Pukeutuminen

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja Zrud » 13 Elo 2009, 22:01

nii... tasan yhe ns ulkoisesti hevarilta näyttävän ihmisen näin... ja hänki oli +18v. eli normaaleja skidejä vanhempi niiku mä.
Feel the LOVE

Avatar
Leetti
Valaistunut
Viestit: 43
Liittynyt: 19 Elo 2008, 21:43
Paikkakunta: Lahti

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja Leetti » 15 Elo 2009, 00:30

Jaarno kirjoitti:Täälläpäin amiksessa on kyllä varmaan se 70% fruittareita. Siinä yllättyin kyllä kun tänne tulin.


Mitä vikaaa? :D

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja Zrud » 15 Elo 2009, 07:00

Että onko kyseessä taas joku Phase vai eikö nykynuoriso tiedä mitään parempaa ?
Feel the LOVE

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja Jaarno » 15 Elo 2009, 12:37

Leetti kirjoitti:
Jaarno kirjoitti:Täälläpäin amiksessa on kyllä varmaan se 70% fruittareita. Siinä yllättyin kyllä kun tänne tulin.


Mitä vikaaa? :D


Siis eihän tuossa mitään. :) Sanoin vain kun ei kovin usein amiksessa näe enempää fruittareita kuin esim. amiksia.

WM_

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja WM_ » 15 Elo 2009, 20:29

En tunne ainuttakaan ihmistä joka pitäisi pukeutumistyylistäni :D

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja Jaarno » 15 Elo 2009, 21:51

Minkäslainen tyylisi sitten on? :)

WM_

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja WM_ » 15 Elo 2009, 22:26

Jaarno kirjoitti:Minkäslainen tyylisi sitten on? :)


Sellainen etten paljoa ajattele/kiinnostu siitä mitä päälleni laitan. Tosin lempi vaatteeni on pelkkä musta, umpinainen huppari, joka kuulemma näyttää kamalalta, mutta se on käytännöllinen! :o
Kai joku mua luonnehtis rokkari-rentuks?

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja Jaarno » 15 Elo 2009, 22:29

Heh. Itse tykkään myös parista vaatteesta ja pidän niitä yhä. Vaikka reikiä löytyykin useampia. Esim. yhdissä farkuissa n.25cm repeämä sääressä mutta eipä tuo haittaa.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 15 Elo 2009, 22:30

Itse en ole koskaan ollut kovin muodin perään. Mikä tuntuu mukavalta ja ei aivan hoopolta näytä niin ei mitään vikaa. Minullakin vain yhdet mustat LC:t farkkuosastolla. Että se merkkivaatteista.

Minulla ei ole paljoa mikä jää toisten pukeutumisessa hampaiden koloon. Paitsi yksi. Nämä.

Voi Jumal auta kun joka ikisellä kakaralla on tällainen päässään ja esittää niin helvetin karskia tyyppiä. Tai sitten pitää niitä koska muutkin pitävät.
Ainoa asia joka saa silmäkulmani nykimään, siis sellainen joka ei oikeasti minulle kuulu.

Tottahan toki poikkeuksen tekee, jos joku kaveri pitää samanlaista. Ei se reilua ole antaa toisille armahdusta samasta rikkeestä, mutta psykologinen oikku.
Mutta minun silmissäni se useimmiten leimaa jos tulee tuollaisen kapistuksen kanssa keikailemaan. Voi huh huh.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

WM_

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja WM_ » 15 Elo 2009, 23:17

^lisäksi tuo päähine on erittäin ruma! Mutta entäs nämä

tuo on oikeesti sellainen "niin siis mitä v*ttua!?"

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja Zrud » 16 Elo 2009, 09:43

joo o... jotku vitu pissi liisat sun muut vatipäädillet oikeesti käyttää noita.
Feel the LOVE

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 16 Elo 2009, 10:50

Ehkä hirveintä on nähdä näitä ns. "homohyppyri" tukalla varustettuja, pastelliin pukeutuneita, aina naurettavilta näyttäviä peilipoliisilaseja käyttäviä ja valkoisiin skeittikenkiin sonnustautuneita "muka kovia" kauniita poikia. Kulkevat vielä yleensä kaulukset ylhäällä ja jos ei noita peililaseja ole, niin sitten on joku muu yhtä typerä pingismailan kokoisilla "linsseillä" varustettu aurinkolasihirviö.
Tosin nyt kun kerta olen lähtenyt tälle valituslinjalle, niin en näe mitään hienoa näissä suomen suurimmissa toivoissa, eli räppäreissä ja hoppareissa. Eikö se äiti opeta kotona, että housut yleensä vedetään vyötärölle asti ja kiinnitetään hyvin todennäköisesti vyöllä jotta ne pysyy siellä? (Henkselit ovat myös hyvä vaihtoehto jos se vyön käyttäminen pelottaa). Eikä se hupparin kasvoilla pitäminen siihen malliin, että pelkkä SUORA lippa näkyy alta tee yhtään sen "rispektimmäksi". (Muutenkin -80 luvun alussa syntyneenä on vaikea ymmärtää, että miksi hitossa sen lippiksen lipan pitää olla suora, sehän näyttää aivan uskomattoman urpolta? Varsinainen Aku Ankka)
Jos oikeasti haluaa pukeutua kuin apina, niin eikö ole sama vetää ihan oikea gorillapuku päälle ja sitten lähteä ihmisten ilmoille?
Sitten tulee moitinnan aiheeksi nämä urban camo tollot. Ei se maastokuvio näytä missään muualla hyvältä kuin armeijassa ja metsästyksessä, siellä kummallakin niistä on ihan oikea tavoite maastokuvioidulle vaatetukselle. Tosin eipä noita urban camoja sielläkään käytetä, eli täysin turhia ovat väritykseltään, ellet harrasta sodankäyntiä kaupunkien raunioissa ja sielläkin ne hyvin todennäköisesti olisivat toimivammin värjättyjä.
Seuraavaksi voisin siirtyä hevareihin. Itse olen tätä vanhan kansan Iron Maiden, Wasp, Metallica, Judas Priest, Accept, Pantera, Def Leppard, Anthrax, Ratt linjaa kannattava ja melkeimpä sulatan nykypäivänkin hevarit. Tosin se Matrix Keanu kopiointi ei mene kyllä yhtään miellyttävyyden puolelle, kun yhteen aikaan jokaisella wannabehevarilla piti olla pitkä musta nahkainen trenssitakki (sattui itse olemaan yhtä timmissä kunnossa kuin Keanu itse, tai sattui olemaan sitä keskivartalolihavuutta siihen malliin, että näytti oikeasti joltain täytetyltä mustalta makkaralta). Tosin onneksi tämä perus bändipaikta+farkkuliivi+mustat farkut linja nostaa päätään ja sitä hevaria alkaa näkymään enemmän, mihin itse on tosiaan tottunut aikoinaan.
Metallipojista siirrymme jouhevasti angsti-emo-gootti-punk linjalle. Näissä nykyajan, tuollaisissa mitä äsken mainitsin, sankareissa rasittaa eniten se, etteivät he osaa pukeutua ainoastaan yhtä tiettyä tyyliä käyttäen, vaan kaikki sekoitetaan sekavaksi sillisalaatiksi päälle ja sitten voidaan murjottaa rauhassa äidin/iskän hirmuvaltaa vastaan. Varsinkin tytöillä tämä pukeutumissotku on ihan hirveää katseltavaa. Ei niitä pirun anime/mangavaikutteita tarvitse ottaa oikeaan elämään mukaan, vaan pidetään ne ylimuodikkaat japsisuuntaukset maksimissaan siellä kirjahyllyissä. (Anime lähtee lapsesta hakkaamalla :twisted: ). Näihin sankareihin oleellisesti kuuluu sen mustan värin yliampuminen ja siellä täällä on jotain pinkkiä pikkukuosia tai muuta neonväristä roskaa. Meikit on sitten vedetty sille pandakarhulinjalle, eli kaukaa katsottuna näyttää siltä, että silmiä ei ole päässä ollenkaan. Punk vaikutteina voimme vetää asusteeseen kaikenmaailman niittikaulapannat, -vyöt, maata laahaavat kettingit, jne. Angsti ja emo tuleekin sitten ihan vaan perusmurjotuksen ja ryhdittömyyden kautta, ikäänkuin elämä olisi loppunut siihen 10 ikävuoteen mennessä ja odotettavissa on enää pelkkää kärsimystä ja ristin kantoa Kolgatalle.
Noista hienouksista siirryn sitten pissislinjalle. Kannattaa ottaa huomioon, että näitä tyylirikkomuksia löytyy ainakin kahdenlaisia. Toiset on niitä peruspissaliisoja mitä näkee kaupungilla kello 22:00 jälkeen aivan uskomattomassa kahden limusiiderin kaatokännissä ja jotka pukeutuvat tyylillä, jota kukaan täysipäinen ei kehtaisi harrastaa. Niistä suorastaan huokuu sekä meikin, että vaatetuksen osalta se muotitietoisuuden puuttuminen joka sanelisi edes perustyylikkäät romppeet niskaan. Toisin sanoen, hameena roiskeläppä, kenkinä joko naurettavan suuret korkokengät tai lenkkarit, paitana/takkina pilottitakista kuluneeseen t-paitaan ja päätä koristaa meikki joka näyttää siltä, kuin olisi kaikki meikit tungettu tykin piippuun ja ammuttu naamaa kohti. Hiukset ovat samaa tasoa ja harottavat mihin sattuu.
Toisena pissislaumana tulee nämä ns. "cosmopolitan tytöt" jotka katsovat 10 vuotta vanhoja uusintoja Sex and the City sarjasta, ottavat sieltä niitä Manolo vaikutteita pukeutumiseensa ja tykkäävät aina tanssituntien jälkeen kulkea tyylikkäästi korkokengissä ja mustissa verryttelyasuissa. Naamaan onkin lyöty niin paljon lahonestoa, että ihohuokoset ovat hengittäneet viimeksi 5 vuotta sitten ja sitä kerrosta ei saa ilman teollisia liottimia irti. Tietysti jotkut jättävät kauhean pakkelin lyönnin vähemmälle, mutta nämä sitten siirtyvätkin siihen itseruskettavien ihmeiden maailmaan, jossa jokainen näyttää maksasairauden kynsissä kärsivältä kuoleman reinkarnaatiolta ja luonnollisesti ollaan taas niin uskomattoman kaunista.
Joo-o... Tässä nyt aamupalaksi vähän kaiken kattavaa herjaamista ihmisistä. Jos mielestäsi jokin asia otti päähän tai loukkasi, laita itsellesi yksityisviestiä ja huuda sinne, minua kun ei valitukset kiinnosta. ;)
Ja jos joku huomasi, että jokin pukeutumisryhmä puuttuu, niin ilmoitelkaa toki. Yritän sitten myöhemmin kirjoittaa yhtä rakentavaa palautetta niistäkin.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

WM_

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja WM_ » 16 Elo 2009, 11:41

OSI, heh, loistavaa tekstiä! :D
Ainut noista mihin minulla ei ole valitusta, on maastokuvioiset-housut. Haluaisin itselleni sellaiset.
Mutta tekstisi on mielekästä lukea!

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja Jaarno » 16 Elo 2009, 14:47

Amen to that. :) Tulipahan aamun naurut ja hyvä mieli samalla. :D Kiitoksia tästä.

Mutta tosiaan ei omastakaan mielestä nuo maastokuvioiset housut pahalta näytä. Varsinkaan jos ne ovat jonkin eriväriset kuin vihreät. En kyllä itse käytä mutta eniveis.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 16 Elo 2009, 22:14

Jaarno kirjoitti:Amen to that. :) Tulipahan aamun naurut ja hyvä mieli samalla. :D Kiitoksia tästä.

Mutta tosiaan ei omastakaan mielestä nuo maastokuvioiset housut pahalta näytä. Varsinkaan jos ne ovat jonkin eriväriset kuin vihreät. En kyllä itse käytä mutta eniveis.

Sama täällä. Coppaan kaikkeen paitsi maastokuviopukeutumiseen tuossa Pasin tekstissä.
Onneksi on vielä ihmisillä järkeä nykyään. Joillakin. :]
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja carcass » 17 Elo 2009, 02:35

Sää oot pasi vaan tulossa vanhaksi ;)

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 17 Elo 2009, 10:33

No samaa itsekkin olen miettinyt... vanhaksi ja katkeraksi kalkkikseksi...
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Nuphar
Jäsen
Viestit: 21
Liittynyt: 21 Touko 2009, 09:01

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja Nuphar » 17 Elo 2009, 14:08


Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja Zrud » 17 Elo 2009, 16:10

mhm. oliha siel onneks siel amikses muutamia ns "hevareita" ei pelkkiä pissi pekkoja fruittareita ja quidoja...
Feel the LOVE

Avatar
Sotakoira
Valaistunut
Viestit: 34
Liittynyt: 14 Marras 2009, 18:27
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Pukeutuminen

ViestiKirjoittaja Sotakoira » 15 Marras 2009, 11:41

Itse pukeudun aika erikoisesti ja aina ku kävelen ohi niin kaikki jää vähän ihmettelemään että mistä pahvilaatikosta tuokin on tullu.
Tuunaan paljon vaatteitani ja lempivaatteeni on itse tuunatut mustat farkut joista roikkuu vaikka minkälaista killutinta.
Niissä on takana lahkeissa sellaset siniset nauhat, toisessa lahkeessa pari remmiä, ja lahkeissa lukee vaikka mitä.
Toisessa lahkeessa on tekstit "Älä ota kesäkissaa!", "Dingo" (Tarkoittaa kaniani jonka nimi on Dingo" ja sitten lukee pienellä "Moonwalk" ja toista lahetta koristaa teksti "Jättebra" Se mistä nämä älyvapaat tekstit on peräisin, on vähän erikoisempi juttu.
Ja lisäksi lahkeissa on ommeltu nuottiavaimia ja sydämiä ja kaikkea muuta hauskaa.

Olen aina pukeutunut vähän hevihenkisesti, mulla on myös semmoset farkut missä on yli 120 hakanneulaa.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa