Tumppi kirjoitti:Heartagram kirjoitti:Miksi ei... Voihan näin olla että täällä kutsutaan jumaliksi näitä tulevaisuuden ihmisiä. MUTTA, kuka sitten on luonut heidät?Kuka on heidän Jumala?
Niinpä. Jos oikein alkuunpäin mietii niin on oltava vain yksi Jumala. Näin minä uskon. Ei voi olla monta Jumalaa. Alussa on voinut olla vain yksi.
Tumppi kirjoitti:Siis mikä aasinsilta? Mitä useat jumalat voisivat tehdä tai luoda mitä yksi Jumala ei voisi? En näe tätä aasinsiltaa.
Tumppi kirjoitti:Minkä periaatteen mukaan ei ole voinut olla ainoastaan yhtä jumalaa vaan ennemmin useita, voisitko täsmentää? Jos uskot useisiin jumaliin voisitko kertoa keitä nämä ovat ja mitä tekevät tai ovat luoneet.
Tumppi kirjoitti:Kuten edellisessä viestissä totesin uskossa on kyse etupäässä intuitiosta enkä siksi minä tai kukaan muukaan voi toiselle osoittaa Jumalaa johon uskoo tai todistaa Jumalan tai jumalien olemassa oloa tieteellisesti. Jumalan nimeksi raamatussa mainitaan Jehova. Jumala on luonut kaiken. Näin siis minun uskoni mukaan. Haluaisin vain kuulla useisiin jumaliin uskovan näkemyksen keitä he ovat ja mitä kukin on tehnyt?
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa