Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Atomipommi
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 18 Syys 2008, 18:46

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Atomipommi » 13 Helmi 2009, 08:29

Kiva kun saatiin taas foorumi toimimaan. :)

Tästä tapahtumasta on ehtinyt kulua nyt jokunen viikko, enkä oikein vieläkään ymmärrä mistä oli kyse. Noh, istuin tietokoneella, ja minulla oli kuulokkeet päässäni, mutta niistä ei kuulunut mitään. (Seuraavaksi voidaan miettiä että miksi pidän kuulokkeita, jos en kuuntele mitään... Hmmh, se on vain joku huono tapa, tykkään olla kuulokkeet päässä...) Sitten joku kuiskasi nimeäni, luulin että joku puhui minusta "salaa" alakerrassa (kone on siis yläkerrassa.) joka ärsytti minua, en luonnollisesti tykkää siitä kun ihmiset puhuvat minusta selän takaa. Annoin kuitenkin asian olla, kunnes joku kuiskasi uudestaan. Tulkitsin sen äitini ääneksi ja menetin sitten hermoni ja huusin alakertaan että "No mitä?!". Isäni kysyi vaan että "mitä?", jonka jälkeen kysyin, että sanoiko joku minusta siellä jotain, ja iskä sanoi että ei, ja että äiti oli vessassa. (Eikä isälläni ole siis tapana puhua yksinään.)

Vähän jäi epäselväksi koko juttu... ô__Ô Olin koko ajan siis yksin yläkerrassa, ja vasta myöhemmin ymmärsin miettiä, että miten muka olisin voinut edes kuulla kuiskailua alakerrasta asti, varsinkaan kun päässäni oli kuulokkeet. x__x Inhottaa vähän tollanen...

Zenox
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 13 Helmi 2009, 13:19

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Zenox » 13 Helmi 2009, 13:33

Itselläni ei ole ollut kuin yksi kokemus kavereitteni kanssa leirillä pari vuotta sitten...Siellä oli sellanen vanha ulkohussi jossa oli lukko.se oli lukittu ulkoapäin ettei lapset menis sinne.Sitten ku me katottiin sitä se ovi aukes vaikka siinä oli se lukko se lukko ei auennu mut ovi kyllä..... se oli tosi pelottavaa... :ghost2:
EDIT:Itse en asiaa kyllä kovin hyvin muista mutta kaverini ovat kertoneet siitä....
Viimeksi muokannut Zenox, 13 Helmi 2009, 16:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Regendos » 13 Helmi 2009, 14:46

Zenox kirjoitti:Itselläni ei ole ollut kuin yksi kokemus kavereitteni kanssa leirillä pari vuotta sitten...Siellä oli sellanen vanha ulkohussi jossa oli lukko.se oli lukittu ulkoapäin ettei lapset menis sinne.Sitten ku me katottiin sitä se ovi aukes vaikka siinä oli se lukko se lukko ei auennu mut ovi kyllä..... se oli tosi pelottavaa... :ghost2:

No just...

Avatar
bablou
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 13:10
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja bablou » 20 Helmi 2009, 13:16

No niin. Nyt sitten tulee ihan tosi asiaa. Ei itselleni tapahtuneita asioita, vaan sukulaisilleni.

Isäni kertoi (huom. se ei valehtele koskaan, uskovainen mies) tällaisen jutun ukistani. Isäni perheineen asui kirkossa, jossa on samassa myös jotain kirkon työntekijöiden asuntoja. Hän on kertonut monia mielenkiintoisia kertomuksia paikasta, kuten esimerkiksi joistain pienistä pimeistä tunneleista kirkon alla, jotka menivät siellä siksakkia. Niin nyt sitten asiaan. Niin eli kirkko oli aika uusi, Tammi salon kirkko, jonka oma sukuni on suunnitellut. Ukkini teki siellä suntion töitä. Oli yö. Hän tarkasteli paikkoja ja sammutteli valoja. Hänellä oli mukanaan Iso Rotwelleri. Kappelin oven kohdalla koira meni kyykkyyn ja matalaksi häntä jalkojen välissä. Ukki ihmetteli tapahtunutta ja avasi kappelin oven. Alttarilla oli kaapuun pukeutunut hahmo. Se/hän oli polvillaan rukoilemassa. Olento ei edes katsonut ukkiani vaan nousi rauhallisesti seisomaan ja alkoi leijumaan puolen metrin korkeudessa. Olento leijui sakastin oven läpi ja katosi.

Tiedän ettei tämä kertomus kuullosta mitenkään todelta, mutta minua ei kirjoittajan lahjoilla ole siunattu. Kiitos kun jaksoitte lukea.

Siinä vielä kuva kirkosta http://farm1.static.flickr.com/198/447466712_d9cab69ae0.jpg?v=0

fenixfunk
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 21 Loka 2008, 17:10

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja fenixfunk » 02 Maalis 2009, 22:02

Minulla tuntuisi olevan hämäriä muistoja joilla ei ole paikkaa, aikaa tai erityistä tarkoitusta. Lisäksi jotkut maat missä olen matkustellut tuntuvat jollain tapaa tutuilta ja siellä on jonkinmoinen rauhan ja ilon tunne mitä en ole täällä kokenut. Olen itsekin pihalla näistä asioista ja miettinyt näitä kauan aikaa.

Jadelia
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: 10 Tammi 2009, 11:02

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Jadelia » 11 Huhti 2009, 15:14

Uusia viimepäivinä sattuneita kokemuksiani:

Olimme keittiö tunnilla (oon kokkikoulussa.) Voidellessani leipiä ja kaverini pilkkoessa tomaatteja, kuului läheltä mutta silti kaukaa jostain hennolla tytön äänellä "Mikä päivä tänään on?" käännähdin ystävääni päin ja näin hänen vain leikkaavan hiljaa tomaatteja. Kysyin häveltä että kysykö se jtn mutta hän sanoi ettei sanonut mitään.. Se ei voinut olla kukaan muukaan meidän luokalta koska olimme molemmat tulleet 7 aamulla kouluun ennen muuta luokkaaa. Ystävänikin on kuullut koulussamme tytön kuiskintaa ja luullut sitä aina minuksi :ghost2:

Ystäväni kertoi ollessaan illala koulussa iltavuorossa (alakerran ravintolassa). Hänen istuessa kahvilla työkaverin kanssa he molemmat näkivät miten heiluriovi lähti heilumaan hiljaa edestakaisin. He olivat ravintolassa kahden. Ystäväni sai sen kuvattua myös puhelimella videolle. Voin yrittää saada videon tänne myöhemmin jos kiinnostaa nähdä.

Tämä ei tapahtunut minulle mutta tiedän ettei se ole valettakaan, äitini ei valehtele tälläisistä asioita, varsinkaan kun ei usko mihinkään yliluonnolliseen. Äitini oli siis nukkunut päiväunia kotonamme. Minä olin ollut koulussa ja isäni töissä. Äitini herätessä hän makasi sängyllään ja kuuli kuinka joku selasi lehteä viereisessä huoneessa (olohuoneessa.) Äitini oletti että isäni se siellä vain hiljaa lukee lehteä. Hän huuteli isääni nimeltä muttei vastausta kuulunut. Lopulta äiti käveli olohuoneeseen ja säikähti, sillä isä ei ollutkaan tullut kotiin ja lehti oli hienosti taiteltuna sohvan kulmalla.

Ulwoja
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 10 Huhti 2009, 16:01
Paikkakunta: Haamulandia

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Ulwoja » 12 Huhti 2009, 14:39

Pari vuotta sitten siskoni synttäreillä oltiin illalla pimeessä vieraiden kanssa säikytysleikkiä että säikyteltiin toisia. Mä yhdessä välissä katsoin pihatielle ja siinä käveli vaalea läpykuultava hahmo. Se ei ollut yksikään vieraista eikä sen kasvoja paljon näkynyt. Ainoan vaatekappaleen jonka muistan tarkasti sen yllä oli sininen lippalakin. Säikähdin miltein puolikuoliaaksi sitä hahmoa.
Kun tunnet käden olkapäälläsi, tiedä että minä olen turvanasi.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Zrud » 14 Huhti 2009, 07:21

Itsekkin luulin kerran nähneeni mahallaan makaavan jääkarhun kun lapsosena menin kaverille.
Todellisuudessa se oli vain lumipenkka jossa oli juuri sopivasti jotai mustia roskia tjsp.
Pienenä sitä luuli näkevänsä kaikenlaista :D
Feel the LOVE

Demon hunter
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 29 Maalis 2009, 17:49

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Demon hunter » 28 Touko 2009, 15:36

Kerran kun menin alakertaan silmälasini huurtuivat yhtäkkiä ilman mitään järjellistä selitystä ja huuru katosi saman tien.

L0nkero
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 26 Tammi 2009, 14:00

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja L0nkero » 02 Kesä 2009, 15:13

Yääh, mulle ei ikinä tapahdu mitään :cry:

Riesa
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 03 Kesä 2009, 15:42
Paikkakunta: Tampere

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Riesa » 03 Kesä 2009, 15:55

Päivää vaan kaikille, vihdoin ja viimein sain rekisteröityä tänne. Kerron vaikka esittäytymispuolella enemmän taustoja, mutta olen aina nähnyt enneunia, saanut etiäisiä ja paljon selittämätöntä on tapahtunut, tätä esiintyy kaikilla sukumme naisilla äidin puolelta.

Ihan ensimmäisenä copy-pastea joulukalenterissa julkaistusta jutustani, joka tapahtui mummolleni.

Sukumme naisia sanotaan noidiksi, koska meillä kaikilla on kyky nähdä enneunia ja saada “etiäisiä”, myös minulla. Tämä tapahtui kuitenkin mummolleni hänen ollessaan pieni.

Mummoni nukkui silloin veljensä kanssa samassa sängyssä. Keskellä yötä hän heräsi siihen kun hänen oma mummonsa(sanotaan häntä vaikka Hildaksi) tuli huoneeseen. Hildalla oli päässään suuri ja erikoinen hattu, joka kilisi. Hilda oli tanssinut sängyn vieressä kunnes oli alkanut viikata peittoa pois mummoni veljen päältä. Tässä vaiheessa mummoni oli alkanut huutaa äitiään huoneeseen: “Äiti Hilda on täällä ja koittaa viedä veljeä”. Tässä vaiheessa mummoni äiti oli tullut huoneeseen ja Hilda katosi. Mummon äiti oli selittänyt, jotta illalla oli tullut tiedo, jotta Hilda on kuollut, rauhoitellut mummoani, jottei Hilda ole voinut olla siellä, mummoni on nähnyt vain unta. Huoneeseen oli sytytetty valot mummoni pyynnöstä ja silloin oli huomattu, jotta mummoni veljen päältä peitto oli viikattu sängyn jalkopäähän.

Toinen tarina, joka tapahtui minulle ja kahdelle ystävälleni:

Olimme silloin n.14vuotiaita ja kaikilla oli vilkas mielikuvitus, joten juttu voi selittyä joukkohallusinaatiolla.
Olimme aamuyöllä 04-06 aikaan ulkona, olimme menossa kaverini luokse ja reitti kulkee kirkon vierestä (ihan normi kävely/pyörätie), kirkolla on mäki, jota nokkelasti kutsutaan kirkon mäeksi ja mäeltä näkee suoraan sillalle.
Olimme juuri lähteneet kävelemään alaspäin kirkon mäkeä, jolloin kaikki pysähdyimme kuin seinään, kyselimme vain toisiltamme näkeekö kaikki saman ilmiön, kaikki kolme näimme ihan selvästi sillalla nuoren tytön, vaalea ja läpi kuultava, jolla oli vaalea mekko päällä. Tyttö seisoi jonkin aikaa sillalla, kunnes lähti kävelemään kaidetta kohti, kiipesi kaiteen ylitse ja katosi. Jouduimme itse ylittämään sillan paniikin hiipiessä niskaan, sillan kohdalla oli viileämpää, mutta se selittyy joella joka kulkee alta, usvaa ei ollut, joten usvaa näkemämme hahmo ei ollut.

Kuten sanoin niin joukkohallusinaatiota itse epäilen kovasti. Mutta vieläkin tulee kylmät väreet kun asiaa ajattelee.
Harmi kun toiselle paikkakunnalle muuton vuoksi yhteydenpito jäi, niin en voi enää 13vuotta myöhemmin kysellä asiaa heiltä..

Lisätään nyt vielä hieman juttuja etiäisistä:
Nuorempana säikyttelin aina kavereita sanomalla, jotta kohta soi puhelin/ovikello, kohta tapahtuu hyvää/pahaa jne, tiesin tällaiset jutut etukäteen.
Näin enneunen kaverini kuolemasta, tiesin missä tapahtuu ja miten, mutten tiennyt kuka kuolee.

Monen vuoden ajan "kummitus" seurasi minua, siis muutti perässäni asunnosta toiseen, lähinnä asuinnoissa kuului kolinaa, kaapin ovet avautuivat ja kuului askelia, "kummitus" oli pitkään pois, mutta nyt on taas alkanut kolisemaan, kivaa! Mä tykkään.

Lapsuuden kodissani on aina kummitellut minulle ja myöhemmin talon nykyiselle omistajalle, vanhempani eivät sitä vieläkään usko, koska talossa ei ole koskaan tapahtunut mitään ja se on meidän rakentama ja vain alle 50vuotta vanha.
Radio lähtee itsekseen päälle, TV sammuu kesken katselun ja lähtee takaisin päälle, joku kävelee toisessa huoneessa, availee ovia jne jne perussettiä.
Nuorempana sänkyni alkoi täristä keskellä yötä, menen siitä vaikka takuuseen, mutta siitäkin voi syyttää teini-ikää..

Avatar
Reikämies
Kummitus
Viestit: 58
Liittynyt: 27 Touko 2009, 21:53

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Reikämies » 04 Kesä 2009, 14:05

Tämmösiä ehkä ihan luonnollisia ehkä vähemmän luonnollisia on jonkun verran että pistetäämpä tänne :D

Ekana tulee mieleen ku joskus penskana kuulin aika useinki niinku joku huutais silleen kaukaa mua nimeltä. Se ei kuullostanu niinkun normaalilta ääneltä vaan vähä niinku jonkun kauhuleffan naiskummituksen semmonen jänskä ääni :mrgreen: Vaikee selittää... Kumminki sitä kuulu aika kauan sillon tällön ja sit se vaan loppu.

Sitten tässä meijän talossa ollu pariki, vintiltä kuuluu vähän niinku siellä tongittais laatikoita(se on täynnä kaikkee vanhojen asukkaiden jättämää sälää) tai joskus niinku siellä kävelis joku. Tähänki voi olla iha luonnollinen selitys mutta ei sitä koskaan tiiä : >

Sitten kerronpa pari spiritismikokemuksia vaikken nyt tiiä kuuluuko tänne.
Joskus yhessä autiotalossa pelattiin niin siitä läheltä kuulu niinku joku ois huutanu, se kuulu siis ihan siitä suunnilleen vierestä mutta ei me siitä mitää löydetty.

Sitten joskus pelattiin meijän kellarissa ja siellä kuulu semmosta rapinaa, sekin saatto olla mitä vaan mutta se oli aika jännän kuulosta silleen : L

Sitten on kaikkee pientä, tyyliin katulamppu simahtaa aina kun siitä kävelee ali tai koira alkaa räksyttää jollekkin seinälle niinkun siinä olis joku(se ei räksytä muuten ku jos joku tulee ovelle esim)

Sitten joskus sisko sai pienenä jonkun ihme paniikkikohtauksen ja se puhu jotain että telkkarissa oli joku tjsp.
Sekin saatto olla mitä vaan mutta se oli oikeesti iha paniikissa sillon.

Juu siinä oli pari tommosta :mrgreen:
Juodaan viinaa :>

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja aavenainen » 24 Kesä 2009, 13:51

viimesin hiukan hirvittävä tapaus oli kun puhelimeni oli mieheni puoleisella yöpöydällä toisella puolella parisänkyä ja aamuyöstä tajusin että se olikin minun yöpöydälläni ei ole tietoa miten se siihen päätyi mutta mietinkin että jos olen sen unissani ottanut olen aikas hyvin sihdannut oikeaan puhelimeen mutta jos jotakin muuta on taustalla tässä niin hu hu.. mutta aika selittämätöntä tämä oli koska en ole unissakävelijä vaikka kuulemma puhunkin unissani..
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Wespa » 24 Kesä 2009, 18:00

Mielenkiintoinen tapaus. Tervetuloa takaisin aavenainen. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

jiiammass
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 24 Kesä 2009, 19:36

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja jiiammass » 24 Kesä 2009, 20:34

Tuossa muutama viikko sitten tapahtui yksi omituinen juttu kun olin isäni kellarissa etsimässä vanhoja vinyylilevyjä. Olin jonkin aikaa ollut jo kellarissa kunnes oven luota kuului yskäisy jonka jälkeen kuului muutamia selviä raskaita askeleita portaista, katsoin ovelle mutta ketään ei näkynnyt. Melkein heti ponkaisin ylös kellarista menin katsomaan oliko isä tullut kotiin mutta eipä ollut tullut ja isäni tiätääkseni asuu yksin talossa :roll: ...

Toinen omituinen juttu tapahtui noin kolme vuotta sitten kun ystäväni oli ostannut vuonna 1908 rakennetun talon jota olin hänen kansaan remontoimassa viikonloppuna. Oltiin päätetty jäädä taloon yöksi jotta ei tarvitsisi lähteä ajamaan reilua 80km kotiin ja tulla sitten seuraavana aamuna takaisin. Kun olimme nukkumassa olohuoneessa... heräsimme siihen kuin hakkaisi vasaralla johonkin keittiössä jossa olimme viimeksi remontoineen. hetken päästä se loppui. Nousimme ystäväni kanssa ylös ja menimme keittiöön. Ystäväni työkalupakki joka oli ollut kiinni oli siirtynnyt ikkunan alta melkein toiselle puolelle keittiötä ja oli ihan sepposen selällään vasara löytyi uuden keittiötason päältä ja siinnä uudella keitötasolla oli selivä vasaran lyönnin jälkiä. Joku ei nähtävästi pitännyt siitä että remontoimme taloa?

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja aavenainen » 02 Heinä 2009, 14:35

Wespa kirjoitti:Mielenkiintoinen tapaus. Tervetuloa takaisin aavenainen. :)


kiitoksia :D itsea asiassa sama tapahtui jo toisen kerran edellisestä kirjoituksestani.. ja hiukan muutakin toimintaa mutta täytyypä kirjoitella kun ei ole kiirettä :)
toisen roska voi olla toisen aarre.

Jadelia
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: 10 Tammi 2009, 11:02

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Jadelia » 04 Heinä 2009, 03:24

isäni ja minä olemme kuuleet talossamme että meille kuiskitaan. mies puolinen henkilö sanoi isälle "se on se toinen"
ties mitä se sitten tarkoittikaan.
omasta kokemuksestani en taas ole kovinkaan varma sillä oli aamu ja olin puoliunessa. muistan vain sen kun makasin sängylläni ja naisen ääni alkoi lempeällä äänensävyllä puhumaan minulle ja minä toki vastasin hänelle mumisten jotain, en vain millään muista käymäämme keskustelua. kunnolla herätessäni mietin että mitäs vittua tapahtuikaan :)

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Jaarno » 04 Heinä 2009, 17:35

Tuollainen ihan normaalia tuossa unen/hereillä olon rajamailla. :)

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Trauma » 05 Heinä 2009, 01:09

Jaarno kirjoitti:Tuollainen ihan normaalia tuossa unen/hereillä olon rajamailla. :)

Se on myös hieno kokemus kun sen tiedostaajälkeenpäin. :roll: Huonoa on ainoastaan se, että kun äitini on joskus herättänyt minut, niin olen vastannut hänelle "juu juu" vaikka en ole herännyt ollenkaan.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Yliluonnolliset/selittämättömät tapahtumat elämässäsi

ViestiKirjoittaja Jaarno » 05 Heinä 2009, 12:34

Tuli mieleen tälläinen. Oltiin joskus kaverilla katsomassa leffaa ja värkkäiltiin siinä tekstitysten kans vähä aikaa. Toinen kaveri sitten kerkesi nukahtaa sängylle. Annettiin sen nukkua ja katottiin leffaa. Kohta se nousee puoliksi ylös ja sanoo kutakuinkin näin: "Saittako te sen leffan toimii ku siellä oli se mutapaakku? Ette te saa ku teiän pitää sulattaa se mutapaakku"
Sitten rupesi taas nukkumaan eikä aamulla muistanut mitään.


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa