Zrud kirjoitti:sattumaa sattumaaaiheesta ei ikinä saada todisteita joten asiaa ei ikinä daada todettua faktaksi.
Sadut pysyy satuina ilman todisteita
Zrud kirjoitti:koska jos kuulet ääniä. sinulla on mahd jakautunut persoona tai alunperin sinun olisi pitänyt syntyä kaksoseksi mutta kaksois veljesi ruumis jäi kehittym ättä vain henki kehittyi joka täten siirtyi sinuun ja sinulla on 1 ruumis jota ohjaa sinun henkesi / sielusi. mutta taka-alalla on sinun kaksoisveljesi henki joka voi puhua snulle tarpeen tulle, ja hän on puhtaasti yhteydessä henkimaailmaan niin hän voi nähdä tulevaa ja mennyttä.
Mutta edeleenkään. asiaan ei ole todisteita joten täten en tule koskaan uskomaan vain puhtaisiin sanoihin.
Minua ei vedetä tyhmänä perässä kuin vierasta sikaa narussa. Vaadin kunnon todistetia ennenkuin uskon.
Siinä minun perusteluni kiistää asia. PISTE
Zrud kirjoitti:Mutta edeleenkään. asiaan ei ole todisteita joten täten en tule koskaan uskomaan vain puhtaisiin sanoihin.
Minua ei vedetä tyhmänä perässä kuin vierasta sikaa narussa. Vaadin kunnon todistetia ennenkuin uskon.
Aurelia kirjoitti:Zrud kirjoitti:Mutta edeleenkään. asiaan ei ole todisteita joten täten en tule koskaan uskomaan vain puhtaisiin sanoihin.
Olisitko valmis lähtemään tapaamaan selväkuuloista ihmistä jos järjestän sinulle tapaamisen? Sen jälkeen haluaisin kuulla onko kantasi muuttunut jotenkin tähän aiheeseen.
Zrud kirjoitti:kun sitähän ei voidakkaan todistaa millään tapaa ikinä.
Sehä se ikäbäpuoli onkin.
Wespa kirjoitti:Tai, että monet ovat yhteydessä henkimaailmaan ajatuksillaan. Kolikolla on yleensä kaksi puolta. Kummasta puolesta tykkäät enemmän?
Wespa kirjoitti:Jeps toki, mutta kysymys kuuluu mistä ne niitä luovat ja voiko luomisella olla yhteydessä johonkin ulkopuoliseen.
Wespa kirjoitti:Jep ymmärrän näkökulmasi. Oman näkökulmani mukaan kaikki on kuitenkin yhteydessä ja ei sulje toisiaan pois. Tosin menee aika kaukaa haetuksi varmaan selittää tässä aiheessa sitä näkökulmaa sen tarkemmin, mutta uskon kuitenkin, että mm. ihmisen alitujunta on yhteydessä ns. maailmankaikkeuteen...
Tuo "kolikolla on kaksi kääntöpuolta" näyttää vain sen, että haluat uskoa jonkin olevan niin ja näin vaikka asia on selvästi tieteellä selitettävissä.
Onhan se miten säkin Wespa sen haluat nähdä mahdollista, mutta miksi olettaa sen olevan todennäköisempää, kun yleisesti tiedetään, että aivot eivät ole mikään täydellinen tietokone vaan, että kaikenmaailman harhat ovat jopa suhteellisen yleisiä?
Ihmismieli on niin outo. Kaiken tarvii aina olla niin maagista ja ihmeellistä ja yliluonnollista, vaikka luonnollisia vastauksiakin tiedetään ja ne selittävät sen tapahtuman hyvin, sekä ovat todennäköisempiä. En oikeasti usko, että mikään yliluonnollinen on niin yleistä, että enemmistö maailman kansasta olisi siihen yhteydessä. Eihän siinä ole mitään yliluonnollista silloin enää, vaan siitä tulee varsin luonnollista.
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa