Eikä nämä suinkaan ole ainoita kertoja, jolloin olen ufounia nähnyt..
Kerronpa nyt viimeöisestä unesta.Unessa oltiin poikani kanssa nukkumassa, oli siis yö. Yhtäkkiä heräsin siinä unessa sellaiseen ääneen, että aivankuin joku olisi pyrkimässä ulko-ovestamme sisään meille. Säikähdin tietysti, mutta siitä huolimatta päätin lähteä katsomaan, kuka siellä oikein oli tulossa meille keskellä yötä, kävin herättämässä poikanikin nopeasti.
Siinä matkalla makuuhuoneesta eteiseen olin sitten ilmeisesti menettänyt jotenkin tajuntani, koska kun hetken päästä virkosin, makasin pitkin pituuttani siinä eteisen lattialla maton päällä, samoinkuin poikanikin. Kun kohotin päätäni, huomasin siinä vieressäni lattialla istumassa jonkun tummahkon olion, joka ei ollut ihminenkään, pituudeltaan ehkä jotain hieman reilun metrin mittainen ehkä korkeintaan.
Koska kuitenkin oli tosi pimeää, eikä valoja ollut päällä, en nähnyt sen paremmin sitä.
Pelästyin tietysti hieman, kun tajusin sen olevan jokin alieni, humanoidi ja hän ikäänkuin luki ajatukseni ja tunnetilani ja "sanoi" ilmeisesti telepatian välityksellä mulle: "Ei tarvi pelätä. Olen tullut katsomaan, että teillä on kaikki hyvin".
Kommunikointi tapahtui siis telepaattisesti tämän otuksen kanssa ja tämä otus sai aikaan sellaisen rauhoittavan tunnelman, enkä enää niin osannut pelätäkään. Ajatellessani mielessäni, että minkäköhänlaisella aluksella hän on mahtanut meille tulla, hän vastasikin siihen heti: "Ufo on tuolla pihalla, voidaan mennä katsomaan sitä jos haluatte".
Siihen en kuitenkaan uskaltautunut ja sanoinkin, että jos ei kuitenkaan tällä kertaa.
Poikani oli tällä välin käynyt hakemassa kännynsä ja ottanut salaa sillä yhden kuvan alienista, joka näkyikin kuvassa mutta aika epämääräisenä hahmona. Kun itse ajattelin ottavani hänestä kuvan myöskin, hän kielsi niin tekemästä. Hän ei myöskään antanut laittaa valoja päälle.
Sitten hän olikin kohta jo kadonnut ja jäimme poikani kanssa katsomaan sitä hänen salaa ottamaansa kuvaa kännyssä..
Tuosta unesta jäi tosi hyvä fiilis, oli tosi miellyttävä uni!
Mitäköhän mahtaa tarkoittaa sitten..
Noin viikon takaisesta unesta muistan vain jotain pätkiä..
Meitä oli unessa muutamia naispuolisia, jotka oli "kerätty" jostain yhteen ja viety jonnekin outoon paikkaan..
Sinne sitten ilmestyi noita humanoideja, jotka olivat todella paljon ihmisen kaltaisia, itseasiassa kaikki olivat aivan ihmisen näköisiä päällisin puolin, mutta jotenkin tiesin, etteivät ne sitä olisi joka tavalla.
He olivat pukeutuneet jonkinlaisiin "uniformuihin" jokainen ja olivat toinen toistaan komeamman näköisiä ja he tulivat siihen eteemme seisomaan.
Tajusin yhtäkkiä, että kyse oli jonkinlaisesta Valitsemistilaisuudesta:
Näiden miespuolisten humanoidien oli tarkoitus valita meistä ihmisistä, naisista, ikäänkuin puolisot itselleen!
Itse kiinnitin huomioni erääseen komeaan ja selkeäpiirteiseen mieheen, jolla oli harteille ulottuvat tummat, hieman taipuisat hiukset ja tämä samainen mies ei saanut katsettaan irti minusta.
Tuohon uni oikeastaan sitten päättyikin, mutta muistan vielä sen, että tuon tummahiuksisen avaruuden miehen ja minun välillä oli todella outoa (seksuaalista) vetovoimaa ja yhteenkuuluvuudentunnetta..
Monenlaisia muitakin unia on tullu nähtyä, kiiltävistä hornetin mallisista pitkulaisista hopeanvärisistä aluksista jne jne
Ja useita kertoja

Voisko joku kertoa mitä ajatuksia nämä uneni herättivät teissä, kiitos.
Ois mielenkiintoista kuulla.
Sen verran vielä haluan sanoa, että olen ite henk.koht. aina uskonu ufoihin ja humanoideihin jne. aivan jo pienestä saakka ja olen tällä hetkellä 40v.
Uskomuksilleni on naurettukin ja oma isäni jopa taitaa pitää ihan hulluna, muttei sekään ole omaa uskomustani hämärtänyt millään lailla.
Tällä hetkellä tuskin maltan odottaa sitä hetkeä, kun Suuri Paljastus liittyen ufoihin ja maan ulkopuoliseen elämään Viimein paljastetaan USA:n viranomaisten taholta!!! Se tulee olemaan todella hekumallinen hetki

Moni tulee järkyttymäänkin varmasti, varsinkin sellaiset, jotka ovat tällaiset jutut aina kieltäneet, mutta itse odotan tuota hetkeä kuumeisesti!