MadMax227 kirjoitti:Niin naurettavalta kuin se ehkä tuntuukin niin paranormal activityn katsoneena ei yhtään huvita alkaa leikkimään näillä asioilla.
yenn kirjoitti:Jos Aava viittasit tohon mun juttuun, niin niitä on tapahtunu mun aiemmassakin asunnossa v.2007 ja kesällä 2010 kun muutin jo tuosta asunnosta pois. [Nuorempana myös, mutta niitä en pidä enää niin merkittäviä. Lähivuosien jutut mietityttää.]
Aiemmat ei ollu niin pelottavia, mutta kesän 2010 jutut kyllä aika karmaisevia.
Itse kyllä oon nuorempana pelaillu spiritismiä, mutta en halua edes muistella niitä enää... nyttekin tulee vedet silmiin ja tukala olo kun mietin kokemuksia.
Kavereilla on monia teorioita, viime kesänä "kartoitettiin" tilannetta ja kirjoitettiin kaikki oudot tapahtumat paperille aika järjestyksessä ja yritettiin miettiä mikä olis voinu nuo laukaista, jos nyt niin voi sanoa.
En sitten tiedä voisko nuoruuden aikaiset spiritismit vaikuttaa noin, mitä mieltä olette?
aava kirjoitti:yenn kirjoitti:Jos Aava viittasit tohon mun juttuun, niin niitä on tapahtunu mun aiemmassakin asunnossa v.2007 ja kesällä 2010 kun muutin jo tuosta asunnosta pois. [Nuorempana myös, mutta niitä en pidä enää niin merkittäviä. Lähivuosien jutut mietityttää.]
Aiemmat ei ollu niin pelottavia, mutta kesän 2010 jutut kyllä aika karmaisevia.
Itse kyllä oon nuorempana pelaillu spiritismiä, mutta en halua edes muistella niitä enää... nyttekin tulee vedet silmiin ja tukala olo kun mietin kokemuksia.
Kavereilla on monia teorioita, viime kesänä "kartoitettiin" tilannetta ja kirjoitettiin kaikki oudot tapahtumat paperille aika järjestyksessä ja yritettiin miettiä mikä olis voinu nuo laukaista, jos nyt niin voi sanoa.
En sitten tiedä voisko nuoruuden aikaiset spiritismit vaikuttaa noin, mitä mieltä olette?
juu tarkoitin sinun juttuja:) no olen kyllä sellaisenkin kuullut että joku nainen oli käynyt ns meedio kurssin läpi ja oppi näkemään henkiä ja oli sitten kirkossa ollessaan nähnyt kun erään naisen takana oli roikkunut ns "ilkeän näköinen nainen" ja se oli huomannut tämän ja hyökännyt ko naisen näkökenttään vähän niinkun varotuksena että "kerroppa ja kärsi" eli ei mikään ihme jos voimakkaitakin tapahtumia ollu spiritismin muun aikana jos joku olis mukana tullutkin. MUTTA! toki voit olla vaan niin herkkä:)
aava kirjoitti:minullakin on muuten paljon kirjotuksia täällä jouduin vaan nimimerkin vaihtamaan kun unohdin salasanani:D ja viestikin oli kadoksissa mistä olis voinu sen vaihtaa (eli aavenainen) nimellä aijemmin kirjottelin kokemuksitani ja niitä on nyt tullunna lisää xD juu lueskelinkin sitä uni juttua.. ja voin sanoa että minulla oli kerran semmoinen että näin jotain ahdistavaa unta ja unen läpi kuulin nimeni mainittavan. (tyyliin no olkoo nimi vaikka marja "marja! en herännyt sitten MARJA!! en herännyt.. lopuksi tuli viellä erittäin kovaa nimen mainita ja ihan kun sähköiskusta olin herännyt ja nousin ylös sängystä ja kävelin keittiöön. tuolloin olin viellä teini. lautanen seinällä alkoi täristä kun tulin sen kohdalle mutta loppui kun äitin tuli kysymään että mikä hätänä että näytän ihan säikähtäneeltä.. että enpä tiedä joskus unen ja valveen rajamail tuntuu käyvän muuta kun unihalvaus:)
mutta se on minun mielipide omien kokemusten kohdalla koska kaikkea on sattunut mutta ikinä en ole ollut tilanteessa jossa en voisi liikkua esim.
aava kirjoitti:tuossahan oli samantapane käyny yhdelle opiskelija ryhmälle. en nyt muista missä mutta yksi tyttö joka oli ollut yläkerrassa tuli alas ja toverit kyseli että etkös just äsken ollu tos alhaalla olit vaan kääntyny pois ja lähteny kun oltiin sulta kysytty jotain. että kyllä tuossa minusta ainankin on paljon kyllä ihan että ei kyllä voi uneksi pelkästään tulkita
itse olisin halunnut olla näkemässä tilanteen josta kirjoitin aijemmin kun äitini kohtasi edesmenneen anoppinsa silmästä silmään.. koiratkin haukku jne muistan vaan kun äitini nosti isäni ylös ja meuhkas et siun äitis on täällä. myöhemmin kuulin koko tapahtuman. samassa mökissä on kyllä ollu kaikenlaista toimintaa.. (meidän serkut ei edes koko talos uskaltanu yöpyä):D että ihan konkreettisia nuo hahmo havainnot kyllä on jos useempi kuulee näkee saman.
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa