Olen

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
vieteri-ville
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 28 Touko 2011, 23:26

Olen

ViestiKirjoittaja vieteri-ville » 29 Touko 2011, 00:43

pannut merkille, että muutaman vuoden ajan useissa, huom! ei kaikissa! kummitusvalokuvissa esiintyy
kuvauspaikasta riippumatta samankaltainen henkilö: Nuori tyttö, pitkät tummat hiukset ja pitkä mekko .
Vanhemmissa kummtuskuvissahan seistä mollottaa sellainen kaapuherra milloin luostarissa, milloin kirkossa. Ja em.aina samoissa asennoissa: hieman huonoryhtisenä, altakulmain tuijottaen.
Eikö aave voisi näyttäytyä joskus noissa valokuvissa kivipestyissä farkuissa ja tuulipuvun takissa iloisena vilkuttaen jos sen tarkoitus on heijastaa sitä tiettyä kuollutta henkilöä?
Tuntuu hassulta, että maailmassa olisi kuollut niin paljon just samannäköisiä nuoria tyttöjä. Kaapu-ukot ymmärrän paremmin, munkinpuvussa olevia miehiä on ollut varmaan paljon, mutta oliko heillä kuollessaan AINA se huppu päässä.

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Olen

ViestiKirjoittaja Shakaali » 29 Touko 2011, 00:48

Olisiko kyseessä Ring tai Grudge (vai mikä olikaan) vaiheesta. Itsekin olen ihmetellyt miksi pikkutytöt ovat muka niin sopivia kummituksia. Noh.. En tiedä.

vieteri-ville
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 28 Touko 2011, 23:26

Re: Olen

ViestiKirjoittaja vieteri-ville » 29 Touko 2011, 00:58

Aivan juuri sitä tarkoitin! Ai siekii olet pistänyt merkille?

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Olen

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 30 Touko 2011, 11:11

Johtuu ehkä siitä että pääosa viime vuosien kummituskuvista on väärennöksiä ja koska mustahiuksinen pikkutyttö nyt on todettu pelottavaksi ja kliseiseksi kummitukseksi niin sitä käytetään. Mutta jos nyt ajatellaan "aitoja kuvia", niin pääasiassahan niitä käydään ottamassa juuri paikoissa jotka ovat tarpeeksi vanhoja siihen että siellä on pääasiassa asunut ihmisiä jotka ovat pitänyt kuvissa näkyviä valkoisia mekkoja sun muita, mutta kyllähän noitakin kuvia on näkynyt missä on ollut, jos ei nyt selvästi näkyvänä, niin ainakin näyttänyt siltä että olisi nykyaikaisempia vaatteita päällä. Ja eiköhän niitä kummituskuvia ja videoita ala näkymään enemmän joskus kymmenien vuosien päästä missä näkyy löysissä farkuissa ja lippis väärinpäin olevia tyyppejä
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Olen

ViestiKirjoittaja Shakaali » 03 Kesä 2011, 23:31

vieteri-ville kirjoitti:Aivan juuri sitä tarkoitin! Ai siekii olet pistänyt merkille?


Joo.. Paras selitys minkä tähän keksin on se, että pieni tyttölapsi edustaa ihmisille viattomuutta, joten sellainen kummituksena on jotenkin häiritsevä. Näin siis kuvittelisin, itse en ehkä ole samaa mieltä?


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa