Omat UFO- ja alienhavainnot.

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 15 Syys 2008, 23:10

Enpä nyt tiedä. Sen tiedän, että harvinaisen "normaalilta" otokselta näyttää. Ei mitään vikaa. Pari partikkelia leijuu ilmassa ja heijastaa auringonvaloa...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Wespa » 16 Syys 2008, 02:28

Aqua vitae kirjoitti:Enpä nyt tiedä. Sen tiedän, että harvinaisen "normaalilta" otokselta näyttää. Ei mitään vikaa. Pari partikkelia leijuu ilmassa ja heijastaa auringonvaloa...


Voisitko hieman tarkentaa teoriaasi. Mitä partikkeleita tarkkaanottaen tarkoitat? Jotain lentäviä folionpalasia vai?
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 17 Syys 2008, 17:11

Haha. Ei, mikä tahansa pölynhiukkanen, hiekanmurunen ym. heijastaa valoa (joskus voimakkaastikin) osittain pienen koostumuksensa takia, osittain koostumuksensa takia...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 17 Syys 2008, 17:26

Voi kyllä jotain likaa tosiaan olla kameran linssissä ja aurinko heijastanut sitten siihen. Itellänikin on pari kuvaa missä näyttäisi siltä kun olisi jotain epämääräsii juttui kuvas, mut tulin siihen tulokseen että linssissä oli vain likaa. Eikö vain ?
Liitteet
Sateenkaari 3.JPG
Sateenkaari 3.JPG (88.01 KiB) Katsottu 13390 kertaa

Atomipommi
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 18 Syys 2008, 18:46

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Atomipommi » 18 Syys 2008, 20:09

Mulla on joka toisessa kuvassa noita pylpyröitä, kun kameran linssi on rähmänen :'D Lisäksi osa näytöstä on jotenkin vaurioitunut joka tekee lisää ufoja. Noista sun ufoista en tiedä, voihan siinä ollakkin jotain. Kannattaa kuitenkin kattoa se linssi, ja pyyhkiä ne isoimmat rähmät pois. :D

Asiaan. Itse näin jokunen vuosi sitten lenkillä ollessani suuren kolmionmuotoisen lämäreen, joka lensi kovaa, mutta lähes äänettömästi. Isäni näki sen myös. Voi olla, että kyseessä oli vain lentokone, mutta kun se näytti niin isolta, ja oli todella hiljainen. Ô__ô Kuultavissa oli vain pientä huminaa, ja sää oli täysin tyyni. (Nojoo, voihan siellä korkeuksissa olevat tuulet viedä aika paljon äänestä pois... kuitenkin...)

Avatar
Skweel
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 22:27

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Skweel » 22 Syys 2008, 20:37

JeiBei kirjoitti:Muutama vuosi takaperin olimme kavereiden kanssa pihalla. Yhtäkkiä huomasimme, että jokin putosi taivaalta pystysuorassa nopealla vauhdilla naapurin pihaan. Saman tyyliset pienet "kipinät", kuin "kissanpieru"-raketissa, kun se lentää taivaalle, mutta tämä tuli taivaalta maahan päin. Ja se oli kissanpieru-raketin kokoinen. Sitä paitsi se ei räjähtänyt. Ihmettelimme suuresti mikä se oli. Silloin oli varhainen syksy ja oli todella pimeää. Ja olimme varmoja ettei se ollut ilotulitusraketti.

En ole varma tuliko tämä viesti oikeaan keskusteluun, mutta outoa se oli. :D


Määki näin tollasen joskus 10 vuotta sitten

Avatar
Frost
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 11 Elo 2008, 18:28
Paikkakunta: Turku

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Frost » 24 Syys 2008, 14:58

Viime yönä meidän talon yläpuolelta kuului kummallista huminaa. Kello oli jotain 00.00-01.00 välillä kun heräsin siihen huminaan, laitoin valot päälle ja humina lakkasi hyvin nopeasti. Sammutin valot, yritin taas nukkua ja humina alkoi uudestaan.

Ja jo kahtena yönä olen nähnyt kirkkaiden valonsäteiden tulevan ikkunasta sisään.

Muistan myös, että viime kuussa olin yhden yön jälkeen huomannut ranteeni ympärillä renkaan muotoisia jälkiä. Meni kolme viikkoa, ennen kuin jäljet katosivat. harmi vaan, etten hoksannut ottaa niista kuvaa.

En teidä mihin tämän laittaisin, mutta viikko tai pari sitten äiti kertoi, että joku oli yöllä puristanut häntä jalasta :o Ja minä olin kuullut askeleita samana yönä...
I'm blessed, yet damned, I'm fallen, yet resurrected

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Wespa » 24 Syys 2008, 18:09

Frost kirjoitti:Viime yönä meidän talon yläpuolelta kuului kummallista huminaa. Kello oli jotain 00.00-01.00 välillä kun heräsin siihen huminaan, laitoin valot päälle ja humina lakkasi hyvin nopeasti. Sammutin valot, yritin taas nukkua ja humina alkoi uudestaan.

Ja jo kahtena yönä olen nähnyt kirkkaiden valonsäteiden tulevan ikkunasta sisään.

Muistan myös, että viime kuussa olin yhden yön jälkeen huomannut ranteeni ympärillä renkaan muotoisia jälkiä. Meni kolme viikkoa, ennen kuin jäljet katosivat. harmi vaan, etten hoksannut ottaa niista kuvaa.

En teidä mihin tämän laittaisin, mutta viikko tai pari sitten äiti kertoi, että joku oli yöllä puristanut häntä jalasta :o Ja minä olin kuullut askeleita samana yönä...

Oma päätelmäni on se, että mahdollisesti teihin ollaan (tai on jo) ottamassa yhteyttä muukalaisten taholta. Oletkos nähnyt mitään outoja unia, tai onko sinulla muita outoja kokemuksia?
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Brecle
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 17 Syys 2008, 16:40
Paikkakunta: Porvoo

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Brecle » 24 Syys 2008, 20:42

Äsken ku katoin ovesta ulos niin taivaalta putos iso valopallo josta tuli PALJON kipinöitä perässä, mikä voi olla? putos aika lähelle mutta ei kuulunut mitään ääntä
Se näytti yhtä kirkkaalta kuin aurinko pienoiskoossa mutta siihen pysty kattoa ettei sattunu silmiin
Alkuaineisiimme kaiverrettu, hermostomme raapustettu,
ekstaasin sydämessä, silmien välissä. Tuuman kokoinen piste, tuijota siihen.



Sharpened Mind With Steeled Back

Avatar
Frost
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 11 Elo 2008, 18:28
Paikkakunta: Turku

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Frost » 26 Syys 2008, 12:51

Wespa kirjoitti:Oma päätelmäni on se, että mahdollisesti teihin ollaan (tai on jo) ottamassa yhteyttä muukalaisten taholta. Oletkos nähnyt mitään outoja unia, tai onko sinulla muita outoja kokemuksia?


On, todella outoja unia on tullu melkein joka viikko. Yhdessä unessa roikuin pää alaspäin ja pienet robotin tekivät jotain minulle. Samassa unessa joku murhattiin minun huoneessani ja jotkut halusivat tappaa minut. Yhdessä unessa istuin isossa vanhassa linnassa jossa oli vampyyri, mutta se ei varmaan liity asiaan.

Minulla on myös kaksi outoa kokemusta, joille ei kokaan ole löytynyt selkeää selitystä.
Yhtenä yönä meidän olohuone oli ihan valkoinen, niin kuin kirkas valo olisi valaissut. Sieltä ei näkynyt muuta kuin toinen meidän sohvista ja lyhyt (100 - 130 cm pitkä), musta hahmo (näytti siltä, että sillä oli kaapu päällä).

Sitten yksi ilta olin sängyssä ja yhtäkkiä kuulin askeleita sänkyni vierestä. Se jokin tuntui nojautuvan eteenpäin ja sanoi minulle jotain, mistä en saanut kunnolla selvää (ihan niin kuin olisi sanonut "hyvää yötä"). Kun kuulin tuon, pomppasin pystyyn kuin hullu ja näin hetken aikaa hämärät kasvot (juuri sellaiset stereotypia alienin kasvot :alien: ) vastapäisellä seinällä. Sytytin valot ja tarkkailin hetken huonetta. Sammutin valot sitten uudestaan ja melkein samantien nukahdin

Molemmilla kerroilla on pelottanut ihan hulluna.

Minulla on myös outoja kokemuksia vuosienkin takaa, mutta niitä en enään tarkasti muista, lähinnä outoja unia kuitenkin.
I'm blessed, yet damned, I'm fallen, yet resurrected

Avatar
Jerppa
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 27 Syys 2008, 20:23

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Jerppa » 27 Syys 2008, 20:36

Nähtiin kaverini kanssa kahtena iltana UFO (tai 2)! Se oli jännää kun katselttin tähtiä ja sitten yksi niistä liiku miljoonaa ja toisena iltana eri aikaan hiukan eri kohdassa! Sitä ohjasi vissiin joku :alien3: .
"Kun kaikki todisteet ovat kumottu, niin minä... minä... MINÄ USKON!"

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja tuputhy » 28 Syys 2008, 22:09

Niitä kutsutaan satelliiteiksi, ovat aivan tähtien näköisiä, mutta liikkuvat melko kovaa vauhtia suoraan. Itsekin monesti nähnyt!
Jalat maassa, pää pilvissä

Xplosiw
Kummitus
Viestit: 53
Liittynyt: 28 Syys 2008, 21:56

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Xplosiw » 28 Syys 2008, 22:17

Totta, satelliitit näyttävät tähdiltä, ja liikkuvatkin. Mutta harvat satelliitit hohkavat keltaista valoa, ja useimmissa ufovideoissa ne ovat n. 10 kertaa suurempia kuin satelliitit, ja muodostavat kuvioita, jotka vaihtelevat ja muuttuvat. Näin yleisesti.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja tuputhy » 28 Syys 2008, 22:25

Niin, tarkoitinkin, että satelliitit ja ufot ovat erikseen. Satelliitit ovat tähtien näköisiä ja liikkuvat suoraviivaisesti, mutta muut tunnistamattomat lentävät kohteet tekevät äkkikäännöksiä, vaihtavat värejä yms. -ja, näyttävät isommilta!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Wespa » 29 Syys 2008, 00:17

Johtuu myös paljon kohteen nopeudesta. Tietääkseni satelliitit liikkuvat todella hitaasti.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 29 Syys 2008, 13:31

Kaveri kerran näki kaks valopistettä jotka pimeellä taivaalla törmäs toisiinsa ja sitten pysähtyivät ja lähtivät jatkaa matkaa eri suuntiin. Jännä juttu. UFO sen on kyllä pitäny olla.

ahet
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 07 Loka 2008, 20:38

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja ahet » 07 Loka 2008, 20:42

Eilen illalla kello 23.00 joku valo liikkui sänkyni vieressä seinällä ja sitten se osoitti suoraan silmiini ja katsoin sitä mistä se valo tuli ja sitten se nousi hitaasti ensin vähän vasemmalle ja sitten ylös verhon taakse, enkä nähnyt sitä enää. Siinä oli yksi iso valo ja kaiks pienempää sen molemmin puolin.

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Dala » 07 Loka 2008, 21:48

Wespa kirjoitti:Johtuu myös paljon kohteen nopeudesta. Tietääkseni satelliitit liikkuvat todella hitaasti.


Kyllä jotkut satelliitit liikkuvat nopeastikin, esimerkiksi sellaiset mitkä kiertävät maapallon alle kahdessa tunnissa.. Viilettävät melkoista vauhtia.
Uskoa se on epäuskokin

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 08 Loka 2008, 14:57

Dala kirjoitti:
Wespa kirjoitti:Johtuu myös paljon kohteen nopeudesta. Tietääkseni satelliitit liikkuvat todella hitaasti.


Kyllä jotkut satelliitit liikkuvat nopeastikin, esimerkiksi sellaiset mitkä kiertävät maapallon alle kahdessa tunnissa.. Viilettävät melkoista vauhtia.


Taisit katsoa eilen TV1:ltä ton satelliittidokumentin :) ?

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Dala » 08 Loka 2008, 17:11

Tiia kirjoitti:
Dala kirjoitti:
Wespa kirjoitti:Johtuu myös paljon kohteen nopeudesta. Tietääkseni satelliitit liikkuvat todella hitaasti.


Kyllä jotkut satelliitit liikkuvat nopeastikin, esimerkiksi sellaiset mitkä kiertävät maapallon alle kahdessa tunnissa.. Viilettävät melkoista vauhtia.


Taisit katsoa eilen TV1:ltä ton satelliittidokumentin :) ?


En katsonut, avokki vaan kertoili netistä faktoja kun minä niin tohkeissani näin ufoja vähän kaikkialla.. :roll: :lol:
Uskoa se on epäuskokin


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron