Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
kaitsu
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 16 Touko 2012, 15:52

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja kaitsu » 16 Touko 2012, 16:02

Päätinpäs minäkin vihdoin rekisteröityä tänne. :)

Entisessä kotitalossa on tapahtunut vähän kaikenlaista, ei mitään dramaattista mutta "perinteisiä" askelien ääniä, sekä puhetta, naurua ja jonkinlaista musiikkia sun muuta random kolistelua ja satunnaista esineiden lentelyä. Jostain syystä näyttää siltä että nämä ilmiöt alkavat aina kesäisin ja kestävät talveen saakka, kunnes kevään koittaessa ne harvenevat selkeästi tai loppuvat kokonaan. Ihan vain mielenkiinnosta kysyisinkin että osasikohan kukaan henkimaailmaan perehtynyt selittää tätä että miksi nämä ilmiöt loppuvat aina tiettynä vuodenaikana? Ärhäkimmillään tuntuvat aina talvisin olevat... Mutta kyse tuskin on ylivilkkaasta mielikuvituksesta vaikka pimeää onkin ja tuuli puhaltaa nurkissa. ;)

miyzi
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 03 Touko 2012, 17:34

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja miyzi » 19 Touko 2012, 01:03

Laitoin jo tuonne toiseen, mutta laitetaan tännekkin tämä:

Kaippa minäkin otan itseäni niskasta ja kirjoitan tänne paritalosta, jossa minä ja mieheni asuimme melkein kaksi vuotta.
Kun muutimme taloon aloimme välittömästi remontoimaan yläkertaa jossa oli kolme huonetta, vaatehuone ja kylpyhuone.
Aloitimme remontin omasta makuuhuoneestamme ja nukuimme pikkumakkarissa remontin ajan ovi auki.

Tämä tapahtui yöllä. Meillä oli siis silloin vielä yksi koira ja kaksi kissaa. Heräsin yöllä hysteeriseen lapsen itkuun, joka kuului selvästi alakerrastamme, olin pitkän aikaa hiljaa ja istuin järkyttyneenä kuuntelemassa itkua joka vähitellen himmeni ja lopulta oli hiljaista ja mietin näinkö vain unta jonka äänet sitten jatkuivat, kun heräsin sillä näinhän voi kai joskus käydä, outoa kyllä pistin merkille että kun heräsin oli jalkopäässä nukkunut kollikissamme myös hereillä ja kuunteli tarkkaavaisena alakertaanpäin (vaikka eihän se mitään todista) no, päätin sitten että äänet kuuluivat uniini ja jatkoin unia. Aamulla sanoin miehelleni, että näin viimeyönä pelottavaa unta ja selitin koko jutun. Mieheni on erittäin skeptinen ja oli myös uniteorian kannalla. Muutama yö tämän jälkeen hän sanoi aamulla kuulleensa itsekkin yöllä hysteeristä lapsen itkua alakerrastamme ja käskin hänen olla hiljaa, koska halusin uskoa uneen.

Viikkoja tämän jälkeen heräsimme aamuyöllä hirveään ääneen, ensimmäisenä tuli mieleen joku iso lasinen joka heitetään täysiä seinään. Mutisin vain vihaisena jotain niistä hemmetin kissoista ja käänsin kylkeä, mutta mieheni piti tapansa mukaan mennä katsomaan ja hän tuli pian kummissaan takaisin sänkyyn ja sanoi keittiön kaapin ovien olleen apposen auki ja yksi kahvikuppi oli tippunut alle metrin matkan kaapista tiskipöydälle ja hajonnut todella moneen osaan. Kyllä kissat voivat tälläistä tehdä, mutta eivät ne avaa kaapin ovia apposen auki ja tätä ei ole koskaan tapahtunut tämän jälkeen.

Olimme mieheni siskon kanssa meillä olohuoneessa alakerrassa josta ei näe lyhyen väliseinän takia suoraan eteiseen, mutta tila on avoin kierreportaisiin ylös ja alas, keittiöön sekä ruokailutilaan. Olohuoneen ikkunasta sen sijaan näkee portaille ja ovelle, sekä pihaan (tätä on kauhean vaikea selittää) Siis koko alakerta oli yhtä suurta huonetta keittiö oli saareke ja olohuoneen keittiöstä ja ruokailutilasta rajasi suuri takka ja olohuoneen eteisestä rajasi muutaman metrin väliseinä (ei ovia) Katsoimme iltamyöhällä tv:tä ja mieheni oli kaverillaan muutaman kilometrin päässä juomassa. Soitin miehelleni, että hän voisi tulla kotiin ja hän sanoi lähtevänsä pian. n. 5 minuuttia siitä kuului väliseinän takaa eteisesta kova ryske aivan kuin ovi olisi käynyt ja joku olisi könyillyt sisään. Ajattelin että herranjestas ei se puhelimessa noin humalassa ollut! Mieheni sisko kysyi, että mikä ääni tuo on ja sanoin että ukko tuli kotiin. Hän katsoi ikkunasta saman tien eikä nähnyt ketään. Menin eteiseen, eikä sielläkään ollut ketään. Eläimet eivät voineet aiheuttaa mekkalaa, sillä olin juuri antanut niille keittiöön iltaruoan ja ne olivat kaikki vetämässä masujaan täyteen, lisäksi näimme niidenkin juoksevan eteiseen katsomaan, kuka tuli.

Olimme mieheni kanssa jo remontoidussa makuuhuoneessamme eräs yö. Luemme sängyssä aina lehtiä ja kirjoja, kunnes nukahdamme. Minä olin jo nukahtanut (nukuin seinän vieressä) ja mieheni luki vielä kirjaa yht äkkiä seinästä jonka vieressä nukuin kuului niin suuri pamaus, etten tiedä saako ihminenkään sellaista aikaiseksi tuosta vaan. Heräsin paniikissa ja huusin että mitä H#((&=#tiä? Mieheni sanoi että kissat vaan riehuu ja nuku vaan. Uskoin selityksen koska halusin uskoa. Aamulla kysyin mieheltäni että mikä ihme se pamahdus oikein oli ja hän sanoi ettei todellakaan tiedä ja että valehteli minulle, että voisin nukkua vaikka tiesimme kumpikin, että se kuuluui seinästä minun vieressäni, jonka takana oli tyhjä huone jonka ovi pidettiin visusti kiinni, että mieheni veli voisi olla siellä silloin tällöin yötä ja hän on kissoille allerginen. Kysyimme naapureilta. He olivat myös kaikki heränneet yöllä ääneen ja luulleet että ääni tuli meiltä.

Huomasimme myös kerran mieheni facebookissa vihaisen viestin naapureiltamme, jossa pyydettiin olemaan siirtelemättä huonekaluja klo 22 jälkeen ja siinä luki että viime lauantaina kuului illalla paljon siirtelyä. He eivät ollet saaneet unta. Tässä ei olisi muuten mitään outoa, mutta olimme silloin yötä minun vanhemmillamme toisella paikkakunnalla ja kotona olivat vain 2 kissaamme jotka eivät kyllä varmasti siirtele mitään huonekaluja, mistä ainakaan kuuluisi ääntä naapuriin.

Mieheni kertoi eräänä päivänä kuulleensa kodistamme viheltelyä. Hän ei osannut tarkkaan sanoa kuuluiko se rapuista vai eteisestä mutta selvää viheltelyä se oli ollut ja yhtä äänekästä, kuin jos olisi viheltänyt itse. Minua vähän harmitti kun en ollut itse kuulemassa tuota hyvää todistusaineistoa kummittelusta, mutta viikko eteenpäin istuin ulko ovemme edessä ulkona portailla ja kuulin yht äkkiä viheltelyä sisältä. Käännyin katsomaan oven viereistä ikkunaa, mutta sisällä ei näkynyt mitään. Melkein kuuro koirammekin kuuli äänen ja tepasteli eteiseen kuuntelemaan kummissaan hölmö vielä luuli että minä viheltelin sille kun tuijotimme toisiamme ikkunasta. (naapurit eivät olleet kotona kumpanakaan kertana)

Okei tästä ette tykkää ja tämä ei ehkä ollut viisasta omassa kodissa, enkä tiedä mikä lie päähänpistos, mutta pelasimme mieheni siskon kanssa spiritismiä hieman epävirallisesti, sillä me pidimme valot päällä ja teimme laudan leivinpaperista.
Mitään kummoisempia vastauksia emme saaneet, kun yht äkkiä huoneen katossa lensi jokin suuri ja musta ja lentäessään lampun ohi se loi varjon attiaan se oli pikimusta ja aivan kuin siivekäs, en ole varma sillä se meni siitä niin nopeasti. Kysyin mieheni siskolta näkikö hänkin sen ja hän vastasi hiljaa että näin minä. sitten kysyimme voimmeko lopettaa ja lasi meni kohtaan ei, päätimme lopettaa silti ja rikoimme lasin ja poltimme laudan ulkona saman tien.
Tästä muutama päivä eteenpäin olimme jälleen mieheni siskon kanssa meillä katsomassa elokuvaa kahdestaan, kun hän sai viestin poikakaveriltaan ja hän sanoi menevänsä äkkiä käymään pihalla tupakalla. Laitoin leffan pauselle ja jäin nojatuoliin odottamaan ja oltuani siinä hetken se sama varjo lensi pääni yli selkäni taakse ja niskakarvani nousivat pystyyn. En uskaltanut vilkaista taakseni, mutta minulla oli erittäin vahva tunne selkääni porautuvasta katseesta. Nostin hiljaa puhelimen ja soitin siskon takaisin sisällälle.

Avatar
Frost
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 11 Elo 2008, 18:28
Paikkakunta: Turku

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Frost » 19 Touko 2012, 15:30

Miyzi, aikamoisia asioita olette kokeneet. Olen kyllä sitä mieltä että ei noita voi eläinten syyksi laittaa. Tapahtuiko näitä koko sen ajan kun asuitte talossa?

Asiasta toiseen, käväisimme ystävien kanssa yksi yö kuusiston linnan raunioilla (Kaarinassa). Eräs tuttavani kertoi lapsena nähneensä linnan raunioiden lähellä olevassa hylätyssä talossa naishahmon, joka oli osoittanut raunioita kohti ja sitten yhtäkkiä hävinnyt. Talo on nytemmin jo purettu, mutta halusimme mennä katsomaan raunioita. Saavuimme raunioille noin kello kaksi yöllä ja meillä oli 100 % varmuus, ettei muita ihmisiä ollut lähellä. Välittömästi saavuttuamme linnan piha-alueelle minulle tuli olo että meitä tarkkailtiin. Mutta oli täysin hiljaista. Kävelimme polkua pitkin ja sen jälkeen astuimme syvemmälle raunioihin yhdestä holvikaaresta. Välittömästi alkoi kuulua ikään kuin jonkun puhelin olisi soinut värinällä ilman ääntä, sellainen tärinä/humina tasaisin välein. En uskaltanut heti puhua muille siitä, jottei muut olisivat säikähtäneet. Olimme sellaisessa kohdassa rauniota, missä meitä ympäröi kiviseinät. Takanamme oli kaari, josta tulimme sisään ja edessä oli portaat ylemmäs. Tunnelma oli hyvin painoistava ja minulla oli koko ajan olo, että joku katselee meitä.

Ystäväni lähtivät kapuamaan portaita pitkin ja minä menin perässä. Saavuimme aukiolle, jonka keskellä oli yksinäinen kuusi. Ihmettelimme, että miksi keskellä ko. aluetta oli jätetty yksinäinen puu. Tämä samainen ääni, josta aiemmin kerroin, jatkui koko tämän ajan ja voimistui vain. Otettuamme muutaman askeleen näimme portaat, joita pitkin pääsi linnan raunioiden päälle. Kiivetessämme niitä uskalsin vihndoinkin kysyä, että kuulevatko muut tuon äänen. Kaikki sanoivat kyllä. Kahden mielestä ääni muistutti hiukan keskiaikaisen torven ääntä, toisten mielestä se oli kuin puhelin olisi soinut. Ääni jatkui koko ajan ja tarkastimme soiko kenenkään puhelin ja ei soinut. Oltuamme hetken raunioiden päällä ääni tuntui vain voimistuvan ja tuntui enemmän ja enemmän siltä että joku muu olisi ollut aivan lähellämme tarkkailemassa. Tässä vaiheessa käännyimme takaisin ja olimme aikeissa mennä rauhallisesti takaisin autolle. Minut valtasi lievä pakokauhu, sillä kun olin aiemmin mainitulla aukiolla selkä kyseistä kuusta päin, tuntui siltä että joku olisi lähtenyt peräämme. Menimmekin sitten loppupeleissä melkoista vauhtia pois. Mitä kauemmas menimme raunioista sitä vähemmän ääni kuului. Tunnelma myös keveni päästessämme pois. Autolla mentyämme jonkin matkaa eräs ystäväni uskalsi kertoa, mitä hänelle tuli mieleen raunioilla: Hän ajatteli, että raunoilla olisi ruumis ja tämän ruumiin puhelin olisi soinut ja aiheuttanut äänen mitä kuulimme raunioilla ollessamme. Se siitä kevyestä tunnelmasta.
I'm blessed, yet damned, I'm fallen, yet resurrected

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 22 Touko 2012, 13:44

Mielenkiintoisia kertomuksia, miyziltä kysyisin että oliko siinä tilassa missä spiritismiä harrastitte mahdollisesti peili, niin se oli harmien kerjäämistä sen perusteella mitä olen vastaavista kokeiluista kuullut.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

miyzi
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 03 Touko 2012, 17:34

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja miyzi » 23 Touko 2012, 08:46

Ei ollut peiliä ja peitimme kaikki kiiltävät pinnat. Tyhmää se oli enkä tiedä mikälie päähänpistos, mutta onneksi mitään vakavampaa ei sattunut ja toiste en siihen suostu.
Yliluonnolliset tapahtumat ovat voineet saada lisäpuhtia eräästä toisesta spiritismisestä istunnosta, nimittäin sain kuulla ystävältäni, että kun he olivat teinejä oli hänen luokkakaverinsa asunut samassa asunnossa ja he olivat silloin pelanneet talossa spiritismiä ja olivat saaneet pelottavia ja nopeita vastauksia ja oikeita vastauksia kysymyksiin, joiden vastauksen he jo tiesivät. Hän sanoi, että se oli niin kamala kokemus, ettei koskaan enää aio pelata. Hän voi laittaa sen nuoruuden piikkiin, mutta minä järkevä aikuinen ihminen... Tuskin olen ainoa typeryyksiin sortunut kuitenkaan, mutta nämä tapahtumat eivät saaneet alkua pikku istunnostamme, vaan paljon oli jo siinä vaiheessa tapahtunut. :ghost:

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 24 Touko 2012, 09:56

Ok, ehkä se edellinen spiritismi-istunto oli osasyynä paikan aktiivisuuteen, varsinkin jos silloin huoneessa oli peilejä tai vastaavaa.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

lukihen
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 02 Helmi 2010, 21:38
Paikkakunta: pääkaupunkiseutu

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja lukihen » 24 Touko 2012, 22:09

Niin eikös se ole niin että peilejä ei saa olla siellä missä spiritismiä pelataan?

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 25 Touko 2012, 12:30

lukihen kirjoitti:Niin eikös se ole niin että peilejä ei saa olla siellä missä spiritismiä pelataan?


Niinhän sitä suositellaan ja kuulemieni juttujen perusteella suosituksessa on järkeä.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Toveri » 27 Touko 2012, 00:25

Mitä tapahtuu jos spiritismiä pelaa peilien täyttämässä huoneessa? Ajattelin vain, että jos paikalle saapuneen hengen saa "vangittua" peiliin, niin kyseistä henkeä olisi varmaan helppo tarkkailla jälkeenpäin kuvaamalla peiliä videokameralla 24/7 ja näin hankkia todisteita sen olemassaolosta.
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 27 Touko 2012, 10:37

Mystisesti kuitenkin kun kyseisen tempun tekee, mitää ei tapahdu. :peukku:
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 28 Elo 2012, 12:07

:demonbunny:
Viimeksi muokannut Teresia_, 18 Helmi 2014, 23:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Teresia_
Maahinen
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Syys 2011, 00:01

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Teresia_ » 28 Elo 2012, 12:17

:demonbunny:
Viimeksi muokannut Teresia_, 18 Helmi 2014, 23:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

KatieMicaela

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja KatieMicaela » 28 Elo 2012, 18:55

Kyllä voisin uskoa, että jotain tuollaista on olemassa. Itselle sattui viime viikolla pari kertaa vastaavaa, kun piti liikenteeseen lähteä taas väsyneenä. Ja kavereita on pelastunut mitä ihmeellisimmistä paikoista ja yhdessäkin tapauksessa oli niin poliisit kuin lääkäri ihmetelleet ja sanoneet ääneen että tässä on nyt ollut joku enkeli asialla.

Mutta eipä mitä :roll: Juuri kun aloin tätä kirjoittamaan kuului ulko-ovelta rapinaa. Menin ovelle katsomaan ja samaan aikaan aukesi postiluukku. Katsoin samalla ulos niin ketään ei ollut siellä. Ompas nopeita lapsia tai mikä ikinä olikaan :?

Jos tuo toistuu menen kameran kanssa. Aikoinaan hattuhyllyltä lensi tavaraa lattialle, ilman järkevää syytä. Silloin menin kameran kanssa kohti. Muuten kuvat normeja, paitsi yksi. Siinä kuvassa vasemmassa jalassani oli selkeä ruhje ja mustelmia. Oikeastihan jalkani oli kaikinpuolin terve.

Avatar
aava
Alieni
Viestit: 128
Liittynyt: 15 Kesä 2011, 18:01

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja aava » 21 Syys 2012, 13:05

Aurelia kirjoitti:
Jaarno kirjoitti:Aurelialta on tullut kyllä todella mielenkiintoista tekstiä moneen otteeseen.
Suosittelen kyllä että ostat hyvän videokameran ja pidät sitä lähettyvillä ja otat mukaan kun jotain outoa näet/kuulet. Saadaan sitten mekin tietoa ja todisteita tapahtumasta.

Yllättävän paljon kyllä sinulle tapahtunut kaikkea.

Näin olen ajatellut tehdäkin, olen kyllästynyt siihen ettei valtaosa ihmisistä usko mitä olen kokenut.

Ja yllättävän paljon, todellakin...ja aina kun alan ajatella, että vilkas mielikuvitukseni vain tekee tepposia, tapahtuu jotakin mitä en pysty mitenkään selittämään. Usein tuntuu siltä, että minua suorastaan kiusataan. Huvittavinta tässä on, etten ole tänne kertonut kuin osan enkä juuri kenellekään kaikkea kokemaani. Tapahtuu yksinkertaisesti liikaa ja pienimmät tapahtumat kuittaan olankohautuksella ja pistän vaikka väsymyksen piikkiin.


minä uskon ainankin aurelia itselleni on käynyt kyllä niin sellasia asioita että ho ho.. esimerkiksi oudoimmista on että yksi tuttu oli aikoinaan ihastunut minuun. ja hän teki itsemurhan (koska oli sitä mieltä että mitä hittoa me tässä elämässä oikein toimitetaan) no eipä tässä muuta mutta muutin tietämättäni samaan asuntoon jossa hän oli asunut hän ei ko asunnossa kuollut mutta siellä tapahtu kyllä sitä sun tätä (varmaan moni muu siis ko kämpässä kyllä kuollut). (ja sitä sun tätä meinaan valot meni iteksiään päälle se patteri homma eli patteriin hakattiin ja aina kun käännyin loppu siihen sitten kun ajattelin ole kuka olet mut nyt voit lopettaa ja ääni loppui kun seinään sitten seuraavana aamuna kuulin että yksi sukulaisen ex puoliso oli murhattu samaan aikaan).. toiset lienee vaan herkempiä kun toiset mutta uskon että mikään ei loppupeleissä ole mahdotonta:D
jos kuoleman jälkeen on elämää ok hienoa jos ei ole eipä se jää hatuttamaankaan;D

Avatar
Clover
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 28 Tammi 2012, 09:39

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Clover » 13 Loka 2012, 18:36

Jopelius kirjoitti:
Parantajan kykyjä. Luultavasti havaitsit chakrojen välillä kulkevat energiavirrat ja näit auran värit. Itse en kykene näkemään mitään, mutta taidan ns. eteerisen kosketuksen (kutsutaan myös kuninkaan kosketukseksi) ja pystyn siten "koskemaan" elimistöön ja parantamaan sitä. Tunnen sairaudet ja kivun lämpötilojen vaihteluina kehon energiavirrassa. Sinä luultavasti pystyt näkemään nämä häiriöt energiassa värähtelynä.


Tätä olen itsekin ajatellut. Kihlattuni taitaa myös "kuninkaan kosketuksen", josta mainitset. Itse en koe olevani kyvykäs parantamaan, tunnen olevani enemmän psyykkinen parantaja kuin fyysinen. :) Mielenkiintoisia juttuja.
One Love <3

Avatar
Clover
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 28 Tammi 2012, 09:39

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Clover » 13 Loka 2012, 18:42

Coradea kirjoitti:
Ja sitten toinen. En tiiä onko tää nyt jotain alkavaa skitsofreniaa, tai vastaavaa, mutta oon alkanu taas kuulemaan sellasta hemmetin kikatusta pitkin taloa. Yleensä se on vaan ärsyttävää, mutta yksin ollessa se on karmivaa. :/


Hei, mäkin olen kuullut kikatusta. Tosin en pitkään aikaan, taisin häätää sen jossain vaiheessa kun sain tarpeekseni. Se oli kyllä tosi ivallinen nauru, sellainen nuoren tytön ja se kuului aina hyvin omituisesti. Jaa, siitä en tiiä onko se nyt skitsofreniaa vai jonkun hengen yhteydenottoa. Minä en valitettavasti pystynyt sen hengen viestiä ottamaan vastaan, sen verran karmivaa se nauru oli. :D
One Love <3

Avatar
Clover
Valaistunut
Viestit: 26
Liittynyt: 28 Tammi 2012, 09:39

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Clover » 13 Loka 2012, 18:51

Hei vain Clover täällä spämmää (en osaa koota vastauksiani yhteen postaukseen, n00b :---D)

Haluaisin taas vaan jakaa kokemuksen, joka pysäytti taas vähäksi aikaa ajattelemaan.

Jokunen viikko sitten valittelin kihlatulleni kipeää solisluuta. Hän tarjoutui parantamaan sen, sillä hän on oppinut jäsenkorjausta. Olimme olleet parantamistilanteessa jo jonkun aikaa, kun tunnen voimakkaan energiakentän olkapäässäni ja yläruumiini alkaa heijaamaan edes takaisin (oikealta vasemmalle). En missään vaiheessa tehnyt sitä itse, olin vain vastaanottavainen energialle, joka kulki lävitseni. Hämmästyin heijaamista niin, että kysyin ääneen: "Mitä mulle tapahtuu?", johon kihlattuni vastaa tyynesti: "Se on sun henkiopas." Samalla hetkellä, kun tajuan kuka minua liikuttaa, heijaaminen voimistui ja kaari suureni. Silmistäni alkoi valua onnen kyyneleitä, enkä voinut uskoa sitä todeksi. Kaikki oli silti totta ja se todellakin tapahtui. Olen suuresti kiitollinen saamastani kokemuksesta. Elämä on hienoa.
One Love <3

Hatekki
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 17 Loka 2011, 10:48

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Hatekki » 13 Loka 2012, 22:49

Hatekki kirjoitti:Kai sitä voi oman kokemuksensa tänne kirjoittaa.

Eli olin joku n. 15vuotias eli noin 15 vuotta sitten. Asumme vähän kauempana mistään isommasta asutuksesta metsän keskellä. Olin veljeni luona jonain syksyn iltana käymässä ja kun lähdin sieltä polkemaan polkupyörällä kotiin vanhempieni luokse oli iha pilkkopimeää ja minulla oli vain polkupyörän valo käytössä. Ajoin sellaista pientä hiekkatietä keskellä metsää ja oli sellainen tunne koko ajan että ihan kuin joku seuraisi ja katselisi minun menoani. Saavuin vanhempieni pihaan ja olin laittamassa pyörääni autotalliin tuttuun tapaan. Avasin autotallin oven ja laitoin pyörän sisään, kun olin vetämässä autotallin ovea kiinni perässäni niin joku ikään kuin riuhtaisi oven irti kädestäni ja ove rysähti kovalla voimalla kokonaan auki. Pelästyin tapahtunut aika prkleesti, meniin kuitenkin heti ulos katsomaan mikä sen aiheutti mutta en keksinyt sille mitään järkevää selitystä koska ovessa ei ole mitään jousta joku vetäisi oven auki tai ulkona ei käynyt yhtään tuuli.

Muitakin kokemuksia minulla on ihan lapsesta lähtien. Olemme kaverini kanssa nähneet talvella illalla taivaalla jonkun todella omituisen lentävän kohteen joka ei kuitenkaan ollut lentokone. Ja sitten ylä-asteikäisenä olimme touhuamassa kavereideni kanssa jotain metsän reunalla kun alkoi hirveä valjon ilotulitus taivaalla suoraan meidän edessämme, se näytti ihan jotain sähkömyrskyltä tai sähköpurkauksilta. Se valoshow kesti noin 2min, mitään asutusta ei siellä suunnalla ole tai siellä ei mene mitään suuria voimalinjoja. Se oli jotenkin todella näyttävän näköistä ja hienoa.

Asumme tällaisessa 50-luvulla rakennetussa rintamiestalossa. Kun makuuhuoneemme oli alakerrassa niin jonain yönä heräsin vaimoni kanssa siihen että ylhäältä kuului askeleita. Minä tietysti heti ryntäsin sinne ison lihakirveen kanssa katsomaan mutta ei mitään näkynyt.
Samoihin aikoihin näin jotenkin sekavaa unta tai sitten olin hereillä. No kuitenkin juttu meni näin heräsin johonkin palaneeseen hajuun joka tuli ulkoa, katsoin meidän makuuhuoneen ikkunasta ulos ja näin kuinka sieltä meidän tieltämme käveli jokin hahmo kohti meidän taloamme sumun seassa. Tuli todella ahdistunut tunne ja päätin lähteä keittiöön katsomaan niin tämä hahmo seisoi siinä ikkunan edessä ulko-ovella. Menin nopeasti takaisin makkariin herättämään vaimoani. Menin hänen vierelleen sänkyyn niin en saanut ääntä tulemaan suustani vaikka kuinka yritin huutaa.
Sitten muistini katkeaa ja ikään kuin herään tähän vaikka mielestäni olin hereillä koko ajan. Sori jos meni sekavaks tää juttu mut tää oli aika sekava tapahtuma!
Tämä on sellainen uni tai todellinen juttu josta en ole ihan 100% varma että oliko tämä unta vai ei.

Uskon kaikkeen yliluonnolliseen ja myös elämään muualla kuin täällä meidän omalla Telluksella.


Nyt täytyy jatkaa kokemuksiani tässä talossamme. Nyt olen alkanut näkemään silmäkulmissani tummia hahmoja jotka liikkuvat todella nopeasti pois näkökentästä. Välillä nämä ovat myös vaaleita hahmoja. Aluksi luulin tämän johtuvan väsymyksestä tai että vain näin harhoja mutta nyt olen melkein varma että mistään harhasta ei ole kysymys.
Ja välillä on myös tunne kuin joku kävelisi perässäni, ehkä myös kuulin tähän liittyviä askeleitakin mutta tästä en voi olla varma että oliko omaa mielikuvitusta. Että näin!

niina192
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 27 Kesä 2012, 01:38

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja niina192 » 15 Loka 2012, 17:57

Onhan noita jotain näkyjä ollu mut tää on viimesin ja joka jäi mieleen..Olin nukkumassa kun säpsähdin siihen että edessäni seisoi tummaihoinen nainen jolla oli vauva sylissä...Katsoin sitä hetken ja käänsin päätäni ja katsoin samaan suuntaan uudestaan niin se oli hävinnyt...Ei liittyny uneen mitenkään joten en usko että kuvittelin...Ja ei oo ikinä sydän hakannut niin kovaa, ei kumminkaan usein tämmöstä käy :D mitäköhän se halusi..?

Markes
Jäsen
Viestit: 18
Liittynyt: 08 Loka 2012, 06:37

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Markes » 15 Loka 2012, 18:28

niina192 kirjoitti:Onhan noita jotain näkyjä ollu mut tää on viimesin ja joka jäi mieleen..Olin nukkumassa kun säpsähdin siihen että edessäni seisoi tummaihoinen nainen jolla oli vauva sylissä...Katsoin sitä hetken ja käänsin päätäni ja katsoin samaan suuntaan uudestaan niin se oli hävinnyt...Ei liittyny uneen mitenkään joten en usko että kuvittelin...Ja ei oo ikinä sydän hakannut niin kovaa, ei kumminkaan usein tämmöstä käy :D mitäköhän se halusi..?


Ei ole mikään uusi tai ihmeellinen juttu että unen höureisena näkee jotain tuollasita. Näyksi sitä ei voi kutsua kun se on unta.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa