Tupakointi

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Zrud » 13 Heinä 2009, 23:33

ja jos ei itte mitti onnistu.... nii sitte vaa kerätää kaikki jotka haluu tulla hesaa ja si vaa tavataa jossai sii assa lähel ja avot.
Feel the LOVE

WM_

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja WM_ » 14 Heinä 2009, 00:46

Zrud kirjoitti:nimenomaan... ja jos et usko niin tuu Paramiittii.


En mä halua pettyä, oot kuitenki 11v räkänokka ja sitten elämäni murenee silmissä! :/

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Zrud » 14 Heinä 2009, 01:06

Joo no saaha sitä aina oelttaa mitä haluaa... mut halusit sinä sitä uskoa tai et. niin olen 20v miespulinen henkilö.
Feel the LOVE

WM_

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja WM_ » 14 Heinä 2009, 01:18

Zrud kirjoitti:Joo no saaha sitä aina oelttaa mitä haluaa... mut halusit sinä sitä uskoa tai et. niin olen 20v miespulinen henkilö.


Joo, oon mä sen jostain ennenkin jo lukenyt, kiitos vain esittelyistä! Itse edustan myös samaa sukupuolta ja ikää on 18. :geek:

OFFia mutta anteeksi se. Tulin vain tänne tupakka-katokseen jutustelemaan

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Zrud » 14 Heinä 2009, 01:26

voisikin tästä mennä polttelemaan ynel Al Caponen
Feel the LOVE

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 14 Heinä 2009, 15:34

Itse ostin virosta kartsan Smarttia. Isä ukko osti jotain sikareita mutten vielä kerennyt maistamaan
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
Engel
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 02 Helmi 2010, 21:17

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Engel » 02 Helmi 2010, 21:20

Itse olen polttanut noin 4 vuotta. Olen kyllä huomannut kunnossani ja yskimisessä muutoksia, Mutta en koe muutosta dramaattiseksi. Polttaminen joka tapauksessa on anaalista, Ja rahaa palaa.

Avatar
Che
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 14 Kesä 2010, 23:54
Paikkakunta: Tampere

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Che » 28 Heinä 2010, 23:59

Itse en kovin aktiivisesti polta mutta aina joskus tulee poltettua, just olin riparilla niin siellä tuli poltettua muutama rööki kun kaveri ilmaseksi heitti.
Ganja in my meditation, Ganja in my brain,
Ganja will take away my stress and strain,
Ganja in my meditation, Ganja in my brain,
Marijuana take away my stress and pain,

Avatar
Hea-Ateist
Kummitus
Viestit: 79
Liittynyt: 27 Heinä 2010, 02:05
Viesti:

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Hea-Ateist » 29 Heinä 2010, 02:49

itte en kyllä yhtään tajua mikä meita nuoria (alle 18) viehättää tupakoinnissa, siitä ei tule pilveä tai muunlaista mukavempaa olotilaa, henki haisee ja ittellä ainakin aina tupakkaa koettaessa on hirveesti aina ottanu kurkkuun... miksi tietoisesti seurauksista addiktoida itsensä täysin turhalle aineelle?
itte olen koettanut kaikki värit lähes joka merkistä eikä yksikään ollu hyvää, sininen maistu paskalle, vihree kans (paitti L&M venäläine oli ihan ok) ja punane pistää helpsoti päänsäryksi. not my thang :alapeukku:
Thou shalt not underestimate the power of the bright side.

arborman
Alieni
Viestit: 108
Liittynyt: 28 Heinä 2010, 16:15

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja arborman » 12 Elo 2010, 22:14

Aika nuorta porukkaa täällä. Tupakointi saattaa olla 'kova juttu' teini-iässä, mutta ne, jotka ovat pystyneet pidättäytymään moisesta, pitäkää pintanne.

Aina löytyy 'rankkoja tyyppejä', jotka vetävät sitä kessua, antaa heidän vetää sitä teidänkin puolesta.

Itse poltan tätä nykyä 2-4 askia päivässä, mutta voin sanoa, että ei kannata moinen touhu.

Säästäkää ne rahat vaikka asuntoa varten.

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Shakaali » 12 Elo 2010, 22:32

2-4 askia on kyllä aika kova tahti. Itse olen kohta kymmenen vuotta polttanu noin askin päivässä. Pari vuotta sitten tosin olin 9kk polttamatta, mutta sitten tapahtui repsahdus. Nyt olen ollu kohta kaksi viikkoa savuttomana.

Ekan kerran lopettaessa otin parin ekan päivän aikana 1-2 nikotiinipurkkaa pahimman vitutuksen aikana ja sitten lopetin kaiken nikotiinin.. Tälläkertaa käytin samalla tavalla parin ekan päivän ajan nenänuuskaa ja sitten lopetin kokonaan.

Nyt pahin tuntuu olevan ohi. Fyysisiä oireita ei taida enää olla ja oikea tupakanhimo iskee aika harvoin. Pikkaisen ikävä vaan sitä tunnetta keuhkoissa ja rauhoittavaa fiilistä.

arborman
Alieni
Viestit: 108
Liittynyt: 28 Heinä 2010, 16:15

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja arborman » 12 Elo 2010, 23:02

Joo no onhan se aika paljon, mutta kun tulee elämään paljon muutoksia lyhyen ajan sisällä, ei enää jaksa välittää.

Mutta hyvä homma, Shakaali, jos olet päässyt irti nikotiinista. Se vaatii enemmän sisua, kuin mitä mulla on.

Ehkä sitten joskus...

Avatar
Shakaali
Maahinen
Viestit: 175
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 11:39
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Shakaali » 12 Elo 2010, 23:49

Ei sillä, että se muutama aski ihmeellistä olisi. Luulen vaan, ettei itsellä ole ollut varaa kun siihen askiin päivässä. Ja siinähän se v*ttumaisuus onkin, että lopettaminen on vasta vaikea alku. Sitten saa aina välillä muistuttaa itseään miksi lopetti (ettei aloita taas). Toivon itselleni voimia siihen, kuten myös kaikille samassa tilanteessa oleville.

Ps. Luulen, että ekan kerran koitin lopettaa enemmän terveyden vuoksi. Nyt tuntuu raha pitävän hitusen suurempaa roolia, kun lähden opiskelemaan.

PS. Mummo aikoinaan sanoi, että entiset tupakoitsijat ovat pahimpia saarnaajia tupakkaa vastaan. Itse koitan välttää tätä viimeiseen asti, vaikka se kaverin savu vähän häiritsisikin. Persiistä jos joku kaupunki koittaa kieltää työntekijöitään polttamasta.

Hopeapaju
Alieni
Viestit: 101
Liittynyt: 19 Loka 2009, 19:47

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Hopeapaju » 13 Elo 2010, 08:54

Tuleehan sitä tupakointiakin välillä harrastettua, enimmäkseen fiilistelynä hyvässä seurassa joko ryyppyiltana tai sitä seuraavana aamuna.

En kyllä voisi kuvitellakaan pidemmän päälle olevan mikään kannattava tapa, ei rahankäytön eikä terveydenkään kannalta, mutta kyllä se savun puhaltaminen ulos tuntuu välillä erittäinkin helpottavalta. Vaikka ei kuvittelisikaan, että sen savun mukana häipyisivät kaikki ongelmat.

Avatar
Tenkku
Peikko
Viestit: 219
Liittynyt: 04 Tammi 2009, 01:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Tenkku » 13 Elo 2010, 12:29

Onneksi en polta.
Fabulous babe

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Phantom » 09 Syys 2010, 19:07

Se on vaan tehty vaikeaksi se tupakointi tässä maassa...Vähän aikaa sitten oli radiossa tai jossan että ne harkitsee tupakan kieltämisen kokonaan. Ostanpa röökini sitten virolaisilta/venäläisiltä rekkakuskeilta. Kieltoa perusteltiin sillä että menee paljon rahaa niihin syöpä hoitoihin yms yms. Asia on tietysti totta mutta samaan hengenvetoon voisi sitten poistaa keskikaljan ruoka kaupoista ja alko voisi lyödä ovensa säppiin. Siinähän säästettäisiin kanssa iso kasa rahaa kun ei ois rattijuoppoja ja muita viina pirun paheita. Mutta eihän sellaista voi edes harkita, pitäähän juoppo Suomen saada känninsä jostain. Samallahan valtio menettäisi ison kasan vero rahoja kun rattijuoppojen sakko rahoja ei kilahtelisi tilille ja viinastakaan ei voisi verottaa kun porukka jois koti polttosta niin kuin kielto lain aikaan ja hommailisivat viinansa Venäjältä ja painelisivat autolautoilla Tallinaan. Laittasvat noihin autoihin ekaks vaikka pakollisiks alko lukot. Mutta eihän sitäkään voi tehdä kun sit ei sais valtio niitä rattijuoppojen sakkorahoja. V***u sentään mitä meininkiä!! ....Sori avautuminen mutta alkaa tulee yli hilseen tää tän maan meininki. Älkääkä nyt ruvetko jeesustelemaan mitään että mitäs alotit ja että ei pitäs polttaa...alkaa olee muutenkin mitta täynnä tätä hommaa tässä syksyn pimenevänä iltana mietiskellessä. Oishan se tietysti se kielto yksi taakka pois Suomen kansalta, ei siinä mitään. Mutta ei se niin mukavalta vaihtoehdolta kuullosta kun on polttanut 10 vuotta. Kyllä ne viikonloppu 12 päkkiläisetkin älähtäs jos sitä ei siellä Tokmannin kalja päkki tornista löytyskää 9.99€ sis.alv+ pantin, rankan työ viikon resetoimiseksi.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Hea-Ateist
Kummitus
Viestit: 79
Liittynyt: 27 Heinä 2010, 02:05
Viesti:

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Hea-Ateist » 10 Syys 2010, 12:40

Vähän aikaa sitten oli radiossa tai jossan että ne harkitsee tupakan kieltämisen kokonaan.

''Ne''? Tuskin hallinnon tasolla kukaan moista edes harkitsisi, ja vaikka joku harkitsisikin niin läpi ei menis koskaan. En vaan kyllä tajua kuka moista kehtaisi avoimesti ehdottaa...
Thou shalt not underestimate the power of the bright side.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 10 Syys 2010, 16:22

Hea-Ateist kirjoitti:
Vähän aikaa sitten oli radiossa tai jossan että ne harkitsee tupakan kieltämisen kokonaan.

''Ne''? Tuskin hallinnon tasolla kukaan moista edes harkitsisi, ja vaikka joku harkitsisikin niin läpi ei menis koskaan. En vaan kyllä tajua kuka moista kehtaisi avoimesti ehdottaa...

Kyllä ne sitä on suunnitellut ja käsittääkseni koko juttu on jo "kirjattu" lakiinkin, ellen ihan oo tipahtanut kärryiltä asian tiimoilta. Eli kyllä tavotteena on lopettaa tupakointi kokonaan.

Ja meikäläinen muuttaa ainakin saman tien vittuun täältä jos tuo toteutuu mun elinaikana. Tuo koko juttu on vaan yksi uusi tapa millä koitetaan parantaa Suomen kuvaa muualla maailmassa "edistyksellisenä hyvinvointivaltiona" samalla lakaisten kaikki ongelmat maton alle. Hyvinvointiahan edistää aivan helvetisti se, että epäpätevän korruptoituneen valtion kontrollia kansaan lisätään oikeuksilla määrätä mitä ihminen saa kehoonsa pistää ja mitä ei..

Täällä eläminen on sellasta paskaa puurtamista, että jos j*malauta joku kehtaa niistä harvoista nautinnon hetkistä minkä avulla jaksan taas yhden päivän lisää viedä, niin siinä vaiheessa sanon kyllä sopimuksen irti. Yksilön vapaus on mun mielestä yksi hyvinvointivaltion hyvinvointia edistävimpiä asioita. Tuntuu, että päättäjien kuva "hyvinvointivaltiosta" on taas se, että pintapuolisesti kaikki näyttää olevan hyvin mutta todellisuus on ihan muuta..

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Phantom » 10 Syys 2010, 16:51

Vic Rattlehead kirjoitti:
Hea-Ateist kirjoitti:
Vähän aikaa sitten oli radiossa tai jossan että ne harkitsee tupakan kieltämisen kokonaan.

''Ne''? Tuskin hallinnon tasolla kukaan moista edes harkitsisi, ja vaikka joku harkitsisikin niin läpi ei menis koskaan. En vaan kyllä tajua kuka moista kehtaisi avoimesti ehdottaa...

Kyllä ne sitä on suunnitellut ja käsittääkseni koko juttu on jo "kirjattu" lakiinkin, ellen ihan oo tipahtanut kärryiltä asian tiimoilta. Eli kyllä tavotteena on lopettaa tupakointi kokonaan.

Ja meikäläinen muuttaa ainakin saman tien vittuun täältä jos tuo toteutuu mun elinaikana. Tuo koko juttu on vaan yksi uusi tapa millä koitetaan parantaa Suomen kuvaa muualla maailmassa "edistyksellisenä hyvinvointivaltiona" samalla lakaisten kaikki ongelmat maton alle. Hyvinvointiahan edistää aivan helvetisti se, että epäpätevän korruptoituneen valtion kontrollia kansaan lisätään oikeuksilla määrätä mitä ihminen saa kehoonsa pistää ja mitä ei..

Täällä eläminen on sellasta paskaa puurtamista, että jos j*malauta joku kehtaa niistä harvoista nautinnon hetkistä minkä avulla jaksan taas yhden päivän lisää viedä, niin siinä vaiheessa sanon kyllä sopimuksen irti. Yksilön vapaus on mun mielestä yksi hyvinvointivaltion hyvinvointia edistävimpiä asioita. Tuntuu, että päättäjien kuva "hyvinvointivaltiosta" on taas se, että pintapuolisesti kaikki näyttää olevan hyvin mutta todellisuus on ihan muuta..

SAMAA MIELTÄ :peukku: :peukku:
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Tupakointi

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 29 Syys 2010, 06:50

Nyt täytyy kuitenkin muistaa,Suomen valtio on sen verran tekopyhä ISÄNTÄ,että valtiohan myy yksinoikeudella esimerkiksi viinaa suomessa, viina tappaa kuitenkin vuosittain enemmän kuin esimerkiksi liikenneonnettomuudet. Sama pätee tupakkaan, valtio saa tupakasta huomattavan osan verotuloja. Miettikääpä sitä. Eihän ne siellä eduskunnassa oikeasti ihmisistä välitä paskan vertaa, raha se on joka määrää, tämä tupakoinnin "kieltäminen" hallituksen taholta on taas mediakikka jolla saadaan mainetta ja imagoa ylös! Itse en usko, että tulevat koskaan sellasta lakia viemään läpi että tupakka poistuis kokonaan katukuvasta/elämästä.
ps. ite vedin n. puoltoista askia päivässä röökiä, nyt reilu viikko ilman! jaksaa jaksaa! ;)
I believe..


Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa