälkeen päälle (liittyy keskusteluihini henkien kanssa).
- Heräämisen jälkeen nähtyä valoa ja rakkauden tunnetta
- Heräsin kun nimeäni kutsuttiin. Ääni pyysi kirjoittamaan unet ylös. Uni jonka kirjoitin ylös oli enneuni ja tapahtui heti aamulla.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Jehabi
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 07 Heinä 2009, 16:43

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Jehabi » 08 Heinä 2009, 11:13

Tuota joku mainitsi tuosta että herätessä tulee verta nokasta, no se ei ole välttämättä mitään paranormaalia itselläni on tullut reilusti yli 30 kertaa verta nokastani herätessäni (johtuen kuivasta ilmasta, allergioista tai jokin verisuoniollut puristuksista)

En tiedä onko telepatia paranormaalia mutta Yleistynyt nyt kahden vuoden aikana ihan helvetisti esimerkiksi jos meinaa soittaa jollekkin niin tulee joko mesessä tai soittona vastaus ennen sitä tai jos alitajuisesti ajattelen jotain että soitanpa äitiä tuomaan karkkia kaupasta, mutta en sittenkään soita ja kun äiti tulee kotia on karkkia ostettu.

Ja sitten UNISSA ennustaminen tai alitajunta ratkoo tapahtumien perusteella jotain tulevaa varmasti yleistä. :o

EDIT.

Kerran olin kesätöissä hautuumaalla mulla oli pari jonka kanssa tehtiin töitä ei puhuttu muutaku jotain työjutuista sittenkö oltiin menossa ruokatauolle meinasin kysyä että missä koulussa ja millä luokalla epäröin ja just ku olin kysymässä kummiskaan kerkeämättä sanoa mitään se mun pari kysyy just sen mitä olin sanomassa olin vaan pikkasen järkyttynyt ja sitten unohdin kokoasian, sitten ruokailun jälkeen kokeilin ihan huvikseen istuin rauhassa yritin syöttää ajatuksia sen kaverin päähän ku se istui yritin sitä saada liikuttamaan jalkaa ja potkimaan hiekkaa ONNISTUIN ja sitten sain se raapimaan nokkaa ja laittamaan hanskat käteen. Mutta nämäkin vois pistää jotenkin tuurin ja alitajunnan rekisteröinnin piikkiin... Se koulu ja luokka kysymys aika yleinen ku alotetaan jutustelemaan ja saatoin rekisteröidä ton tyypin TURHANPÄIVÄISET liikkeet ja sitten olin vaan että wtfuck, toisaalta uskon telepatiaan ja auraan, energia on häviämätöntä.

Jehabi
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 07 Heinä 2009, 16:43

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Jehabi » 08 Heinä 2009, 11:27

aavenainen kirjoitti:tälläset tuli viellä mieleen. ensinnäkin siskoni on paljon puhunut että talossa kuuluu paljon kävelyaskelia ja että joku pamauttaisi parvekkeen ovea mennäkseen sinne tai ihan kuten joku olisi sinne menossa.. kerran otin kameran sitten mukaan kun lapsia vahdin niin kamerassa näkyi aika monessa heikkoja (pöly palleroita) mutta näky kyllä vähän kirkkaampia isompia pallojakin.. mutta uskoisin että voi olla kyllä pölyä sekin.. mutta myös itse kuulin että ihan kun lapsi olisi kävellyt. (tenavat oli kaikki nukkumassa:))




Oltiin viettämässä joulua siskson, veljen ja meidän perheen kanssa ja paljon lapsia toinen sisko otti kameralla kuvia siitä näkyi lasten vieressä valkoisia palloja saattoivat olla kyllä pölypallojakin tai heijastuksia silmästä mutta aika jännä ku sillä ei oo tullut niitä kuvia paljon olleskaan muutakun niitten kotona. Ja on aika vanha omakotitalo.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Jaarno » 08 Heinä 2009, 14:59

Jooh ne kuvissa näkyvät pallothan ovat melko varmasti pölyä. Salamalla otettuna ne näyttävät orbeilta.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 10 Heinä 2009, 14:46

Kannattaa samantien unohtaa kokonaan nuo orbit jos valokuvia otetaan mahdollisista kummittelukohteista.
Netti on pullollaan tupakansavusta, pölypalloista, sormenpäistä, kameranhihnoista, hiuksista, lumisateista, usvasta, vesisateesta, jne, jne. kuvattuja "orbbeja" sekä "ektoplasmoja" ja mikä parasta, jokainen näistä kuvista on "aito". ;)
Videokamerallekkin tallentuneet orbit ja ektoplasmat ovat aina niin järkyttävän tulkinnanvaraisia, ettei niistä koskaan taida tulla ikinä kunnon todisteita suuntaan tai toiseen.
Hyvänä omakohtaisena esimerkkinä tuo Oulun Työväen Näyttämön tutkimuskeikka, kun reilusta 300 salamalla otetusta valokuvasta vähintään 70% sisälsi ainakin yhden orbin (jokainen luonnollisesti pölyä ja muuta roskaa mitä oli ilmassa).
Eli hus pois orbbi-intoilu! :ugeek:
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja aavenainen » 11 Heinä 2009, 22:27

kuvista tuli viellä mieleeni. otin kerran hiukan pilailu mielessä kuvan tv ruudusta telkku oli kiinni. niin siinä näytti kun vieressäni sohvalla olisi ollut kasvot :D olivat sen verran alhaalla että ei ollut omat ja itse näyin mustana möykkynä ko kuvasta.

sitten kuvasin kerran tuttujen pihalla kissoja tutu kertoi että talossa on tapahtunut omituisia asioita lähempää tutkailtuani kännykässä ko kuva näytti että olis ollu ikkunassa jotakin muutkin sen huomas vaikka ketään ei talossa sisällä. mutta siirsin sen tietokoneelle niin ei näy yhtä terävänä kun kännyssä..
toisen roska voi olla toisen aarre.

JJL
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 18:05

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja JJL » 18 Heinä 2009, 23:19

Jehabi kirjoitti:
EDIT.

Kerran olin kesätöissä hautuumaalla mulla oli pari jonka kanssa tehtiin töitä ei puhuttu muutaku jotain työjutuista sittenkö oltiin menossa ruokatauolle meinasin kysyä että missä koulussa ja millä luokalla epäröin ja just ku olin kysymässä kummiskaan kerkeämättä sanoa mitään se mun pari kysyy just sen mitä olin sanomassa olin vaan pikkasen järkyttynyt ja sitten unohdin kokoasian, sitten ruokailun jälkeen kokeilin ihan huvikseen istuin rauhassa yritin syöttää ajatuksia sen kaverin päähän ku se istui yritin sitä saada liikuttamaan jalkaa ja potkimaan hiekkaa ONNISTUIN ja sitten sain se raapimaan nokkaa ja laittamaan hanskat käteen. Mutta nämäkin vois pistää jotenkin tuurin ja alitajunnan rekisteröinnin piikkiin... Se koulu ja luokka kysymys aika yleinen ku alotetaan jutustelemaan ja saatoin rekisteröidä ton tyypin TURHANPÄIVÄISET liikkeet ja sitten olin vaan että wtfuck, toisaalta uskon telepatiaan ja auraan, energia on häviämätöntä.


Itselläni on juuri samanlaisia tapahtumia käynyt tässä lähiaikoina. Otetaanpa esimerkiksi vaikka tää yks juttu: Eli olin mökillä kesäkuun lopulla. Olin menossa uimaan ja kuulin radiosta, että "Michael Jackson" Ajattelin, että nyt se on varmaan kuollut, mutta en kiinnittänyt siihen huomiota vain menin uimaan. Kun tulin uimasta, niin kuulin että Michael Jackson oli kuollut. Todella monia samantapaisia juttuja on käynyt mulle tän kevään/kesän aikana. Niitä tapahtuu lähes päivittäin :o

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 19 Heinä 2009, 14:29

Itselläni on joitakin erikoisia kokemuksia. Kerron niistä nyt kaksi.

1. tapaus kävi viime syksynä.
Olin tavallisella metsäkävelyllä koirani kanssa. Ilta alkoi jo hämärtää.
Yhtäkkiä koirani alkoi aivan vimmatusti haukkua ja aivan kuin olisin nähnyt vilahduksen jostain kauempana pusikossa. Nopeutin hieman kävelytahtiani, koska tuntui, että se jokin seurasi minua. Muistan pelänneenä kovasti, mutta koitin ajatella järjellä, että ei kukaan nyt seuraa minua. (Välihuomautus: koirani on kuuro.)
Vähän ajan päästä kuului sellainen ääni takaa, kuin joku olisi astunut risun päälle. Siinä vaiheessa koirani alkoi taas haukkumaan hurjasti ja lähti ikäänkuin kiskomaan minua pois metsästä. Jostain takaani kuului murinaa tai jonkinlaista mörinää ja sitten kuului taas rasahdus, ihan vierestäni. Olin niin paniikissa, että juoksin niin kovaa kuin ikinä pystyin ulos metsästä.
Ja missään vaiheessa en nähnyt mitään, enkä ketään (paitsi se tajuttoman nopea vilahdus), vaikka kuulin ja tunsin, että se jokin oli ihan vieressäni, lähimmillään ehkä puolentoista metrin päässä. :?

2. tapaus tapahtui tuossa keväällä.
Olin samassa metsässä, missä edeltäväkin tapahtuma oli käynyt. Tällä kertaa olin yksin, MP3-soittimeni kanssa. Kuuntelen musiikkia aina niin kovaa, etten kuule ympäröivästä maailmasta yhtikäs mitään.
Yhtäkkiä näin kuinka ihan vierestäni, sivulta, ryntäsi saksanpaimenkoira minua päin. Se tuli ulos pusikosta jotenkin hyökkäävän näköisenä.
Säikähdin tietysti ihan tolkuttomasti, hyppäsin ihan ilmaan! Käänsin katseeni sekunninmurto-osaksi pois, mutta kun katsoin uudestaan se olikin poissa.

Mielikuvitukseniko temppuilee? Vai voisiko olla mahdollista, että ensimmäisellä ja toisella tapauksella olisi jokin yhteys toisiinsa? Ehkä jokin saksanpaimenkoira on kuollut ja sen henki leijailee metsässä? :)
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Tenkku » 19 Heinä 2009, 15:17

^ Mielestäni se voisi olla ihan tavallinen koira joka siellä harhailee.
Fabulous babe

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Wespa » 19 Heinä 2009, 15:42

Tenkku kirjoitti:^ Mielestäni se voisi olla ihan tavallinen koira joka siellä harhailee.

Millainen normaali koira hyökkää kohti ja seuraavan murtosekunnin osassa onkin jo kadonnut?
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

JJL
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 18:05

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja JJL » 19 Heinä 2009, 19:20

Kerronpas tämän yhden jutun, mitä minulle tapahtui joskus vuonna 2005:

Olin kavereideni syntymäpäivillä. Oltiin siinä pihalla ja jotain tehtiin ja sitten lähdettiin käveleen sisälle päin. Yhtäkkiä näin taivaasta itseni kävelemässä sinne sisälle päin. Se kesti vain n. 2 sekuntia kun näin itseni taivaasta, kunnes olin taas siinä maan päällä ihan normaalisti. Säikähdin tosta ihan hirveästi, ja tuohon en varmasti saa ikinä vastausta, että miksi noin tapahtui :S

Tänäänkin mulla tapahtui myös semmoinen juttu, että tiesin jo etukäteen, että mitä joku sanoo. Olin serkulla ja oltiin siellä sen huoneessa. Silloin serkkuni äiti kysyi serkultani että: "Toimiko sulla pyörässä tuo.." ja sit mä sanoin serkulle, että "Etujarru" ja "Ei". Sitten se serkkuni äiti myös kysyi, että "Toimiko sulla pyörässä tuo etujarru?" ja serkkuni vastas että "Ei" :D

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Zrud » 19 Heinä 2009, 19:28

Ekaan tarinaan suht simppeli vastaus ja selitys. Hallitsematon ex tempore ruumiista irtautuminen.
Itselle on käynyt niin pari kertaa "ns" onnettomuuksien yhteydessä.

Toiseen Tarinaan. Dejavu.... Mielenkiintoinen asia.
ja kunnon selitystä sille ei vieläkään ole.
Feel the LOVE


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija