Omia havaintoja minulla on ollut kolmisen kertaa.
Eka havainto tapahtu siinä tammikuussa 2005. Oli ihan kirkas taivas, ja täysikuu. Olin ulkona erään hyvän ystäväni kanssa. Tädet loistivat erittäin kirkkaina, ja makasimme metsän keskellä kalliolla, jolla ei ollut puita peittämässä näkyvyyttä taivaalle (vähän kauempana oli kyllä puita, metsässä kun oltiin). Yhtäkkiä huomasin liikkuvan kohteen, joka oli
tämän värinen. Huomautin ystävälleni asiasta, ja hän näki saman kuin minä. Makasimme aivan hiljaa paikallamme, ja täysin rento tunne valtasi minut. Kohde liikkui nykivästi, se meni ensin eteenpäin ja putosi vähänmatkaa ja nousi takaisin ylöspäin. Tämä tapahtui kymmenisen kertaa, kunnes se yhtäkkiä liikahti täysin yllättäen nopeasti "ylöspäin" ja katosi. Havahduin, ja kysyin näkikö ystäväni saman kuin minä, ja hän vastasi myöntävästi. Tälliaisen
keltaisen pisteen olen nähnyt kaksi kertaa, molemmat samana talvena.
Toinen havaintoni tapahtui tämän vuoden Tammi-helmikuun vaihteessa. Kävelin ulkona, kun ei ollut muutakaan tekemistä. Tunsin oloni hieman masentuneeksi ja päätin mennä ulos haukkaamaan happea. Olin kävelemässä erästä alamäkeä kotimme vieressä, kun huomasin pilvien yllä (pilvilaji oli Stratocumulusm eli Kumpukerrospilvi) liikkuvan erikoisenmuotoisen valosarjan. Ne olivat kolmion muodossa, ja niiden keskellä oli yksi suurempi valo. näiden lisäksi hieman etuviistossa etummaisesta valosta oli vielä yksi valo. Se tuli ensin hieman kohti pilvien päällä ja kääntyi sitten minusta katsottuna oikeaan, ja lähti ilmeisesti nousuun. Kohteen näki minun lisäkseni 2 naapurin kakaraa ja vanhempi mieshenkilö. Kohde oli näkyvillä nooin 25sec.
Yritän bongata lisää tulevana kesänä mökillämme. Menen joka yö tunniksi istumaan parvekkeelle noin kello yhden ja kahden väliseksi ajaksi. Ilmoittelen mahdollisista havainnoista siis kesälomalla lisää

-
Anti-Gravity