Arctica kirjoitti:Tällainen kokemus tapahtui viime kesänä:
Olin menossa pyörällä kaverini luokse kylään ja ajoin yhtä tien reutaa pitkin (Koska siitä oli lyhin reitti) Ja tietenkin väärällä puolella tietä. En edes katsonut tuliko autoja vaan olin vain kääntymässä tien toiselle puolelle. Samassa puhkesi pyörän eturengas ja kaaduin viereiseen ojaan ja ohi aloi lujaa auto ihan vierestäni. Jos kumi ei olisi puhjennut, niin olisin kääntynyt suoraan auton eteen.
Phantom kirjoitti:Arctica kirjoitti:Tällainen kokemus tapahtui viime kesänä:
Olin menossa pyörällä kaverini luokse kylään ja ajoin yhtä tien reutaa pitkin (Koska siitä oli lyhin reitti) Ja tietenkin väärällä puolella tietä. En edes katsonut tuliko autoja vaan olin vain kääntymässä tien toiselle puolelle. Samassa puhkesi pyörän eturengas ja kaaduin viereiseen ojaan ja ohi aloi lujaa auto ihan vierestäni. Jos kumi ei olisi puhjennut, niin olisin kääntynyt suoraan auton eteen.
Ens kerrallla varmaan muistat kattoa tuleeko autoja...Ei millään pahalla mutta melko tyhmää ylittää tie kattomatta tuleeko autoja. Kaikki autoilijat eivät ole profeettoja ja täten he eivät osaa ennustaa pyöräilijän/jalankulkijan seuraavaa liikettä.
Blasphemer kirjoitti:Itse olen kahdesti käynyt lähellä kuolemaa, molemmilla kerroilla olen meinannut hukkua. En ollut kovin vanha, kun nämä tapaukset sattuivat (opin uimaan 4 tai 5-vuotiaana), mutta ne ovat jääneet aika vahvasti mieleen. Molemmilla kerroilla menetin tajuntani veden alla. Muistan niistä tilanteista sen, että aivan kuin aika olisi hidastunut tai lähes pysähtynyt, ajantaju katosi aivan täysin. En myöskään muista tunteneeni lainkaan pelko tai hätääntyneeni. Minulla oli molemmilla kerroilla ihmeen levollinen olo. Sitten muistan vajonneeni hitaasti johonkin pimeyteen (mitä ilmeisemmin menetin tajuntani tässä kohtaa). Ja kokoajan vallitsi täysi hiljaisuus (tietysti, olin veden alla, mutta silti se hiljaisuus on jäänyt mieleen niin täydellisenä). "Heräsin" molemmilla kerroilla siihen, kun isä nykäisi minut pintaan ja olin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mitään pelkoja veteen minulle ei myöskään ole jäänyt.
Danae kirjoitti:Blasphemer kirjoitti:*lyhennetään lainausta, kts. alkuperäinen viesti*
Hurjaa. Et sitten ollut kuitenkaan hengittänyt vettä sisään?
Hyvä, ettei käynyt pahemmin. Vaikuttavia ja kamalia tilanteita ollut ihmisillä.
mema kirjoitti:no minkä laiset ne vauriot sitten oli? kuvia? Ja meinaatko tossa että sitä hirveä ei ollutkaan..
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa