Suutelu

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suutelu

ViestiKirjoittaja Verninia » 21 Kesä 2010, 00:32

Voi tsih!! Ihana aihe ja ekalla sivulla ihania mies "ähmitämmöstäsiirappianyt"-reaktioita. :D

Muistan pitkään yhden kohtaamisen öiseltä baarireissulta. Eräs todellaeiminuntyyppiäni ja todella kuuma herrasmies jostain syystä saapui juttusille ja tovin perusjutustelun jälkeen halusi avata minulle elämänsä kipukohtia joista ei ollut puhunut kenenkää perheen ulkopuolisen kanssa koskaan. Olin otettu, että olin se, joka sai kuulla tarinan. Ilta päättyi suudelmiin. Ei tavattu sen jälkeen, ettei lumous katoaisi. Saan pitää kuvitelmani hänestä ja hän minusta.

Hertjiekurat, niitä suudelmia en unohda vaikka dementiaan sairastuisin!! Mutta tiedän myös pari muuta ihmistä joiden kanssa voisi salamoida. Mutta se siitä. ;)
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.

lukihen
Jäsen
Viestit: 12
Liittynyt: 02 Helmi 2010, 21:38
Paikkakunta: pääkaupunkiseutu

Re: Suutelu

ViestiKirjoittaja lukihen » 14 Heinä 2010, 00:04

Itse haluaisin suudella yhtä kivaa tyttöä. Toivottavasti se tapahtuu joskus :)

Avatar
Verninia
Alieni
Viestit: 109
Liittynyt: 07 Touko 2010, 19:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suutelu

ViestiKirjoittaja Verninia » 23 Heinä 2010, 00:08

Joskus maailma on hetken tässä ja joskus taas hetken ulkopuolella. Mutta silloin kun se on hetken tässä pitää pyytää lupaa viipyä. Tarttua kiinni ja ehkä jo huomenna unohtaa. Kesän riemuja.... ;)
To the rythm of quietness, I dance with emptiness.

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Suutelu

ViestiKirjoittaja Aurelia » 25 Heinä 2010, 17:06

En muista ekaa kunnollista suudelmaani enkä myöskään kuinka montaa ihmistä kaikkiaan olen suudellut. Paras oli kuitenkin yksi naispuoleinen kaverini jonka kanssa vähän innostuttiin näytösluonteisesti viihdyttämään baariseurueen miehiä. Joutui toteamaan, että se oli kyllä paljon parempi kuin yksikään mies tähän mennessä.

En erityisemmin tykkää kielisuudelmista, ennemminkin sellaisista kevyemmistä mutta intohimoisista suudelmista joissa ei roisku ja valu kuolaa pitkin leukaa. :D
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suutelu

ViestiKirjoittaja Shakaali » 25 Heinä 2010, 23:00

Itse en pidä suudelmaa kovinkaan merkittävänä juttuna. Mieleen muistuu lähinnä ensimmäiset eri tyttöjen kanssa. Ihan ekassa jännitti niin paljon, että taisi olla aika outo kokemus tytön mielestä. Varsinkin kun samaa tyttöä oli vuorotellen nuolemassa pari muutakin poikaa. Mutta nykyisin kun pussaan muijaani, niin se on sellaista automaattista toimintaa, joka lähinnä kertoo toisen lämpenemisestä.


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa