Sinikello kirjoitti:
Niinhän sitä luulisi.Ei vais. Kun tuo puheensorina alkoi, se alkoi tosi vaimeana. Luulin ensin, että rapussa (asun kerrostalon 5. kerroksessa) on jotain porukkaa. Usein varsinkin bileseurueilla on tapana mölytä aika kovaäänisestkikin rappukäytävissä, kun menevät/tulevat paikasta X. Kun se sitten tuntui voimistuvan, ja tajusin ettei se tullutkaan rapusta, ajattelin että jätin television päälle. Kuulostelin kasvavaa meteliä sängyssä istuen, ja mielessä kävi kyllä siinä hetkessä että "Noniin, nyt olen tullut hulluksi, koska eihän täällä oikeasti voi kuulua mitään puheensorinaa." Voimistuttuaan todella voimakkaaksi se lakkasi, ennen kuin olin ehtinyt kerätä tarpeeksi rohkeutta mennäkseni katsomaan, jätinkö sen television todella päälle. Kuka ties olenkin tulossa/tullut hulluksi?
Kun tuo pauke ja muu meteli alkoi, jähmetyin kauhusta. Oli se sen verran helvetillistä. Juuri tämän kauhu-kokemuksen -ja yleensäkin ääniaistimuksen- vuoksi ajattelin, että kyse on ollut varmasti jostakin unihäiriöstä, esim. unihalvauksesta. Mutta kun en ollut halvaantunut! Eikö se kuitenkin ole aika oleellinen osa unihalvausta. Mutta ehkä joku muu unihäiriö. Toivottavasti. Muuten olen ehkä tulossa hulluksi.
Tenkku kirjoitti:Tänään huomasin jotain todella omituista. Olen noin. yhdeksänvuotiaasta asti kuullut ja myöhemmin myös nähnyt kahta henkilöä, keitä toiset ei nää/kuule. Psykologini mukaan he ovat mieleni kehittämiä hahmoja, jotka kehitin tuossa iässä seurakseni ja suojelemaan, kun kärsin alituisesta pelkotilasta. Hahmothan ovat sitten jääneet vaikka pelosta pääsinkin eroon. Ja olen tietoinen, että he ovat mieleni luomia eivätkä oikeita, ja uskon niiden olevan harhaa (lapsena uskoin että he ovat suojelusenkeleitä tms. olisivat olemassa kuitenkin).
Ihan huvikseni katselin tänään netistä millaisiksi horoskoopiltaan neitsyitä kuvaillaan (olen itse neitsyt) ja ihmettelin kuinka napiin kaikki osui, onnenvärikin oli vihreä joka on lempivärini. Tsekkasin sitten myös näiden seuralaistenikin horoskoopit heidän kertomiensa syntymäpäivien mukaan, ja todellakin ihmetyin siitä miten nämäkin pitivät täysin paikkansa. En siis ole aiemmin tutkaillut tämmösiä horoskooppijuttuja. Aika ihmeellinen sattuma minusta. Sai ajatteleman taas, että jos ne sittenkin ovat jotain muuta kuin pelkkää mielen luomaa harhaa.
Nii aika hupsu juttu. Olen muistaakseni kerran hoksannut kysyä toiselta heistä "Ootteko te olemassa?" ja vastaus oli Mitäs itse luulet?. Minullehan ne tietenkin ovat olemassa, harhaa tai ei, joten kysymys oli aika typerästi muotoiltu.
aava kirjoitti:kuulkaapa voiko olla mitenkään mahdollista että vaikka itse huoneessa ei mitään näy että kuvajainen tulee kuitenkin ikkunaan?? eli siis otin siskoni kämpästä kuvan muutoin huoneessa ei kummempia ollut mutta kun tarkastelin kuvaa näytti kun ikkunassa olisi seissyt pieni poika. ja monet joille näytin sen olivat sitä mieltä että kyllä juu ihan kun pieni poika.
yksi jopa säikähti niin että sanoi minun tehneen jotakin kuvalle mutta eipä ei mitään en ko kuvalle ole tehnyt
aava kirjoitti:katsotaan että onnistuiko vai oliko kuva liian iso..
OSITutkimusseura kirjoitti:Kuva näyttää mielenkiintoiselta. Kokeiles joskus pyöräyttää parin tunnin EVP sessio ja katsoa sattuuko siihen tallentumaan mitään. Ko. session voisit suorittaa vaikkapa heti kun on tullut viitteitä siihen, että varjoja olisi näkynyt jossain tai olotila olisi otollinen moiseen.
aava kirjoitti:tuossa voisi olla kyllä ihan järkeä:D mutta ajattelin kuitenkin viellä vähän tutkiskella ko paikkaa koska naapurilla hänen perheellä:) samoja kokemuksia kun siskollani. ja itsellä on omakohtasia kokemuksia myös:) mutta olisihan se mukava saada viellä jotakin vähän lisää selville. koska talossa ei lienee ketään kuollut mutta ehkä sitten ympäristössä![]()
lappeenrannassa (kuulin tutulta) oli kerrostalo jossa oli aika voimakastakin toimintaa ja siltä alueelta löydettiin se joukko-hauta jossa kyseinen talo sijaitsi.
mutta täytyy viellä tutkailla tilannetta:)
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa