Outo tyhjyyden tunne...

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
Aavikkosusi
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 03 Elo 2009, 08:36

Outo tyhjyyden tunne...

ViestiKirjoittaja Aavikkosusi » 02 Syys 2010, 13:22

Näinä lähiaikoina kun koulut taas alkoivat, kaikki sujui ihan hyvin kunnes tulin kipeäksi...
Nyt kun olen parantunut suht- normaaliksi, minut on täyttänyt outo 'tyhjyyden' tunne... Eli siis toisin sanoen tuntuu kuin ei olisi mitään tehtävää ja ei oikeastaan mitään ajateltavaa.. Mistä tämä johtuu? Onko kelläkään samanlaisia kokemuksia?

P.s. Tämä ei ole masennusta tms., vaan tuntuu erilaiselta.
Barack Obama kirjoitti:It's not that we have to change the humans.
We've gotta change the world.


You spin me right round, baby right round!
Like a record, baby. Round, round right round!

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Outo tyhjyyden tunne...

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 02 Syys 2010, 13:54

Aavikkosusi kirjoitti:Näinä lähiaikoina kun koulut taas alkoivat, kaikki sujui ihan hyvin kunnes tulin kipeäksi...
Nyt kun olen parantunut suht- normaaliksi, minut on täyttänyt outo 'tyhjyyden' tunne... Eli siis toisin sanoen tuntuu kuin ei olisi mitään tehtävää ja ei oikeastaan mitään ajateltavaa.. Mistä tämä johtuu? Onko kelläkään samanlaisia kokemuksia?

P.s. Tämä ei ole masennusta tms., vaan tuntuu erilaiselta.

Mä olen kokenut itseni tyhjäksi jo monessa mielessä ja pidemmän aikaa. Kaikki asiat, ihmiset jne. tuntuu merkityksettömältä. En sitten tiedä onko samanlaista, meikällä tämä voi olla masennusta, mutta tiedän kyllä tunteen.

Hopeapaju
Alieni
Viestit: 101
Liittynyt: 19 Loka 2009, 19:47

Re: Outo tyhjyyden tunne...

ViestiKirjoittaja Hopeapaju » 02 Syys 2010, 14:01

Tarvisi tietää enemmän. Onko sellainen ontto vai jokin uupunut fiilis? Välittäisitkö tehdä jotakin mutta et kuitenkaan tee, vai eikö mikään vaan kiinnosta?

Koulut alkoivat ja tulit siis kipeäksi? Asiaan voi tietysti vaikuttaa se, opiskeletko peruskoulussa vai jatko-opinnoissa ja kuinka kauan olit kipeänä.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Outo tyhjyyden tunne...

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 02 Syys 2010, 14:04

Hopeapaju kirjoitti:Tarvisi tietää enemmän. Onko sellainen ontto vai jokin uupunut fiilis? Välittäisitkö tehdä jotakin mutta et kuitenkaan tee, vai eikö mikään vaan kiinnosta?

Meikäläisellä ainakin enemmän sellanen ontto. Tiien, että suuntasit aiheen alottajalle, mutta kun samoja tuntemuksia mullakin niin mitä väliä.

Mikään ei kiinnosta/innosta/aiheuta minkäänlaista mielihyvää. Näin ainakin omaa tilannettani kuvaisin.

Hopeapaju
Alieni
Viestit: 101
Liittynyt: 19 Loka 2009, 19:47

Re: Outo tyhjyyden tunne...

ViestiKirjoittaja Hopeapaju » 02 Syys 2010, 14:41

Miulla on sellainen kummallinen tapa että lausun kollektiivisia kysymyksiä, joille en odota ketään tiettyä vastaajaa.
Tämä oma aktiivisuutenikin näyttää lähinnä olevan seurausta siitä, että samankaltainen fiilis on itsellänikin. Tuli nimittäin eilen alustavasti tieto masennuksesta johtuvasta työkyvyttömyydestä.

Ilmeisesti siis on vaan tarvetta päästää ajatuksia ulos johonkin, eikä tutuille asiasta mainitsemisesta ole juurikaan mitään hyötyä, jos heillä ei ole minkäänlaista käsitystä siitä, mitä omassa päässä liikkuu.

Kuitenkin, hyvin harvalla asialla tuntuu olevan merkitystä. Ja jos jotakin pitäisi saada tehdyksi, saa siihen kerätä voimia ihan hyvän aikaa.

Avatar
akba
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 15 Loka 2008, 17:10

Re: Outo tyhjyyden tunne...

ViestiKirjoittaja akba » 08 Syys 2010, 20:57

Itselläni on myös monesti tuotta 'tyhjyyden tunnetta'. Aina silloin keskityn eniten mieleeni sillä hetkellä , enkä huomaa muuta maailmaa. Monesti myös ajattelen myös kysymyksiä , kuten Hopeapajukin , kuten '' miksi edes vaivautua ? miten se edes muuttaa elämää'' tai vaikka ''mikä on elämän tarkoitus? miks meidät on luotu elämään** ja niin edelleen.

Nämä olotilat kestävät yleensä vain muutaman minuutin. Onko teillä yleensä tapana miettiä vaikkapa tuon tapasia kysymyksiä itselleen ?
Maailmassa on tuhansia mielenkiintoisia asioita, joista kaikista voi oppia.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Outo tyhjyyden tunne...

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 08 Syys 2010, 21:39

akba kirjoitti:Itselläni on myös monesti tuotta 'tyhjyyden tunnetta'. Aina silloin keskityn eniten mieleeni sillä hetkellä , enkä huomaa muuta maailmaa. Monesti myös ajattelen myös kysymyksiä , kuten Hopeapajukin , kuten '' miksi edes vaivautua ? miten se edes muuttaa elämää'' tai vaikka ''mikä on elämän tarkoitus? miks meidät on luotu elämään** ja niin edelleen.

Nämä olotilat kestävät yleensä vain muutaman minuutin. Onko teillä yleensä tapana miettiä vaikkapa tuon tapasia kysymyksiä itselleen ?

Miksi meidät on luotu elämään-kysymyksestä pääsin eroon naturalismini kautta. Samalla tietysti lähti kysymys "elämän tarkoituksesta".

"Miksi edes vaivautua" todella harvoin. Nautin tiedon havittelusta ja vaivautuminen sisältyy kaikki siihen.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Outo tyhjyyden tunne...

ViestiKirjoittaja Zrud » 11 Syys 2010, 07:49

Itsekkään en koe mitään tunnephjaista tarvetta saavuttaa mitään mitä "terveen" ja hyvän kansalaisen kuuluisi tehdä. Eli Orjuuttaa itsensä työntekoa tehdessä että saisi jotain paskaa käteen jotak kutsutaan rahaksi.

Itse en koe mitään noista tarpeelliseksi elämän kannalta.
Kiitos suomen voin olla omna itseni ja nauttia vain olemassaolosta.

Tyhjäähän tämä minun elämäni on, mutta kun he eivät tiedä miten minä maailman näen ja mitä siitä ajattelen.
Niin he eivät myöskään täten osaa nähdä elämää minun silmin.

Rauhaa ja rakkautta !
Feel the LOVE

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Outo tyhjyyden tunne...

ViestiKirjoittaja Zrud » 09 Tammi 2011, 13:36

Tämä on kenties tuplapostaus. Mutta on nyt hauska kattoa noita mun vanhoja viestejäni.

Nykyäänhä mun "tunne elämä" o iha vituillaa. Ainoat tunteet mitä tunne on suru ja viha.
Feel the LOVE


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron