Tupakointi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Zrud » 09 Heinä 2009, 22:59

No jos en ole niin sitte en v*ttu ole. Ei paljoa jaksa kiinostaa.

Ihmis rotu on poltellut erinäisiä kasveja kautta koko vitun historian... Joten nyttekö sen pitäisi loppua vain koska tarjolla on enemmikseen kemikaaleilla myrkytettyä kamaa???

Mua taas rupeaa vituttamaan että niitä ihmisiä jotka tekevät sen valinnan että polttavat, niin syrjitään kuin jotain terroristeja tai raiskaajia.

Ja joo jotkut sun sukulaiset delas siihe... minkäs mahtaa... elämä on mitä on.
yhtä hyvin he olisivat voineet kuolla autokolarissa tai vastaavassa.
Ja Ellen nyt historian kirjoja väärin lue.... Niin eikös ihminen ole tunnettu rotuna sen omasta itsetuhoisuudesta???
Voi olla että sinäkin olet moisesta kuullut.

Mutta Eikös sekin ole aika jännää että tupakka tappaa. mutta ei tapa kaikkia.
Mutta Elämä tappaa... ja se tappaa ihan kaikki... Ja jos vaarallisuus asteikossa katsotaan.
Niin jopa ulos meneminen on vaarallisempaa kun tupakointi.

Life is a shit. and it aint fair.... ellet jo tienny.
Feel the LOVE

WM_

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja WM_ » 10 Heinä 2009, 00:02

Nyt rauhotut örisemästä, häpäiset hienon sana-seppo-Hynysen tuollaisilla jonniinjoutavilla murinoilla.
Tupakka ei ainakaan terveellistä ole niin miksi ihmeessä siitä pitää vääntää kättä onko sen polttaminen huono vai ei huono? Siitä ei ole MITÄÄN hyvää niin miksi puolustaa?

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Zrud » 10 Heinä 2009, 00:35

Noh... sinunkaltaiset ihmiset eivät vaan koskaan tule ymmärtämään sitä asiaa.

Ja mua ei kiinosta vitu vertaa kuka polttaa ja kuka ei. ei vaikka itte hynynen polttaisi tai ei polttaisi se ei hetkauta mua hevo v vertaa.

Mutta Mitä hyötyä on rakkaudesta ? mitä hyötyä on tunteista ? mitä hyötyä on maallisesta omaisuudesta ? mitä hyötyä on hiuksista ? mitä hyötyä on asunnosta autosta sun muusta ???

Ihminen pärjää ilman mitään noista. Ihminen tekee asioita jotka he tuntevat mukaviksi tai nautinnollisiksi.
jopa TUPAKKA kuuluu tuohon kastiin. tykkäsit sinä siitä tai et.

Että Piste tälle .... vai eikö menny jakeluun ?
Feel the LOVE

WM_

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja WM_ » 10 Heinä 2009, 01:08

Zrud kirjoitti:Noh... sinunkaltaiset ihmiset eivät vaan koskaan tule ymmärtämään sitä asiaa.

Ja mua ei kiinosta vitu vertaa kuka polttaa ja kuka ei. ei vaikka itte hynynen polttaisi tai ei polttaisi se ei hetkauta mua hevo v vertaa.

Mutta Mitä hyötyä on rakkaudesta ? mitä hyötyä on tunteista ? mitä hyötyä on maallisesta omaisuudesta ? mitä hyötyä on hiuksista ? mitä hyötyä on asunnosta autosta sun muusta ???

Ihminen pärjää ilman mitään noista. Ihminen tekee asioita jotka he tuntevat mukaviksi tai nautinnollisiksi.
jopa TUPAKKA kuuluu tuohon kastiin. tykkäsit sinä siitä tai et.

Että Piste tälle .... vai eikö menny jakeluun ?


Minunkaltaiset? Olet oikein perillä millainen ihminen olen?

Miksi ihmeessä sinua sitten kiinnostaa noin hanakasti huutaa vastaan jos tulen ilmoittamaan että mielestäni tupakanpoltossa ei ole päätä eikä häntää ja siitä ei saa irti mitään?

Eikä minun mielipiteelläni ole asian kanssa mitään tekemistä joten miksi otat sen edes esille?

Jakeluun ei mennyt mitä mieltä asiasta olet vai oletko mitään kunhan vain itseäsi purat?

Ihminen pärjää ilman asuntoa, mutta varmasti heikommin. Ihminen pärjää myös ilman tupakkaa ja varmasti paremmin! Joten en ymmärtänyt tuotakaan vertausta :o

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Zrud » 10 Heinä 2009, 01:12

Ja entäpä tämä huikea nyky teknologia ??? vuosisatoja pätjättiin ilman näitä mullistavia laiskan ihmisen ihanne tuotteita.
Joten ihan hyvin nyttekin me voisimme heivata kaikki autot ja sähkö tuotteet kokonaan pois. kuljettaisiin hevosilla ja asuttaisiin vanhan tyylin hirsi tai kivi asunnoissa ?

Ja sinä sait saan sen sinun sanomasi kuulostamaan taas niin järkktmättömältä faktalta.
Tupakoitsijat ovat ihmisiä siinä missä sinäkin.
Ja läheskään kaikilla ei ole terveydellisiä ongelmia tupakan kanssa.

ja sait sen kuulostamaan siöt' että tupakoitsijat ovat jotenkin sairaita että he suoraan sanottuan haluavat tappaa itsensä...
Ei osu ees lähellekkää häränsilmää.

Polttaminen on vaan niin vuosi satoja ja satoja vanha tapa että se ei tule ikinä häviämään tältä maapallolta.

Ja itse en ole mitään mieltä asiasta niinkuin jo sanoin. He jotka polttavat saavat polttaa. Kunnioitan heidän valintaansa.
minulle o yks paskan hailee kuka polttaa ja kuka ei. Edellistä jannua joka puistossa tuli mulle suoraan sanottuna vittuilemaan päin näköä ku tupruttelin sikaaria. nii tirvasin nenuu... hiljeni mies ja vaihto paikkaa.
Jos sitä käryä ei halua haistella.. nii ei kannata tuppautuu nide vieree jotka polttaa. täten olisi ongelma ratkaistu.
Feel the LOVE

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Jaarno » 10 Heinä 2009, 02:22

En siis tietenkään syrji/halveksi/tai mtn. niitä jotka polttavat. Omapa on ongelmansa.
Tottahan tuo on että ihminen voi kuolla milloin vain vaikka taivaalta putoavaan käpyyn. Mutta pitääkö niitä mahdollisuuksia parantaa okein urakalla vielä. :)

Loppujen lopuksihan täällä kuollaan teki mitä vain, totta. Parempi siis olla täällä mahdollisimman kauon ja hyväkuntoisena kun tämä se ainoa tilaisuus on.

Kyllähän noita itselläkin on terveydelle haitallisia tapoja. Mutta tupakkaa "vastaan" olen ihan sen takia että siitä ei tule edes sitä hetken hyvää tunnetta kuten esim. alkoholissa. Ja maistuukin paskalle. :) Tai no, ainakaan itse en siitä mitään kiksejä saa. Luultavasti sitten saa kun on koukussa.

Tuossa kyllä olen samaa mieltä että ulkoilmassa on turha tulla valittamaan jos poltat. Tietenkin jos on jokin tiivistunnelmainen paikka jossa ihmisiä on metrin alueella 20 niin on eria asia sitten.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Gitarre » 10 Heinä 2009, 02:36

Olettetkos muuten miettineet, että paljonko sitten sitä rahaa menee tupakkaan? Väitän että tässä puhutaankin jo useista tuhansista euroista per vuosi. Siis jos lasketaan että ihminen polttaisi vajaan askin päivässä.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Zrud » 10 Heinä 2009, 02:38

Niin. mutta mitäpä jos onkin seuraava elämä ? ja kun ahkerasti sikaareita poltan niin olenkin seuraavassa elämässäni sikaari / tupakka plantaasien omistaja ja kuukausi tulot pyörii miljoonissa.

Kaikkihan on mahdollista kunnes toisin todistetaan.
Feel the LOVE

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja carcass » 10 Heinä 2009, 02:46

Itsehän olen enemmänkin nuuskan ystävä...
Tupakkaa tulee polteltua melko harvoin.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Zrud » 10 Heinä 2009, 02:57

Niin. ja nuuskahan on se entistä pahempi vaihtoehto tupakan sijaan :D

Itse polttelen suht harvoin mutta sikaareita.
Nuuskaan en koske. kuvia oon nähny ku porukka muljuttaa silmiään suun kautta... hyi stna
Feel the LOVE

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja carcass » 10 Heinä 2009, 03:08

Zrud kirjoitti:Niin. ja nuuskahan on se entistä pahempi vaihtoehto tupakan sijaan :D

Itse polttelen suht harvoin mutta sikaareita.
Nuuskaan en koske. kuvia oon nähny ku porukka muljuttaa silmiään suun kautta... hyi stna

Tämäkin nyt rippuu siitä, mihin vertaa.. vaikkakin molemmat ovat tavalla tai toisella myrkkyjä elimistölle, joskin molemmilla on nautintoaineen -omaiset vaikutukset.
Samalla tavalla tarjolla on kuvia jotka on otettu tupakoitsijan suusta, kurkusta, keuhkoista jne. -'shokkikuvia' löytyy aina.

WM_

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja WM_ » 10 Heinä 2009, 09:19

"Polttaminen on vaan niin vuosi satoja ja satoja vanha tapa että se ei tule ikinä häviämään tältä maapallolta."

Niin miksi? Koska teinit yrittää olla koviksia ja aloittaa polttamisen kun kaveritkin tekee ja sillähän saa ihan varmasti muijiakin hei!
Jos joku kertois ainoankin hyvän syyn aloittaa tai jatkaa, olisin iloinen kuullessani sen!

Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Die » 10 Heinä 2009, 14:11

Noh täytyy myöntää että täältä löytyy yksi tupakoitsija, alaikäinen kaiken lisäksi, paha tapahan tuo on, mutta siitä on vaikea päästä eroon kun on jo muutaman vuoden aktiivisesti polttanut 8[ Ja täytyy myös myöntää, että pitihän sitä tupakkaa kokeilla juuri sen takia että näyttäisi mahdollissimman kovalta muiden silmissä ;ss Nyt kyllä kaduttaa niin vietävästi! Tupakointia olen kyllä vähentänyt huomattavasti ja luulenpa että pääsen siitä eroon kun oikein yritän :)
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Zrud » 10 Heinä 2009, 15:46

Toistan edelleen... Erinäisten kasvien polttelu on voisi ehkä jo sanoa vuosi tuhansia vanha tapa....
Se ei tule häviämään täältä minnekkään. Ja siihen on turha vedota että kovat teini pellet haluu näyttää bad asseilta.
Minulle polttelu on vain luontevaaa... sikaarien niin.
Feel the LOVE

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 10 Heinä 2009, 15:53

Zrud kirjoitti:Toistan edelleen... Erinäisten kasvien polttelu on voisi ehkä jo sanoa vuosi tuhansia vanha tapa....
Se ei tule häviämään täältä minnekkään. Ja siihen on turha vedota että kovat teini pellet haluu näyttää bad asseilta.
Minulle polttelu on vain luontevaaa... sikaarien niin.

Sikareissa nyt on jotain järkeä, tupakassa ei. Mutta jos joku haluaa polttaa, niin polttakoon. Ei ole minulta pois.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Zrud » 10 Heinä 2009, 15:58

Itsehän kyllä kannustan kaikkia tupakoitsijoita siirtmään sikaareihin.
Paljo vähemmi kaikkia teollisuus kemikaaleja joista ne kaikki sairaudet johtuvat.
+ ne o kalliimpia ja niit o vähemmi jote niit tulee poltettuaki vähemmi.

Mutta polttaminen ylipäätänsä... niin se on tullut tänne jäädäkseen.

Mutta itekki myönnän että tupakat on OUT !

Sikaarit ja Piiput on IN
Feel the LOVE

Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Die » 10 Heinä 2009, 16:02

Mie en oo koskaa kokeillu sikareita, isäukko kylläkin siirtyi 40 mallusta 10 pikkusikariin päivässä :D
Pitäs varmaa itekki kokeilla o.o
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Zrud » 10 Heinä 2009, 16:11

no jos tupakkaa poltat ja haluat jatkaa polttamista niin suosittelen että siiryt sikaareihin.
Feel the LOVE

Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Die » 10 Heinä 2009, 16:14

Njah, pitäs kyllä oikeesti lopettaa, en tiiä kyllä että riittääkö rahkeet ._. Oon kumminkin jo vähentänyt tupakointia selvästi, joten se voisi onnistuakkin, tosin isäni lopetti juuri niin että siirty pikkusikareihin jonka jälkeen otti sitten ne lääkkeet, on tainu nyt jo semmoset kolme tai neljä kuukautta ollut polttamati, täytyy sanoa että olen ylpeä isästäni, kumminkin oli 25 vuotta polttanut ja nyt sitten lopetti 8]
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Zrud » 10 Heinä 2009, 16:16

Itte polttelen tälläsiä mini sikaareita nimeltä: Al Capone. Sweet Filtterit eli jonkin sortin aktiivi-hiili filtteri.
ja dipattu jossain Cognac issa.... en tiedä mitä se o mut makeaa olla. 10 sikaaria yhes pakis ja maksaa pikkase yli 5e
Feel the LOVE


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa