Omat UFO- ja alienhavainnot.

Ufohavainnot, henkimaailman kanssa kommunikointi, paranormaalit kokemukset yms.
Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 05 Helmi 2008, 15:01

Mä uskon hyvinkin.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 07 Helmi 2008, 16:56

Noniin, kannattaapa katsoa täältä http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... taivaalta/ <- Visitors from Space -video.
Kerrotaampa siinä sitten yllättäen PAHOISTAKIN AVARUUSOLIOISTA :roll: :o .


Korjasin linkin.
- Wespa

lipe
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 13 Helmi 2008, 00:17

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja lipe » 13 Helmi 2008, 00:55

Palatakseni aiheeseen.

Yhden ufon olen varmuudella nähnyt. Tämä tapahtui kymmenen vuotta sitten mennessäni kouluun. Oli syksy ja ulkona todella pimeää. Tähtitaivas. Linja-auto jätti aina siinä parin sadan metrin päähän koulun ovelta, josta pääsi kätevästi pienen metsikön läpi oikaisemaan kouluun. Kävelin ihan kuin normaalistikin ja katsoin tähtiä, kun ne näkyivät niin hyvin. Vähän aikaa katsottuani pysähdyin kuitenkin paikoilleni. Taivaalla näkyi selvästi taivaankappaleista eroava, soikean muotoinen, sinertävä ja kirkas esine. Seisoin hievahtamatta ja katsoin kohti tätä valoa noin 5-10 minuuttia. Tämän jälkeen paikallaan leijunut valo liikkui hieman vasemmalle, jonka jälkeen se hävisi silmän räpäyksessä sinisenä viivana kaukaisuuteen.

Olin hieman säikähtäneenä tästä asiasta vielä koulutunnille mennessänikin. Istuin tunnilla kaverini viereen. En ehtinyt sanoa sanaakaan minun aamuisista tapahtumista, kun kaverini ryhtyi kertomaan miten hänen aamu oli alkanut todella oudoissa merkeissä kun oli nähnyt ufon taivaalla. Leukani loksahti, kuten kaverinikin kun kerroin nähneeni saman asian. Selitystä tälle ilmiölle ei ikinä keksitty.

MonardaDidyma
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 18 Helmi 2008, 12:55

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja MonardaDidyma » 18 Helmi 2008, 13:00

Tähden lento tahi ufo, en tiedä. Mutta ajattelin sen kuitenkin tänne kertoa. Eli olin ammattikoulun ekalla luokalla, kun olin iltakävelyllä hiitisuoralla (valmentavat ravihevosia siellä) kun olin kävellyt suoran päähän, ja katselin maata omissa ajatuksissa maassa välähti keltainen valo ja kuului huminaa. Tämä ei kestänyt kauan ehkä minuutin tai vain sekuntteja mutta kun katsoin taivaalle, niin siell äei näkynyt mitään. Ajattelin et se oli vain tähdenlento, mutta tämä jää arvoitukseksi, koska minulle ei ole koskaan tämmöistä asiaa tapahtunut. :demonbunny:

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Trauma » 19 Helmi 2008, 20:59

Ensimmäinen juttuni taisi pari päivää sitten tulla kohdalle. Olin kävelyttämässä kummieni koiraa pihapiirissä. Kaikki on ihan niinkuin normaalistikin, taivaalla on pilviä ja pari tähteäkin tuikkii. Sitten järven toisella puolella välähtää todella iso sininen valo kahteen kertaan. Ajattelin, että vieläkinkö ne ampuu ilotulitusraketteja helmikuussa. :roll: Se ei kuitenkaan voinut olla mitään räjähdettä koska se ilmestyi tyhjästä eikä pitänyt minkäänlaista ääntä. Myöhemmin paikallislehdissä ei mainittu mitään oudosta valoilmiöstä, eikä tuona päivänä kylällä ollut varmasti mitään menoa. Tiedä sitten oliko se ufo vai jotain muuta, mutta 100% varmuudella voin ainakin sanoa, että se ei ollut lentokone, räjähdys, satelliitti tai mikään muu vastaava. Sellaista valoa en nähnyt edes milleniumina.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 26 Helmi 2008, 20:39

Kyllä niitä kokemuksia riittää melkeempä varmaan kaikilla pikkulapsesta vaariin taikka mummoon asti. Noi lentävät objektit alkaa olemaan jo arkipäivää piakkoin :).

Sienna
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 09:07
Paikkakunta: eteläinen Suomi

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Sienna » 27 Helmi 2008, 10:46

Mistähän täältä ketjuista mä luin että moni oli kuullut jotain ihmeellistä huminaa? Tuli vaan mieleen, että kun tulin duunista Helsinki-Vantaalta himaan tässä ehkä noin kuukausi, vähän vajaa sitten ja tulin kotiovelle (asutaan rivarissa) kello 02:30 paikkeilla yöllä, niin jostain yläviistosta oikealta puolelta kuului epämääräistä huminaa. Pysähdyin kuuntelemaan enkä pystynyt millään määrittämään sen alkuperää. Humina kuullosti aivan siltä kun pitkän narun päähän olisi sidottu joku puulieriö ja sitä pyöritetty pään päällä lujaa vauhtia. Sellainen jännä.... no humina.
Mitään en tosiaan nähnyt joten varsinainen näköhavainto se ei ollut, mutta tähän mennessäkään en ole löytänyt sille mitään selitystä. Aika erikoista. Ei ole kuulunut ennen sitä eikä sen jälkeenkään, vaikka kauhulla aina odotan

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 02 Maalis 2008, 12:35

On se jännä et toisista kuuluu sitä huminaa. Jotkut jotka on niitä nähny sanoo että ei kuulunu yhtään mitään ja jotkut sanoo että kuului huminaa.

Uskon tän liittyvän jotenkin siihen miten UFOt pystyvät liikkumaan niin nopeasti ja niin vaivattomasti, toisin kun me homo sapiensit ;D. Kannattaa haeskella tietoja Bob Lazarista, sillä on aika paljon teoriaa ja tutkintoja näistä UFOista. Tosin kaikki melkein taitaa olla englanninkielellä.

Avatar
Dearg-Duet
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 15:38
Paikkakunta: Kouvola

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Dearg-Duet » 02 Maalis 2008, 17:33

Itse näin jonkun kummallisen valoilmiön isäni kanssa joskus vuosituhannen alussa, vuosi saattoi olla 2001.

Eli, olimme isäni kanssa ulkona tähtiä katselemassa. Oli ensimmäisiä syksyn kirkkaita öitä. Oltiin siinä pihalla oltu jo noin vartti eikä ollut kuulunut eikä näkynyt mitään poikkeavaa. Kun sitten käännyin katsomaan taivaalle semmoisesta kulmasta, että talomme seinä näkyi heijastuksena, että sen seinän vastapäisellä taivaalla lensi jokin todella kirkas esine. Käännyin katsomaan sinne taivaalle isäni kanssa. Se esine ei pudonnut suoraan alaspäin meistä katsottuna. Se huojui kummallisesti pudotessaan, ja sen putoamisvauhti oli niin hidas, ettei kyseessä voinut olla meteori. Se oli ehkä samaa kokoa kuin joku pieni lentokone, mutta siitä on vaikea sano, koska se oli tulessa :shock: Katsoimme koko ajan sitä. Vaikka kohde näytti olevan ihan ilmiliekeissä, juuri ennen kuin se olisi muutenkin kadonnut näkyvistämme, se näytti sammuvan. Oltiin siinä isän kanssa ihan että "w00t :o". Etsittiin seuraavan päivän lehdistä siihen liittyviä uutisia, mutta missään ei lukenut mitään. Kukaan kavereistakaan ei ollut sitä nähnyt.

Joku vuosi siitä eteenpäin kuulin itsekin tosi kovaäänistä huminaa. Meidän alueella on aina ollut jonkin verran lentoliikennettä, joten tiedän miltä lentokone kuulostaa. Se humina oli todella matalaa ja sitä kesti jotain minuutin, kunnes se ääni loppui niin, että se kuulosti just aivan siltä, kuin jokin olisi kiihdyttänyt vauhtia. Pian se ääni siitä toistui, ja se toistui aivan samoin menetelmin.
Mirdautas Vras!

Sienna
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 09:07
Paikkakunta: eteläinen Suomi

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Sienna » 03 Maalis 2008, 09:40

Dearg-Duet kirjoitti:Itse näin jonkun kummallisen valoilmiön isäni kanssa joskus vuosituhannen alussa, vuosi saattoi olla 2001.

Joku vuosi siitä eteenpäin kuulin itsekin tosi kovaäänistä huminaa. Meidän alueella on aina ollut jonkin verran lentoliikennettä, joten tiedän miltä lentokone kuulostaa. Se humina oli todella matalaa ja sitä kesti jotain minuutin, kunnes se ääni loppui niin, että se kuulosti just aivan siltä, kuin jokin olisi kiihdyttänyt vauhtia. Pian se ääni siitä toistui, ja se toistui aivan samoin menetelmin.


Mun tapauksessani tää humina oli ihan tasasen syklittäistä ja toistuvaa. Ei liikkunut suuntaan tai toiseen. Kauaa en edes uskaltanut kuunnella mutta se oli vain siinä se ääni. Tuntui tulevan ihan läheltä mutta mitään ei näkyunyt missään. Olen yrittänyt selittää sitä meidän taloyhtion ilmastoinnilta, mutta se kuullostaa ihan erilaiselta. Myös lentoliikenne meidän yläpuolella on jatkuvaa,joten tunnistan kyllä lentokoneen äänen. Ja olenhan töissäkin lentokentällä. Lentokone se ei missään nimessä ollut.

No joo tähän tapaukseen liittyen tai liittymättä, ajelin tässä viime viikolla duunista himaan taas 02 jälkeen yöllä ja käännyin autolla yhdestä liittymästä motarille. Siinä sitten oli pelkkä kellertävä valo, jonka vieressä pienempi punainen valo. Siis ihan melkein kyljessä kiinni. Valo oli ihan paikallaan ja olen lähes varma, että lentokone se ei ollut. Autossa kun olin, en kuullut mitään ääntä. Mietin voisiko se olla joku masto tms missä palaa valo, mutta sitä aikaisemmin eikä sen jälkeen siinä kohdassa ole ollut samaa valoa. Joten jos se oli masto niin siinä paloi valo vain se yö.

En todellakaan väitä että kyseessä olisi UFO, mutta jotenkin tuntui vaa kummalliselta, että se valo siinä olla möllötti liikkumatta.

Mammon
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 20:52

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Mammon » 03 Maalis 2008, 21:07

Noniin. Oma kokemukseni siis. Olin 10 vuotias. Oli talvea kun olin ulkona tekemässä kotipahallani jotain. Taivas oli musta. oli yö. Havahduin siihen kun puiden yläpuolella noin 5 metriä siitä, lensi äänettömästi mantelin muotoinen esine. Tämä esine suuntasi metsään päin. Joten en uskaltanut lähteä sitä seuraamaan. Mikäköhän oli.

Toinen kokemus Oltiin kaverini kanssa menossa katsomaan Star Wars Episode III elokuvaa ensi-iltaan. Kello oli siinä 23.00 kun mentii parvekkeelle tupakalle. Havahduin siihen, kun taivaalla näkyi todella kirkas valopallo. Väriltään valkoinen. Sanoin kaverilleni, että katos tonne. Jolloin se kirkastui entisestään. Esine oli paikoillaan. Sitten se teki muutaman liikkeen sinne tänne ja katosi pois.

Sitten nuorempana olen kuulemma juossut alapihalta yläpihalle kertomaan peloissani vanhemmille, että takapihalla on valkoista hohtavia ihmisiä. Tästä en muista mitään. Ja sitten on toden tuntuisia unia. Mutta uskon, että ne ovat vain todentuntuisia unia.

Kummituksista on kokemusta sen verran että entisessä omakotitalossa, missä asuttiin kummitteli.

Taloon on kuollut lähi sukulaiseni samana vuonna, kun minä synnyin. Enemmän siitä virallisessa kummitukset topicissa.

Avatar
JFK
Valaistunut
Viestit: 29
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 20:13
Paikkakunta: Helsinki

Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja JFK » 05 Maalis 2008, 11:50

Itsekkin olen useasti törmännyt outoihin valo ilmiöihin. Mieleen painuvin kokemukseni on 10 vuoden takaa, kun olin laskettelemassa Lekotissa. Lasketeltiin siinä kaverin kanssa muina miehinä, kun yht´äkkiä paikallinen ilmasto muuttui. Alkoi ihan älyttömän kova tuuli minä ja kaverini lennettiin samoin tein selälleen. Sähköt katkesi rinteestä ja kahviosta. Tuuli oli niin kova et vaikka oltiin syöksy riteen puolella ei sukset luistanut alas päin pikemminkin se painoi taakse päin. Ilmassa lenteli lumikokkareita.Isoimmat oli halkaisijaltaan 15cm. Tiedän koska yksi niistä osuessaan kaatoi minut.Noh Ei auttanut muukuin lähteä hiihtämään kahvota kohti joka on rinteen ala osassa. Sinne kun päästiin myrsky alkoi helpottaa. Porukkaa oli kertynyt jonkin verran kahvioon ja kaikki tuijotti samaa ikkunaa.Taivaan rannassa oli käynissä outo paikallinen ukkonen keskellä talvea. Oudon ukkosesta teki vielä se että salamat oli väriltään vihreitä.

Toinen Ufo juttu mikä on mieleen painunut on eräs valo pallo.Tästäkin tapauksesta on varsin 10 vuotta aikaa, koska molemmat sattui peruskoulu aikoihin. Oltiin kavereitten kanssa luistelemassa kun joku huomasi taivaalla punaisen valo pallon. Pallo välillä pysyi paikoillaan välillä liikkui pienin sykäyksin paikasta toiseen ennenkä katosi. Tämä ilmiö muistaakseni mainittiin lehdissäkin. No mutta kaikki ilmiöt ja muut hauskat jutut olen kokenut nuorena kun vielä asuin Savonrannalla mikä on aikas lähellä Savonlinnaa. Jos laittaa Googleen haku sanat Savonlinna ja UFO niin löytää kaikkea pikku hauskaa juttua. Sielä suunalla ilmeisestikkin sattuu ja tapahtuu :)

Avatar
JFK
Valaistunut
Viestit: 29
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 20:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja JFK » 05 Maalis 2008, 12:21

Reps. Huomasin että jutussa "Elämme mielenkiintoisia aikoja" 06.07.2007 mainitaan Paasselän kummitus. On tullut monesti kyseinen nähtyä, kun ollaan ukon kanssa oltu yökalassa.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 06 Maalis 2008, 13:05

Kaikenlaista sitä on.

Avatar
DisposableTeen
Valaistunut
Viestit: 40
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 12:06
Paikkakunta: Oulu

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja DisposableTeen » 07 Maalis 2008, 13:35

miekin kerron nyt sitten oman ufohavaintoni, joka tapahtui monta vuotta sitten.asuin sillon äitini kanssa korkeassa kerrostalossa,seitsemännessä kerroksessa.oltiin vasta muutettu,eikä ikkunassani ollut sillon vielä sälekaihtimia, joten sängystäni oli suora näköyhteys taivaalle.

olin laittamassa nukkumaan ja en meinannut millään saada unta.noh,moni voisi sanoa et tää kaikki oli vaan unta tai puoliunisen mielikuvituksen tuotetta (näin moni on nauraen sanonu :lol: ),mut olen aika varma et hereillä olin tämän kaiken tapahtuessa.aloin siinä sit tuijottelemaan ikkunasta taivaalle ja huomasin taivaalla jotain merkillistä liikettä,joten siirryin ihan ikkunan eteen katsomaan mitä siellä nyt tapahtuu.näin lentävän asian,mahdollisesti ufon, n.kilometrin päässä ja todella alhaalla.se lenteli läheisen järven päällä edestakaisin,todella hiljaa.tämä esine oli laakea ja suhteellisen iso ja sen alapuolella loisti värivaloja.seurasin todella kauan tämän esineen lentoa (tai oikeestaan se oli enemmänkin leijailua),varmaan n.puoli tuntia.mitään ääntä ei kuulunu ja näin jälkeenpäin mietin kummastuneesti,et miten en pelännyt yhtään.sitten esine leijaili pois näköetäisyydeltäni ja sillon vasta pelko iski.menin peiton alle kauhuissani ja olin aivan varma,et jotkut alienit sieppaa mut :mrgreen: että tällanen oli minun kokemukseni...
If you're strange,then you're one of us!

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 07 Maalis 2008, 15:12

Mustakin tuntuu et mulla on tuolta lapsuudesta jotain kokemuksia, joita en muista, mut haluisin kyllä. On mulla kyllä muutama viime vuodeltakin.Olishan todella mukavaa päästä sellaselle hypnotisoijalle, joka ei siis niinkun tuomitse tällaisia kokemuksia ja on avoin melkeinpä kaikelle mahdolliselle.

Uskon, että niitäkin ihmisiä riittää joilla on kokemuksia kontakteista ja sieppauksista mutta jotkut eivät sitten niitä muista tai normaalissa päivätajunnassaan osaa käsitelläkään edes.
Jotkut taas sitten haluavat vaieta koko asiasta, ettei vaan leimattaisiin hulluksi pöpiksi ja vietäisi osastolle. Monella ihmisellä ainakin omasta mielestä luulen, et on sieppauskokemuksia ainakin nykypäivänä, tosin hypnoosia koittaa, niin se ei ole ihan 100% varma koskaan.

Asiasta toiseen,

jos ihmiset ajattelisivat enemmän maailmankaikkeutta ja lukisivat tähtitiedettä ja muita asioita avaruudesta ja maailmankaikkeudesta, fysiikasta ja kemiasta ja kvanttifysiikasta, voisivat helpomminkin uskoa maan ulkopuoliseen elämään ja niihin tunnistamattomiin lentäviin esineisiin, tosin ne ei olis sillon enää tunnistamattomia lentäviä esineitä, vaan varmaan niitä muukalaisten avaruusaluksia.

Ja onhan japanilaisetkin kehittäneet laivan, joka kulkee sähkömagneettivoimalla, mikseikös ne UFOt tähän kykenis LENTÄMÄLLÄ, koska maapallolla on magneettikenttä ja avaruudessa myös on auringosta lähtevä magneettikenttä, mutta tosin se on aika heikko.Sähköä ja jännitettä on näissä UFOissa ihan helkutisti ja pitää olla tosin aika helvetin pirusti.
Ja siitäpä sitten siihen, että miksi niille close encounters -tyypeille tulee päivetystä ja säteilystä johtuvia iho-ongelmia ja kaikenmaailman muuta. <- Luulempa että toinen juttu mistä noi ongelmat voi johtua, on että ne muukalaiset käyttää alusten valmistuksessaan jotain radioaktiivista ainetta josta lähtee luultavasti gammasäteilyä.
Jotenkin luulen tämän liittyvän siihen myös, että miksi UFOja näkyy aika paljon sellasilla paikkoilla, missä on normaalia korkeempaa säteilyä.

Avatar
JFK
Valaistunut
Viestit: 29
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 20:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja JFK » 07 Maalis 2008, 15:18

Kommentissasi on paljon perää. Itse olen pohtinut asiaa vähän samalta kantilta ja jos mekin olemme täälä niin täytyy jossain muualla olla myös muitakin. On se vaan niin pirun iso paikka.

Avatar
JFK
Valaistunut
Viestit: 29
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 20:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja JFK » 07 Maalis 2008, 15:18

Ei muuten toimi toi linkki

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tiia » 07 Maalis 2008, 16:19


Tippe
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:07

Re: Omat UFO- ja alienhavainnot.

ViestiKirjoittaja Tippe » 15 Maalis 2008, 09:44





Vedin lenkkiä siinä joskus klo 19:00 Kaveri oli odottamassa jossain no menin hänen luokseen ja kutsuttiin lisää väkeä.Kun kaikki oli tullut keksittii ruveta kertoo täys pimeessä kauhujuttuja Yksi minun kavereistani sanoi:"No tuol näyttää ihanku meidän ope ois hirtetty tohon ja siin on ufoi ympäril" Kaikki rupes nauramaan aika kovaa et pimeys tekee tepposia..Kohta kaverini rupee kiljumaan ja oikeesta huuta:"MIKÄ HELVETTI TOI ON!!!" Kaikki kääntyi katsomaan taivaalle siel oli kamalan selvästi ja matallalla näkyvissä oleva vilkkuvva esine? Huudettiin ja itkettii siinä hysteerisenä eikä liikuttu kohta lähettiin juoksemaan kamalaa vauhtia koulun kentälle katsomaan tarkemmin oltiin ihan hiljaa se vaa leiju paikoillaan about.30-min.. sit se lähti liikkumaan huudettiin siin sit uuestaa ku se näytti laskeutuvan..Mut ei se laskeutunukkaan vaa lähti salamannopeesti pois.Haukoimme siinä henkeä ja kaverini oli saanut kuvan sitää kännykällä.Katsottiin sitä kuvaa sit sen kännykkään tuli "Kännykkä-virus" ja kuva poistu ei olla sen jälkee kerrottu tuollaisia juttuja pimeällä.. :? Tuo oli elämäni kamalin hetki.Mitähä se merkitsi?


Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa