Jopelius kirjoitti:Omassa huoneessani vanhempien luona koen aina pelkoa. En ymmärrä miksi. Missään muussa huoneessa ei pelota. Täällä tuntuu koko ajan siltä kuin joku olisi läsnä. Yöllä olo on entistä pahempi. Ehkä tämä huone kokenut kaikki negatiiviset ajatukseni ja jokin portti on auennut, mutta en tiedä.
neonyirumi kirjoitti:
...
Ja tässä vielä yksi; nukuin omassa huoneessani, kun yhtäkkiä sänkyni jalkopääty alkoi tärisemään rajusti. Sitä kesti hetken aikaa. Testasin tietenkin itse, että olinki unissani tärisyttänyt jalkaani, mutta se ei ollut niin tehokasta tärinää kuin se mitä koin. :/
Mutta niin tässäpä nyt joitain mitä tuli mieleen.![]()
Ja muutenkin kun asuimme tuossa talossa niin minulla oli aina tunne etten ole yksin. Jos olin vaikka omassa huoneessa tai tupakilla talon takana.
Sinikello kirjoitti:neonyirumi kirjoitti:
...
Ja tässä vielä yksi; nukuin omassa huoneessani, kun yhtäkkiä sänkyni jalkopääty alkoi tärisemään rajusti. Sitä kesti hetken aikaa. Testasin tietenkin itse, että olinki unissani tärisyttänyt jalkaani, mutta se ei ollut niin tehokasta tärinää kuin se mitä koin. :/
Mutta niin tässäpä nyt joitain mitä tuli mieleen.![]()
Ja muutenkin kun asuimme tuossa talossa niin minulla oli aina tunne etten ole yksin. Jos olin vaikka omassa huoneessa tai tupakilla talon takana.
Hmmm, itsellä kokemusta myös sängyn tärinästä. Sitä tapahtui lähes joka yö minun yöpyessäni ex-mieheni luona, ja exäni isä siis oli kuollut vain hieman aikaisemmin. Paljon muutakin outoa tapahtui ja alkoi tapahtua exäni luona hänen isänsä kuoleman jälkeen.
Sängyn tärinä oli usein todella voimakasta, se toistui joka yö, ja kykenimme havaitsemaan sitä kun olimme täysin hereillä. Ensi alkuun itsekin yritin selitellä ilmiötä sillä, että jotenkin varmaan itse tärisytän jalkaani unissani. Mutta nuo tärinät eivät kuitenkaan koskaan toisuneet, kun nukuin yksin omassa kodissani, vaan niitä oli ainoastaan siellä exän luona. Eräänä yönä heräsin jopa siihen, kun sängyn jalkopäätä nosettiin nopeasti ylös-alas, siis selkeästi lattiasta irti ja taas takaisin.
Kuulostaa ihan mielipuoliselta, mutta totta se on. Usein heräsin myös ihan valtavan sähköiseen tunteeseen: miltei korvissa soi/humisi, ja kaikki ihokarvat olivat pystyssä. Pian tämän tunteen ja heräämisen jälkeen jokin alkoi vetää peittoa pois päältäni. Veto oli yllättävän voimakas, koska muistan saaneeni aina kynsin hampain vetää takaisin itseeni päin, että sain pitää peiton.
Johan kirjoitti:
Kokiko ex-miehesi tätä sängyn tärinää myös yksin ollessaan, vai pelkästään silloin kun sinä olit siellä?
Kauan tämä tärinä kesti? Kokeilitteko miteen lopettaa sitä, laitoitteko valoja päälle ja näitte kun jalat nousivat ilmaan?
Kuulostaa kyllä erittäin mielenkiintoiselta. Nämä sängyntärinäthän usein liittyvät poltergeist-ilmiöihin eikä ihan perinteisiin kummitusjuttuihin. Toi peiton poisnykiminen on varmasti aika traumaattinen kokemus? Oletteko tähän keksineet mitään luonnollista sellitystä, esim että kissa roikkuisi peitossa. Muistan kun olin yötä nuorempana serkun luona ja heillä oli kissa. Se vaani aina öisin jalkoja ja hyökkäili niihin sitten kun tilaisuus tuli. Välillä se roikku myös peitossa ja tuli se tunne, että peittoa vedetään pois päältä. Kyllä tuli muutaman kerran säikähdettyä mutta kissahan se oli kuka minua pelotteli.
Kerrohan lisää näistä kokemuksista.
GreenCrow kirjoitti:I
Myös eräs naapurini kerran hississä jutteli, että on muutamana yönä kuullut korkokengän kopsetta käytävillä, mutta ei ovisilmästä katsomalla ole koskaan nähnyt ketään, vaikka kopina kuuluisi menevän alimmasta kerroksesta ylimpään
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa