Jaarno kirjoitti:Koottava sormus joka hajoilee?
Video or it didn't happen.![]()
Tuosta kädestä sen verran että löisin kyllä näköharhaksi.
Aqua vitae kirjoitti:Jaarno kirjoitti:Koottava sormus joka hajoilee?
Video or it didn't happen.![]()
Tuosta kädestä sen verran että löisin kyllä näköharhaksi.
Kannatan.
Jaarno kirjoitti:Ei nyt tarvitse heti hernettä nokkaan vetää, eh?![]()
Tuosta otsikosta ja tekstistä sellaisen käsityksen ainakin minä sain että kysyt mikä tuo "käsi" olisi voinut olla. Joten vastasin että luultavasti näköharha. Ei tuossa pitäisi mitään väärää olla?
Ja tuosta videosta sen verran että siksi minä haluaisin nähdä videon tuosta hajoamisesta kun en millään saa hahmoteltua minkälaisesta asiasta on kyse.Nykyään nyt peruspuhelimissakin perus videokamerat ovat joten ei luulisi niin mahdotonta tuon olevan. Tosin riippuuhan se ihan omasta tahdosta jaksaako sitä laittaa.
Jäi vain kiinnostamaan että minkälainen se sormus on ja miten se hajoaa yms.
hiijenlampi kirjoitti:Taidan ymmärtää mitä meinaat:
Vähän nokkaannuin kommenteistanne, myönnän...![]()
Kyse on siis ns.pirunsormuksesta, sormuksesta, joka on tehty esim, 6 tai 8 erimuotoon väännellystä renkaasta, jotka yhdessä muodostavat sormukseen kiemuraisen kuvion. Tälläinen sormus on mahdollista hajottaa eri osiin, ja siitäpä sitten näitä renkaita yhdistelemällä saa kokoon sormuksen. Löytyy ihan kultakaupasta, ei ole mitään salatiedettä.
Siksi, tätä maailman tylsintä juttua on turha kuvata videolle. Sormuksen kun purkaa itse näppineen tai heittää kovakouraisesti päöydälle, sormuksen solmut aukevat.
Miksi siis kirjoitin alunperin koko jutun? En tiedä, nyt kadun koko asiaa.
Eli, nyt nollaan koko jutun: Ystäväni LUULI näkevänsä Pirun käden siellä navetan ikkunassa, Ostin hänelle HUONOSTI TEHDYN ns.pirunsormuksen, joka ei pysy koossa millään. Paskapuhetta kaikki.
Ja: Itse suhtaudun kriittisesti kaikkiin ns. paranormaaleihin juttuihin.
(Miksihän tällainen palsta muuten on?)
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa