Saxpi kirjoitti:Itse asiassa aion kaivaa esiin aikaisemmin kuvattuja videoita että millanen lattia on niissä, jos sielläkin on hohdetta niin sitten olen katsonut lattiaani ensimmäistä kertaa tarkemmin.
Kyllähän noissa vanhemmissakin videoissa näkyy vaaleutta, en vaan ennen ole katsellut lattiaani niin että olisin huomannut. Jotenkin ne vaaleet läikät vaan näyttää ikään kuin korostuneen. Mä en oo luutunnut täällä pitkään aikaan joten en voi ymmärtää miksi lattia näyttää niin puhtaalta niiden laikkujen kohdalta. Mutta hyvähän tuo on että nyt tiedän miltä lattiani näyttää kun en ennen ole tiennyt. En silti ymmärrä noita luonnottaman vaaleita kohtia, ihan kuin muovi olis reagoinut jonkin kanssa.
Saxpi kirjoitti:Mä muuten tein paranormaalitestin muutama vuosi sitten (Tickle) ja testissä piti arvata neljä eri kertaa minkä kuvion tietokone arpoo, sain oikein 4/4.
Saxpi kirjoitti:En muista enää, olihan niitä jokunen vaihtoehto tietenkin.
Ymmärsin niin että arvaamalla voi saada sen 1/4 oikein.
Olisko ollut neljä vaihtoehtoa.
Saattoi olla enemmänkin mutta vähintään neljä.
IcyCold_ kirjoitti:Kototalossani on sattunut paljon paranormaaleja asioita, niin minulle, siskolleni, äidilleni, isälleni ja hänen sisaruksilleen ja ystävillemme.
En jaksa kirjoittaa pitkästi, joten teen tällaisen mahtavan "pikku" listan;
* Taloa kiertävä outo kilinä ( n.15vuoden välein. Kaksi kertaa tapahtunut)
* Outo musta pallo, joka kuulosti ihan junalta kun meni pihanpoikki (tapahtunut kerran)
* Kun seinään koputti toiselta puolelta kuului koputusta takaisin
(sellaisesta huoneesta jonne ei pääse mitenkään, tapahtunut muutaman kerran)
* Juokseva kummitus, joka ajoi takaa.. muuta en muista, muutakuin sen kalastajanlakin. tapahtunut
kerran.. ONNEKSI!!!)
* Pöytä tippunut rappusia alas, sellaisesta "reiästä" johon ihmiset eivät voi mennä kävellen (tapahtunut kerran)
* Puukko tippunut lattialle (keskeltä pöytää. tapahtunut kerran)
* Vesipiskoja tippuu kuivasta katosta (ei vesiputkia yläkerrassa, tapahtunut kaksi kertaa)
* Kamalaa meteliä yläkerrasta (niinkuin siellä olisi heitelty tavaroita/jotain ryskettä, tapahtunut
todella usein)
* Askeleita, jotka loppuvat kuin seinään (tapahtunut todella, todella usein)
* Vesilasi liikkunut pöydällä (meinasi tippua lattialle, tapahtunut kerran)
* Kello rupesi tikittämään (vaikkei siellä ole ollut pattereita yli vuoteen, tapahtunut kerran)
* Ulko-ovi ja muut ovet auennut ja sulkeutunut, ihan itsekseen (tapahtunut useasti)
* Ulko-oven ikkunaa peittänyt musta varjo (päivällä, tapahtunut kerran)
Heti ei tullut enempää mieleen... Paljon toimintaa, mutta onhan se jo melkeen 200vuotta vanha kartano![]()
Jos haluatte jostakin koko stoorin, niin ilmoottakaahan
Aurelia kirjoitti:Mitään ei kuitenkaan olla saatu taltioitua. Joatin yksittäisiä valopalloja kuviin, mutta nekin voivat olla pölyä. Yksikään tavara ei lennä, eikä kuulu hiiskaustakaan jos yrittää kuvata tai äänittää, mutta heti kun laitteet on pois päältä niin johan alkaa taas. Tuntuu suoranaiselta kettuilulta koko homma kun haluaisin saada jotain ihan oikeita todisteita kasaan.
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa