Paranormi kirjoitti:Itselläni ei oikein ole (hyvä vai huono juttu?) näitä havaintoja, eikä sitäpaitsi olla muutettu ku 3 kertaa, eikä mikään niistä asuinnoista ollut kovin vanhoja. Mutta kerran aamulla kun oltiin tultu kouluun, niin eräs kavereistani sanoi että viime iltaja hän näki jotain kummallista. Oli kuullemma sängyn päällä istuultaan lukemassa, kunnes näki vilahtavan kissan (tämä kaveri ei omista mitään lemmikkiä). Kun hän katsoi siihen paikkaan, oli se kissa edelleen paikoillaan ja ikäänkuin katseli ympäriinsä ja haisteli paikkaa. Kissa oli kuullema vaalea, hieman läpinäkynä ja ei-todellisen näköinen. Kaveri tietenkin säikähti hieroi silmiä ja kun avasi taas silmät kissa oli häipyny. Eihän siinä tietenkään kameraa ollut käden alla, niin ei saanu nauhalle sitä. Ja tiedä häntä oliko tuo edes totta, vai näkiköhän hän vain harhoja? Itse en kyllä osaa sanoa mitään...
j0int kirjoitti:Paranormi kirjoitti:... Mutta kerran aamulla kun oltiin tultu kouluun, niin eräs kavereistani sanoi että viime iltaja hän näki jotain kummallista. Oli kuullemma sängyn päällä istuultaan lukemassa, kunnes näki vilahtavan kissan (tämä kaveri ei omista mitään lemmikkiä). Kun hän katsoi siihen paikkaan, oli se kissa edelleen paikoillaan ja ikäänkuin katseli ympäriinsä ja haisteli paikkaa. Kissa oli kuullema vaalea, hieman läpinäkynä ja ei-todellisen näköinen. Kaveri tietenkin säikähti hieroi silmiä ja kun avasi taas silmät kissa oli häipyny. Eihän siinä tietenkään kameraa ollut käden alla, niin ei saanu nauhalle sitä. Ja tiedä häntä oliko tuo edes totta, vai näkiköhän hän vain harhoja? Itse en kyllä osaa sanoa mitään...
Oiskoha toiki joku merkki tulevasta? tai jtn?
paljon oli prosentteja lasissa kun näit ton ohikiitävän havainnon? ittellä kävi tunti sitten TosiAmpolivepulMeedioPoltergeistOrbiJuttu!!! olin huussissa ja yhtä äkkiä tuli tunne kattoa alas päin (olin siis ottanut siinävaiheessa 12 pacin bisseä + pari ilta myssyä) yhtä äkkiä huomasin sivusilmällä tosi nopeen liikehdinnän?? se meni valon nopeudella alas ja oli sellanen..? ööh sikarin muotonen ruskee köntsä??? voisko se olla...eiih meitsi kuvitteleePätsi kirjoitti:ahhh rakastan peilejä niin että huh huh... tulipa tässä noin 2h sitten kunnon kusi hätä no päätinpä mennä kuselle niin että jätin oven auki... satuin katsomaan peiliin joka osottaa juuri sopivasti ovelle päin niin meinasin pask** alle kun huomasin että joku meni oven ohi... kun lähdin vessasta niin en löytäny ketään koko kämpästä... eka reaktio oli tietenkin tupakille ja jatketaan mietiskelyä että mikä se oli...
GhostHunter kirjoitti:paljon oli prosentteja lasissa kun näit ton ohikiitävän havainnon? ittellä kävi tunti sitten TosiAmpolivepulMeedioPoltergeistOrbiJuttu!!! olin huussissa ja yhtä äkkiä tuli tunne kattoa alas päin (olin siis ottanut siinävaiheessa 12 pacin bisseä + pari ilta myssyä) yhtä äkkiä huomasin sivusilmällä tosi nopeen liikehdinnän?? se meni valon nopeudella alas ja oli sellanen..? ööh sikarin muotonen ruskee köntsä??? voisko se olla...eiih meitsi kuvitteleePätsi kirjoitti:ahhh rakastan peilejä niin että huh huh... tulipa tässä noin 2h sitten kunnon kusi hätä no päätinpä mennä kuselle niin että jätin oven auki... satuin katsomaan peiliin joka osottaa juuri sopivasti ovelle päin niin meinasin pask** alle kun huomasin että joku meni oven ohi... kun lähdin vessasta niin en löytäny ketään koko kämpästä... eka reaktio oli tietenkin tupakille ja jatketaan mietiskelyä että mikä se oli...
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa