Omat kummitus- ja henkihavainnot.

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Avatar
scottie
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 19 Loka 2008, 16:44
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja scottie » 20 Loka 2008, 19:30

Niin ja vielä toinen (eri kaverini kertoma). Tämä mun kaveri on mun ikänen (mun iän saa siis profiilista selville), hänen isä katosi vuosi sitten (siitä on ollut juttua TV:ssäkin). Nyt keväällä tämä isä sitten löydettiin joesta, hukkuneena ja turvonneena.
Tämä mun kaveri sitten kertoi, että hautajaisten jälkeen, tämän isän veli oli istunut autossa. Yhtäkkiä ilma oli jäähtynyt ja ikkunat mennyt pieneksi hetkeksi huuruun ja hän oli tuntenut kuin hänen venjensä olisi istunut auton takapenkillä samassa asennossa kuin hänen oli tapanakin. Jalat ristissä ja selkä suorana. Veljelle oli noussut hymy huuleen.

Samasta isästä vieläkin kysymys. Hautajaisissa kaverini sisko oli nähnyt isänsä seisomassa arkkunsa ääressä ja katsomassa omaa tytärtään ja sanonut jotain siihen suuntaan, että ei olisi mitään hätää ja että hän pitäisi huolta. Se oli lämmittänyt sisarusten sydämiä.
(saattoi olla vain ikävän ja kaipauksen sivutuotteita nuo molemmat, koska vahva ikävä saa kaikenlaisia aisteja altistumaan siihen mihin ajatukset kohdistuvat... kokemusta on... viimeksi tänään... mutta se ei ollut mtn. yliluonnollista...)
elämä hymyilee, minä en

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Aurelia » 20 Loka 2008, 19:33

Korvapuikko kirjoitti:Hienoja kokemuksia juu ja olisi niin hienoa kumota ne mutta jätän nyt väliin tällä kertaa


Kuuntelen kyllä ihan mielelläni selityksiä. En tiedä itsekään mihin uskoa, koska haluaisin jotakin vedenpitäviä todisteita puolesta tai vastaan. Niiden hankkiminen on vaan todella vaikeaa. Ehkä pitäisi alkaa liikkua kameran kanssa aina ja kaikkialla ja kuvata paljon...mutta silloinkin kuvissa olisi joidenkin mielestä lähinnä pölyä ja heijastuksia...

Olen tosi kriittinen itsekin kun näen tai kuulen kummitusjuttuja. Oikeastaan olen vähän turhautunut kun en ole löytänyt itseäni vakuuttavia todisteita oikeastaan mistään. Silti kokemusteni vuoksi en oikein voi olla uskomattakaan, kun en ole muutakaan selitystä tapahtumille saanut kuin sen, että jotakin epänormaalia, ehkä yliluonnollistakin on tapahtunut.
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Aurelia » 20 Loka 2008, 19:59

ridikulous kirjoitti:Olitko tavannut isoisoäitisi silloin, kun hän oli vielä elossa? Opitko siis nuo asiat häneltä (tai hänen haamultaan), vai olitko ehkä kuullut niistä jo aikaisemmin jotain muuta kautta?

Tarkoitatko ihan puhtaasti mielikuvitusystävää, vai sellaista, jonka näit oikeasti? Miksi hän lähti ollessasi lukioikäinen?

Isoisoäiti kuoli ennen syntymääni. En kerta kaikkiaan ymmärrä miten on mahdollista etten missään vaiheessa ihmetellyt mihin hän hävisi ja miksei ollut hautajaisia jotka olisin muistanut. Aloin puhua näistä muistoista useita vuosia myöhemmin enkä siinä puhuessanikaan tullut ajatelleeksi mihin mummeli joutui. Äitini oli vain suu ammollaan ja totesi etten voi muistaa sellaista kun en ole kyseistä ihmistä nähnyt. Vanhempani kuitenkin muistivat nuo ympyrän kävelemiset ja kolinat ja puheeni mummolavierailujen ajalta. He eivät mielellään niistä asioista puhu, koko lapsuuteni ja nuoruuteni on oikeastaan hyvinkin tarkasti vaiettu aihe perheessämme. Enkä ihmettele, vanhempani olivat kovassa myllytyksessä ja jopa insestiepäilyjen alla lääkäreiden taholta. Mitään sairautta, traumaa tai minkään muunkaanlaista selitystä ei koskaan keksitty.

Mielikuvitusystävä on selitys jonka loin lukioon mennessä. Tiesin vallan hyvin, että on päässä vikaa jos "kuulee" jonkun äänen omassa pääkopassaan. Alunperinhän tuo mielikuvitusystävä muodostui niin, että otin lapsena paperia ja kynän ja kirjoitin tajunnanvirtana kirjeitä itselleni. Sitten aloin suoltaa samat ajatukset pääni sisällä. Mitään konkreettista ääntä en siis kuullut vaan tavallaan aistin ajatuksia. Kuulostaa sekavalta ja onkin. Sivupersoonaa minulla ei ole. Olin lukioikäisenä todella ahdistunut, sillä ne asiat jotka ennen menivät läpi mielikuvitusrikkaan lapsen leikkeinä eivät enää siinä iässä olleetkaan normaaleja juttuja. Mitä enemmän yritin olla normaali, sitä enemmän alkoi tapahtua muualla kuin pääkopassani. Taulut putoilivat, tavaroita siirtyi ja tipahteli, sähkölaitteita hajosi. Ajattelin seonneeni ja hakeuduin taas terapiaan. Eipä siitäkään ollut hyötyä suuntaan eikä toiseen. Sain lopulta masennukseen ja paniikkihäiriöihin lääkityksen joka ei kuitenkaan poistanut näitä ongelmia. Minulle naureskeltiin päin naamaa kun kyselin josko olisin psykoottinen. En halunnut uskoa että on olemassa jotakin joka voi häiritä elämääni loputtomiin. Todella toivoin että olisin voinut saada jonkun nappivalikoimat jolla kaikki ylimääräinen häviäisi ja saisin viimeinkin rauhan elämääni.

Yksinkertaisesti kieltäydyin kommunikoimasta tämän mielikuvitusystäväni kanssa. Ajattelin että sen täytyy ollan kuten lääkärit sanovat, että ne ajatukset tulevat omasta päästäni ja silloin voin myös lopettaa niiden tulemisen. Opettelin kieltäytymistä sitkeästi ja ajattelin että itsensä kanssa vuoropuhelun käyminen on vain jonkinlainen defenssi kaiken myllerryksen keskellä. Nykyään joudun tekemään syvärentoutuksen jos haluan "kuulla" ajatuksia. Tätä on tosi vaikeaa selittää ja tiedän kyllä kuulostavani vähintäänkin höyrähtäneeltä. Jollain tasolla toivon että jollakulla olisi samoja kokemuksia tai jokin hyvä selitys.
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Phantom » 23 Loka 2008, 23:45

Zrud kirjoitti:tästä nyt o jo pari vuotta aikaa... mutta voin vannoa että näin kärsivän haamun peilissä lauantai aamuna joulukuussa... perjantaina lähdin ryyppäämään... vedin perseet olalle nini sanotusti....
kunnes olin niin lärvit että steppasin kotiin... aamulla herättyäni katsoin peiliin ja näin tämän hirveän kummituksen... se oli ihan kalpea... punertavat silmät. tummat silmänaluset. ja hiukset haroti jokasuuntaan .... :-/ meinas jättää tuossa kohdassa sydän parilyöntiä välistä.

Joo mäki oon tavannu kyseisen hengen silloin töllöin.....Mulle se kuiskasi hiljaisella äänellä että "ei v*ttu mikä olo en ota kyllä enää ikinä" :ghost2: Säikähdin pahemman kerran ja oksensin makkaran paloja ja ranskalaisia. Jännää oli myös että ko.vierailun jälkeen ruoka ei maistunut koko päivänä ja muutenkin oli sellane vähä säikky olo koko päivän:D ;)
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Laamanni
Alieni
Viestit: 113
Liittynyt: 21 Loka 2008, 18:08
Paikkakunta: Hamina

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Laamanni » 24 Loka 2008, 08:52

Muuten, tuli EVP - Äänistä mieleen eräs hassunhauska tapaus, jossa olimme kaverin kanssa hänen luonaan. Istuin kököllö tietokoneella pelleilemässä, ja kaveri testasi MP3-Soittimensa mikrofonia. Muistan hyvin, että katsoin häneen samaan aikaan. Hän klikkasi äänityksen päälle ja sanoi mikkiin "Minä olen Jorma (nimi muutettu)". Kun kuuntelimme tiedoston, sen alussa kuului karmiva kiljaisu/huuto jota pelästyimme aivan sairaasti. Huuto on kännykälläni vielä videolla. Kun äänityksessä huuto on loppunut, kuuluu vasta "Minä olen Jorma".

Sitä sai ihmetellä ja saa vieläkin :lol:

E: Toinen hieman ei-ihmeellinen juttu. Talomme ei ole edes vanha, mutta yleensä täällä aukeaa kaikki ovet yhden oven avauksella. Se voi kyllä johtua muustakin.
Naapurin poika ajeli pyörällä ohi juuri tarpeeksi sumuisesti näkyen kameralle = Laitan sen YouTubeen ja saan kaikki uskomaan että hallitus kusettaa meitä.

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja aavenainen » 24 Loka 2008, 10:35

aurelia tiesitkö että tollaiset kyvyt periytyy suvussa? meilläkin mummoa sanottiin "pohumummoksi" koska esim siitä kun lintu tuli ja koputti ikkunaan 3kertaa tiesi hän että pahaa tapahtuu.. ja serkkumme hukkui. (sairaskohtaus uimahallissa). iselläni on tumma hahmo käynyt 3kertaa koputtamassa ja aina joku kuollut. ja tai kello on 13.33 tai 23.33 tai 3.33.. et noin.

olen käsittääkseni myös kertonut mummolasta ja äitini tapahtumista pitkin foorumia. (eli kun olimme isäni lapsuuden kodissa isän edesmennyt äiti kävi pelottelemassa omaani).. mutta siihenkin sitten liittyi ukin kuolema ilmoitus/pelottelu.

sinulla on todella vahvoja kokemuksia mutta voin sanoa en olisi nytten paraskaveri parhaalle kaverilleni jos hän ei olisi nähnyt henkiopastaan joka osoitteli minua :D eli tämä "mielikuvitusystävä voi olla henkiopas". mutta sillon kun et häntä tarvitse hän ei niiin aktiivisesti ole läsnä mutta sillon kun tarttee niin ompi :)

btw ja voihan poikasi osata koskettaa ja ajatuksenvoimalla saada telkkarin sammumaan ja tai koskea sinuun. mutta mitä noihin henkiin ja hahmoihin tulee ne voi käskeä pois täytyy vaan olla vahva ajatuksissaan ja määrätietoinen käskyssään :) ja tai jos puheyhteyteen pääset ja keskityt kuuntelemaan niin kysyä että mikä on.. toki henkiä on monenlaisia että pitänee vaan katsoa että mitä missä millon. voit poikaasikin rohkaista että uskaltaa henget hätistää jos ei halua olla tekemisissä.

ei siinä ole mitään pahaa jos isoäitisi haluaa pitää sinulle seuraa mutta totta ei ne tutut henget niin pelotakkaan :D

viellä aurelia se johtuu siitä että olet kieltäytynyt kuuntelemasta näitä henkien juttuja ehkä sukulainen henkiopas niin siinä tarvitsee tosiaan rentoutua kuullakseen noita. minulla itselläni on niin että jos joku voimakkaasti ajattelee minua kuulen nimeni mainittavan ja viimeisin villitys on että myös sillon jos joku kuolee. niin minultakin mitattiin joku sähkö juttu nuorena joka oli normaali joku 100 tienoilla niin minulla se nousi johki 200 :D myös minulla on ikäviä kokemuksia pahoja painajaisia enneunia jne.. ja olenkin toisinaan itsekkin vähän yrittänyt estää tätä kykyä ja toisinaan olen utelias sen suhteen :D hahmojakin olen nähnyt nuorena kuulin puhetta tiedän etukäteen jos jotakin hyvääkin tapahtuu. (en kyllä noin isossa mittakaavassa kun sinä) mutta hullu en ole minäkään vaikka kaikenlaista olen kokenut ja monesti on ollut myös todistajat paikalla.
toisen roska voi olla toisen aarre.

sOfzu
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 24 Loka 2008, 19:37
Paikkakunta: Tää tuppukylä -.-'
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja sOfzu » 24 Loka 2008, 21:24

Täälläpäin on yks talo, jota kaveripiirissä kutsutään "Kauhutaloksi". Oon kuullut että siellä olisi joku murhattu/tehnyt itsemurhan. Se talo on myös joskus palanut, ja sen mukana kuollut joku.

Mä menin 3 kaverini kanssa talolle. Yhden kaverini isä joka oli siellä mukana, omisti sen tontin. (sen isä on kuollut.) Pari kaveriani eivät aluksi uskaltaneet tulla ollenkaan sisälle. Lopulta me kaikki uskallettiin mennä sisälle, mä tietysti ekana. Kun olin pääsemässä eteisestä olohuoneeseen, tunsin kuinka joku kosketti mun päätä! Aloin kiljua, ja samassa me kaikki mentiin äkkiä talosta ulos. Mä katoin siihen kohtaan, missä olin ollu, mutt siinä ei ollu mitään. Vähän ajan päästä katoin uudestaan, ja siitä roikku jonkun jalka! Se oli tosin vasta alkua.

Sitten sieltä talon päädystä pääsi myös sisälle. Se oli niin laho, että siellä oli seinä ns. revennyt. Kaverini jonka isä omisti sen tontin, oli pari päivää ennen sitä ihmetelly, miten siellä oli puhtaita ja ehjiä vaatteita. Niin siellä oli nytkin. Pari takkia, yms. Siellä oli vanhannäköset myös veriset housut. Ihmeteltiin et miten siellä voi olla säilyneitä vaatteita, ku se on joskus palanut?

Vähän ajan päästä yks kaveri näki outoja varjoja. Se näki niitä vähän väliä, sinä aikana kun oltiin siellä talolla. Vihdoin me uskallettiin mennä sisään sinne taloon, ja lähettiin tutkiin 'keittiön' kaappeja. Yhdestä laatikosta löydettiin muotokuva jostain miehestä. Siinä luki sen syntymä- ja kuolinvuosi. Nimi alkoi A'aalla, en muista enään sitä nimeä, tästä on jo niin kauan aikaa. Se kuva herätti mielenkiintomme, mutta ei me uskallettu ottaa sitä kuvaa mukaan, pelättiin että sen mukana tulee henkiä :'D Löydettiin myös samasta laatikosta jotain lääkkeitä, etiketistä ei harmiksi saanut selvää.

Sitten keksittiin, että kierretään taloa kaikki yksin, vähä eripuolilta. mentiin ulos ja yks kavereista lähti toiseen suuntaan, me 3 muuta toiseen. Yht'äkkiä kuulu jonkinlainin huudahdus ja lähettiin juokseen taloo ympäri. Mutta sitä meiän yhtä kaveria ei löytynyt. Lähettiin kiertään kaikki erisuunnista taloo, mutta yks meistä oli kadonnut. Vähän ajan päästä kaverimme löyty hengästyneenä ja paniikissa talon seinää vasten nojaten. Se ei pystynyt aluksi puhuun ollenkaan, kunnes paniikki lopulta laantu. Sitten se kerto nähneensä naisen, jolla oli punanen huivi ja aurinkolasit. Pukeutunut vanhan aikasesti. Se seiso keltaisen ladan edessä, kurkottaen kaveriani kohti. Sitten se katosi. Kaveri muisti jopa ladan rekkarin. Kaverini oli nähnyt sen naisen pari päivää aikasemminkin, katsovan talon ikkunasta hymyillen. Se oli selvästi se nainen joka oli kuollut siellä talossa. Miten keltainen lada olisi muka päässyt pellon ja joen välissä olleelle talolle, ilman mitään ääntä? Jäätiin kuitenkin vielä vähäks aikaa talolle. Sillon mä näin varjon, jossa joku kuristi jotakuta. Aivan niinkuin se nainen oli yrittänyt kuristaa mun kaveria. Outoa. Kaveriltani muuten katkesi verisuoni päästä, sillon kun se sai sen paniikki-kohtauksen. ^^

Mua on pienestä asti kielletty menemästä sille talolle, kaikki aikuiset tuntuu pelkäävän tätä taloa. Ne salaa tästä talosta jotain. Mä oon menny sinne kerran yksin yöllä, sillon kuulin jonkun puhetta, ei normaalia, vaan sellasia epämääräsiä kuiskauksia. Tää talo kiinnostaa mua, ja varsinki se nainen, jonka mun kaverini on nähnyt. Nykyään talo on vielä lahompi, en takia ei sinne voi enään mennä ;(

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 24 Loka 2008, 22:25

*HUOM! Tämä ei ole piruilua*

Wee! Tuo tarina oli oikeasti viihdyttävä! Sitä pystyi lukemaan tylsistymättä kertaakaan, sinusta tulisi oikein viihdyttävä kirjailija!
Vaikka skeptikkona en suurimpaan osaan uskokaan, oli tuo tarinanpätkä erittäin piristävä.
Kiitosta vain. *Handshake*
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Infrequentia
Alieni
Viestit: 123
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 11:43

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Infrequentia » 25 Loka 2008, 00:18

Infrequentia kirjoitti:Mulle sattui eilen jotain varsin kummaa. :? Olin kävelyttämässä koiraani kotitiellä, ja tällä tiellä on monia VR:n vanhoja rivitaloja. Suojatietä kävellessä huomasin, että yhden asunnon kuistilla seisoi joku. Ajattelin ensin, että se oli vain harmaa takki tuulettumassa pihalla, mutta sitten huomasin että tällä takilla oli pää. Sysimusta pää. Selvää kaulaa ei ollut näkyvissä, vaan pää oli enemmänkin kuin tasapaksu ja päälaelle pyöristyvä nyppylä. Jäin moneksi sekunniksi toljottamaan tätä, ja päätin kävellä hieman eteenpäin ja ohittaa minun ja talon väliin tulevan varastorakennuksen, ja sen jälkeen selvittää mistä oikein oli kyse - mikä tämän efektin loi. Toisella puolella varastorakennusta en nähnyt enää jälkeäkään tästä hahmosta, enkä mitään mikä sen olisi voinut saada aikaan. Kuistilla ei roikkunut mitään takkia, eikä pihalla näkynyt ketään. Tiedän kokemuksella sanoa, että jos se olisi mennyt sisälle taloon niin ovesta olisi kuulunut kyllä tarpeeksi ääntä että olisin sen huomannut. Kävelytin koiran lenkin kautta kotiin, ja minun oli pakko lähteä toisen kerran tarkistamaan taloa. En kuitenkaan nähnyt enää mitään. Yritin tällä kertaa ottaa kuvan siitä kuistista, mutta käteni tärähti ja kuvasta tuli hieman epätarkka. :\
Alkuperäinen kuva
Kuva johon muokkasin hahmon jonka näin
Pahoittelen kuvan laatua.


Tämä viesti löytyy muutaman sivun takaa, ja ajattelin hieman jatkaa. :P Tuon talon toisella puolella kulkee hiekkatie, ja olin sielä kävelyttämässä koiraa n. viikko tapahtuneen jälkeen. Koira sekos aivan täysin suunnilleen sen talon kohdalla, ja lähti pinkomaan takaisin kotia kohti vaikka yleensä se painelee suoraan eteenpäin niin paljon ku flexi antaa periksi. Sitä on tosi vaikea saada kääntymään takaisin, mutta nyt se seisahtu, korvat meni luimuun ja häntä koipien välissä lähti juoksemaan sinne mistä oltiin tultukki. Se pysähteli n. 10 metrin välein ja vilkas taakse sitä taloa kohti, ja pinkas uudestaan juoksuun. Tämä jatkui siihen asti että päästiin kotipihalle.

Ja joku mainitsi siitä, että oksat on voineet tehdä sen efektin. Ei minusta ole mahdollista koska se hahmo pysyi paikallaan vaikka minä kävelin hitaasti eteenpäin. Jos kyseessä olis ollu oksat, niin hahmo olis luonnollisesti muuttanu muotoaan. :)

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Aurelia » 25 Loka 2008, 11:20

aavenainen kirjoitti:aurelia tiesitkö että tollaiset kyvyt periytyy suvussa?

Niinhän sitä väitetään, en tiedä sitten mihin uskoa kun en oikein usko aina näiden sattumienkaan olevan muuta kuin sattumaa...

Kummitätini (isäni sisko) näki aina kyykäärmeen joko oikeasti tai unessa ennen kuin joku läheinen kuoli. Hänen kuolemansa jälkeen olen usein nähnyt hänet unessa. Kerran ihastuin erääseen mieheen jonka kanssa päädyimme parin yhteisen baari-illan jälkeen punkkaan ja sovimme tapaavamme taas seuraavana viikonloppuna kantapaikassa. Näin sitten unta jossa odotin häntä tulevaksi luokseni. Kummitätini ilmestyi asuntooni ja oli hyvin surullisen ja huolestuneen näköinen. Hän puisteli päätään kun ovikello soi, mutta käskin hänen katsoa lapseni perään ja kiirehdin ovelle. Katsoin ovisilmästä ja tämä mies olis siellä, mutta kun avasin oven rynnistikin asuntooni muutama mustaan huppariin pukeutunut mies jotka heittelivät minua tyhjillä viinilaseilla. Lasit särkyivät iholleni ja aloin vuotaa verta ja yritin huutaa apua ja hätistää näitä tunkeilijoita tiehensä. Tätini seisoi huoneen nurkassa, silitti poikani päätä ja hävisi. Tässä vaiheessa unta tajusin että tätinihän on ollut kuolleena ja pari vuotta ja hätkähdin hereille.

Seuraavana viikonloppuna menin odottavaisena kantabaariin ja hyvä ystäväni ilmestyi paikalle mustassa hupparissa istahti pöytään. Tiesin hänen tuntevan sen ihastukseni kohteen ja kysyin että tietääkö tämä kaveri, että onko mies tulossa sinne. Ystäväni meni tosi vaikeaksi ja oli juuri aikeissa kertoa asiasta minulle kun tämä mies purjehti sisään toisen naisen kanssa ja meni suoraan tiskille. He molemmat ottivat punaviiniä (vaikka paikka on melkoinen räkälä ja mies joi normaalisti aina kaljaa) ja istuivat pöytäämme. Mies oli kuin ei olisi koskaan tavannutkaan minua ja esitteli tyttöystävänsä kaverilleni. Olin niin hölmistynyt että poistuin paikalta kotiini itkemään.
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja aavenainen » 25 Loka 2008, 16:54

sinulla on kieltämättä todella hyvä kyky tälläisiin asioihin :D toki miten tuon asian ottaa niin se on joko lahja tai "kirous".

oletko ikinä pyrkinyt näkemään auroja? tosta aura keskustelusta voit lukea taitaa olla parakeskustelussa.. näinköhän niitä olisit herkkä myös näkemään?? :)

ikävä toki tuo unesi mutta toisaaltaan jos ne osaa johki yhdistää voi ehkä joitakin tilanteita välttää?

lisäys itse näin unta että mieheni hyvästeli kaikki sukulaiseni halas ja suukotti tunnelma oli hiukan haikea. eipä mennyt kauaa kun tuli ilmoitus että äitini veli on päättänyt päivänsä itsemurhaan..
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
cheyenne
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 12 Loka 2008, 17:30

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja cheyenne » 26 Loka 2008, 21:01

Omat kummitushavainnot on aika vähissä, onneksi.
Reissuhommissa ollessa majoituimme erääseen vanhaan meijeriin jonka yläkerrassa oli ihan asianmukaisesti remontoidut huoneet koko porukalle. Moitin kyllä heti ensimmäisen yön jälkeen kylmyyttä, uni oli katkonaista ja tuntui omituisesti että joku olisi ollut sängyn vieressä. Muutaman yön jälkeen porukasta joku muukin alkoi valittaa samaa inhottavaa tunnetta, vieläpä raavas mies jonka viimeiseksi uskoisi pelkäävän mitään. Hetken asiaa pohdittuamme eräs muisti huoneessaan olevan oudon taulun ja lähdimme kaikki katsomaan sitä. Siinä mustaan pukeutunut pitkähiuksinen nainen leijui portaikon päässä. Kaikki taatusti tunnistivat erikoisen jyrkät portaat joita pitkin yläkertaan kuljettiin. Oli todella hiljainen hetki.
"Listen or your tongue will keep you deaf. " Cree

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Regendos » 26 Loka 2008, 22:51

Auroista puhuttaen... sen voin kertoa, että aurojen näkemisessä ei ole mitään kummallista. Esimerkiksi minä pystyn näkemään auroja ihmisten ympärillä tiettyä materiaalia vasten. Samalla pitää hieman silmällä kikkailla. Ei kuitenkaan kannata uskoa aurojen näkijöitä, sillä niitä pystyy näkemään kuka tahansa ihan luonnollisista syistä.

P.S. En usko auroihin sitten pätkääkään!

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja aavenainen » 27 Loka 2008, 14:43

Regendos kirjoitti:Auroista puhuttaen... sen voin kertoa, että aurojen näkemisessä ei ole mitään kummallista. Esimerkiksi minä pystyn näkemään auroja ihmisten ympärillä tiettyä materiaalia vasten. Samalla pitää hieman silmällä kikkailla. Ei kuitenkaan kannata uskoa aurojen näkijöitä, sillä niitä pystyy näkemään kuka tahansa ihan luonnollisista syistä.

P.S. En usko auroihin sitten pätkääkään!


eipä noihin tarvitse uskoa.. ;) itse olen lukenut muutamia juttuja joissa auto-onnettomuuteen joutunut ihminen on käynyt näkemään auroja. (ehkä joku aivollinen syy ehkä taasen aura) tiedä häntä :P

mutta eikös asia ole niin että aurinkokin säteilee eriväreillä? saa korjata jos olen väärässä :D mutta jos ihmisessä on sähköä mangnetismia sähkömangneettista säteilyä loistaisiko se monella erivärillä? (vaikka olisi ihan luonnollinen juttu) ja joku nyt vaan sattuisi näkemään sen??

esimerkiksi näistä ihmisistä on ollut juttuja että on ns mustia pisteitä nähnyt jonkun aurassa ja kehottanut lekuriin menemään ja on paljastunut joku vakava tauti syöpä tms..

ja regendos olen tässä jo jonkin aikaa seuraillut niin onko sinulla jotakin minua vastaan kun kärkkäästi kommentoit jos jotakin kirjoitan hiukan pieleen tai nyt esim auroista keskustelin kun heti tuli tuollainen kärkäs kommentti. vai oletko vaan sen luontonen että jos LUULET olevasi ainoa oikeassa niin SINULLA on oikeus pilkata muita? kyllä ylläpitäjän pitäisi olla järkevä eikä mikään teiniksi.. :P
toisen roska voi olla toisen aarre.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Gitarre » 27 Loka 2008, 15:57

aavenainen kirjoitti:
Regendos kirjoitti:Auroista puhuttaen... sen voin kertoa, että aurojen näkemisessä ei ole mitään kummallista. Esimerkiksi minä pystyn näkemään auroja ihmisten ympärillä tiettyä materiaalia vasten. Samalla pitää hieman silmällä kikkailla. Ei kuitenkaan kannata uskoa aurojen näkijöitä, sillä niitä pystyy näkemään kuka tahansa ihan luonnollisista syistä.

P.S. En usko auroihin sitten pätkääkään!


eipä noihin tarvitse uskoa.. ;) itse olen lukenut muutamia juttuja joissa auto-onnettomuuteen joutunut ihminen on käynyt näkemään auroja. (ehkä joku aivollinen syy ehkä taasen aura) tiedä häntä :P

mutta eikös asia ole niin että aurinkokin säteilee eriväreillä? saa korjata jos olen väärässä :D mutta jos ihmisessä on sähköä mangnetismia sähkömangneettista säteilyä loistaisiko se monella erivärillä? (vaikka olisi ihan luonnollinen juttu) ja joku nyt vaan sattuisi näkemään sen??

esimerkiksi näistä ihmisistä on ollut juttuja että on ns mustia pisteitä nähnyt jonkun aurassa ja kehottanut lekuriin menemään ja on paljastunut joku vakava tauti syöpä tms..

ja regendos olen tässä jo jonkin aikaa seuraillut niin onko sinulla jotakin minua vastaan kun kärkkäästi kommentoit jos jotakin kirjoitan hiukan pieleen tai nyt esim auroista keskustelin kun heti tuli tuollainen kärkäs kommentti. vai oletko vaan sen luontonen että jos LUULET olevasi ainoa oikeassa niin SINULLA on oikeus pilkata muita? kyllä ylläpitäjän pitäisi olla järkevä eikä mikään teiniksi.. :P

No eihän tuo ole nyt mitenkään juuri sinulle suunnattu. Hän vain esitti oman näkemyksensä auroista ihan vain tuohon väliin, siltä se ainakin minusta näyttäisi....
Itse en kyllä osaa sanoa auroista juuta enkä jaata kun en ole niihin pahemmin perehtynyt.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja tuputhy » 27 Loka 2008, 19:07

Juuri niin; auroja pystyy näkemään kuka tahansa, samoin "kummituksia" ja muita ns. "yliluonnollisia". Syy siihen, miksi ei nää, (jos ei nää) on varmaan ennakkoluulot ja jotenkin kapeutunut maailmankatsomus. Huom: Ei ole mikään tieteellinen toteamus, vaan ihan oma oletus, joten voi olla yhtä hyvin oikein, kuin väärin..
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 27 Loka 2008, 22:00

tuputhy kirjoitti:Juuri niin; auroja pystyy näkemään kuka tahansa, samoin "kummituksia" ja muita ns. "yliluonnollisia". Syy siihen, miksi ei nää, (jos ei nää) on varmaan ennakkoluulot ja jotenkin kapeutunut maailmankatsomus. Huom: Ei ole mikään tieteellinen toteamus, vaan ihan oma oletus, joten voi olla yhtä hyvin oikein, kuin väärin..


Huh, torjuvia mielipiteitä näköjään pelätään aikalailla täälläpäin?
Vaikka onhan se ihan hyvä aina välillä vakuutella asioiden olevan vain omia mielipiteitään...
Oma mielipiteenihän tähän on täysin vastakkainen, mutta en sitä nyt tässä kohteliaisuuden nimissä ala perustelemaan...

Joskus sitten... Silloin kun sitä ei osata odottaa^^ *Devilish sniggering*
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja tuputhy » 27 Loka 2008, 22:18

Eikös täällä jokainen vähän niinkuin omia mielipiteitään esittele? Halusin vaan ilmaista, etten pidä omaa olettamustani sinä ainoana oikeana. Jokaisella on omia kokemuksia/ tuntemuksia/ luuloja /oletuksia. En luule, että omani olisivat sen oikeampia, kuin muidenkaan. Lisäksi olen havainnut, että joskus tulee esiteltyä omaa mielipidettään sinä ainoana oikeana tulkintana..vaikka jokaisella on se oma havainto/ kokemus jostain asiasta.
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja aavenainen » 28 Loka 2008, 16:41

Gitarre kirjoitti:
aavenainen kirjoitti:
Regendos kirjoitti:Auroista puhuttaen... sen voin kertoa, että aurojen näkemisessä ei ole mitään kummallista. Esimerkiksi minä pystyn näkemään auroja ihmisten ympärillä tiettyä materiaalia vasten. Samalla pitää hieman silmällä kikkailla. Ei kuitenkaan kannata uskoa aurojen näkijöitä, sillä niitä pystyy näkemään kuka tahansa ihan luonnollisista syistä.

P.S. En usko auroihin sitten pätkääkään!


eipä noihin tarvitse uskoa.. ;) itse olen lukenut muutamia juttuja joissa auto-onnettomuuteen joutunut ihminen on käynyt näkemään auroja. (ehkä joku aivollinen syy ehkä taasen aura) tiedä häntä :P

mutta eikös asia ole niin että aurinkokin säteilee eriväreillä? saa korjata jos olen väärässä :D mutta jos ihmisessä on sähköä mangnetismia sähkömangneettista säteilyä loistaisiko se monella erivärillä? (vaikka olisi ihan luonnollinen juttu) ja joku nyt vaan sattuisi näkemään sen??

esimerkiksi näistä ihmisistä on ollut juttuja että on ns mustia pisteitä nähnyt jonkun aurassa ja kehottanut lekuriin menemään ja on paljastunut joku vakava tauti syöpä tms..

ja regendos olen tässä jo jonkin aikaa seuraillut niin onko sinulla jotakin minua vastaan kun kärkkäästi kommentoit jos jotakin kirjoitan hiukan pieleen tai nyt esim auroista keskustelin kun heti tuli tuollainen kärkäs kommentti. vai oletko vaan sen luontonen että jos LUULET olevasi ainoa oikeassa niin SINULLA on oikeus pilkata muita? kyllä ylläpitäjän pitäisi olla järkevä eikä mikään teiniksi.. :P

No eihän tuo ole nyt mitenkään juuri sinulle suunnattu. Hän vain esitti oman näkemyksensä auroista ihan vain tuohon väliin, siltä se ainakin minusta näyttäisi....
Itse en kyllä osaa sanoa auroista juuta enkä jaata kun en ole niihin pahemmin perehtynyt.


on tässä ollut muitakin juttuja kuten harrastus puolella monet kirjoitti graw maga ja kraw maga ja itsekkään en varma ollut että kuinka se kirjoitetaan. niin eiköhän tuo ollut heti aukomas päätään minulle et miten se nyt kirjotetaan ja miten hänen lajinsa niin hyvä jne jne ja muille ei väärin kirjoituksesta mitään maininnut. ja pistelasku jutussa oikeen erikseen oli mainittava että minun pisteitäni ei laske vuoden foorumilainen äänestyksessä jne fiksu ihminen olisi tuollaiset kommentit jättänyt kotiin.. ja tuossa aura hommassa hän olisi voinut motkottaa että ei aaveisiin usko tai ihan mitä muuta tahansa joku tänne on kirjottanut mutta tuo aura homma ilmestyi heti minun tekstini jälkeen... ja onkohan hän aura keskusteluunkin sitten kommentoinut jotenkin noin?

esim vaikka itsenikin on tehnyt mieli noissa ase ja kaasunaamari jutuissa mieli viitata asiattomasti noihin ammuskelujuttuihin sun muihin olen kiltisti pitänyt mölyt mahassani... vaikka aihetta olisi epäillä vaikka mitä jos on aseista ja muusta sodankäynnistä turhan kiinnostunut.
toisen roska voi olla toisen aarre.

Avatar
scottie
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 19 Loka 2008, 16:44
Viesti:

Re: Omat kummitus- ja henkihavainnot.

ViestiKirjoittaja scottie » 02 Marras 2008, 01:33

01.11.08 Pyhäinmiesten päivä...
Ajeltiin kavereiden kanssa siinä kaupungilla 23-00 välillä ihan aikaa kuluttaen. No yks kaveri sitten keksi, ett mennään hautausmaalle miten hienosti kynttilät palaa pimeellä. No kuski sitten hyväksyi ehdotuksen ja mentiin hautausmaalle. Täytyy myöntää, hienolta näytti; niin kauan kun pysyin autossa. Pelkään muutenkin hautausmaita illalla ja pimeellä.
Hautausmaalla ei ollut ketään muuta kuin me kolme siihen aikaan. Se oli lähempänä kahtatoista kun kaveri sitten halus löytää yhen tuttunsa haudan. No lähettiin sitten kävelemään hautausmaan porteista sisälle. Oltiin hetken matkaa jo kävelty kun yks kaks mä kuulen lehmänkellon soivan kolme kertaa. Säpsähdin heti ja kysyin, ett kuuliko ne muut sitä, ei kukaan kuullu. Ja kaverit vaan nauro, ett kuulin omiani. Voin kertoa, että en kuullut omiani. Se oli niin selvä ääni, etten voinut erehtyä. Sitten yritettiin löytää järkevää selitystä, mutta sitä ei löytyny. Se ääni ei tullu kaverin avainnipusta ja se tuli ihan eri suunnalta kun mun kaverit oli. Jotenkin musta tuntui siltä että haluan sieltä hautausmaalta pois ja hyvin nopeeta koska oikeesti meinasin saada sydärin kuultuani sen äänen...

Ja mietityttää, miksi toi "kolme kertaa" toistuu. Kuulin tyttöystäväni kanssa, kun tämä oli lähdössä yhdentoista aikaan yöllä kotiinsa, kolme koputusta ikkunaan ja ne tuli tyhjillään olevasta asunnosta. Se pelotti, koska asun tällä alueella ja tämä talo on tuossa ihan vieressä. Sitten normaali tilanne, mutta yhdentoista aikaan yöllä, joku koputti meidän takaoveen kaksi kertaa kolmen koputuksen sarjoissa. Tietenkin siinä säikähtää, että "kuka sielä tähän aikaan?" En mennyt katsomaan koska meillä on etuovikin ja olin periaatteessa yksin kotona kun äitini nukkuin humalaansa olohuoneen (jossa on kyseinen takaovi) sohvalla... En tiedä mitä meinaa, mutta ois kiva saada selville sekin asia... Ja kiva olisi saada tietää mistä tämä lehmänkellon ääni tuli, jos se tuli yhtään mistään...
elämä hymyilee, minä en


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa