Biltema
Lähetetty: 27 Touko 2010, 16:51
Biltema valehtelee..
N. klo 11 27.5.2010
"Hei
Tuotetta 87-254 viemäriputki on vain kaksi kappaletta varastossa.
Terveisin
Biltema verkkokauppa"
(Yritin tilata 3 kpl viemäriputkea 1 m/kpl)
N. klo 13 27.5.2010
"Hei
Kahden metrin putkea ei ole verkkokaupassa, ainoastaan myymälöissä.
Terveisin
Biltema verkkokauppa"
(Tämäpä outoa, ihan tilausnumerokin on ja silti ei voi tilata eikä
luettelossa sanota mitään etteikö kahden metrin putkea voi tilata. 87
-255, tämän voi joku tarkistaa Bilteman luettelosta että mitä siellä
sanotaan).
Huhtikuussa 2010 (AI:n väite) katosi Värisilmä josta olisin voinut
hankkia tiivistysainetta koska on ollut ongelmia ilman kanssa. Outoa
kyllä huhtikuu täsmää omituisen hyvin viime aikaisiin ongelmiini.
Tarkemmin sanottuna kaasuttaminen alkoi helmikuussa ja olen tässä
kuulostellut tilannetta ja tulin siihen tulokseen että ei siitä
ainakaan haittaa ole jos teen jotain asialle. Ei ole ensimmäinen
kerta, tosin tätä ennen syy oli röökinhaju.
On siis pikkaisen outoa miten vaikeaa nykypäivän maailmassa on saada
tarvikkeita ilman suuntaamiseksi haluttuun suuntaan. Pelkkä
uretaanivaahto ei valitettavasti ratkaise ongelmaani joten päätin
hankkia putkia. Itse asiassa suunnitelmani on noin 3 vuotta vanha kun
mietiskelin miten tehokkaasti voisin päästä röökinhajusta eroon.
Helmikuussa ei tietenkään ollut vielä parveke niin iso ongelma kuin
nyt.
Tilaukseni lähetin viime yönä yhden aikaan sähköpostilla eikä
vieläkään tilaukseni ole selvä vaikka tein tilauksen pikatoimituksena
eli periaatteessa tilauksen pitäisi tulla huomenna. Vaikuttaa tosin
siltä että menee päiviä ennen kuin saan pakettini. Klo on nyt noin 15.
Tausta: Kirjoitin omalla koneella että aion suunnata parvekkeelleni
tulevan ilman naapuriin (jos se kerran on niin hyvää ilmaa niin eihän
se silloin haittaa jos naapurikin sitä nuuskii). En tosin sanonut
suoraan että naapuriin mutta kyllä sen rivien välistä pystyi arvaamaan
mitä suunnittelen.
Klo 16. Biltema ei ole vastannut viimeisimpään sähköpostiini joka siis
on tilaukseni. Ehkäpä minun palvelemiseni ei ole niin kiireellistä,
onhan tilaukseni vain noin 160 euron arvoinen.
"Hei
Pakkaamo on laittanut tämän päiväiset nopean toimituksen tilaukset
postiin, joten muutokset tähän tilaukseen ei ole mahdollisia.
Terveisin
Biltema verkkokauppa"
Vastaukseni:
"Käsittääkseni tilaus ei ole tilaus ennen kuin olen hyväksynyt sen
koska otin yhteyttä
sähköpostilla. Olis kiva tietää mitä mulle nyt sitten on tulossa vai
onko se kenties
liikaa vaadittu? Onko teillä useinkin tapana lähettää vaillinaisia
tilauksia silloin kun
asiakas ottaa yhteyttä sähköpostilla?
Luettelosta sain sen käsityksen että tilausta on mahdollista muuttaa.
Miksi sitten otitte yhteyttä ilmoittaaksenne että ette voi lähettää
tilaustani sellaisena
kuin se on jos muutokset ei kerran ole mahdollisia?
Haluan tilausvahvistuksen välittömästi."
Ainakin tuli todistettua että touhussa on jotain outoa. En minä
huvikseni sähköpostilla ottanut yhteyttä, halusin olla varma että
kaikki tuotteet tosiaan tulee samassa paketissa yms.
No, tuleepahan paketti ajoissa.
"Jos on jotakin mitä ei voi samaan pakettiin laittaa niin ilmoittakaa
että voin mahdollisesti muuttaa tilausta."
Mulla ei siis ole tilausvahvistusta joten en tiedä mitä Biltemasta on tulossa. Saa nähdä tuleeko se tänään. Ellen ihan väärin arvaa niin paketista puuttuu kokonaan tilaamani putket. Mutta jos nyt saan tilausvahvistuksen niin sittenhän sen tietää.
N. klo 11 27.5.2010
"Hei
Tuotetta 87-254 viemäriputki on vain kaksi kappaletta varastossa.
Terveisin
Biltema verkkokauppa"
(Yritin tilata 3 kpl viemäriputkea 1 m/kpl)
N. klo 13 27.5.2010
"Hei
Kahden metrin putkea ei ole verkkokaupassa, ainoastaan myymälöissä.
Terveisin
Biltema verkkokauppa"
(Tämäpä outoa, ihan tilausnumerokin on ja silti ei voi tilata eikä
luettelossa sanota mitään etteikö kahden metrin putkea voi tilata. 87
-255, tämän voi joku tarkistaa Bilteman luettelosta että mitä siellä
sanotaan).
Huhtikuussa 2010 (AI:n väite) katosi Värisilmä josta olisin voinut
hankkia tiivistysainetta koska on ollut ongelmia ilman kanssa. Outoa
kyllä huhtikuu täsmää omituisen hyvin viime aikaisiin ongelmiini.
Tarkemmin sanottuna kaasuttaminen alkoi helmikuussa ja olen tässä
kuulostellut tilannetta ja tulin siihen tulokseen että ei siitä
ainakaan haittaa ole jos teen jotain asialle. Ei ole ensimmäinen
kerta, tosin tätä ennen syy oli röökinhaju.
On siis pikkaisen outoa miten vaikeaa nykypäivän maailmassa on saada
tarvikkeita ilman suuntaamiseksi haluttuun suuntaan. Pelkkä
uretaanivaahto ei valitettavasti ratkaise ongelmaani joten päätin
hankkia putkia. Itse asiassa suunnitelmani on noin 3 vuotta vanha kun
mietiskelin miten tehokkaasti voisin päästä röökinhajusta eroon.
Helmikuussa ei tietenkään ollut vielä parveke niin iso ongelma kuin
nyt.
Tilaukseni lähetin viime yönä yhden aikaan sähköpostilla eikä
vieläkään tilaukseni ole selvä vaikka tein tilauksen pikatoimituksena
eli periaatteessa tilauksen pitäisi tulla huomenna. Vaikuttaa tosin
siltä että menee päiviä ennen kuin saan pakettini. Klo on nyt noin 15.
Tausta: Kirjoitin omalla koneella että aion suunnata parvekkeelleni
tulevan ilman naapuriin (jos se kerran on niin hyvää ilmaa niin eihän
se silloin haittaa jos naapurikin sitä nuuskii). En tosin sanonut
suoraan että naapuriin mutta kyllä sen rivien välistä pystyi arvaamaan
mitä suunnittelen.
Klo 16. Biltema ei ole vastannut viimeisimpään sähköpostiini joka siis
on tilaukseni. Ehkäpä minun palvelemiseni ei ole niin kiireellistä,
onhan tilaukseni vain noin 160 euron arvoinen.
"Hei
Pakkaamo on laittanut tämän päiväiset nopean toimituksen tilaukset
postiin, joten muutokset tähän tilaukseen ei ole mahdollisia.
Terveisin
Biltema verkkokauppa"
Vastaukseni:
"Käsittääkseni tilaus ei ole tilaus ennen kuin olen hyväksynyt sen
koska otin yhteyttä
sähköpostilla. Olis kiva tietää mitä mulle nyt sitten on tulossa vai
onko se kenties
liikaa vaadittu? Onko teillä useinkin tapana lähettää vaillinaisia
tilauksia silloin kun
asiakas ottaa yhteyttä sähköpostilla?
Luettelosta sain sen käsityksen että tilausta on mahdollista muuttaa.
Miksi sitten otitte yhteyttä ilmoittaaksenne että ette voi lähettää
tilaustani sellaisena
kuin se on jos muutokset ei kerran ole mahdollisia?
Haluan tilausvahvistuksen välittömästi."
Ainakin tuli todistettua että touhussa on jotain outoa. En minä
huvikseni sähköpostilla ottanut yhteyttä, halusin olla varma että
kaikki tuotteet tosiaan tulee samassa paketissa yms.
No, tuleepahan paketti ajoissa.
"Jos on jotakin mitä ei voi samaan pakettiin laittaa niin ilmoittakaa
että voin mahdollisesti muuttaa tilausta."
Mulla ei siis ole tilausvahvistusta joten en tiedä mitä Biltemasta on tulossa. Saa nähdä tuleeko se tänään. Ellen ihan väärin arvaa niin paketista puuttuu kokonaan tilaamani putket. Mutta jos nyt saan tilausvahvistuksen niin sittenhän sen tietää.