Turhien aiheiden turha aihe

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 13 Marras 2008, 18:39

Regendos kirjoitti:Hah, tänään oli mielenkiintoinen päivä koulussa. Kuraattori tuli hoitamaan pajalle luokkatovereideni asioita ja samaan aikaa raapustin itselleni mustekynällä viikset. Nauraen menin opettajalel näyttämään, että nyt meillä molemmilla on viikset. Tämä huumori-ihmisenä sanoo, että mene esittelemään ne kuraattorille kun kerta ne on raapustettu. No, menin koppiin jossa pääsin juttusille kuraattorin kanssa mutta voi tätä naikkosta! Hän käsitteli minua kuin ongelmalasta. Voi kun olen niin viisivuotiaan tasolla kun päätän pistää hieman huumoriksi nyt kerrankin. Siihen pajaopettaja tulikin sitten jossainvaiheessa ja sanoi, että on se mukavaa, että näitä ilopillereitä löytyy jotka keksivät aina uutta. Toinen veti huumorilla, toinen kohteli kuin päästään sekaisin olevaa lasta joka vaatii hoitoa - kun päätin piirtää itselleni viikset. Saatanan outo muija, en voi muuta sanoa.



Kyllä vaikuttaa melko virkaintoiselta tädiltä, ei ole ilmeisesti ollut tarpeeksi kauaa alalla, että olisi oppinut alaan kuuluvan huumorin ja siivilän pelleilijöiden ja ongelmaisten välillä.. :)

Olisi melko monet viikset saanut meillä piirtää, että kukaan olisi mitään sanonut..
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 13 Marras 2008, 21:33

Jaarno kirjoitti:Itselläkin melko mielenkiintoinen/hävettävä tunti oli tänään koulussa. "Osaan" sanoa hasardii melko tyhmänkuuloisesti ja äänitin sen sitte kaverin puhelimeen kun tämä halusi sen viestiääneksi. :) No viestiääneksi sitä ei saanut joten hän laittoi sen tavalliseksi soittoääneksi. Yhdellä tunnilla sitten alkoi kuulumaan "hasardii, hasardii, hasardii, hasardii." Äänethän olivat tietysti lähes täysillä. Koko luokka repeää ja opettajakin sanoo "Mikä helvetti tuo on?"

Lähetäppäs se ääni tännekkin... Olisi vain kiva kuulla, mille luokkasi nauroi...

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Jaarno » 13 Marras 2008, 21:37

Ymmärsinkö tuosta Tonza oikein että olet "skeptinen" tästä? ;)
En nyt tiedä haluanko sitä muille lähetellä. Häpäsisin itseni vähän suuremmalla mittakaavalla. :)
Ja tosiaankin kaverin puhelimessa se on. Tuskinpa edes suurta iloa siitä saisitte koska se on vähän "inside" juttu.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 13 Marras 2008, 21:55

Jaarno kirjoitti:Ymmärsinkö tuosta Tonza oikein että olet "skeptinen" tästä? ;)
En nyt tiedä haluanko sitä muille lähetellä. Häpäsisin itseni vähän suuremmalla mittakaavalla. :)
Ja tosiaankin kaverin puhelimessa se on. Tuskinpa edes suurta iloa siitä saisitte koska se on vähän "inside" juttu.

En ole skeptinen. Haluan vain nauraa... :lol:

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Jaarno » 13 Marras 2008, 21:59

No anteeksi nyt vain mutta et saa. ;) Tietenkin jos hinnasta sovitaan niin mielipide voi muuttua hyvinkin nopeasti. :P

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 16 Marras 2008, 22:08

Hell yea!!!
1000 Rikki!! WOOOOOOO!!!

*tuulettaa vielä 15 minuutinkin jälkeen---*
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Gitarre » 16 Marras 2008, 22:40

Jeee! Olen tällä hetkellä ainoa enkeli tasolla oleva foorumilainen :angel: :angel2:
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja tuputhy » 16 Marras 2008, 23:38

Hmm..itse en edes muista, mikä on "arvonimeni" tällä hetkellä , saatikka sitten viestien lukumäärä.
Jotkut jaksavat iloita pienistä asioista, joten onnittelut arvonimien saavuttamiselle!

(tarkistus: 428 ja Noita..jee..?)
Jalat maassa, pää pilvissä

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Gitarre » 16 Marras 2008, 23:42

Itsekkään en muistanut paljon oli viestejä taikka mikä oli arvonimeni mutta aqua vitaen viestistä tulikin mieleen että sen voisi katsoa....
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Trauma » 17 Marras 2008, 16:03

Juuri kun luulin, että kouluni keittäjät ovat tylsämielisiä, mielikuvituksettomia, kaavoihin kangistuneita perunalaatikon viikosta toiseen tekijöitä, he keksivät laittaa salaattiin sipsejä... Ihan fiksua.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 17 Marras 2008, 16:28

Trauma kirjoitti:Juuri kun luulin, että kouluni keittäjät ovat tylsämielisiä, mielikuvituksettomia, kaavoihin kangistuneita perunalaatikon viikosta toiseen tekijöitä, he keksivät laittaa salaattiin sipsejä... Ihan fiksua.

Aika... omaperäistä. Meillä on aina tasan samaa ruokaa, ei mitään muutoksia. Jos ei sitä lasketa, että ruokabudjettia selvästi vähennetiin lukukauden alussa, sillä esim. pyttipannu jäi pois ja lasagnen makaroni korvattiin perunoilla.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Jaarno » 17 Marras 2008, 16:30

Itse olen huomannut sen että perunat ovat nykyään näitä kuuluisia kumiperunoita ja rieskan tilalla on nykyään vihreitä banaaninpuolikkaita.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Gitarre » 17 Marras 2008, 16:52

Meillä kouluruoan taso on ihan suht hyvä (ehkä?) mutta en kyllä ikinä käy syömässä siellä joten eipä ole mitään valittamistakaan :)
I'd rather regret doing something than not doing something.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Gitarre » 17 Marras 2008, 19:58

Tonza133 kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:Hell yea!!!
1000 Rikki!! WOOOOOOO!!!

*tuulettaa vielä 15 minuutinkin jälkeen---*

Jee?

Tonza voisi edes HIUKAN parantaa noitten viestien tasoa ja lopettaa tuollaisen provoomisen !
Sama kuin minä olisin vastannut tuohon vain "Ok".......
Anteeksi nyt taas tämä valitus mutta tuntuu vain viestien keräilyltä tuo touhu :x
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 17 Marras 2008, 20:12

Gitarre kirjoitti:
Tonza133 kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:Hell yea!!!
1000 Rikki!! WOOOOOOO!!!

*tuulettaa vielä 15 minuutinkin jälkeen---*

Jee?

Tonza voisi edes HIUKAN parantaa noitten viestien tasoa ja lopettaa tuollaisen provoomisen !
Sama kuin minä olisin vastannut tuohon vain "Ok".......
Anteeksi nyt taas tämä valitus mutta tuntuu vain viestien keräilyltä tuo touhu :x

Yhden tuollaisen viestin kirjoitan, ja heti olet kimpussa. Hellitä nyt vähän hyvä mies. Mitä sinulla on oikein minua vastaan? Mitä minä olen sinulle tehnyt? Kerroppa se nyt sitten.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Gitarre » 17 Marras 2008, 20:37

Ei minulla ole mitään sinua vastaan mutta jotenkin vain tuntuu että pääasiassa melkein kaikki viestisi olisivat melkein chattia..... Ja sekin että tämän foorumin taso on laskenut kuin lehmän häntä viimeisen noin 8kk aikana, en nyt mitenkään syytä siitä sinua tonza vaan yleensäkkin.
Ja sen takia kun foorumin taso on laskenut tiedän myös käyttäjiä jotka ovat lopettaneet käyntinsä täällä (Anti-Gravity mm...)
Joten älä nyt ota tätä mitenkään itseesi :)
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Ninyo
Alieni
Viestit: 149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 22:23

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja Ninyo » 17 Marras 2008, 20:48

Olen kyllä samaa mieltä Gitarre:n kanssa. Nuo turhat välikommentit, etenki tuommoiset missä on vain yksi sana postaukset voisi jättää kokonaan pois. Foorumihan ei ole mikään chatti. Ja tämähän on sitten minun mielipiteeni.
Kuva

Puhkon silmäni, että näkisin
En tahdo nähdä, mutta näen sen väkisin
Runtelen korvani, jotta kuulisin
En ymmärrä, mutta kuulen sen väkisin
- Turmion Kätilöt

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 19 Marras 2008, 12:54

tuoll jotkut puhu pituudestaan ja iästä.. en oo kun alle 160cm pitkä enkä kuulemma kasva enemää.
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja viltsu » 19 Marras 2008, 15:24

JD Matthew kirjoitti:tuoll jotkut puhu pituudestaan ja iästä.. en oo kun alle 160cm pitkä enkä kuulemma kasva enemää.


Minkä ikänen oot? Itte oon 15v ja oon 186cm enkä kasva enään.
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Turhien aiheiden turha aihe

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 19 Marras 2008, 20:18

viltsu kirjoitti:
JD Matthew kirjoitti:tuoll jotkut puhu pituudestaan ja iästä.. en oo kun alle 160cm pitkä enkä kuulemma kasva enemää.


Minkä ikänen oot? Itte oon 15v ja oon 186cm enkä kasva enään.


14v. johtuu kai siitä että suvussani kaikki on samanlaisia kääpiöitä :D
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa