Kiihkoa?

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Kiihkoa?

ViestiKirjoittaja Saxpi » 07 Heinä 2010, 21:39

Jotain on ilmeisesti tapahtunut kun pari viimeksi laittamaani videota on kadonnut ja Vic Rattleheadin kommentti ja ilmeisesti muitakin.. Harmittaa kun en käynyt täällä vilkuilemassa tänään. Missasin siis koko shown. Voisko joku vähän valaista mistä hauskuudesta olen jäänyt paitsi. Lisäksi ihmetyttää kun esim. se edellinen video mun takapuolesta oli nyt lähinnä huumoria että mikä siinä oli niin kauheeta että piti poistaa? Ilmeisesti joku on niistä videoista tavalla taikka toisella kiihkoillut.. Tai siis mulle ainakaan näy kuin kesäkuun videot joten kai sitten on poistettu.

WM_

Re: Kiihkoa?

ViestiKirjoittaja WM_ » 07 Heinä 2010, 23:38

Ylläpito katsoi oikeutetuksi ja kannattavaksi pistää pois videot, jotka voivat antaa aihetta kiihkoiluun. Ja koska siitä sanaharkaa jo syntyi, miksi niitä kommentteja pitäisi jättää ketjua pilaamaan?

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiihkoa?

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 08 Heinä 2010, 00:07

WM_ kirjoitti:Ylläpito katsoi oikeutetuksi ja kannattavaksi pistää pois videot, jotka voivat antaa aihetta kiihkoiluun. Ja koska siitä sanaharkaa jo syntyi, miksi niitä kommentteja pitäisi jättää ketjua pilaamaan?

Mielenkiintoinen asenne. Lähinnä halusin jälleen kerran yrittää ymmärtää saxpin ajatusmaailmaa, ilmeisesti tiedon janoisuus on kiellettyä paranormaalifoorumilla. Aika ironista.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Kiihkoa?

ViestiKirjoittaja Saxpi » 08 Heinä 2010, 00:27

Hirvee show parista videosta.
Mitä sanaharkkaa?
Vaikee ottaa kantaa kun en tiedä mitä on puhuttu.
Mennäänkö tässä nyt siihen että mun juttuihin pitää kommentoida yksityisviestillä, lol.
Vai sensuroidaanko niitäkin?
Kuka täällä on tapellut?
En edelleenkään tiedä.

WM_

Re: Kiihkoa?

ViestiKirjoittaja WM_ » 08 Heinä 2010, 09:45

Asiaton materiaali ja siitä kommentointi. Itse en ole se, joka ne poisti, mutta voisin hyvinkin olla.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Kiihkoa?

ViestiKirjoittaja Saxpi » 08 Heinä 2010, 17:05

Asiaton materiaali..
Lol..
No, jokaisella on makunsa.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Kiihkoa?

ViestiKirjoittaja Wespa » 08 Heinä 2010, 18:10

Tietynlaiset videot eivät ihan sovi tämän blogin aihe/ikäpiiriin ja varsinkin kun aika negatiivissävyistä keskustelua aiheutui, niin päätin poistaa videon sekä kommentit ennen kuin pitempää oftoppikkia syntyy.

Näillä mennään. Jatkossa voi kysellä tarkemmin yksityisviestillä jos joku asia jää häiritsemään. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 17 vierailijaa